Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Refuz service auto de a elibera factura/bon/deviz
Last Updated: Feb 03 2021 14:16, Started by
Emm26
, Feb 02 2021 16:00
·
0
#19
Posted 02 February 2021 - 20:50
#20
Posted 02 February 2021 - 20:59
1. ala e pret de reprezentanta, nu de service de cartier!
2. e evaziune! clar! poti face reclamatie la ANAF. |
#21
Posted 02 February 2021 - 21:00
El a pierdut deja dar daca vine ANAFul peste aia o sa ii jupoaie... Alora nu le trebuie dovezi ca-si gasesc singuri. In plus poate sa-i reclame si la RAR si o sa le suspende autorizatia pentru efectuarea de reparatii fara acte. Pot sa si inchida serviceul ala de 2 bani...
|
#22
Posted 02 February 2021 - 21:01
Quote dar nu am o problemă în a apela la instituțiile statului pentru o mai bună soluționare Quote El a pierdut deja dar daca vine ANAFul peste aia o sa ii jupoaie... Alora nu le trebuie dovezi ca-si gasesc singuri. de ce mi-as pierde eu timp pretios din viata care si asa e limitat cu fleacuri si prostii? in demersuri futile... sau chiar nu se intelege ca chiar daca aia sunt trasi pe roata nu-ti mai foloseste tie la nimic?!? dreptate nu exista pe lume (pe lumea asta cel putin) wake up people... Edited by apocalipsul, 02 February 2021 - 21:08. |
#23
Posted 02 February 2021 - 22:25
Este dreptul tau sa ceri chitanta/factura. La fel sa ceri la Anaf sa faca control pentru eventuale nereguli.
|
#24
Posted 03 February 2021 - 06:04
nu e niciun drept al tau, stai linistit
e direct obligatie!!! de care daca nu te achiti esti la fel de vinovat ca si vanzatorul! http://www.antifraud...cale-a-130.html citeste cu atentie si vezi unde intervine obligatia ta ca si client!!! Edited by apocalipsul, 03 February 2021 - 06:08. |
#25
Posted 03 February 2021 - 09:23
bonul sau factura se cere PE LOC.
După 3 zile poate zice că l-a aruncat la gunoi.sunt curios la ce masină au lucrat că-i diferență între distribuție la logan care o faci cu 200 manoperă sau știu eu ce mașină.cel mai bine te înțelegi cu ei cu vorba dulce dar cu mici amenințări RAR etc. |
#26
Posted 03 February 2021 - 09:55
apocalipsul, on 03 februarie 2021 - 06:04, said:
nu e niciun drept al tau, stai linistit e direct obligatie!!! de care daca nu te achiti esti la fel de vinovat ca si vanzatorul! http://www.antifraud...cale-a-130.html citeste cu atentie si vezi unde intervine obligatia ta ca si client!!! Și ești enervant cu formatarea. Zici că țipi la om. N-am cum să-ți impun să scrii normal, dacă te rog să faci economie la semnele de întrebare/exclamare se pune? Edited by althea, 03 February 2021 - 11:54. |
#27
Posted 03 February 2021 - 10:00
Eu m-as duce sa schimb ceva piese scumpe, cauciucurile de ex si cand imi cer banii nu le dau nimic pana nu vad si factura mai veche...
|
#28
Posted 03 February 2021 - 11:47
|
#29
Posted 03 February 2021 - 14:16
nino852, on 02 februarie 2021 - 20:32, said: Părinții meu au plătit. Între timp sa rezolvat, în sensul că mi-au comunicat de dimineață factura. Este ușor generală ca exprimare (gen au facturat ”lanț distribuție”, nu kit, nu tip, nu producător). Problemele mele sunt mai multe - nu am vrut să pierd ideea esențială cu detalii - dar ca să le rezolv, aveam nevoie de factură (dovada serviciului prestat). Acum pot să merg mai departe în demersul meu. Mulțumesc pentru sfaturi tututor! Edited by Dany_Darke, 03 February 2021 - 16:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users