Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Posibila taxa auto din 2021
#1
Posted 10 February 2021 - 21:14
Se pare ca taxa auto revine pe masa guvernului. Ministrul mediului a declarat ca din aprilie e posibil sa înceapă discuțiile despre aceasta taxa
https://www.economic...diu_196830.html Ce forma credeți ca va lua taxa și ce norme euro o sa fie taxate? Edited by calinkgb, 11 February 2021 - 18:50. |
#2
Posted 10 February 2021 - 21:18
Se pare că guvernarea dă dreapta a ajuns la fundul sacului. Înghețări, tăieri, blocări (salariale) + ”oportunitatea introducerii unei taxe de poluare”. Mda.
|
#3
Posted 10 February 2021 - 21:22
Eu astept dezbaterea publica sa întreb ce reprezinta toate taxele din combustibil.
Personal consider ca întâi ar trebui sa pună RAR la treaba sa scapam de bombele pe roti și după sa se gândească la taxe |
#5
Posted 10 February 2021 - 21:27
MicroEdge, on 10 februarie 2021 - 21:22, said:
Eu astept dezbaterea publica sa întreb ce reprezinta toate taxele din combustibil. Personal consider ca întâi ar trebui sa pună RAR la treaba sa scapam de bombele pe roti și după sa se gândească la taxe |
#6
Posted 10 February 2021 - 21:31
Ideea de taxa auto e o tampenie in sine, dar noi nu ne lasam.
https://economie.hot...-motorizare.htm Cand media parcului auto e de 16.5 ani, tu te apuci sa faci ce? Quote Vârsta medie a parcului auto În UE vârsta medie este de 11,5 ani, în Marea Britanie este 8 ani, iar în Elveția este 8,6 ani. În România vârsta medie a parcului auto este de 16,5 ani, în Estonia de 16,7 ani, iar în Grecia, 16 ani. În Polonia media este de 14,1 ani, iar în Lituania, 16.8 ani. În Luxemburg vârsta medie a parcului auto este 6,5 ani, în Austria este 8,3 ani, iar în Irlanda 8,4 ani. SIntagma "poluatorul plateste" e o banalitate, pentru ca poluatorul consuma, iar cu cat consuma mai mult, plateste mai mult, deci taxele exista deja in combustibil. Ce sa dezbati public la o taxa? Daca se tine mortis, sa schimbe kktul de impozit auto, care e aberant si sa bage in el o componenta de poluare, gen CO2 emis sau norma EUR sub forma unui coeficient. Am citit pe forum aceasta idee: ex: Impozit anul 1.5 EUR/kW x coeficient Coeficient 1 pt EUR 6, 1.1 pt EUR 5, 1.3 PT EUR4, 2 pt EUR 3, 3 pentru EUR 2 etc. Edited by Ahasverus, 10 February 2021 - 21:31. |
#7
Posted 10 February 2021 - 21:34
Cel mai corect ar fi sa o introduca in pretul combustibilului si sa fie subventionata pentru transportatori and stuff. Altfel vom avea discriminari gen masina noua mai putin poluanta dar care face 30.000km/an vs masina veche care face 5000km/an.
|
#8
Posted 10 February 2021 - 21:38
Cel mai corect ar fi sa justifice in primul rand o astfel de taxa.
Poluarea va fi fix aceeasi. |
#9
Posted 10 February 2021 - 21:40
vj_Heaven, on 10 februarie 2021 - 21:34, said:
Cel mai corect ar fi sa o introduca in pretul combustibilului si sa fie subventionata pentru transportatori and stuff. Altfel vom avea discriminari gen masina noua mai putin poluanta dar care face 30.000km/an vs masina veche care face 5000km/an. Ahasverus, on 10 februarie 2021 - 21:31, said:
Ideea de taxa auto e o tampenie in sine, dar noi nu ne lasam. https://economie.hot...-motorizare.htm Cand media parcului auto e de 16.5 ani, tu te apuci sa faci ce? SIntagma "poluatorul plateste" e o banalitate, pentru ca poluatorul consuma, iar cu cat consuma mai mult, plateste mai mult, deci taxele exista deja in combustibil. Ce sa dezbati public la o taxa? Daca se tine mortis, sa schimbe kktul de impozit auto, care e aberant si sa bage in el o componenta de poluare, gen CO2 emis sau norma EUR sub forma unui coeficient. Am citit pe forum aceasta idee: ex: Impozit anul 1.5 EUR/kW x coeficient Coeficient 1 pt EUR 6, 1.1 pt EUR 5, 1.3 PT EUR4, 2 pt EUR 3, 3 pentru EUR 2 etc. |
#10
Posted 10 February 2021 - 21:51
Ahasverus, on 10 februarie 2021 - 21:31, said:
Ideea de taxa auto e o tampenie in sine, dar noi nu ne lasam. Interesanta statistica aia cu varsta medie a parcului auto in Europa. Mie insa nu-mi vine sa cred acei 8 ani pentru UK,avand in vedere,cazanele,la propriu,aduse de diaspora stralucitoare care au in jur de 15 ani media de varsta,Stiu,poate o sa ziceti ca de aia scade drastic media pentru ca gunoaiele lor circula in Europa,dar dupa Brexit,nu-i asa s-a spus STOP. Statistica tot statistica,buna pentru manipulare si spalat creieri. |
|
#11
Posted 10 February 2021 - 21:52
Aceasta taxa este doar inca o masura tip hei-rup,care genereaza doar frustrare si realist efecte extrem de mici in ceea ce priveste poluarea.
Contrar opiniei populare, la noi in tare tocmai s-a descoperit ca in Bucuresti valorile imense de poluare nu se datoreaza traficului (noaptea si pe pandemie), ci saraciei! Da, saraciei si lipsei de civilizatie, adica a incalzirii cu soba, in care se arde cam orice + lipsa vant. Da, sunt arderi, mai dau astia foc la cabluri si gunoaie, dar poluarea e raspandita relativ uniform, pe raza mare si e jale in zonele de case din Ilfov sau in buricul targului. Asadar, poluarea, ca si prostia, merge mana in mana cu saracia. Fa ceva cu saracia si se va imbunatati si calitatea aerului. 1. Fa drumuri, centuri, autostrazi 2. Investeste masiv in transportul in comun si mai ales metrou (desi pandemia ne-a aratat ca pot aparea probleme). 3. Incurajeaza energia verde si masinile electrice in orase. 4. Apoi penalizeaza poluatorii in fct de km, nu pe cilindree, anii de fabricatie etc Daca am 5l cilindree si merg 3000 Km/an, e fix 0, ca sunt 1000 de masini de acest tip, dar sunt 500 000 de masini de 1.5-2l antice, care fac zeci de milioane de km si vor fi taxate foarte putin relativ la poluare. In rest, in acest moment, orice taxa depoluare e inca o taxa /piele pe saraci, nimic mai mult Edited by Ahasverus, 10 February 2021 - 21:57. |
#12
Posted 10 February 2021 - 22:22
Foarte bine. Sa adauge. Prea a luat amploare bisnitareala samsarilor cu hârburi gata de aruncat la fier vechi vandute romanilor ca masini de lux.
|
#13
Posted 10 February 2021 - 22:34
vj_Heaven, on 10 februarie 2021 - 21:34, said:
Cel mai corect ar fi sa o introduca in pretul combustibilului si sa fie subventionata pentru transportatori and stuff. Altfel vom avea discriminari gen masina noua mai putin poluanta dar care face 30.000km/an vs masina veche care face 5000km/an. |
#14
Posted 10 February 2021 - 22:34
Ahasverus, on 10 februarie 2021 - 21:31, said:
Daca se tine mortis, sa schimbe kktul de impozit auto, care e aberant si sa bage in el o componenta de poluare, gen CO2 emis sau norma EUR sub forma unui coeficient. Am citit pe forum aceasta idee: ex: Impozit anul 1.5 EUR/kW x coeficient Coeficient 1 pt EUR 6, 1.1 pt EUR 5, 1.3 PT EUR4, 2 pt EUR 3, 3 pentru EUR 2 etc. Mai bine bagat in benzina. Unu poate are euro 4 si se duce in concediu o data pe an, altul poate are euro 6 si se plimba toata ziua pe la geamurile blocurilor. Edited by Notsure, 10 February 2021 - 22:35. |
#15
Posted 10 February 2021 - 23:20
LuvRaluK, on 10 februarie 2021 - 22:34, said:
Pai daca s-ar face cum zici ar fi discriminata masina mai noua si mai putin poluanta ... la 1000 km facuti cu un euro 6 care consuma 8l/100km ai plati la fel de mult ca un euro 2 care are acelasi consum. Amice 8l/100km euro6 inseamna poluare mai mare decit 4 l/100km euro3 sau euro2 . Pt reducerea poluarii sa faca bine sa bage gaze in fiecare locuinta sa nu mai arda tone de lemn si carbune iarna |
|
#16
Posted 10 February 2021 - 23:32
Orice ar fi sper sa interzica non-euro ,euro1,2 si 3 . Sa faca un program ca toate astea sa fie duse la remat si sa se dea un cupon pe ele cu titlu de avans la o masina noua nouta . Cuponul sa nu poata fi transmisibil sau valorificat in alt fel .
meuser, on 10 februarie 2021 - 23:20, said: Pt reducerea poluarii sa faca bine sa bage gaze in fiecare locuinta sa nu mai arda tone de lemn si carbune iarna Ahasverus, on 10 februarie 2021 - 21:52, said: Asadar, poluarea, ca si prostia, merge mana in mana cu saracia. Fa ceva cu saracia si se va imbunatati si calitatea aerului. |
#17
Posted 10 February 2021 - 23:34
#18
Posted 10 February 2021 - 23:35
vj_Heaven, on 10 februarie 2021 - 21:34, said:
Cel mai corect ar fi sa o introduca in pretul combustibilului si sa fie subventionata pentru transportatori and stuff. Mie mai normal mi s-ar parea sa te penalizeze prin impozitul anual in functie de norma euro. Nu ma intereseaza daca unul cu Euro 2 circula cu ea sau nu. In principiu polueaza la greu; daca o ia de bibelou sa ii plateasca impozit. Sa ii mai adauge si la RCA ca e masina veche si riscurile de a nu fi intretinuta cresc, etc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users