ARO inca disponibil
Last Updated: Mar 02 2021 22:41, Started by
dragosh82
, Feb 06 2021 10:38
·
0
#73
Posted 06 February 2021 - 17:45
Sovieticii construiau si niste suv uri asa ca un fel de muscle dar cu roti mai mari. Unele erau inspirate din sua. Erau ptr demnitari sau alte transp, ptr populatie a produs mai tarziu lada si bozvici
In Ro are era si e practic, e masina eftina simpla buna pe la tara. Acum vreo liuna au ramas unii inzapeziti pe la caile bicazului si localnicii i au scos din zapada cu aro 240 si ims Daca nu veneau aia din sona cu aro si ims din sura sttaeau 3 zile cu Audi in nameti pana veneau aia de la descarcerare, si aia nu puteau veni decat dupa ce ddaeau zapada Edited by cipri2bau, 06 February 2021 - 17:48. |
#74
Posted 06 February 2021 - 17:47
Pe vremuri se putea avea la tara asa ceva,se fura si ce nu exista.Acum nu se mai merita,nu mai e mai nimic de furat,de carburant merge lumea la benzinarii si impozitul il platesti.
|
#75
Posted 06 February 2021 - 18:33
#76
Posted 06 February 2021 - 18:42
http://www.masini.ro...suv-2002_0.jpeg
Întrebare pentru cunoscători. La roata din față la acest Aro, ce este piesa accea cu formă conică aflată în centrul jantei si de ce este ieșită în exterior atât de mult? Dacă poza încalcă o regulă a grupului, rog adminul să o șteargă cu scuzele de rigoare! |
#77
Posted 06 February 2021 - 18:43
cipri2bau, on 06 februarie 2021 - 16:49, said:
De fapt in film apare si un ims mov aro 461 sau gaz57 Deci este si ceva aro la colectie si nemtii si altii nu le exclud precum romanii [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_b72lgWcDsE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#78
Posted 06 February 2021 - 18:49
Dellegeanu, on 06 februarie 2021 - 18:42, said:
http://www.masini.ro...suv-2002_0.jpeg Întrebare pentru cunoscători. La roata din față la acest Aro, ce este piesa accea cu formă conică aflată în centrul jantei si de ce este ieșită în exterior atât de mult? Dacă poza încalcă o regulă a grupului, rog adminul să o șteargă cu scuzele de rigoare! |
#79
Posted 06 February 2021 - 18:52
Tytysoru, estista si ceva dac 665t bine intretinut si dac 112udm bine intretinut ptr colectie?
|
#80
Posted 06 February 2021 - 19:07
Nu l vrea nimeni
https://unupetrotus....t-de-pana-acum/ Eu cred ca in cazul aro cel mai aratos model este cel original pana in 1990, apoi ar fi trebuit updatata caroseria complet, trapa din fata a motorului in forma asta e de porc la o masina moderna ptr acum Aro 10 trebea sa fie viitorul, probabil dupa 2000 comunistii ar fi schimbat complet aspectul aro 240, adica faceau altul complet diferit in locul lui asa ca si Dacia nova |
#81
Posted 06 February 2021 - 19:12
Eu doar atât am de spus:
3CED2679-539A-48E1-8B0F-B7E8CAB27823.jpeg 61.76K 14 downloads Ghici la câți ani a apărut modelul după ce a apărut ARO |
#82
Posted 06 February 2021 - 19:15
Ce ai in poza e w463,te referi strict la el?Ai wikipedia...
|
|
#83
Posted 06 February 2021 - 19:20
Nu ma refer strict la el, ci la modelul asta in general ...
Și întrebarea era retorica, sunt sigur ca ai priceput ideea. |
#84
Posted 06 February 2021 - 20:07
Capacul ala la motor nu prea arata bine, parca nu face parte din caroserie. Trebuia integrat cumva in caroserie.
Aro 10 parca e mai ok la design lafel si lastun, e ca un tot unitar |
#85
Posted 06 February 2021 - 20:12
Dellegeanu, on 06 februarie 2021 - 18:42, said:
http://www.masini.ro...suv-2002_0.jpeg Întrebare pentru cunoscători. La roata din față la acest Aro, ce este piesa accea cu formă conică aflată în centrul jantei si de ce este ieșită în exterior atât de mult? Dacă poza încalcă o regulă a grupului, rog adminul să o șteargă cu scuzele de rigoare! Se cheama MRL (mecanism rulare libera) ... are rolul de a cupla / decupla de la sistemul de transmisie roata respectiva .... ajuta la utilizarea masinii pe asfalt cand nu este necesara tractiunea integrala (scade consumul si solicita mai putin sistemul de directie). Sunt de mai multe feluri (lucreaza pe princii diferite: cuplaj pe ace, pe melc, etc) .... dimensiunea este data de mecanism .... in general nu ies din gabaritul masinii. Edited by Tarzy, 06 February 2021 - 20:13. |
#86
Posted 06 February 2021 - 20:16
Aro 10 a avut un design mai potrivit pentru dupa 90 adica mai aproape de noi
Au avut totusi viziune buna inginerii romani si au facut automobile frumoase cand au preluat complet conceptia si designul |
#88
Posted 06 February 2021 - 22:01
Desi ar fi fost rele se pare ca dubele si camionetele TV evident cu motor Aro s au produs si in Italia si Portugalia sub niste nume asemanatoare, adica aia au cumparat licenta de la romani si au produs acolo asa ca noi cu Dacia 1100 si 1300. Unele tv erau intradevar cu motorizare zil la inceput.
Dubele Tv aratau bine si cred ca fara modificari mari ar fi putut fi produse mai departe |
#90
Posted 06 February 2021 - 23:27
Ideea este ca asa cum au fost masinile uzina a fost inchisa cu liste de clienti la poarta ... masina isi avea nisa ei .... iar o masina de acest gen inca este ceruta de piata ... invlusiv in Europa.
Comparatia cu Dusterul si cu Yeti este nepotrivita .... sunt categorii de autotur isme mult prea diferite. Un film de prezentare de pe vremea cand inca se mai fabricau. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qW5Gg7ntGN8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Tarzy, 06 February 2021 - 23:28. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users