Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Taxe de congestie

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#1
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,042
  • Înscris: 22.05.2003
Sa fim seriosi, statele se misca doar atunci cand leustura la buzunar.
Masina (indiferent de motorizare) este un animal de pe care se jupoaie 7 piei.

Poluatorul plateste = prostul plateste; e clar caoamenii au nevoie sa se miste, asa cum e clar ca statul este un consumator nesatiabil.


Vestea buna e ca in Romania nu avem centuri sau alternative Posted Image

Quote

În întreaga Europă, o serie de orașe importante, dacă nu chiar țări, pregătesc taxe rutiere pentru a reduce congestia și a aduce bani la buget. „Poluatorul plătește” devine „utilizatorul plătește”.

Pe măsură ce europenii trec la mașini electrice, guvernele înregistrează încasări din ce în ce mai mici din impozite și taxe pentru combustibili. De aceea, pentru a acoperi sumele pierdute de trecerea la automobile electrice, acestea iau în calcul introducerea de taxe de congestie.

Anual, taxele auto depășesc 440 de miliarde de euro pe cele mai mari 14 piețe europene, jumătate din acestea fiind taxe și TVA pentru combustibili. Aceleași guverne încasează în plus circa 42 de miliarde de euro din taxe anuale de proprietate asupra vehiculelor. Aceste fluxuri de venituri vor scădea brusc odată cu tranziția rapidă la mașinile electrice. Pierderea de miliarde de euro din venituri fiscale ar fi o problemă serioasă pentru economiile țărilor europene.

Sursa

#2
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014
nu stiu care e ponderea autoturismelor in totalul incasarilor... iar camioane/autoutilitate electrice nu prea am vazut
"poluatorul plateste' a fost oricum o vrajeala, cel putin la noi... pentru ca in afara de programul rabla, nu s-a plantat nici un fir de iarba din banii aia. (ca sa contracareze/diminueze poluarea)
raspandirea electricelor in mediul rural care in RO e oho... cred ca e destul de timida.

Edited by apocalipsul, 22 February 2021 - 07:40.


#3
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,036
  • Înscris: 02.03.2003
Autoturismul este doar un alt mijloc de a obtine bani de la turma de contribuabili productivi. Conditia esentiala este pastrarea de catre politic a acestei turme in tensiune permanenta .
Exista un efort sustinut de construire a unei imagini de haos a Romaniei.

#4
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
mai spun inca odata, desi multi o sa ma injure, concentrarea astora pe autostrazi e cea mai mare prostie. pe autostrada creste poluarea prin cresterea vitezei de deplasare si prin cresterea distantei de parcurs.
cea mai aficienta metoda de transport e cel mai scurt drum intre doua puncte. astfel ca, construirea a circa 20000 km de nationale drepte ar rezolva problema traficului.

#5
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014
"mai spun inca odata, desi multi o sa ma injure," daca vreti intradevar, cu adevarat sa vedeti congestie, mergeti si conduceti in india macar 2 saptamani.
dupa care va veti putea face o parere corecta despre ce inseamna paradisul circulatiei, recte RO.
daca oamenii se inghesuie in zone poluate inseamna ca le place!...

Edited by apocalipsul, 22 February 2021 - 08:15.


#6
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,720
  • Înscris: 26.02.2010
Trebuie să plătească și cei cu electrice o taxă, pe lângă acciza și tva din curent electric.

#7
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,885
  • Înscris: 04.10.2007
Am zis-o si inca o mai zic....

Nu inteleg acciza la carburant (benzina/diesel)...
Acciza la tutun/alcool o inteleg, fara tutun si alcool se poate traii... dar deja autoturismul a devenit o necesitate, nu mai e un moft in zilele noastre....

Sa puna accize pe vicii (tutun, alcool, jocuri de noroc, curve, etc) cat vor ei, dar sa lase dracu chestiile care sunt de necesitate fara accize

#8
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014
pai si cum mai "incurajezi" lumea sa-si ia electrice atunci?!?

Quote

Nu inteleg acciza la carburant (benzina/diesel)...
statul nu poate renunta la o sursa de venit sigura cum sunt TVAul, taxele vamale, accizele...
asta in primul rand... ca mai sunt si alte motive. cel mai bine, zic eu, e sa cauti sa intelegi, pentru ca situatia nu se va schimba... Posted Image

Edited by apocalipsul, 22 February 2021 - 08:29.


#9
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,815
  • Înscris: 22.02.2014
Saracii trebuie sa renunte la masini deoarece nu au bani de electrice sau sa plateasca taxe mari de poluare, bogatii vor drumuri libere numai pentru ei.

#10
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007

View Poststoshiba, on 22 februarie 2021 - 08:44, said:

Saracii trebuie sa renunte la masini deoarece nu au bani de electrice sau sa plateasca taxe mari de poluare, bogatii vor drumuri libere numai pentru ei.
m-am gandit si eu la treaba asta. cam asta e mersul.

#11
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018

View Postmirel3003, on 22 februarie 2021 - 08:27, said:

Am zis-o si inca o mai zic....

Nu inteleg acciza la carburant (benzina/diesel)...
Acciza la tutun/alcool o inteleg, fara tutun si alcool se poate traii... dar deja autoturismul a devenit o necesitate, nu mai e un moft in zilele noastre....

