Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Alimentare din bateria unui automobil electric.
Last Updated: Jan 24 2021 15:40, Started by
benis
, Jan 23 2021 22:25
·
0
#1
Posted 23 January 2021 - 22:25
Există posibilitatea de a folosi un automobil electric pentru a injecta energie în rețea când este necesar.
Sigur, deoarece România este subdezvoltată la acest capitol, pentru noi ar fi interesant doar să putem utiliza energia din baterii pentru back-up, atunci când dintr-un motiv sau altul rețeaua de electricitate este avariată. "Tehnologia" de injecție în rețea este oricum scumpă. https://en.wikipedia...Vehicle-to-grid |
#2
Posted 23 January 2021 - 22:36
Teoretic e posibil pe Chademo, nu prea e si practic...
V2H exista si e imposibil de gasit sau e f scump |
#3
Posted 23 January 2021 - 22:42
http://www.electway-...products_id=335
Totuși e 3000 USD, cam scumpuț, de banii ăia încheg un pack destul de sănător de LiFePo4 cu inverter.. |
#4
Posted 23 January 2021 - 22:46
Doar sa fi "bunul samaritean"; automobilul se presupune ca îl folosim pentru deplasare si am avea nevoie de baterii încarcate; cu ce te-ar favoriza furnizorul de energie electrica daca le-ai "injecta" energie în retea. Asta à propos de lik-ul pus cu Vehicle-to-grid
|
#5
Posted 23 January 2021 - 22:49
Victor5, on 23 ianuarie 2021 - 22:46, said:
Doar sa fi "bunul samaritean"; automobilul se presupune ca îl folosim pentru deplasare si am avea nevoie de baterii încarcate; cu ce te-ar favoriza furnizorul de energie electrica daca le-ai "injecta" energie în retea. Asta à propos de lik-ul pus cu Vehicle-to-grid În țările în care sistemul e pus bine la punct, rețeaua te bonusează zdravăn pentru faptul că preiei vârfurile de consum. Căci o termocentrală pornește mult mai greu ca un inverter. Edited by benis, 23 January 2021 - 22:50. |
#6
Posted 23 January 2021 - 22:50
De curiozitate, te ai uitat cât costă un invertor rezonabil ?
|
#7
Posted 23 January 2021 - 22:51
Acuma, mai e o "țigănie" ce se poate face, folosing sistemul de 12V al mașinii. Sigur, e un pic absurd, deoarece ai un downconverter la 12v și apoi iar un upconverter la 230v
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ADqk4IjzjXs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] CovertTwo, on 23 ianuarie 2021 - 22:50, said:
De curiozitate, te ai uitat cât costă un invertor rezonabil ? Nu foarte mult https://www.e-acumul...ZRoCPKsQAvD_BwE |
#8
Posted 23 January 2021 - 23:00
Sa injectezi din baterie in retea este identic cu incercarea de a te scoate singur tragindu-te de par ,din ...balta.
Eventual sa folosesti curentul din baterie pentru nevoi de offgrid, alta speta alta discutie.... |
#9
Posted 23 January 2021 - 23:03
XTH, on 23 ianuarie 2021 - 23:00, said:
Eventual sa folosesti curentul din baterie pentru nevoi de offgrid, alta speta alta discutie.... De altfel, am și specificat chiar în subiect, alimentare, nu injecție în rețea. Edited by benis, 23 January 2021 - 23:06. |
#10
Posted 23 January 2021 - 23:07
La mine reteaua electrica a mers mereu atat de bine incat nici UPS-uri nu am folosit. Prea rare avariile si oricum maxim 12 ore fara curent nu ma deranjeaza. Dar am avut si 414 zile fara intreruperi, conform semnaturii.
Nevoi off grid cu automobilul eu am avut in sensul de a asculta muzica cu sistemul audio al masinii, cu motorul oprit. Si dupa 20 de ani de Dacie tata a luat in 2005 un Peugeot 407 pe care imi venea sa-l arunc pe geam sau sa ii dau foc, pentru ca in afara de pozitii si avarii, nimic nu functiona fara motor pornit. Comunism frantuzesc pe paine, la celelalte masini in afara de cele 2 marci Peugeot si Citroen aveai muzica practic nelimitata cu motorul oprit, se oprea aparatul dupa 1-2 ore, il puteai porni din nou pentru acelasi interval. Peugeot insa aveau Economy Mode Active cand motorul era oprit. Nu mai iau Peugeot in veci, eu am un Golf 5 din 2008. |
|
#11
Posted 23 January 2021 - 23:09
Bateriile(acumulatorii) încă sunt de rahat.
Dacă n ai de lucru, n ai decât să i uzezi mai repede injectând energie intr o rețea care nu are nevoie de tine si nu te dorește. |
#12
Posted 23 January 2021 - 23:12
Dar cel mai bun bass la boxe Peugeotul il avea, Golf 5 si Octavia pe care le avem acum nu se ridica la nivelul ala. Eu am si porkbagajul prea mic pentru a pune subwoofer.
CovertTwo, on 23 ianuarie 2021 - 23:09, said:
Bateriile(acumulatorii) încă sunt de rahat. Dacă n ai de lucru, n ai decât să i uzezi mai repede injectând energie intr o rețea care nu are nevoie de tine si nu te dorește. Nici masinile electrice nu ma incanta, eu sunt diesel fan. Dupa Dacie numai diesel vreau. Uite, un topic trasnit ar fi fost folosirea masinii diesel ca diesel generator, hahaha. Masinile de azi inca au radio AM (oare mai au?), ala ar fi util la pana generala de curent, posturile FM se opresc. |
#13
Posted 23 January 2021 - 23:12
Neaceasca85, on 23 ianuarie 2021 - 23:07, said:
La mine reteaua electrica a mers mereu atat de bine incat nici UPS-uri nu am folosit. Prea rare avariile si oricum maxim 12 ore fara curent nu ma deranjeaza. Dar am avut si 414 zile fara intreruperi, conform semnaturii. Nevoi off grid cu automobilul eu am avut in sensul de a asculta muzica cu sistemul audio al masinii, cu motorul oprit. Si dupa 20 de ani de Dacie tata a luat in 2005 un Peugeot 407 pe care imi venea sa-l arunc pe geam sau sa ii dau foc, pentru ca in afara de pozitii si avarii, nimic nu functiona fara motor pornit. Comunism frantuzesc pe paine, la celelalte masini in afara de cele 2 marci Peugeot si Citroen aveai muzica practic nelimitata cu motorul oprit, se oprea aparatul dupa 1-2 ore, il puteai porni din nou pentru acelasi interval. Peugeot insa aveau Economy Mode Active cand motorul era oprit. Nu mai iau Peugeot in veci, eu am un Golf 5 din 2008. Măi, la Toyota Yaris nouă cu cheia pe contactul de accesorii și un charger de telefon am gătat bateria în câteva ore. Deci astăzi este exclus să mai folosești o mașină cu motor termic pentru a alimenta orice cu energie electrică cu motorul oprit. În schimb la electrice nu ai această problemă. |
#14
Posted 23 January 2021 - 23:14
benis, on 23 ianuarie 2021 - 23:03, said: Păi de aceea am și deschis subiectul. Chiar am zis, pe noi ĂŽn România partea cu injecția ĂŽn rețea nu ne interesează, cel puțin nu ĂŽncă. De altfel, am și specificat chiar ĂŽn subiect, alimentare, nu injecție ĂŽn rețea. Ai scris, reciteste, injectie in retea... De aici avalansa de explicatii pentru injectie. Mai multe explicatii gasesti pe aria ,...casa verde,... |
#15
Posted 23 January 2021 - 23:15
mitsubishi imiev putea fi integrat ca sursa de curent de rezerva pentru casa intr-un proiect japonez insa nu stiu in ce stadiu a ramas
Edited by liviu121314, 23 January 2021 - 23:15. |
|
#16
Posted 23 January 2021 - 23:17
XTH, on 23 ianuarie 2021 - 23:14, said:
Tocmai, ai creat confuzie prin exprimare. Ai scris, reciteste, injectie in retea... De aici avalansa de explicatii pentru injectie. |
#17
Posted 23 January 2021 - 23:19
Din câte am citit Leaf-urile au posibilitatea de a trimite curent la o casă offgrid.
|
#18
Posted 23 January 2021 - 23:46
benis, on 23 ianuarie 2021 - 23:17, said: Așa este, am pomenit de ea, Ă®nsă am zis că nu este interesantă pentru România. Nu știu dacă mai are sens să reeditez subiectul acuma. Nu e interesantă in principiu. Acumulatorii ăia imbunatatiti abia au reușit să facă mașina electrică cât de cât fiabilă, atâta tot. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users