Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Taxe de congestie
Last Updated: Mar 12 2021 13:24, Started by
Adm
, Feb 22 2021 07:25
·
0
#1
Posted 22 February 2021 - 07:25
Sa fim seriosi, statele se misca doar atunci cand leustura la buzunar.
Masina (indiferent de motorizare) este un animal de pe care se jupoaie 7 piei. Poluatorul plateste = prostul plateste; e clar caoamenii au nevoie sa se miste, asa cum e clar ca statul este un consumator nesatiabil. Vestea buna e ca in Romania nu avem centuri sau alternative Quote În întreaga Europă, o serie de orașe importante, dacă nu chiar țări, pregătesc taxe rutiere pentru a reduce congestia și a aduce bani la buget. „Poluatorul plătește” devine „utilizatorul plătește”. Pe măsură ce europenii trec la mașini electrice, guvernele înregistrează încasări din ce în ce mai mici din impozite și taxe pentru combustibili. De aceea, pentru a acoperi sumele pierdute de trecerea la automobile electrice, acestea iau în calcul introducerea de taxe de congestie. Anual, taxele auto depășesc 440 de miliarde de euro pe cele mai mari 14 piețe europene, jumătate din acestea fiind taxe și TVA pentru combustibili. Aceleași guverne încasează în plus circa 42 de miliarde de euro din taxe anuale de proprietate asupra vehiculelor. Aceste fluxuri de venituri vor scădea brusc odată cu tranziția rapidă la mașinile electrice. Pierderea de miliarde de euro din venituri fiscale ar fi o problemă serioasă pentru economiile țărilor europene. Sursa |
#2
Posted 22 February 2021 - 07:36
nu stiu care e ponderea autoturismelor in totalul incasarilor... iar camioane/autoutilitate electrice nu prea am vazut
"poluatorul plateste' a fost oricum o vrajeala, cel putin la noi... pentru ca in afara de programul rabla, nu s-a plantat nici un fir de iarba din banii aia. (ca sa contracareze/diminueze poluarea) raspandirea electricelor in mediul rural care in RO e oho... cred ca e destul de timida. Edited by apocalipsul, 22 February 2021 - 07:40. |
#3
Posted 22 February 2021 - 07:55
Autoturismul este doar un alt mijloc de a obtine bani de la turma de contribuabili productivi. Conditia esentiala este pastrarea de catre politic a acestei turme in tensiune permanenta .
Exista un efort sustinut de construire a unei imagini de haos a Romaniei. |
#4
Posted 22 February 2021 - 08:01
mai spun inca odata, desi multi o sa ma injure, concentrarea astora pe autostrazi e cea mai mare prostie. pe autostrada creste poluarea prin cresterea vitezei de deplasare si prin cresterea distantei de parcurs.
cea mai aficienta metoda de transport e cel mai scurt drum intre doua puncte. astfel ca, construirea a circa 20000 km de nationale drepte ar rezolva problema traficului. |
#5
Posted 22 February 2021 - 08:12
"mai spun inca odata, desi multi o sa ma injure," daca vreti intradevar, cu adevarat sa vedeti congestie, mergeti si conduceti in india macar 2 saptamani.
dupa care va veti putea face o parere corecta despre ce inseamna paradisul circulatiei, recte RO. daca oamenii se inghesuie in zone poluate inseamna ca le place!... Edited by apocalipsul, 22 February 2021 - 08:15. |
#6
Posted 22 February 2021 - 08:18
Trebuie să plătească și cei cu electrice o taxă, pe lângă acciza și tva din curent electric.
|
#7
Posted 22 February 2021 - 08:27
Am zis-o si inca o mai zic....
Nu inteleg acciza la carburant (benzina/diesel)... Acciza la tutun/alcool o inteleg, fara tutun si alcool se poate traii... dar deja autoturismul a devenit o necesitate, nu mai e un moft in zilele noastre.... Sa puna accize pe vicii (tutun, alcool, jocuri de noroc, curve, etc) cat vor ei, dar sa lase dracu chestiile care sunt de necesitate fara accize |
#8
Posted 22 February 2021 - 08:27
pai si cum mai "incurajezi" lumea sa-si ia electrice atunci?!?
Quote Nu inteleg acciza la carburant (benzina/diesel)... asta in primul rand... ca mai sunt si alte motive. cel mai bine, zic eu, e sa cauti sa intelegi, pentru ca situatia nu se va schimba... Edited by apocalipsul, 22 February 2021 - 08:29. |
#9
Posted 22 February 2021 - 08:44
Saracii trebuie sa renunte la masini deoarece nu au bani de electrice sau sa plateasca taxe mari de poluare, bogatii vor drumuri libere numai pentru ei.
|
#10
Posted 22 February 2021 - 08:49
|
#11
Posted 22 February 2021 - 09:06
mirel3003, on 22 februarie 2021 - 08:27, said:
Am zis-o si inca o mai zic.... Nu inteleg acciza la carburant (benzina/diesel)... Acciza la tutun/alcool o inteleg, fara tutun si alcool se poate traii... dar deja autoturismul a devenit o necesitate, nu mai e un moft in zilele noastre.... Sa puna accize pe vicii (tutun, alcool, jocuri de noroc, curve, etc) cat vor ei, dar sa lase dracu chestiile care sunt de necesitate fara accize |
#12
Posted 22 February 2021 - 09:06
Articolul este de la prost în jos. Pornește cu un titlu alarmist despre taxe de congestie, ca apoi să exemplifice cu cele 4 orașe în care există o taxă ciudată. În orice clasificare, 4 exemple disparate nu constituie o tendință.
Autorul articolului nu stăpânește nici concepte ale exprimării logice de bază. "pentru a acoperi sumele pierdute de trecerea la automobile electrice" O taxă neîncasată nu e ceva pierdut. E doar neîncasat. Poți să pierzi doar ce ai și îți aparține, nu ceva ce nu există anterior. Iar paragaraful de final "Beneficiile taxelor" e de grădiniță. Autorul habar nu are de viața reală și repetă ca papagalul ce a citit la ecologiștii lui pește de același calibru. Hai să ne uităm la surse mai reputabile, nu la ce crede un gigel din garsoniera sa de la Poplaca. |
#13
Posted 22 February 2021 - 09:07
mirel3003, on 22 februarie 2021 - 08:27, said:
Am zis-o si inca o mai zic.... Nu inteleg acciza la carburant (benzina/diesel)... Acciza la tutun/alcool o inteleg, fara tutun si alcool se poate traii... dar deja autoturismul a devenit o necesitate, nu mai e un moft in zilele noastre.... Sa puna accize pe vicii (tutun, alcool, jocuri de noroc, curve, etc) cat vor ei, dar sa lase dracu chestiile care sunt de necesitate fara accize Se poate trai si fara masina. Parintii mei nu au avut masina in comunism si taica-miu si-a cumparat prima masina in 2003. La 14 ani de la revolutie. In conditiile in care am vietuit in Bucuresti. Metrou, autobuz, tramvai scria pe noi cand aveam nevoie de deplasare. La bunici in Chitila mergeam cu rata. Eu ca student m-am depasat o buna bucata de timp cu bicicleta. Deci se poate trai (observi finetea de a scrie cu un singur i?) fara masina. Garantez eu pentru lucrul asta. P.S. In vestul europei unde vietuiesc si lucrez de multi ani, merg la job cu bicicleta every single day, fie canicula, fie furtuna. Bag in jur de 2500 km pe an cu bicicleta in scopul asta. Bicicleta pusa la dispozitie gratis de firma pentru care lucrez. Edited by abac, 22 February 2021 - 09:10. |
#14
Posted 22 February 2021 - 09:09
#15
Posted 22 February 2021 - 09:10
abac, on 22 februarie 2021 - 09:07, said: Se poate trai si fara masina. Parintii mei nu au avut masina in comunism si taica-miu si-a cumparat prima masina in 2003. La 14 ani de la revolutie. Așa e. Părinții mei au peste 60 de ani și nu au permis auto. Toată viața au folosit mijloacele de transport în comun și s-au descurcat. Asta nu înseamnă că nu trebuie să luăm mașini, dar nu se termină viața dacă le folosim mai rar sau, unii dintre noi, chiar deloc. |
|
#16
Posted 22 February 2021 - 09:11
Care sunt beneficiile reale ale taxelor de poluare/de mediu?
Oficial, povesti. Neoficial, redistribuirea spre alte domenii. Cel putin daca se facea ceva in acest sens. stoshiba, on 22 februarie 2021 - 08:44, said:
Saracii trebuie sa renunte la masini deoarece nu au bani de electrice sau sa plateasca taxe mari de poluare, bogatii vor drumuri libere numai pentru ei. |
#17
Posted 22 February 2021 - 09:13
bladhaund, on 22 februarie 2021 - 09:06, said:
Autorul articolului nu stăpânește nici concepte ale exprimării logice de bază. "pentru a acoperi sumele pierdute de trecerea la automobile electrice" O taxă neîncasată nu e ceva pierdut. E doar neîncasat. Poți să pierzi doar ce ai și îți aparține, nu ceva ce nu există anterior. Aici este marea problema, existenta acestui tip de oameni si dreptul lor de a vorbi public. In nestiinta lor ei militeaza pentru normalizarea raului, pentru legiferarea sa. Oamenii de rand trebuie sa se simta permanent datori incepand cu momentul nasterii. Trebuie facuti sa inteleaga ca se nasc sclavi si sunt datori unor entitati obscure, fata de care nu au nici un drept. Edited by terratec, 27 February 2021 - 10:24. |
#18
Posted 22 February 2021 - 09:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users