Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hibrid cu motor termic aspirat sau turbo
#91
Posted 18 March 2021 - 19:44
deloghi, on 18 martie 2021 - 15:59, said:
Deci, eu nu cred ca hybridul de care zici 3,5L, scoate sub 4-4,5 l iarna. Ai vazut ce zapada este in filmare, sigur este sub - 1,- 2,- 3,- 4 gr.C....DACA NU SI MAI BINE. INTAMPLATOR AM SI EU MASINA DE GENUL...Stiu ce inseamna sa coboare sub minus afara. Intamplator si eu am Plug-in si electrica, cred ca am ceva habar. La mersul melcului pe care l-a avut (la plecarea de la un semafor i-au trebuit 13 secunde sa ajunga de la 0 la 40 km/h) cu un hibrid mergea destui km doar electric datorita capacitatii mai mari a bateriei. De aici consumul final era mai mic. Asta nu inseamna ca sistemul mild e o prostie doar ca nu ai cum sa ii ceri sa faca ce face un hibrid, idem hibrid vs plugin. |
#92
Posted 19 March 2021 - 02:48
1. Ca sa mentina acea temperatura de 21 grade in habitaclu pentru ca termicul sa se opreasca dupa cei cativa sute de metri parcursi, antingelul era deja incalzit pentru ca masina a stat pornita 52 de minute cat timp s-a deplasat 2km. In aceeasi situatie hibridul full ajungea cu bateria aproape de maxim.
2. Nu am vazut masina sa accelereze sau cel putin sa mentina viteza cu pedala de acceleratie apasata fara a avea termicul pornit. Pe mine m-ar fi interesat sa imi afiseze si un consum instant cand era termicul pornit. Ca sa putem compara cu un aspirat de aceeasi putere. Teoretic, ar trebui ca respectivul consum sa fie mai mic decat la un aspirat. Practic, nu stim, pentru ca nu asta s-a dorit in film. Daca electricul ajuta si nu era injectat carburant pana la o anumita turatie s-ar fi vazut pe consumul instant. Asta era intr-adevar ceva foarte interesant de vazut, din punctul meu de vedere. 3. Traficul din acel oras nu este trafic aplicabil oraselor din Romania. Poti conduce folosing tehnica pulse&glide in oras, asa cum a facut individul. Eu nu consider filmul relevant ci doar reclama. Cine este in stare sa mearga asa ca in film este client de Prius/Corolla si nu de Octavia. |
#93
Posted 19 March 2021 - 04:52
deloghi, on 18 martie 2021 - 09:29, said:
Dupa cate vad PHEV cu incarcare la priza are cea mai mare crestere. Era cineva aici, stie el cine, care incerca sa ne convinga ca nu este asa. Parca citise el prin strainatatiuri ca se renunta pe capete la asfel de modele. Bravo ! Am cautat si eu statistici dar multe sunt aiureli facut de anumite publicatii. Mai nou se promoveaza noua generatie de Toyota, hybrid clasic care cica are autonomie pe electric.....exact ca generatia a - 3 a. Adica, fix pix. Au schimbat putin la imagine exterioara si....cam atat. Le-a dat cu tehnologia in cap baietii de la Atelierul de Detailing. Nu va ganditi la reduceri, s-a scumpit noua generatie. Unde este castigul?! Mai nou, am vazut descrierea dar si cateva zeci de filmulete pentru Octavia mild hybrid de 48v. Chiar mi-a placut si chiar bate frumos la poponet noua generatie de Toyota, mai ales la pret chiar daca sunt clase diferite de motorizari. |
#94
Posted 19 March 2021 - 07:12
Sa lamurim 2 aspecte prin comparatie. Octavia mild hybrid 48v vs Toyota Camry hybrid - dimensiuni asemanatoare si dotari.
