Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx
 Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy
 Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...
 Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...
 

Facultăți UPB

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
raluca312

raluca312

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 20.02.2021
Bună! Sunt elevă în clasa a 12-a și mă pregătesc intens de admiterea la Politehnică, însă problema mea este că nu mă pot decide ce facultate să aleg. Am consultat atât planurile de învățământ de la facultățile care m-ar interesa, cât și părerile cunoscătorilor (studenți, absolvenți, ingineri), însă nu am putut face nicio alegere.
Dacă ați avut măcar tangențe cu Politehnica, v-aș ruga mult să îmi lăsați informații cu privire la următoarele facultăți:
  • Energetică
  • Inginerie Electrică
  • Mecatronică
  • Inginerie Aerospațială
  • Robotică
Menționez că sunt mai atrasă de fizică decât de informatică, de aceea pe lista opțiunilor mele nu se află Automatica sau ETTI, deși orice informație despre aceste facultăți m-ar ajuta să îmi cântăresc mai bine decizia. Despre facultățile listate mai sus m-ar interesa să aflu aspecte cu privire la materiile care se fac în timpul anilor de studiu, dar și cu privire la cererea pe piața muncii și opțiunile de angajare pe care le-aș avea în timpul facultății și după absolvirea ei.

Vă mulțumesc anticipat!

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,594
  • Înscris: 30.07.2003