Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Refuz service auto de a elibera factura/bon/deviz
Last Updated: Feb 03 2021 14:16, Started by
Emm26
, Feb 02 2021 16:00
·
0
#1
Posted 02 February 2021 - 16:00
Bună tuturor,
Acum câteva luni am avut mașina în service pentru o schimbare de distribuție. Din lipsă de timp, s-au ocupat părinții mei de dus-adus mașina. Eu am vorbit telefonic cu propietarul service-ului căruia i-am explicat ce doresc, mi-a comunicat preț. Costul reparației a fost dublu decât cel discutat inițial și anume 1500 lei. Am aflat abia după ce părinții mei plătiseră. Motivația celor din service a fost că au mai găsit și alte nereguli pe care le-au rezolvat. Problema mea este că deși au trecut câteva luni, nu mi s-a eliberat factură/deviz de reparație. Am solicitat acest lucru, atât telefonic cât și personal. Nu pot să zic că mă refuză, dar mă duc cu vorba ”nu am avut timp, vă trimit astăzi, mâine, etc”. Mai este posibilă o plângere la ANAF sau chiar protecția consumatorului? Nu știu numele firmei (una din scuze a fost că au Î.I. și că trebuie să le iasă actele pt S.R.L. și îmi vor trimite factura). Dacă mă puteți ajuta cu un răspuns, sfat, mulțumesc anticipat! |
#2
Posted 02 February 2021 - 16:13
plangere la ANAF ca ce? ca nu ti-au dat bon fiscal? pai aia era obligatia ta sa-l ceri atunci pe loc... si sa nu pleci fara el
pare un caz clasic de țeapă... sfatul meu e sa inghiti in sec si sa mergi mai departe ai putea sa mergi peste ei si sa-i ameninti cu protectia consumatorului... si cu reclama proasta pe feisbuc... altfel, daca n-ai nimic scris la mana, nu cred ca poti dovedi nimic, e cuvantul tau impotriva... altfel, ca regula generala, nu lasi masina singura, nepazita in servis... ca se intampla tot felul de minuni Quote prin care ii anunti ca daca in decurs de xxx ore/zile nu-ti elibereaza documentele cerute te opresti direct la protectia consumatorului. cu sau fara documente justificative, faptul e consumat, n-ai ce sa mai contesti, n-ai ce sa mai obtii... maxim niste hartii care nu-ti vor tine de cald Quote Din ce stiu eu daca nu iti elibereaza factura + chitanta sau bon fiscal nu esti obligat sa platesti, conform OUG 28/1999 republicata. Edited by apocalipsul, 02 February 2021 - 16:27. |
#3
Posted 02 February 2021 - 16:15
Toata convorbirea a avut loc doar telefonic?
Nimic concret,nimic scris? Eventual le dai un ultimatum,de preferat nu telefonic,prin care ii anunti ca daca in decurs de xxx ore/zile nu-ti elibereaza documentele cerute te opresti direct la protectia consumatorului. Si pentru viitor,pentru tine si cei ca tine,care aveti o gramada de drepturi,faceti-va un bine si cereti documente in asemenea cazuri,ceva palpabil,sa aveti despre ce discuta in caz de neconcordante. Lasati dracului telefonul ala care va mananca zilele si creierii. |
#4
Posted 02 February 2021 - 16:22
Ai vreo hîrtie semnată de service? Comandă de lucru, ceva?
|
#5
Posted 02 February 2021 - 16:25
Din ce stiu eu daca nu iti elibereaza factura + chitanta sau bon fiscal nu esti obligat sa platesti, conform OUG 28/1999 republicata.
|
#6
Posted 02 February 2021 - 16:25
#7
Posted 02 February 2021 - 16:39
Emm26, on 02 februarie 2021 - 16:00, said:
Bună tuturor, Acum câteva luni am avut mașina în service pentru o schimbare de distribuție. Din lipsă de timp, s-au ocupat părinții mei de dus-adus mașina. Eu am vorbit telefonic cu propietarul service-ului căruia i-am explicat ce doresc, mi-a comunicat preț. Costul reparației a fost dublu decât cel discutat inițial și anume 1500 lei. Am aflat abia după ce părinții mei plătiseră. Motivația celor din service a fost că au mai găsit și alte nereguli pe care le-au rezolvat. Problema mea este că deși au trecut câteva luni, nu mi s-a eliberat factură/deviz de reparație. Am solicitat acest lucru, atât telefonic cât și personal. Nu pot să zic că mă refuză, dar mă duc cu vorba ”nu am avut timp, vă trimit astăzi, mâine, etc”. Mai este posibilă o plângere la ANAF sau chiar protecția consumatorului? Nu știu numele firmei (una din scuze a fost că au Î.I. și că trebuie să le iasă actele pt S.R.L. și îmi vor trimite factura). Dacă mă puteți ajuta cu un răspuns, sfat, mulțumesc anticipat! http://www.antifraud...iscal-c-43.html |
#9
Posted 02 February 2021 - 17:13
Dar cum demonstrezi ca masina a fost in acel service,a fost reparata,a fost verificata,etc.,daca tu n-ai nici o dovada?
Pe vorbe si/sau pe telefon degeaba te bazezi,sunt egale cu zero. |
#10
Posted 02 February 2021 - 18:51
Incearca sa suni la ANAF, ce-ai de pierdut? Da, faptul ca nu ti-au dat bon/factura e grav, se numeste evaziune fiscala.
|
|
#11
Posted 02 February 2021 - 19:03
asa... si pe tine consumator te afecteaza pentru ca??
ce castigi din asta? iti da anaf vreun premiu? sau nu cumva ai si tu o vina ca ai fost pacalit? Quote Nu e vina lui ca a fost pacalit, e vina serviceului ca e plin de tepari, reclamatie si sa il inchida dracu, nu plange nimeni dupa ei. adevarul e undeva la mijloc... nu e vina lui exclusiva dar are si el o parte de vina. asa este, servisurile sunt pline de tepari... eu stiu, ma feresc, tu stii, te feresti... el, poate nu a stiut nimeni nu e a toate stiutor... fiecare si-o ia la un moment dat... face parte din viata, din experienta... ti-o iei, mergi mai departe... ca nu prea ai altceva ce sa faci daca pentru toate care ti se intampla dai vina pe altii, pe conjunctura, pe etc... n-ai sa ajungi nicaieri (bine) Edited by apocalipsul, 02 February 2021 - 19:17. |
#12
Posted 02 February 2021 - 19:06
Nu e vina lui ca a fost pacalit, e vina serviceului ca e plin de tepari, reclamatie si sa il inchida dracu, nu plange nimeni dupa ei.
|
#14
Posted 02 February 2021 - 19:24
de unde sa iti dea, ei au lucrat la negru cum se zice.. crezi ca au platit vreo taxa catre stat?? așa fac astia mici, iau cat servisurile mari sau chiar mai mult si nu trec nim8c in acte. apoi patronii gâfâind de bani in x6 se plâng revoltați ca nu se face nimic în țară..
|
#15
Posted 02 February 2021 - 19:26
Quote Despre ce service este vorba? Quote Nu știu numele firmei |
|
#16
Posted 02 February 2021 - 19:59
xmanyacs77, on 02 februarie 2021 - 19:18, said:
Despre ce service este vorba? Este dintr-un orășel din provincie. adisz, on 02 februarie 2021 - 16:15, said:
Toata convorbirea a avut loc doar telefonic? Nimic concret,nimic scris? Eventual le dai un ultimatum,de preferat nu telefonic,prin care ii anunti ca daca in decurs de xxx ore/zile nu-ti elibereaza documentele cerute te opresti direct la protectia consumatorului. Si pentru viitor,pentru tine si cei ca tine,care aveti o gramada de drepturi,faceti-va un bine si cereti documente in asemenea cazuri,ceva palpabil,sa aveti despre ce discuta in caz de neconcordante. Lasati dracului telefonul ala care va mananca zilele si creierii. Eu nu aș fi plătit niciodată pentru un serviciu pe care nu l-am cerut. Tata s-a dus să ridice mașina, a plătit cât a cerut și aia a fost. Încerc să discut cu ei (părinții mei) și să le explic ce zici tu acolo, dar sunt oameni care și-au trăit tinerețea în alte vremuri, mentalitatea nu e așa ușor de schimbat. Oricum, mulțumesc pentru sfat! TruculMagic, on 02 februarie 2021 - 16:42, said:
Te trezesti dupa cateva luni , probabil un an ... Ce relevanță are, mai ales că în tot acest timp am vorbit cu ei și m-au asigurat că sunt de bună credință? Edited by althea, 02 February 2021 - 20:28. |
#17
Posted 02 February 2021 - 20:22
apocalipsul, on 02 februarie 2021 - 19:03, said:
asa... si pe tine consumator te afecteaza pentru ca?? ce castigi din asta? iti da anaf vreun premiu? sau nu cumva ai si tu o vina ca ai fost pacalit? te-as putea contrazice foarte usor adevarul e undeva la mijloc... nu e vina lui exclusiva dar are si el o parte de vina. asa este, servisurile sunt pline de tepari... eu stiu, ma feresc, tu stii, te feresti... el, poate nu a stiut nimeni nu e a toate stiutor... fiecare si-o ia la un moment dat... face parte din viata, din experienta... ti-o iei, mergi mai departe... ca nu prea ai altceva ce sa faci daca pentru toate care ti se intampla dai vina pe altii, pe conjunctura, pe etc... n-ai sa ajungi nicaieri (bine) Nu am nicio vină. Nu avem cum să ne pricepem la toate, ar fi culmea să învăț mecanică doar ca să nu mă păcălească la service. Mâine învăț medicină să mă contrazic cu medicul, poimâine învăț drept, că poate vrea să mă țepuiască avocatul/notarul/executorul, etc ai înțeles ideea. Vreau să mă înțeleg cu ei pe cale amiabilă, dar nu am o problemă în a apela la instituțiile statului pentru o mai bună soluționare. Am zis să întreb și aici, un sfat nu strică niciodată. |
#18
Posted 02 February 2021 - 20:32
1500 schimbat distributia nu e putin nici daca-ti da factura.
Firma e obligata sa aiba documente de plata de cand incepe activitatea,nu merge cu scuza lor. Ameninti cu Politie si ANAF,daca nu se conformeaza,mergi cu reclamatie,sa se invete minte magarii. Banii i-ai dat tu sau parintii? Eu n-as renunta,e prea scump oricum. Edited by nino852, 02 February 2021 - 20:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users