Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Anvelope de iarna cu tinte pentru electrice si hibride
Last Updated: Feb 01 2021 19:26, Started by
dustdany
, Jan 29 2021 00:05
·
0
#1
Posted 29 January 2021 - 00:05
Nokian va lansa în toamnă noile anvelope de iarnă Nokian Hakkapeliitta 10 EV special concepute pentru a echipa mașini electrice și mașini hibride.
O nouă caracteristică a anvelopelor de iarnă cu crampoane este tehnologia SilentDrive. Niveluri sonore excepțional de scăzute sunt obținute prin adăugarea unui strat de spumă acustică pe căptușeala interioară a anvelopei. Tehnologia SilentDrive este inclusă în toate dimensiunile Nokian Hakkapeliitta 10 EV. Nokian Hakkapeliitta EV a fost personalizat prin implementarea unei structuri mai puternice. Structura puternică oferă stabilitate, în timp ce banda de rulare a fost proiectată pentru a rezista cuplului ridicat și sarcinilor mari pe roți. Cauciucul suplimentar îmbunătățește caracteristicile silențioase ale anvelopei. Tehnologia modernă a crampoanelor numită Eco Stud 10 combină o grosime suplimentară a stratului de bază și o pernă specială din cauciuc cu un crampon cu o tehnologie de amortizare a aerului. Spațiul de aer din mijlocul flanșei inferioare înmoaie impactul și reduce uzura. Imi pare bine ca se schimba ceva si la anvelopele de iarna, acum au tinte si sunt mai silentioase. Nota 10 Attached Files |
#2
Posted 29 January 2021 - 00:22
Muream prost si nu stiam ca la electrice trebe anvelope speciale...
|
#3
Posted 29 January 2021 - 00:26
pufonel, electricele chiar au cauciucuri mai solide. cât privește cauciucele cu ținte, cred că numai prin scandinavia se folosesc.
|
#4
Posted 29 January 2021 - 00:29
E puterea mare la astea electrice si trebuie grip bun
Ultima versiune Tesla Model S prinde 100km/h in 2 sec https://www.automark...mie-102181.html |
#5
Posted 29 January 2021 - 00:40
De cauciucuri cu tinte am auzit si eu, ca ma mai uit pe la raliuri. Dar nu pricep de ce ar trebui cauciucuri speciale pentru electrice. Nu se pot folosi anvelope pentru masini cu ICE, care sa prinda aceeasi viteza (ca nu folosesti la Ferrari cauciuc de Logan)?
Plus ca am senzatia ca astea nu sunt pentru Tesla, poate doar pentru 4x4 electrice gen IX1 sau care or mai fi. Pe Dacia Spring cred ca merg si Debica LE: scuze, nu sterg sa nu ziceti ca sunt marlan. Acum mi-am dat seama ca defapt cam toate electricele sunt 4x4, pentru ca au motor pentru fiecare roata si nu mai au transmisie clasica. Daca ma insel, puteti sa-mi dati una in cap, ca nu ma supar cand imi zice cineva cu argumente ca sunt prost |
#6
Posted 29 January 2021 - 01:11
Marea majoritate a Tesla au 2 motoare, unul pe fata, celălalt pe spate. Model S Plaid si Cybertruck Trimotor vor avea 3 motoare, câte unul pentru roțile spate si unul pentru cele față. Inca nu stiu vreo mașină de serie cu 1motor/roata. Rimac cum o fi?
Despre roțile astea, sunt binevenite dar piata targetata este foarte îngustă. Sper sa nu le dea cu minus. Edited by inuendo0, 29 January 2021 - 01:11. |
#7
Posted 29 January 2021 - 02:21
Rotile cu tinte sunt pentru gheata si polei. In rest le uzezi degeaba unde iarna e usoara.
pavelescu, on 29 ianuarie 2021 - 00:29, said:
E puterea mare la astea electrice si trebuie grip bun Ultima versiune Tesla Model S prinde 100km/h in 2 sec https://www.automark...mie-102181.html |
#8
Posted 29 January 2021 - 03:11
#9
Posted 29 January 2021 - 03:35
#10
Posted 29 January 2021 - 06:36
dan210, on 29 ianuarie 2021 - 03:35, said:
du-te ba si te culca Are dreptate Arg. Dacă nu îți temperezi stilul la o electrică, riști să îți faci abonament la Bridgestone. Motivul ține de cuplul maxim la plecare. Ok, la BMW i3 demarajul e controlat electronic, dar chiar și și-așa, tentația să pleci de la semafor și să transformi mașinile din urmă in puncte miici mici e mare 😁😁 Multe modele nu au demaraj controlat. Edited by CRG, 29 January 2021 - 06:38. |
|
#11
Posted 29 January 2021 - 08:21
pufonel, on 29 ianuarie 2021 - 00:40, said:
....nu pricep de ce ar trebui cauciucuri speciale pentru electrice. .... asta e diagrama pentru un motor cu ardere interna: [ https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/08/58863cb65bd5ff6ed7edb03f419b51c6.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si asta e diagrama pentru unul electric: [ https://images.cdn.circlesix.co/image/1/1366/0/uploads/posts/2016/08/1682147d214d1e617551359320d2ee56.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ( sursa: https://www.carthrot...instant-torque/ ) cat despre anvelopele cu tinte, sunt interzise in majoritatea tarilor din europa. chiar si in tarile nordice, sunt permise doar cand drumul e acoperit cu zapada. |
#12
Posted 29 January 2021 - 08:27
Postarea initiala este SEO SPAM (reclama mascata pentru a creste numarul de linkuri catre un site ca sa iasa mai sus printre rezultate la cautare pe google).
Edited by kolfleading, 29 January 2021 - 08:28. |
#13
Posted 29 January 2021 - 08:49
#14
Posted 29 January 2021 - 09:07
s-a obosit cineva sa citeasca efectiv ce are anvelopa asta noua? nu? ok. E vorba despre a o face mai silentioasa. Nu stiu ce ra**t mancati altfel pe-aici, cuplu, uzura, etc.
|
#15
Posted 29 January 2021 - 09:13
|
#16
Posted 29 January 2021 - 09:21
Trebuie apasata pedala cu grija la plecarea de pe loc sau in depasiri . Si amarata mea de corsa prinde 50 km/h in 2 secunde si ceva.
|
#17
Posted 29 January 2021 - 09:24
kolfleading, on 29 ianuarie 2021 - 08:27, said:
Postarea initiala este SEO SPAM (reclama mascata pentru a creste numarul de linkuri catre un site ca sa iasa mai sus printre rezultate la cautare pe google). |
#18
Posted 29 January 2021 - 09:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users