Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Masina noua - batalia japonezelor

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
239 replies to this topic

#199
LeoT

LeoT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 690
  • Înscris: 07.08.2019
daca se descarca complet acumulatorul si ramai cu cei 98 CP ai motorului termic pe autostrada , cam naspa situatia
in schimb acumulatorii duc curb weight-ul masinii (CHR) la 1400 kg la care adaugandu-se neispirata cutie CVT duce la comportamentul  "sluggish"
un sondaj facut un UK a relevat ca pentru aproape 50% din cumparatorii de CHR decizia de cumparare a fost data de aspectul masinii, performantele si practicalitatea fiind chestii mai tehnice si care nu spun prea mult poporeanului

The new 2.0-litre hybrid produces 182bhp from its petrol and electric motors thanks to some clever combustion tech. It weighs slightly more than the 1.8 and is still front-wheel drive only, but the extra power is welcome given the C-HR’s game handling. Zero to 62mph takes 8.2 seconds, compared to 11 seconds dead for the smaller engine. Unfortunately the recurring presence of that CVT gearbox means the new unit sounds just as strained under acceleration and puts to bed any thoughts of spirited driving.

#200
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Daca și cu parca .....😁,tot diesel+ad blue este cel mai bun hibrid 😁😁😁

Edited by cata, 25 February 2021 - 18:28.


#201
TAG21

TAG21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 20.11.2008

View Postcata, on 25 februarie 2021 - 18:27, said:

Daca și cu parca .....��,tot diesel+ad blue este cel mai bun hibrid ������


Posted Image  Posted Image  ... buna !

#202
LeoT

LeoT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 690
  • Înscris: 07.08.2019
sunt englezi iar masina aia Corolla  HB e fabricata la ei in tara. si i-au dat nota 6/10 justificat pe aceste drawbacks. si pe altele
iar de la 20.000 km pe an in sus , Diesel e inca cea mai folosita optiune . cu ad blue
hybdridul Toyota e buna pentru sofatul pana la mall , dar sa nu fie mai departe de 20 km si nici de urcat vreo panta ca se consuma bateria si nu mai e green masina

Edited by LeoT, 25 February 2021 - 21:14.


#203
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostLeoT, on 25 februarie 2021 - 21:13, said:

Toyota e buna pentru sofatul pana la mall
Câte pisi ai văzut să conducă Toyota? In fine, nu mai am gloante sa te combat😁

#204
LeoT

LeoT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 690
  • Înscris: 07.08.2019
scuze

#205
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,229
  • Înscris: 12.12.2011
La Chr mai multe decât bărbați 😎

#206
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostLeoT, on 25 februarie 2021 - 21:13, said:

hybdridul Toyota e buna pentru sofatul pana la mall , dar sa nu fie mai departe de 20 km si nici de urcat vreo panta ca se consuma bateria si nu mai e green masina
Nu pot sa cred , am depasit 20 de km si mai am zeama in acumulatori. Am zis mereu, hibrida/electrica nu este pentru oricine.Traseul este Corbeanca-Izvor, Bucuresti.
Zi buna tuturor.

Attached Files


Edited by cata, 26 February 2021 - 08:42.


#207
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postcata, on 25 februarie 2021 - 14:50, said:


Eu iti spun ca nu se intampla niciodata asta. Am fost acum 2 ani pana in Grecia si m-am imprietenit cu hibridul Auris, aveam masina de 7 luni, si iti spun sigur.
Acum am cu Aurisul aproape 56k de km si inca sustin ca nu se descarca pe autostrada. Sta cu 2 liniute goale, se incarca si alea daca este panta.
Teoretic poti ramane fara PLUSUL NET de putere adus de tractiunea electrica. Asta pentru ca daca iei putere din ce produce termicul si dai la electric nu ai o putete neta mai mare decat ce produce termicul.
Dar :) ce urca mai si coboara iar ce accelereaza ajunge si la viteza constanta iar ulterior mai si incetineste, energia este recuperata. Partial bineinteles.
In plus, pt a accelera in timp util pana la o anumita viteza ai nevoie de putere mai mare decat pt a continua deplasarea la acea viteza. Adica dupa acceleratie poti mentine viteza in timp ce incarca bateria daca s-a epuizat pe acceleratie.

Pe scurt, teoretic si probabil si practic poti ramane fara plusul de putere al electricului dar situatiile nu doar ca sunt rare dar pe undeva si anormale :) . Pe drumurile publice cel putin. Si nu ma refer la simpla depasire a vitezei legale.

Edited by underb, 26 February 2021 - 09:16.


#208
mi20r

mi20r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 17.04.2009

View Postunderb, on 26 februarie 2021 - 09:10, said:

Pe scurt, teoretic si probabil si practic poti ramane fara plusul de putere al electricului dar situatiile nu doar ca sunt rare dar pe undeva si anormale Posted Image . Pe drumurile publice cel putin. Si nu ma refer la simpla depasire a vitezei legale.
Exact ceea ce vroiam sa spun si eu insa nu am stiut sa sumarizez corect. Singura data cand am ramas fara plusul dat de electric (a se traduce doar cu 2 linii de baterie afisate) si as fi dorit sa merg mai repede insa masina efectiv nu putea, este acel drum prin Bulgaria unde viteza legala este 140km/h si eu nu am putut depasi pe urcare 141 afisat pe bord, desi legal puteam merge cu 146 afisat. Insa dupa fiecare urcare lunga vine si o coborare lunga si atunci pe langa faptul ca incarca bateria, o pot parcurge precum in poza atasata.

O Corolla 2.0 HSD sau oricare alta cu termic putin mai potent raportat la masa masinii rezolva si acea posibila teoretica Posted Image
In rest, A1-le il parcurg lejer cu medie de 140km/h si bateria nu a scazut niciodata sub 4 linii afisate. Si cand voi decide inlocuitorul masinii curente full hibrid va fi minim asa ceva.

Attached Files



#209
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,371
  • Înscris: 28.10.2018
De la 122 la 180 de cai nu e doar "putin mai potent" ci e mult mai potent. 48% mai potent.

D-aia zic ca motoarele non-turbo nu mai au ce cauta in secolul 21. Iar peste un maxim de 10-15 ani speram sa nu mai fie de niciun fel termice la vanzare.

Edited by abac, 26 February 2021 - 14:11.


#210
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007
1.8 hybrid de pe Toyota e o gluma. Pana si nevasta-mea a zis ca e lesinata masina si ea conduce incet si foarte incet (am testat un CHR). Sa si dau 22-24 mii pe asa ceva...

Edited by Genesis, 26 February 2021 - 17:00.


#211
LeoT

LeoT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 690
  • Înscris: 07.08.2019
revin cu o rectificare. tot ieri, pe A1 spre Pitesti, o Corolla hybrid break baga tare de tot .. cam 170 km/h , asa .. curios sa vad mai de aproape, bag si eu tare si ... o doamna la volan !
cred ca masina era cea cu motor termic de 2 l , dar nefiind nimic inscriptionat pe exterior nu sunt 100% sigur. Oricum a tinut-o in 170 aia cateva zeci de km
deci masina duce

Edited by LeoT, 27 February 2021 - 12:47.


#212
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,371
  • Înscris: 28.10.2018
Orice cimpanzeu, mascul sau femela, stie sa bage talpa in acceleratie pe autostrada. Asa ca te miri degeaba ca era femeie.

Nesimtitii sunt de ambele sexe.

Eu m-as mira sa vad o femeie la Daytona 500 sau in campionatele de Formula 1. Au mai fost, dar sunt raritati absolute, aproape la fel de rare ca unicornii.

Si apropo, ce alte motoare cu capacitate cilindrica non termice mai cunosti in industria auto contemporana?  Adica de ce ai simtit nevoia sa spui motor termic de 2 litri?

Edited by abac, 27 February 2021 - 13:39.


#213
TAG21

TAG21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 20.11.2008
Asa este, confirm si eu. Femeile conduc foarte bine ...in linie dreapta !
Talpa la greu si hai spre 140, 150, 170 la ora ... Mai trist este cind le ai in fata in curbe medii si largi, drumuri virajate, unde poti linistit sa mergi cu 80 sau 90 la ora fara pericol si ele se taraie cu 40-50 la ora,hai sa zic max 60 si mai vezi si stopurile de frana cum se aprind la fiecare 10 secunde asa ...

La mort de la passion :D

#214
LeoT

LeoT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 690
  • Înscris: 07.08.2019

View Postabac, on 27 februarie 2021 - 13:32, said:


Si apropo, ce alte motoare cu capacitate cilindrica non termice mai cunosti in industria auto contemporana?  Adica de ce ai simtit nevoia sa spui motor termic de 2 litri?

pai cu ala apirat de 1.8 l nu s-ar fi putut duce asa masina aia
dar cum zici si tu, cam ciudata treaba cu motoare aspirate in sec 21. OK inteleg ca s-a ales fiabilitatea in dauna performantelor, desi sa fim seriosi, in lumea civilizata nimeni nu trage de o masina 250.000 km - e ca la televizoare, poti folosi si vezi ce iti trebuie cu unul CRT ,dar pe piata exsta 4K sau 8K
Toyota a are o campanie puternica de marketing pentru aceste hibride, plus preturile mai mici fata de concurenta (VAG) - dar totusi mari pentru tehnologia inglobata in aceste masini.
Treaba buna este ca vanzarile bune ale Toyota vor mai trage in jos de preturile la VAG .. adica sper Posted Image

#215
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Lumea nu prea trage de masini dar cine trage (pe taxi de ex) ce crezi ca ia sau a luat? In lumea de care vorbeai tu, evident...

Una din masinile mele e o compacta cu 1.4 aspirat 90cp.
V max constructiva 178km/h. O ia relativ usor. Doar n-ai nevoie de 150cp sa atingi 180.

Nu s-a ales fiabilitate in dauna performantelor. Nimeni nu ofera performanta gratis si probabil nici fiabilitate gratis desi ei cunosc mai bine decat noi costul si pretul fiabilitatii.
Daca masina asta avea performante mai bune plateai mai mult. Daca avea acelelasi performante dintr-un motor mai mic plateai la fel ca acum.
Doar nu platesti in functie de capacitatea cilindrica sa te simti furat in vreun fel de faptul ca are 100cp.
100 platesti, 100 ai. Restul banilor se duc pe alte acareturi, nu pe putere si se duc indiferent de motorul termic ales.

Alt aspect, ce crezi ca a dus la disparitia aspiratelor in secolul 21?
Doar nu e vreo moda sau ceva aparut spontan...
Fix conditiile care au fortat aparitia motoarelor turbo de mic litraj sunt indeplinite cu brio de hibridul asta.

Si, btw, vezi ca usor-usor au reinceput sa apara aspiratele in 4 cilindri pe hibrid. Vezi Reno de exemplu.

Asta pentru ca fix reginul cel mai putin economic al unui aspirat putin mai mare este evitat pe un hibrid. Vorbesc de functionarea motorului in sarcina foarte mica unde cea mai multa benzina e consumata de asigurarea compresiei si invingerea frecarilor si inertiilor interne, nu pe lucrul mecanic produs (adica pe deplasarea masinii). Consumul asta tehnologic mare in raport cu lucrul mecanic produs se evita partial prin dezactivarea unor cilindri dar nu e cea mai buna solutie.

Dupa cum am mai spus, atat tehnologia cat si masina au destule hibe sau limitari dar ce zici tu e din start gresit pt ca pleci de la niste premize gresite.

Edited by underb, 27 February 2021 - 16:42.


#216
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostGenesis, on 26 februarie 2021 - 16:59, said:

1.8 hybrid de pe Toyota e o gluma. Pana si nevasta-mea a zis ca e lesinata masina si ea conduce incet si foarte incet (am testat un CHR). Sa si dau 22-24 mii pe asa ceva...

Eu am vreo 15000 km cu auris hibrid si inca peste un milion cu altele, majoritatea 2,0 tdi, 140 cp. Cred ca gresiti, si tu, si doamna.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate