Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 

Nissan (re)inventeaza apa calda ?

- - - - -
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#19
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,770
  • Înscris: 25.01.2007
prius parca e pe acest sistem, tractiunea legata la electric, motorul termic doar incarca bateriile la nevoie. deci ce e nou?

#20
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,050
  • Înscris: 08.01.2021
Prius e clasic, paralel.
Ampera a fost apropiat de sistemul asta deși și la Ampera uneori motorul era legat direct de roti din motive de eficienta.

#21
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Mai putin poluant inseamna GPL, cu dezavantajul cresterii emisiilor de dioxid de carbon. Inseamna mai putin poluant si decat o masina electrica, adica fara deseuri periculoase, insa daca producatorii ar face doar masini pe GPL toata industria legata de automobilele electrice s-ar duce, in plus pretul la benzina ar scadea enorm. Totul depinde de lobby-ul facut de producatori.

- motorina - cerere mare pentru transportul greu de marfa - vapor, tren, camion
- gaz - cerere mare pentru uz casnic, cerere mare pentru uz industrial
- benzina - cerere mare doar auto plus cateva chestii mai de nisa
- electric - emergenta in industria auto auto

Sa zicem ca ne punem cu totii GPL, nu cred ca ca sunt sufuciente gaze de sist si pentru uz casnic plus industrial plus auto, valabil si pentru motorina, care in plus polueaza, in cazul asta ce naiba facem cu benzina si cu industria vehiculelor electrice, care inseamna cercetare, joburi. Tot ce s-ar obtine ar fi combustibil scump - GPL sau motorina, si benzina ieftina, care treptat s-ar balansa cerere-oferta, insa ar ramane industria electricelor in pom. Ce le acopera pe ambele? Hibrida, arzi mai multa benzina afara unde poluarea nu e asa aiurea, incarci bateria si o folosesti in oras ca sa nu mai scoti fum, acelasi principiu la la DPF, mergi afara si arzi ce e in DPF si il lasi la 20 km de oras, apoi in oras retii particulele, insa in cazul hibridelor pe benzina e mult mai curat.

#22
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
Nissan isi da seama ca daca trece direct pe EV ramane fara grosul veniturilor care vin din intretinerea curenta. Ma mir ca nu au fost mai multi producatori clasici care sa vina pe asa ceva, probabil alora le-a fost rusine sa scrie EV in reclama si defapt sa ai motor pe benzina sub capota. :) Ai practic doua sisteme complexe care sunt strict dependente unul de altul, la orice problema minora esti pe platforma. Nu as cumpara in veci asa ceva, la un hibrid clasic macar daca ai o problema pe zona de hibrid ai o sansa sa nu ramai in drum. Iarna la hibrid iti baga caldura motorul pe benzina si vara iti da AC motorul electric.

#23
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,321
  • Înscris: 09.09.2006

 KiloW, on 21 februarie 2021 - 09:59, said:

[...]Ampera a fost apropiat de sistemul asta deși și la Ampera uneori motorul era legat direct de roti din motive de eficienta.
Cred că cel mai aproape de conceptul ăsta e BMW i3 rex. Ca practic asta face sistemul ăsta, e un range extender. Mie mi se pare mișto ideea. Nu m-am uitat foarte atent la clip, dar dacă ar folosi și căldura reziduală a motorului termic pentru încălzire, ar avea o eficiență și mai bună față de mașinile electrice clasice care consumă destul de mult pentru chestia asta.
La o adică, o sa vedem dacă prinde aripi sau rămâne doar ceva desenat...

 filipxxx, on 21 februarie 2021 - 10:06, said:

[...]Posted Image Ai practic doua sisteme complexe care sunt strict dependente unul de altul, la orice problema minora esti pe platforma.
[...]la un hibrid clasic macar daca ai o problema pe zona de hibrid ai o sansa sa nu ramai in drum. Iarna la hibrid iti baga caldura motorul pe benzina si vara iti da AC motorul electric.
Aș zice că e ceva mai puțin complex decât la un hibrid. Nu mai ai cutia de viteze și restul transmisiei, iar conecatarea între cele două sisteme mi se pare mai simplă. Dar e drept, până nu vedem practic cum funcționează, e mai greu de dat cu părerea în mod decisiv

#24
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,257
  • Înscris: 21.03.2020
Iar au venit specialistii in hibride...care n u stiu ce e aia o masina full hibrid

Edited by GlCA_Contras, 21 February 2021 - 10:34.


#25
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 ericmario, on 21 februarie 2021 - 09:04, said:

Minciuna e evidentă Ă®n videoclip.
Deci mașina are motor termic, iar mai apoi apare 100% electric!

ps. Eu nu sunt Ă®mpotriva a nimic, diesel, benzină, electric, nu. Eu sunt Ă®mpotriva minciunii.


Arată-mi și mie o reclamă de genul.
Tractiunea este 100% electrica si se conduce/comporta ca atare. Dpadv e o masina electrica.

Sursa de energie e 99% benzina :)

 buntzi, on 21 februarie 2021 - 09:17, said:


Poate fiind micuț motorașul și funcționând la turație aproape constantă, reușesc să-l amuțească mai bine decât pe un motor normal care trebuie să zburde Ă®ntre 800 și 5000 rpm și atunci să nu-l auzi deloc (sau cât mai aproape de idealul ăsta)
...
Care e topicul celălalt?
https://forum.softpe...8#entry27556040

Edited by underb, 21 February 2021 - 10:57.