Sa puna accize pe vicii (tutun, alcool, jocuri de noroc, curve, etc) cat vor ei, dar sa lase dracu chestiile care sunt de necesitate fara accize
poți circula si cu bicicleta sau tramvaiul prin oras deci si fița cu mașina este un viciu

#12
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Articolul este de la prost în jos. Pornește cu un titlu alarmist despre taxe de congestie, ca apoi să exemplifice cu cele 4 orașe în care există o taxă ciudată. În orice clasificare, 4 exemple disparate nu constituie o tendință.

Autorul articolului nu stăpânește nici concepte ale exprimării logice de bază. "pentru a acoperi sumele pierdute de trecerea la automobile electrice" O taxă neîncasată nu e ceva pierdut. E doar neîncasat. Poți să pierzi doar ce ai și îți aparține, nu ceva ce nu există anterior.

Iar paragaraful de final "Beneficiile taxelor" e de grădiniță. Autorul habar nu are de viața reală și repetă ca papagalul ce a citit la ecologiștii lui pește de același calibru.

Hai să ne uităm la surse mai reputabile, nu la ce crede un gigel din garsoniera sa de la Poplaca.

#13
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018

View Postmirel3003, on 22 februarie 2021 - 08:27, said:

Am zis-o si inca o mai zic....

Nu inteleg acciza la carburant (benzina/diesel)...
Acciza la tutun/alcool o inteleg, fara tutun si alcool se poate traii... dar deja autoturismul a devenit o necesitate, nu mai e un moft in zilele noastre....

Sa puna accize pe vicii (tutun, alcool, jocuri de noroc, curve, etc) cat vor ei, dar sa lase dracu chestiile care sunt de necesitate fara accize

Se poate trai si fara masina. Parintii mei nu au avut masina in comunism si taica-miu si-a cumparat prima masina in 2003. La 14 ani de la revolutie.

In conditiile in care am vietuit in Bucuresti. Metrou, autobuz, tramvai scria pe noi cand aveam nevoie de deplasare. La bunici in Chitila mergeam cu rata.

Eu ca student m-am depasat o buna bucata de timp cu bicicleta.

Deci se poate trai (observi finetea de a scrie cu un singur i?) fara masina. Garantez eu pentru lucrul asta.

P.S. In vestul europei unde vietuiesc si lucrez de multi ani, merg la job cu bicicleta every single day, fie canicula, fie furtuna. Bag in jur de 2500 km pe an cu bicicleta in scopul asta. Bicicleta pusa la dispozitie gratis de firma pentru care lucrez.

Edited by abac, 22 February 2021 - 09:10.


#14
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018
crezi că-i nscumpă benzina când vezi cozile kilometrice de autoturisme? ți se pare că românii n-au bani?

View Postabac, on 22 februarie 2021 - 09:07, said:

Deci se poate trai fara masina.
toți care am prins acele vremuri am trăit așa.unii au ,,uitat,,sau s-au făcut că uită

#15
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,148
  • Înscris: 30.08.2017

View Postabac, on 22 februarie 2021 - 09:07, said:



Se poate trai si fara masina. Parintii mei nu au avut masina in comunism si taica-miu si-a cumparat prima masina in 2003. La 14 ani de la revolutie.

Așa e. Părinții mei au peste 60 de ani și nu au permis auto. Toată viața au folosit mijloacele de transport în comun și s-au descurcat. Asta nu înseamnă că nu trebuie să luăm mașini, dar nu se termină viața dacă le folosim mai rar sau, unii dintre noi, chiar deloc.

#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Care sunt beneficiile reale ale taxelor de poluare/de mediu?
Oficial, povesti. Neoficial, redistribuirea spre alte domenii. Cel putin daca se facea ceva in acest sens.

View Poststoshiba, on 22 februarie 2021 - 08:44, said:

Saracii trebuie sa renunte la masini deoarece nu au bani de electrice sau sa plateasca taxe mari de poluare, bogatii vor drumuri libere numai pentru ei.
Nu ne mai intoarcem la Ceausescu. Pentru existenta bogatilor trebuie sa existe si saraci. Nimeni in lumea asta nu isi mai doreste eradicarea saraciei.

#17
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,036
  • Înscris: 02.03.2003

View Postbladhaund, on 22 februarie 2021 - 09:06, said:

Autorul articolului nu stăpânește nici concepte ale exprimării logice de bază. "pentru a acoperi sumele pierdute de trecerea la automobile electrice" O taxă neîncasată nu e ceva pierdut. E doar neîncasat. Poți să pierzi doar ce ai și îți aparține, nu ceva ce nu există anterior.

Aici este marea problema, existenta acestui tip de oameni si dreptul lor de a vorbi public.
In nestiinta lor ei militeaza pentru normalizarea raului, pentru legiferarea sa.

Oamenii de rand trebuie sa se simta permanent datori incepand cu momentul nasterii. Trebuie facuti sa inteleaga ca se nasc sclavi si sunt datori unor entitati obscure, fata de care nu au nici un drept.

Edited by terratec, 27 February 2021 - 10:24.


#18
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,003
  • Înscris: 09.08.2005

View Postrich1974, on 22 februarie 2021 - 08:01, said:

cea mai aficienta metoda de transport e cel mai scurt drum intre doua puncte. astfel ca, construirea a circa 20000 km de nationale drepte ar rezolva problema traficului.
Așa, așa... mai zi-ne. Cum zici că treci în linie dreaptă peste dealuri și munți?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate