Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai Ioniq 5
#19
Posted 11 February 2021 - 09:16
Lansarea oficiala din ce retin are loc pe 16 februarie, ora 8 dimineata ora Germaniei.
Edited by lula_canci, 11 February 2021 - 09:18. |
#20
Posted 11 February 2021 - 10:18
diabolik213, on 11 februarie 2021 - 01:08, said:
Nu inteleg de ce se insista cu panouri solare pe plafon. Suna misto in teorie dar panourile in continuare au o eficienta prea mica si greutate si complexitatea adaugata..... I'll stop. revenco_andrei, on 11 februarie 2021 - 01:30, said:
Este vorba de marketing - "ia uite ce verde e ionica, merge cu energie de la soare". BloodRa, on 11 februarie 2021 - 02:05, said:
Probabil, ca și alte încercări din trecut, aceste panouri vor alimenta circuite de încălzire / răcire in staționare sau mers. Sunt mai multe scenarii posibile. Pentru o suprafata de panouri de 2-2.2 m2, poti spera la un 350-400W putere maxima. In zile de primavara, vara, toamna insorite asta se traduce in ~3KWH energie / zi. Ganditi-va ca la o locuinta cu 2 persoane, poti sa ai un consum de 90KWH / luna, adica 3KWH / zi. Deci daca esti undeva "remote" ai destul curent pentru un confort decent. (Are V2L - vehicle to load - cum ziceam, deci da curent la 220V). Sau, pentru o naveta de 15km / zi, la un 14KWH / 100km, rezulta un necesar de 2KWH / zi. Deci poti sa mergi gratis cu masina ). Sau, daca chiar ramai in pana de curent, in 20 de zile iti incarci bateria full ). Mai vorbeste lumea: food truck alimentat doar cu curent; incarcare o alta electrica (again, ai priza de 220V)... Ok, alternativa e un panou portabil... nah, daca e integrat in masina cu atat mai bine zic eu. Depinde si de pret. lula_canci, on 11 februarie 2021 - 09:16, said:
Lansarea oficiala din ce retin are loc pe 16 februarie, ora 8 dimineata ora Germaniei. 16 sau 23, nu e sigur. Daca ar fi 16, in mai putin de o sapt, ar cam fi trebuit anuntat oficial evenimentul, dar deocamdata tacere. Edited by AlexAnnecy, 11 February 2021 - 10:12. |
#21
Posted 11 February 2021 - 10:41
Despre ăsta-i vorba?
Platforma e-GMP pare interesantă ca habitabilitate, nu știu dacă nu cumva manevrabilitatea are de suferit… Ceva imagini reale dar cu camuflaj, nu ale prototipurilor… AlexAnnecy, on 11 februarie 2021 - 10:18, said: 16 sau 23, nu e sigur. Daca ar fi 16, in mai putin de o sapt, ar cam fi trebuit anuntat oficial evenimentul, dar deocamdata tacere. |
#22
Posted 11 February 2021 - 20:20
diabolik213, on 11 februarie 2021 - 01:08, said:
Ioniq o sa fie sub brand pentru Hyundai. Asa cum Lexus e pentru Toyota. Ioniq 5 o sa fie defapt prima masina sub brand propriu dintr-o prima serie de 3 sub brand propriu. Nu inteleg de ce se insista cu panouri solare pe plafon. Suna misto in teorie dar panourile in continuare au o eficienta prea mica si greutate si complexitatea adaugata..... I'll stop. Toyota au mai avut o idee stralucita sa anunte modelele hibrid sub marca Prius, acceptand ca Prius la plural sa fie scris Prii, dupa Prius A, Prius C, Prius V si Prius-ul normal au renuntat, mai ales ca la ei toata gama, cu cateva exceptii este hibrid. Ioniq se va alatura Genesis, o alta marca de sub aripa lui Hyundai. Panourile solare sunt misto daca sunt implementate mai simplu. Prius-ul cu panou solar si plafon panoramic permitea racorirea cabinei prin evacuarea aerului cald din interior si aducerea altuia proaspat de la exterior. Lucrul asta se simtea intre un Prius cu si altul fara. |
#23
Posted 12 February 2021 - 15:56
lula_canci, on 11 februarie 2021 - 09:16, said:
Lansarea oficiala din ce retin are loc pe 16 februarie, ora 8 dimineata ora Germaniei. Se pare ca s-a amanat pe 23 lansarea https://english.etne.../20210210200002 Mai strangem bani ). Edited by AlexAnnecy, 12 February 2021 - 15:56. |
#24
Posted 14 February 2021 - 09:08
Ce remarc la Ioniq 5:
V2L (Vehicle to Load) technology that allows electricity stored in the battery to be used freely in articol scrie ca: It is also excellent for car camping and it can be utilized as a replacement for diesel generator that is used for food trucks and event trucks. 350kW ultra-fast chargers - nu ca ar conta prea mult, probabil mai trec 10 ani pana sa avem statii de 350kw dar e pregatita de viitor...si aduc tehnologia in randul muritorilor. The industry’s first contactless charging service through “car pay” - nu stiu cum functioneaza dar probabil va inlocui aplicatiile si se va loga direct prin softul masinii. 2 variante de baterii 58kwh si 74 kwh Spatiul interior mare - distanta dintre roti 3000mm..."longer than that of Hyundai’s three-row SUV “Palisade (2900 mm)” and Hyundai’s mid-size sedan Grandeur (2,885 mm)" As adauga ca Audi etron are 2928 mm. Astept "cu interes si preocupare" iar daca va livra tot ce promit (eficienta, autonomie etc) stiu ce masina va lua locul Konei peste cativa ani cand kinderii cresc. |
#25
Posted 14 February 2021 - 11:00
raven75, on 14 februarie 2021 - 09:08, said:
probabil mai trec 10 ani pana sa avem statii de 350kw |
#26
Posted 14 February 2021 - 12:49
kolfleading, on 14 februarie 2021 - 11:00, said:
Ionity 350 kW (800 V): https://ionity.eu/en...re-and-how.html |
#28
Posted 14 February 2021 - 16:31
kolfleading, on 14 februarie 2021 - 14:38, said:
Romania nu cred ca este o piata interesanta nici pentru Ionity, nici pentru Ioniq. Multumita Rabla+ un Ioniq 5 decent echipat se va putea lua cu 35k-36k. Nu e ieftin, dar e pretul unui Tucson Hybrid Luxury. Teoretic aceiasi marime de masina, si sigur Ioniq-ul va avea performante mai bune. Electrica de familie la 35k cu suta in sub 6 sec... destul de ok pentru cine are bugetul asta. Edited by AlexAnnecy, 14 February 2021 - 16:32. |
|
#29
Posted 14 February 2021 - 20:47
kolfleading, on 14 februarie 2021 - 14:38, said:
Romania nu cred ca este o piata interesanta nici pentru Ionity, nici pentru Ioniq. Cu siguranta nu suntem piata lor tinta insa nu ii deranjeaza cateva zeci de bucati livrate in zona. Vor face asa cum au facut cu vechiul Ioniq si Kona...in primii 2 ani au ajuns doar cateva bucati, dupa care am intrat si noi in carti... Edited by raven75, 14 February 2021 - 20:48. |
#30
Posted 15 February 2021 - 10:24
https://www.prnewswi...-301228084.html
Poza de interior "IONIQ 5's driver and passengers can freely enter and exit the cabin on either side when parked in a narrow spot" ). "The driver and front passenger seats are equipped with leg rests that allow passengers to 'relax and recharge' while their vehicle is being recharged. All seats can be operated and repositioned, making it easier for adults in the front to care for children and pets seated in the rear." E confirmat 23 Feb Attached FilesEdited by AlexAnnecy, 15 February 2021 - 10:24. |
#31
Posted 15 February 2021 - 11:30
"Furnished with primarily eco-friendly materials and textiles.."
Meh, altă vrăjeală, tăierea costurilor sub masca "sustenabilității", mașină de 40k cu tapițerie din PET-uri reciclate... |
#32
Posted 15 February 2021 - 20:27
Sa speram ca la bord folosesc ceva mai durabil ca bioplasticul folosit la Prius 2009-20015 care este destul de sensibil si se zgarie usor.
Asta cu ecologia este dusa la extrem de unii. La Lexus CT aveam "echipare vegana", toata pielea de pe volan, bord si alte insertii fiind artificiala iar scaunele erau imbracate in Alcantara, echiparile urmatoare avand piele unde a mea avea vinilin si piele pentru cele cu scaune cu reglaje electrice. Edited by connectorxp, 15 February 2021 - 20:27. |
#33
Posted 16 February 2021 - 11:27
Se mișcă natural!™
[ https://electrek.co/wp-content/uploads/sites/3/2021/02/hyundai-ioniq5-interior.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#34
Posted 19 February 2021 - 17:18
https://www.hyundai....ioniq5.html  3zile:14ore:56minute
Se confirma panoul solar! Va semana mult cu Hyundai Nexo la interior, din pozele care le-am vazut ecranul va fi asemanator cu Nexo. Eu unul sper la un acoperis integral de sticla. Si cel mai important, modelul "premium" sa nu fie mai mult de 40K (aici incluzand eco vouncher), dar nu cred... De ce sper eu la 40k, Skoda Enyaq, model 80 cu mai toate optionalele ajunge la 44K (aici incluzand eco vouncher). |
#35
Posted 19 February 2021 - 22:00
Cam asa arata in spate.
Intrarea in EV Database: https://ev-database....Hyundai-IONIQ-5 Pret de start in Germania 40k. Nu e rau deloc... Suspectez totusi ca in Ro nu se lanseaza acum, dupa lipsa de activitatea pe canalele Hyundai Romania. eftimie30, on 19 februarie 2021 - 17:18, said: Tare: "With its exceptional towing capacity of up to 1600 kg and 605 Nm of torque in the all-wheel drive version" Attached Files |
#36
Posted 20 February 2021 - 10:44
https://thekoreancar...interior-shots/
Se confirma acoperisul de sticla si camere video in loc de oglinzi exterioare (detalii in poze). Am discutat cu 3 dealeri Hyundai in Romania si toti nu au nici o informatie (stiam eu mai multe), se asteapta lansarea oficiala si apoi spera sa aiba mai multe detalii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users