- pret Toyota - The Camry Hybrid starts in LE trim at $31,550, then onto the SE at $34,600, and finally to my tester, the $41,350 XLE. In comparison, a regular Camry XLE with the 2.5L engine is $36,790. - pret Octavia - Octavia e-TEC, de serie echipata cu tehnologie mild hybrid. Sistemul de 48V cu baterie litiu-ion si starter antrenat prin curea este disponibil pentru motoarele 1.0 TSI de 110 CP si 1.5 TSI de 150 CP. Transmisie automata. Prices are $23,005 for the SE First Edition, $23,985 for the SE First Edition Estate, $23,255 for the SE Technology and $24,235 for the SE Technology Estate. ....................................................................................... - consum Toyota - Regular Gasoline, Combined MPG: combined city/highway, MPGCity MPG:5.1 l/100km, cityHighway MPG:5.3 l/100km - consum Octavia - Regular Gasoline combined city/highway MPG 4.6 - 4.7 l/100km ....................................................................................... Datele sunt oficiale. Modele 2020 Cum am mai spus, vorbim pe fapte si dovezi. N-am folosit preturile si consumurile din Romania. Le-am luat de pe global. Cu siguranta o sa sara mustarul la cativa de aici. Oricum nu imi pasa. Cine se ambaleaza, se ambaleaza degeaba. Nu ma intereseaza aceste modele de masini, am vrut doar sa lamurim putin problema. Edited by deloghi, 19 March 2021 - 07:22. |
#95
Posted 19 March 2021 - 07:49
Super, dar nu ajuta pe nimeni.
E doar un argument steril, fara aplicabilitate reala. |
#96
Posted 19 March 2021 - 08:16
#97
Posted 19 March 2021 - 08:29
#98
Posted 19 March 2021 - 08:39
pe bune? Fa atunci tu, rocada cu ambele modele.
TOT ACELASI PRET O SA AI CHIAR MAI MARE LA Ioniq. De ce nu va intra in cap ca nu tehnologia conteaza ci pretul ....Cand recuperezi diferenta de peste 10.000 euro la asa iubitele masini care se incarca din eter, in plus valorile de consum sunt aprope identice Cine este fan japan, este dispus sa ajute economia japoneza. Edited by deloghi, 19 March 2021 - 08:45. |
#100
Posted 19 March 2021 - 08:54
Hai ca pun un consum gasit in 5 minute pe net cu Corolla.
In oras baiatul are consumati 4.5 l/100km , pe autostrada 5.0 l/100km ..... La cerea fanilor pun filmuletul. Nu este platit de firma sa prezinte masina in roz. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uLLVH3RzhxY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Care este diferenta fratilor ?!! Edited by deloghi, 19 March 2021 - 08:56. |
|
#101
Posted 19 March 2021 - 08:56
Putini au nevoie sau vor (pe bani, evident) cel mai bun "ceva" si e ok. Nu asta e problema. Problema e cand cineva in loc sa isi asume alegerea si sa fie pe bune, incepe sa incerce sa "se scoata".
cata, on 19 martie 2021 - 08:48, said:
Se stie, VAG face cele mai bune hibride Edited by underb, 19 March 2021 - 08:58. |
#102
Posted 19 March 2021 - 09:32
Discutii despre Toyota. Postare filmulet canal Youtube
................................................................................................ Singurele care merită dintre hibride sunt cele plug in hibrid, poți merge full electric 50 km aprox indiferent de viteza Celelalte hibrid sau mild hibrid.. te ajuta uneori motorașul ala electric cât pumnul dar când tragi linie vezi ca ai un consum de diesel, pe lângă dezavantajul că ai 2 sisteme care se pot defecta E doar un sistem făcut de producători să păcălească normele de poluare dar pt tine ca și client sunt fix pix Webdape 6 months ago Eu am hibrid de 8 luni motor de 1.8 si consuma in acelasi regim de mers cu 2 litrii mai putin la suta decat fordul care are motor de 1.6 diesel. Chiar si pe autostrada iar cele doua sisteme se ajuta unul pe celalalt ceea ce face ca uzura ambelor sisteme sa fie mai mica de aia sunt Priusuri care au 2 milioane de km fara interventii la motoare doar baterii schimbate. E drept pana nu am avut hibrid si eu am fost reticient si sceptic dar acum am inteles cum sta treaba. Ai dreptate plug-in hybrid e viitorul o sa merite insa cand o sa poti face cateva sute de km electric cel putin asa vad eu treaba. 1 Cornel Con 6 months ago (edited) @Webdape niciodată n-o să faci sute de km cu un plug in hibrid, sunt o soluție temporara și alea care o sa dispară până se face trecerea la electrice. Sute de km faci cu electrica. (noul S klasse face 100km plug in hibrid ) Fordul nu e cel mai bun ex de mașină economica se știe ca mănâncă mult și e model vechi . Compara Toyota ta din 2020 tot cu un diesel din 2020 și o sa vezi ca au același consum (un golf 8, un Logan2, un Peugeot 308 au consumuri mixte 3,6/3,8 oficial ) sa zicem real maxim 4,5 . Nu, hibridul nu consuma mai puțin ca un diesel modern însă nu contest ce ai spus referitor la fiabilitate. Rămân la părerea că plug in hibridele sunt ceea ce trebuie în acest moment pt cine dorește sa fie eco, ii place silențiozitatea etc iar celelalte 2 sunt doar o păcăleală a constructorilor pt a trece emisiile dure impuse de UE ��️ Webdape 6 months ago @Cornel Con Eu am ales hibrid ca sa pot merge oriunde in lume fara restrictii o sa raman fan diesel pentru mine dieselul va ramane mereu un motor de suflet un motor adevarat, pacat ca cei de sus doresc sa-l elimine desi problema poluarii in lume nu provine de la motoarele diesel ci de la industrie. Pana la urma cine alege un hibrid nu il alege pentru consum ci pentru a se putea misca oriunde fara restrictii, daca vrei consum mic iti iei o masina cu motor de 1000 benzina si ii pui GPL. 1 Cornel Con 6 months ago @Webdape la fel și eu rămân fan diesel având unul achiziționat de nou dar dacă aș fi forțat de norme pe viitor, plug in hibrid văd singura soluție eco ca soluție temporară până la electrice. S-o rulezi cu placere ��️ ......................................................... Am inchis subiectul despre hibridele de la TOYOTA. Edited by deloghi, 19 March 2021 - 09:35. |
#104
Posted 19 March 2021 - 09:41
Nu este asa. Tu jignesti gratuit un membru din aceasta comunitate.
Nu ramane asa cum o intorci acum. Nu mi-ai raspuns daca ai masina de genul acesta. Pune si foto sa argumentezi cum am pus eu la postarile anteriore. Cred ca am fost clar ce te-am intrebat. Edited by deloghi, 19 March 2021 - 09:44. |
#105
Posted 19 March 2021 - 09:47
deloghi, on 19 martie 2021 - 09:32, said:
Discutii despre Toyota. Postare filmulet canal Youtube ................................................................................................ Singurele care merită dintre hibride sunt cele plug in hibrid, poți merge full electric 50 km aprox indiferent de viteza Celelalte hibrid sau mild hibrid.. te ajuta uneori motorașul ala electric cât pumnul dar când tragi linie vezi ca ai un consum de diesel, pe lângă dezavantajul că ai 2 sisteme care se pot defecta E doar un sistem făcut de producători să păcălească normele de poluare dar pt tine ca și client sunt fix pix De ex, te ajuta uneori motorașul ala electric este o PROSTIE. Edited by cata, 19 March 2021 - 09:47. |
|
#106
Posted 19 March 2021 - 09:49
Singura problema ti-am spus care e iar situatia mea nu schimba cu nimic postura din care ai scris tu si nici modul in care ai facut-o. Din partea mea poti continua asa desi as fi preferat o discutie onesta, nu una tendentioasa. Nu vei face decat sa confirmi impresia initiala. Succes.
deloghi, on 19 martie 2021 - 09:41, said:
Nu este asa. Tu jignesti gratuit un membru din aceasta comunitate. Nu ramane asa cum o intorci acum. Nu mi-ai raspuns daca ai masina de genul acesta. Pune si foto sa argumentezi cum am pus eu la postarile anteriore. Cred ca am fost clar ce te-am intrebat. |
#107
Posted 19 March 2021 - 10:06
cata, on 19 martie 2021 - 09:47, said:
Te rog frumos sa nu mai postezi despre Toyota hibrid, nu are rost. Sunt numai ....balarii. De ex, te ajuta uneori motorașul ala electric este o PROSTIE. Sunt publice pe Youtube. Am dat doar copy la ele. Subiectul despre hybrid clasic sau mild hybrid este oricum dezbatut si super blamat de la subventie pana la noxe mascate. underb, on 19 martie 2021 - 09:49, said:
Din partea mea poti continua asa desi as fi preferat o discutie onesta, nu una tendentioasa. Ca sa fiu onesct despre ce? Despre dimensiune sau consum? De fapt las-o asa, nu ai masina hybrid, nici PHEV dar nici mild de 48v. Edited by deloghi, 19 March 2021 - 10:13. |
#108
Posted 19 March 2021 - 11:10
@deloghi ai facut o alegere buna pentru tine cu acest Superb plug-in hibrid. Insa in inversunarea ta de a demonstra ca alegerea ta e cea mai buna pentru toti, faci o varza in ceea ce scrii, spunand balarii despre celelelalte tipuri de hibride si comparand consumuri de clasa medie cu clasa compacta.
Celelalte tipuri de hybride sunt mai potrivite sau mai putin potrivite decat a ta in functie de profilul de utilizare. Dar pentru asta trebuie sa intelegi cum sunt construite si functioneaza diferitele tipuri de hibride. 1) Mild hibridul : are o baterie de doar 48 V si un motor mic care ajuta mai mult producatorul in a se incadra in tintele de emisii. Pe client il ajuta doar tangential prin cresterea cuplului. - Avantaje : este mai ieftina si ajuta la reducerea consumului doar la drumuri lungi daca ai posibilitatea sa faci coasting, fiind singurele momente cand motorul termic se opreste. - Dezavantaje : In oras si in restul deplasarilor externe cat nu faci coasting, toata sarcina cade doar asupra motorului termic exact ca la o benzinara normala, motorul nefunctionand in cicluri de eficienta mare, Miller sau Atkinson, ca la hibridele full. De fapt la mild hibrid se folosesc exact aceleasi motoare termice ca si la benzinarele normale putand fi folosite atat cutii manuale cat si automate Se potriveste celor care fac peste 80% din drumuri la extern. 2) Full hybrid : Au baterie de voltaj mare si motor electric mai puternic. Functioneaza in ciclu Atkinson sau Miller avand eficienta unui diesel. - Avantaje : Consum scazut in oras, plecarile de pe loc efectuandu-se doar electric, adica exact cele care sunt cele mai mari consumatoare de carburant. Tot in oras poti si sa rulezi electric portiuni scurte daca nu esti brutal cu acceleratia. La drumuri lungi motorul electric ajuta la demaraje. Poti face coasting doar electric dar in plus fata de mild hibrid te poti si deplasa pur electric portiuni scurte in functie de incarcarea bateriei si viteza de deplasare. Incarcarea bateriei se realizeaza in momentele de sarcina minima pentru motorul termic, deci fara sa consume mult. Per ansamblu va consuma mai putin decat un mild hibrid - Dezavantaje : Pretul mai ridicat decat la un mild hibrid si faptul ca nu se poate deplasa pur electric distante mai mari ca un plug-in hibrid. Se potriveste celor care fac macar 30-40% drumuri in oras si nu au posibilitati de incarcare acasa sau la serviciu, incarcarea zilnica la statiile publice actuale nefiind o solutie. Plug-in hibrid : Este in esenta acelasi lucru cu un full hibrid doar ca are o baterie mai mare si un motor electric putin mai puternic. - Avantaje : Se poate deplasa pe distante de zeci de km si la viteze mai ridicate doar in mod pur electric. Dupa aceea functioneaza ca un full hybrid. - Dezavantaje : Necesita incarcare regulata a bateriei de la o sursa externa si pretul mai ridicat decat la o hibrida self charghing (aceasta din urma cel putin momentan este atenuata de subventiile mai mari) Are ca tinta cei care fac naveta sau 40 - 50 % in oras si au posibilitati de incarcare acasa sau la serviciu .Am subliniat acest ultim aspect deoarece altfel, cei care iau plug-in hibrid fara a avea posibilitate de incarcare vor consuma mai mult decat cei cu hibride self charging, datorita greutatii mai mari Daca te uiti acum cui se adreseaza aceste tipuri de hibride ai sa intelegi de ce plug-in hibridele se vand mai putine decat cele full hibrid. deloghi, on 19 martie 2021 - 10:06, said:
Subiectul despre hybrid clasic sau mild hybrid este oricum dezbatut si super blamat de la subventie pana la noxe mascate. Din pacate singurul motorizari unde se pot masca noxele si consumurile reale sunt cele plug-in hibrid unde calculul se faca doar pe prima suta de km cu bateria plina. https://theicct.org/...fs-eng-sept2020 "PHEV fuel consumption and tail-pipe CO2 emissions during real-world driving, onaverage, are approximately two to four times higher than type-approval values" In Olanda exista chiar o propunere de reducere a subventiilor pentru plug-in hibrid la nivelul celor full hibrid deoarece s-a constatat ca in orase marea majoritate care si-au luat plug-in hibrid le foloseau doar in modul hibrid fara sa le incarce regulat. Am spus, ele sunt mai bune atata timp cat le incarci regulat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users