#26
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,809
  • Înscris: 22.12.2005

 underb, on 21 februarie 2021 - 08:38, said:

E o idee veche si nu e rea deloc.
Avantajul net fata de un hibrid clasic/paralel e ca se conduce ca o electrica.
Cuplu e livrat instant (cat e el - mic sau mare) si constant fara pauze si "poticneli".
Si asta fara a plati zeci de mii de euro pe baterii care sa iti asigure un range decent.
Pe langa felul in care se conduce, alt avantaj fata de alte hibride e ca motorul termic functioneaza la regimul cel mai eficient, fara a fi nevoit sa stea in regimuri ineficiente cerute de multe ori de sofer din pedala de acceleratie. Regimurile ineficiente sunt acoperite de rezerva de energie din baterie.
Tot legat de asta, pe langa faptul ca energia e produsa mai eficient, este si consumata mai eficient in regimuri tranzitorii, motorul termic fiind teribil de ineficient in cazul asta.

Dezavantaje - eficienta mai scazuta la rularea cu viteza constanta in sarcina medie si faptul ca ala bazaie in boii lui, usor autist, fara prea mare legatura cu ce se intampla in jurul lui.
Dupa cum se stie foarte bine, daca pui un ins cu OCD sa suporte un autist ies scantei. Asa ca nu e chiar pentru oricine. Pe cei cu diverse obsesii ii va scoate probabil din minti :))

Legat de felul in care e perceput sistemul asta, cei mai multi au niste cutii cu niste etichete si incearca sa il bage intr-una dintre acele cutii. Trebuie luat asa cum e el, cu bune si cu rele si bagat in cutia lui. Asta in caz ca mai exista vreo urma de neuroplasticitate si mai e loc de inca o cutie.
Traduce - fiti deschisi si judecati-l asa cum e, cu bune si cu rele. Care poate.

Cum am zis si pe topicul celalalt as evalua undeva la max 3000 euro avantajele pe care mi le-ar aduce sistemul asta in plus fata de un hibrid paralel cu caracteristici similare.

Pe scurt e o masina electrica care isi ia energia din benzina si e adresata celor care vor masini electrice pentru felul in care se conduc dar nu vor sa isi bata capul cu limitarile electricelor.

Frumos explicat.Doamne ajuta sa miste cativa neuroni pe aici.
Personal(ocd ist batran) cred ca i as da foc in 30 sec. Dar nepoata mea(autista millemiala sau x..plm )ar avea orgasm cu ea..


#27
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Fiecare încearcă să găsească soluții. Desi e un entuziasm exagerat și o promovare masivă, viitorul mașinilor electrice cu baterii la nivelul tehnologic actual e un fiasco in devenire.

În continuare nu există suficientă capacitate de producție pentru baterii. În plus, de asemenea nu avem infrastructura electrică suficient de puternica pentru a suporta consumul imens de energie electrică, chiar și acum sistemul da rateuri din ce în ce mai des.

#28
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,727
  • Înscris: 03.12.2005
Locomotivele diesel-electrice merg pe acelasi principiu de zeci de ani. Teoria e ca poti folosi motorul termic in regimul optim si eviti costurile cu o transmisie grea distribuind cuplul la roti pe cabluri, nu pe arbori.

#29
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Sunt șanse mai mari de reușită dacă investești in sisteme de eficientizare a motoarelor și scadere a noxelor, decât în mașinile electrice.

#30
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 slai, on 21 februarie 2021 - 09:58, said:

prius parca e pe acest sistem, tractiunea legata la electric, motorul termic doar incarca bateriile la nevoie. deci ce e nou?
Nu are legatura cu Prius. La Prius motorul termic asigura si tractiune nu doar energie electrica pt motorasul electric.
Asta e ca un Opel Ampera cu baterie minuscula.

Edited by underb, 21 February 2021 - 11:07.


#31
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,555
  • Înscris: 11.06.2010
Dar daca motorul termic ar fi invartit de motorul electric ?

#32
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ar fi inca un (mild) hibrid paralel.
Exista si versiunea asta pe noul QQ.

#33
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,727
  • Înscris: 03.12.2005

 Handicarpati, on 21 februarie 2021 - 11:07, said:

Dar daca motorul termic ar fi invartit de motorul electric ?

Ar produce benzina, desigur.

#34
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,257
  • Înscris: 21.03.2020
Nissan a reinventat generatorul electric.... pe scurt

#35
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,218
  • Înscris: 13.06.2004
Ca f.d. divers au existat şi otobele Benzino/Diesel - Electrice. Nu prea multe însă.

#36
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Fara baterie din care sa acoperi varfurile de consum nu prea merge bine sistemul.
La tren e ok ca nu freci toata ziua "acceleratia" dar la vehicule rutiere nu faci nicio branza fara baterie. De aia nu prea au fost autobuze.

 GlCA_Contras, on 21 februarie 2021 - 11:23, said:

Nissan a reinventat generatorul electric.... pe scurt
Sunt curios daca ofera si vreo priza de putere sa poti alimenta diverse chestii...

Gen casa :))

Ar fi pacat sa ai un generator de zeci de KW si sa nu te poti folosi de el la nevoie.

Sau, de ce nu, sa iti incarci cealalta masina, aia electrica cand ramane iar in drum.

Edited by underb, 21 February 2021 - 11:52.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate