Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Posibila taxa auto din 2021

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
226 replies to this topic

#19
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,058
  • Înscris: 19.07.2005

View PostXman_ghio, on 10 februarie 2021 - 23:35, said:

Nu ma intereseaza daca unul cu Euro 2 circula cu ea sau nu. In principiu polueaza la greu; daca o ia de bibelou sa ii plateasca impozit. Sa ii mai adauge si la RCA ca e masina veche si riscurile de a nu fi intretinuta cresc, etc.
Nu sunt multe masini euro 2-3 in circulatie.
De ce sa ii pedepsesti pe cei care au masina dar aleg sa foloseasca mai des transportul in comun? Cei care nu merg foarte des cu masina nu vor investii bani intr-o masina noua, ci isi vor lua un SH ieftin.
Asta cu masini vechi ne-intretinute e o invidie a celor cu masini noi sau a celor suparati de aglomeratie, e vreo statistica, cat la suta din accidente sunt provocate din cauza problemelor tehnice?

#20
Suno

Suno

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 506
  • Înscris: 10.04.2011
Cunosc pe cineva cu masina euro3 cu 30K in 17 ani. Are masina de servici.
Cu a lui merge doar la pescuit si la piata toamna si este ca noua.
Deci polueaza in norme, dar altele cu euro 5 sau 6 scot fum de nu se vede barbat cu fomeie.
Daca se fixeaza taxa de poluare ar trebui sa fie corelata clasa euro cu media kilometrilor rulati pe an, lucru constatat la RAR sau ITP.
Dar si aici da cu ....virgula...  Se poate schimba kilometrajul, dar totusi poate fi sigilat la ITP s.a.m.d.

Edited by Suno, 11 February 2021 - 01:09.


#21
petru_

petru_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 02.02.2006
Eu sunt de acord cu orice taxa. Care se elimina! Restul e can can pt fraieri. Nu le-a pasat niciodata cat fum inhalam, nu le pasa nici acum. Au nevoie de bani, asta e tot.

#22
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Descurajatul achizitiei de cotete se face printr-o taxa ANUALA. Vrei cazan? Platesti anual bir.  Nu e drept constitutional sa ai masina. N-ai avut noroc in viata...mergi cu tramvaiul.
Taxa care se plateste o singura data, nu rezolva nimic.

Is satul de mamici cretine cu X5 ''pa Bulgaria''( da ..inca mai exista masini cu numere de BG si nu-i afecteaza o taxa romaneasca ), care-si cara plozii idioti la gradi.

Edited by mariovrs, 11 February 2021 - 07:19.


#23
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.09.2006
@meuser:
Eu am scris asta: "Pai daca s-ar face cum zici ar fi discriminata masina mai noua si mai putin poluanta ... la 1000 km facuti cu un euro 6 care consuma 8l/100km ai plati la fel de mult ca un euro 2 care are acelasi consum."
Tu zici: "Amice 8l/100km euro6 inseamna poluare mai mare decit 4 l/100km euro3 sau euro2."
Acum daca am ingrosat partile importante, observi ca e o diferenta MARE intre ce am zis eu si ce ai zis tu?
Sustin in continuare ca la doua masini cu acelasi consum, ea cu norma euro inferioara polueaza MULT mai mult.

"Standards regulating NOx and other exhaust emissions from passenger cars in the EU have become more stringent over time: The permissible limit for emissions of nitrogen oxides (NOx) from diesel cars declined from 500 milligrams per kilometer (mg/km) under Euro 3 (effective January 2000) to 80 mg/km under Euro 6 (effective September 2014)."

Informatii in imagini:
http://storage0.dms....t=460&width=600
http://storage0.dms....t=241&width=600

Edited by LuvRaluK, 11 February 2021 - 07:50.


#24
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,077
  • Înscris: 20.12.2007
Observ ca aveti foarte multe pareri cu privire la introducerea acestei taxe in 2020

#25
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostKokoshmare, on 11 februarie 2021 - 08:04, said:

Observ ca aveti foarte multe pareri cu privire la introducerea acestei taxe in 2020
Poate se plătește retroactiv 🤫

#26
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Foarte bine, sa se bage la greu Taxa auto pe inmatriculare si sa faca controale la statiile ITP, ca rece orice harb cu 50-100 lei....  Am mai vazut unii pe prima pagina si comentau ca o masina noua care parcuge 50000 km polueaza mai putin decat una de 20 ani vechime, care ruleaza 5000 km pe an. Pai de unde aveti nene statisticile astea? Ca vad in orasele mici cazane la propriu... Nu mai vorbesc de toti soferii de F1 cu masini din 95.. din zonele sarace ale romaniei... sau alea cu NR de bulgaria....

Cel mai bine... taxa de drum desfiintata si introdusa in pretul benzinei, insa nu pentru persoanele fizice ( sa se pastreze in aceeasi forma ), ci pentru juridice. Iar pentru orice masina adusa din afara, SH, taxa de inmatriculare mai mare. Asa poate scapam de toti teparii din tara si dispar marile masini cu pret 10k euro, facute in garajul unuia din Craiova sau Ilfov...

#27
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016

View PostKokoshmare, on 11 februarie 2021 - 08:04, said:

Observ ca aveti foarte multe pareri cu privire la introducerea acestei taxe in 2020
Nu am mai putut edita e 2021 (poate e vreun moderator dragut și ma ajuta)

#28
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,999
  • Înscris: 14.03.2013

View Post_R_A_D_U, on 10 februarie 2021 - 21:18, said:

Se pare că guvernarea dă dreapta a ajuns la fundul sacului. Înghețări, tăieri, blocări (salariale) + ”oportunitatea introducerii unei taxe de poluare”. Mda.
Au fost la fundul sacului inca de cand au venit la guvernare, era deja gol. Ba chiar s-au trezit cu hotarari de mariri luate de aia dinainte pe care tot ei trebuiau sa le rezolve.
In 30 de ani cam asa a fost de fiecare data dupa o guvernare de stanga paguboasa (stiu, e pleonasm). Aia s-au retras si au inceput sa arunce cu oua din tribune in cei care trebuie sa rezolve tampeniile create de ei. Partea proasta este ca prostimea nu vede mai departe de propriul stomac. De asta si le merge.

Edited by jm2010, 11 February 2021 - 09:07.


#29
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,781
  • Înscris: 12.01.2018

View PostYoung_Soul, on 10 februarie 2021 - 22:22, said:

Foarte bine. Sa adauge. Prea a luat amploare bisnitareala samsarilor cu hârburi gata de aruncat la fier vechi vandute romanilor ca masini de lux.
dacă ,,loganu nu-i mașină,, ce vrei?

#30
petru_

petru_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 02.02.2006

View Postmariovrs, on 11 februarie 2021 - 07:17, said:

Descurajatul achizitiei de cotete se face printr-o taxa ANUALA. Vrei cazan? Platesti anual bir.  Nu e drept constitutional sa ai masina. N-ai avut noroc in viata...mergi cu tramvaiul.
Taxa care se plateste o singura data, nu rezolva nimic.

Is satul de mamici cretine cu X5 ''pa Bulgaria''( da ..inca mai exista masini cu numere de BG si nu-i afecteaza o taxa romaneasca ), care-si cara plozii idioti la gradi.
Tu ai niste frustrari pe care se muleaza f bine aceasta taxa. Urmatoarea taxa nu va fi la fel si-o sa scrii pe aici cat e de nedreapta.
Mi se pare f simplu, nu trebuie sa fim de acord cu nicio taxa noua, niciodata, nici macar atunci cand pare ca ne avantajeaza in cazuri personale.
Romania are o piata libera. Exista parghii de reglare a acesteia pe termen mediu si lung. Cel mai simplu si la-ndemana oricarui idiot este sa introduca o taxa. Atata pot alesii nostri, csf ncsf.

#31
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,999
  • Înscris: 14.03.2013

View Postpetru_, on 11 februarie 2021 - 09:56, said:

Tu ai niste frustrari pe care se muleaza f bine aceasta taxa. Urmatoarea taxa nu va fi la fel si-o sa scrii pe aici cat e de nedreapta.
Mi se pare f simplu, nu trebuie sa fim de acord cu nicio taxa noua, niciodata, nici macar atunci cand pare ca ne avantajeaza in cazuri personale.
Romania are o piata libera. Exista parghii de reglare a acesteia pe termen mediu si lung. Cel mai simplu si la-ndemana oricarui idiot este sa introduca o taxa. Atata pot alesii nostri, csf ncsf.
Si care ar fi acele parghii pentru rezolvarea problemei cotetelor poluante cu care s-a umplut tara in special in ultimii cinci ani?

Edited by jm2010, 11 February 2021 - 10:01.


#32
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
sta le spun mereu alaora de vor sa argumenteze necesitatea taxarii.
Poluarea va fi aceeasi indiferent de ce taxe vor impune derbedeii de politicieni findca ei doresc  jecmanirea  noastra, nu scaderea poluarii.
Vrea scaderea poluarii atunci sa initieze un program prin care sa sustina pe cei ce vor sa scape de rable.
Programul rabla e o abureala jalnica la ce preturi exista la autovehiculele noi.

#33
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,999
  • Înscris: 14.03.2013

View Postpacopaco1967, on 11 februarie 2021 - 10:39, said:

sta le spun mereu alaora de vor sa argumenteze necesitatea taxarii.
Poluarea va fi aceeasi indiferent de ce taxe vor impune derbedeii de politicieni findca ei doresc  jecmanirea  noastra, nu scaderea poluarii.
Vrea scaderea poluarii atunci sa initieze un program prin care sa sustina pe cei ce vor sa scape de rable.
Programul rabla e o abureala jalnica la ce preturi exista la autovehiculele noi.
Nu e aceeasi. Unii nu isi vor permite taxa (sau vor decide ca nu merita) si vor renunta la masina, asta este scopul de fapt.
Dar intr-adevar, banii luat sunt doar pentru a sustine un stat disfunctional.

Edited by jm2010, 11 February 2021 - 10:41.


#34
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

View Postjm2010, on 11 februarie 2021 - 10:01, said:

Si care ar fi acele parghii pentru rezolvarea problemei cotetelor poluante cu care s-a umplut tara in special in ultimii cinci ani?
Un asa zis cotet poluant de 20 ani cum eu am, are cilindreea de 993 cm3  euro 3  si circul foarte rar, cam 7-8 mii km anual. Pe langa ce am eu un camion chiar nou cu cilindreea de 16 litri si care face anual peste 50 mii km polueaza cat 3 mii autoturisme cum am eu.
Deci poluatorii adevarati nu sunt cei ca mine ci camioanele, autocarele, utilajele mari .

View Postjm2010, on 11 februarie 2021 - 10:41, said:

Nu e aceeasi. Unii nu isi vor permite taxa (sau vor decide ca nu merita) si vor renunta la masina, asta este scopul de fapt.
Dar intr-adevar, banii luat sunt doar pentru a sustine un stat disfunctional.
Inseamna ca taxa va fi una anticonstitutionala, findca prin valoarea ei imi restrange dreptul de a circula.

#35
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,999
  • Înscris: 14.03.2013

View Postpacopaco1967, on 11 februarie 2021 - 10:45, said:

Un asa zis cotet poluant de 20 ani cum eu am, are cilindreea de 993 cm3  euro 3  si circul foarte rar, cam 7-8 mii km anual. Pe langa ce am eu un camion chiar nou cu cilindreea de 16 litri si care face anual peste 50 mii km polueaza cat 3 mii autoturisme cum am eu.
Deci poluatorii adevarati nu sunt cei ca mine ci camioanele, autocarele, utilajele mari .


Inseamna ca taxa va fi una anticonstitutionala, findca prin valoarea ei imi restrange dreptul de a circula.
Poti circula cu tramvaiul, autobuzul sau pe jos. Nu e nimic anticonstitutional aici. Poate vrei sa imi arati in constitutie unde apare ceva legat de masina?
Si apoi, de cand tu esti etalonul romanilor? Daca ai cotet cu motor de stergator de parbriz asta nu inseamna ca reprezinti ceva sau oe cineva (practic nimic). La noi majoritare sunt cotetele de germania cu motoare mari si diesel. Multe fara DPF si poluante rau. O simpla plimbare in orasele tarii iti va arata realitatea.

Edited by jm2010, 11 February 2021 - 10:50.


#36
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,204
  • Înscris: 26.06.2009

View PostSuno, on 11 februarie 2021 - 01:07, said:

taxa de poluare ar trebui sa fie corelata clasa euro cu media kilometrilor rulati pe an, lucru constatat la RAR sau ITP.
Realist nu ai cum sa faci chestia asta - la cum se fac la noi ITP-urile sau pentru ca gasesti "baieti destepti" usor si ieftin => marea majoritate o sa isi dea km inapoi in fiecare an/inainte de fiecare ITP (si o sa zica ca au mers cu bicicleta si de asta au facut "decat" 5000km/an)

NU exista modalitate perfecta de taxare, dar daca vrem sa taxam poluarea atunci vom taxa in functie de norma de poluare. Aaaa, ca tu ti-ai luat masina euro3 pe care o tii in curte => tot poluare (si risipa la buzunar - mai ieftin este sa inhiriezi masina lunar ca sa mergi la pescuit. Cat a dat pe masina noua acum 17 ani - posibil vreo 14-15.000 euro, adica 7-800 euro/an + impozite + taxe, etc iti rezulta un pret mai bun la inchiriere), dar daca iti permiti sa o tii in curte atunci iti permiti sa ii platesti taxe degeaba.

Impozit anual (deci nu taxa de inmatriculare) functie de norma de poluare si cilindree mi se pare cea mai echitabila varianta.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate