Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Tesla Model S Facelift 2021

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#37
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,514
  • Înscris: 30.08.2017
Faptul că o mașină de familie căreia nu-i faci modificări atinge astfel de performante este într-adevăr fenomenal. Eu sper să intre mai mulți producători în cursa asta pentru noi recorduri, fiind potențial mare cu motorul electric.

Totusi, Musk a trișat puțin când a trimis Model S pe Nordschleife. I-a facut modificări, nu era masina de serie, asa cum era Taycanul cu care se lua la trântă.

#38
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,277
  • Înscris: 23.07.2014

View Postgeorge_alexandru, on 01 iulie 2021 - 13:10, said:

Faptul că o mașină de familie căreia nu-i faci modificări atinge astfel de performante este într-adevăr fenomenal. Eu sper să intre mai mulți producători în cursa asta pentru noi recorduri, fiind potențial mare cu motorul electric.


Pai asta e castigul overall, dezvoltarea potentialului in cursa asta.

View Postgeorge_alexandru, on 01 iulie 2021 - 13:10, said:

Totusi, Musk a trișat puțin când a trimis Model S pe Nordschleife. I-a facut modificări, nu era masina de serie, asa cum era Taycanul cu care se lua la trântă.

E o misconceptie. Nu a fost un model modificat, adica un Raven de productie modificat, pentru simplul fapt ca nu a fost deloc Raven, ci actualul Plaid, dus acolo ca prototip. S-a lamurit ca e modelul tri-motor, Musk a spus-o in primul lui tweet dupa antrenamente, era noua platforma, deci nu putea fi vorba de o masina in productie, nu exista o serie si nici de pretenia respectiva. Ba mai mult, datele vehiculate pe atunci ziceau ca puterea e in jur de 850, poate 900 cp, modelul de productie este de fapt mai performant. Nu am gasit nicaieri sa fi afirmat Musk ca modelul in productie atunci (P100D) ar putea bate Taycanul. Taycan era mai rapid si in linie dreapta si pe circuit.  Miscarea a fost pur marketing, un pic vulpesc, ce-i drept ( "stai sa vezi cu ce venim noi la anul..." ). Atragi atentia catre tine si o abati de la performanta celuilalt.

Edited by SorinGT, 01 July 2021 - 13:40.


#39
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 06.08.2006
https://evz.ro/cel-m...ncredibile.html

Și Tesla ia foc câteodată …

#40
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

View PostSorinGT, on 01 iulie 2021 - 13:38, said:

Pai asta e castigul overall, dezvoltarea potentialului in cursa asta.



E o misconceptie. Nu a fost un model modificat, adica un Raven de productie modificat, pentru simplul fapt ca nu a fost deloc Raven, ci actualul Plaid, dus acolo ca prototip. S-a lamurit ca e modelul tri-motor, Musk a spus-o in primul lui tweet dupa antrenamente, era noua platforma, deci nu putea fi vorba de o masina in productie, nu exista o serie si nici de pretenia respectiva. Ba mai mult, datele vehiculate pe atunci ziceau ca puterea e in jur de 850, poate 900 cp, modelul de productie este de fapt mai performant. Nu am gasit nicaieri sa fi afirmat Musk ca modelul in productie atunci (P100D) ar putea bate Taycanul. Taycan era mai rapid si in linie dreapta si pe circuit.  Miscarea a fost pur marketing, un pic vulpesc, ce-i drept ( "stai sa vezi cu ce venim noi la anul..." ). Atragi atentia catre tine si o abati de la performanta celuilalt.
Apropo de asta https://www.teslarat...killer-upgrade/
Tests of the Tesla Model S Plaid have revealed that the flagship sedan could go from 60-130 mph in 4.71 seconds.
A stock McLaren 765LT, arguably one of the best supercars today, goes from 60-130 mph in 4.76 seconds. The McLaren P1, one of the “Holy Trinity” of hypercars, does the same in 4.8 seconds. The Ferrari SF90 accelerates from 60-130 mph in 4.97 seconds, while the Ferrari LaFerrari, another one of the hypercar “Holy Trinity,” achieves the same feat in about 5 seconds. These numbers, however, are not the most shocking part of the Model S Plaid’s 60-130 mph performance.
The Model S Raven Performance, Tesla’s previous quickest sedan, takes a whopping 9.4 seconds to go from 60-130 mph as per Car and Driver‘s tests

What is truly remarkable with the Model S Plaid’s 60-130 mph time is that Tesla was able to achieve these figures through its own means. Porsche was able to provide the Taycan Turbo S with amazing high-speed performance using a two-speed gearbox, a mark of its pedigree as a veteran sports car maker. Tesla, on the other hand, was able to attain the Model S’ unearthly metrics using carbon-wrapped electric motors and continued improvements to its battery tech, highlighting its roots in tech and Elon Musk’s physics-heavy background.

#41
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,277
  • Înscris: 23.07.2014
Cum spuneam si eu, interesante date pentru o masina de familie...e un fel de a spune "not bad, for an old man", provoaca cate un zambet. Cred, pe de alta parte ca datele astea sunt inceputul. Adica asa cum toate modelele Tesla au tot primit update-uri cu tot felul de aplicatii si features + upgrade-uri de putere, nici asta nu cred ca va face exceptie. De exemplu Model 3 SR+ a pornit de la 265cp si acum am inteles ca are in jur de 300, iar demarajul initial de 5.4s pe 0-60mph a devenit un 4.98s , sau ceva de genul. Valabil si la celelalte versiuni. Raven a primit si el astfel de upgrade de putere, cheetah mode si altele. Initial Ravenul facea liniutele in 10.75-10.8, ajungand acum la 10.4. Nu m-ar mira ca in vreo 2 ani Plaid-ul sa aiba vreo 1200cp si performantele actuale imbunatatite ( de exemplu un 9.0s sau chiar un 8.98s, ceva de genul pe 1/4 mile n-ar fi de mirare). Pacat pentru potentialii cumparatori ca se renunta la versiunea Plaid+, aia cred ca presupunea bateria mare (200kWh), care ducea autonomia (WLTP) probabil pe la 900+km. Cred ca ratiunile sunt comerciale, sa protejeze Roadsterul. Ala e atragator pentru fani pentru performantele iesite din comun chiar si inre modelele de la Tesla (si pentru autonomie). Daca S Plaid, care si el performante incredibile + practicabilitatea unei masini mari de familie ar fi primit aceeasi baterie, posibil ca unele comenzi pentru Roadster ar fi fost redirectionate.

#42
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,277
  • Înscris: 23.07.2014
Dragtimes au incercat sa bata recordul de 9.23s pe sfertul de mila, vizau un 9.19. Au fost foarte aproape de record, dar nu l-au doborat. Dupa 9 incercari (foarte constante ca si rezultat), a venit ploaia. Au acuzat si un vant din fata, cel care a precedat ploaia respectiva. Le-au mai iesit 0-100mph 4,19s (asta mi se pare fantastic), 0-130mph (208km/h) 6.99s (asta nu stiu daca s-ar apropia de recordul de 6.1s pe 0-200km/h), 0-240km/h in 9.17s si 100-200km/h in 4.02s.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/azBffkgb26c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

si Plaid vs Raven, Plaid fara si cu launch control, dar cu head start acordat lui Raven

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TP9QlCF8tmQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by SorinGT, 12 July 2021 - 09:30.


#43
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,277
  • Înscris: 23.07.2014

View Postgeorge_alexandru, on 17 iunie 2021 - 17:45, said:

La Rimac are acțiuni și VW (vreo 15%) si intenționează să devină acționar majoritar la Bugatti. Ar fi interesant de văzut un Bugatti electric.

Din cate aud, Bugatti ar urma sa se vanda lui Rimac. De acolo, se spune ca ar urma un Rimac-Bugatti electric, ceva ce ar putea depasi 2000 de cai. Un target ar fi apropierea de 1.0s (sau chiar spargerea barierei de 1s) pe 0-60mph. Probabil au in vedere vreun sistem de propulsie neconventional (gen Thrusterul, cu care Roadster limited/founder edition cica ar miza pe un 1.1s), conventional e mult prea putin probabil, aderenta are limitele ei in ceea ce poate oferi. My guess, in varianta conventionala, un 1.65s, pe acolo,ar fi limita si asta in conditii cu totul exceptionale (pista sticky de drag, gen, cele mai bengoase cauciucuri pe care pot fi fabricate la data actuala...cele de motor-sport incluse etc.). Oricum, Mate a spus cam tot timpul, nu a concura in vreun fel cu Tesla la performante e scopul sau, ci a arata (impreuna si cu alte branduri (precum si Tesla), de ce nu ), ca super-car-urile electrice au mai mare potential decat oricare super-hyper-car pe combustie. In mare, cam asta ar fi si scopul principal al performantelor modelelor Tesla, nu ca soferul normal ar avea neaparata nevoie de ele, sau, in cel mai bun caz, le foloseste foarte ocazional.

Edited by SorinGT, 14 July 2021 - 15:28.


#44
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,514
  • Înscris: 30.08.2017
Pot să pună orice pe ea, dacă nu zboară, trebuie să găsească o soluție pentru aderență. Iar 1 secunda nu cred că e posibil in conditii de strada. Poate pe asfalt special cu anvelope pregătite dinainte.

#45
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,277
  • Înscris: 23.07.2014
Pai aia e ideea, sa nu se mai bazeze pe aderenta (aia nu are cum sa te mai ajute pentru asemenea performanta), ci pe un principiu jet, dar nu pe combustibil, ca la dragstere.

Edited by SorinGT, 14 July 2021 - 15:37.


#46
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,514
  • Înscris: 30.08.2017
Adică nu rotile împing masina în față, ci jet engine-ul. Mă îndoiesc că vor fi omologate pentru drumurile publice, deci ceva de circuit.

#47
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,277
  • Înscris: 23.07.2014
Asta e problema lor.

#48
bullterrorist

bullterrorist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,941
  • Înscris: 18.10.2007
Recenzie interesanta a volanului.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DyKQ7qtTJag?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#49
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,277
  • Înscris: 23.07.2014
9.08s pe sfertul de mila

#50
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,277
  • Înscris: 23.07.2014
Plaid vs Taycan Turbo S

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gfWNRyqhRRM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

bun, era de asteptat, dar...o intalnire nice intre old friends.

#51
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
De la Dragtimes cel mai amuzant video a fost urmatorul.
Plaid vs Chiron (doar la nivel de intentie cu dealerul de Chiron).
https://www.youtube....ZvdzXwnCDxVyNEg

#52
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,277
  • Înscris: 23.07.2014
Mai off...alte damblale carwow :) F1 car vs masini super tunate.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tbm-izZisbw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#53
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostSorinGT, on 30 iulie 2021 - 23:46, said:

Plaid vs Taycan Turbo S

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gfWNRyqhRRM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

bun, era de asteptat, dar...o intalnire nice intre old friends.
Dacă-mi pun mintea, cam asa plec și eu față de mașinile parcate.

#54
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,277
  • Înscris: 23.07.2014
Plaid e extraordinar de rapid si arata asa fata de Taycan, care la randul sau e foarte rapid (si fata de alte hypercars). E o chestie pur informativa, asa cum au facut comparatii de genul asta si cu Raven. Dar asta nu stirbeste cu nimic valoarea Taycanului, e o bijuterie din toate punctele de vedere. As vrea sa cred ca posesorul ala care a comandat pe loc Plaidul sa fie destul de banos si mai ales de destept sa isi pastreze si Porschele.

Edited by SorinGT, 01 August 2021 - 12:01.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate