Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Tarife impozit auto 2021 majorat

- - - - -
  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#73
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Postandreyvsjoker, on 14 ianuarie 2021 - 13:39, said:

Intelegi ce insemana o medie?
Taxarea este o regula aplicabila pentru toata lumea nu se refera la cazuri particulare. Ce e atat de greu de inteles?

Caz particular fiiiiiiiiind alea 10 000 de taxiuri prin Bucuresti?
Mai multe decat toata masinile alea de 4l?
Mai pun si toate masinile de fac livrari non stop pe pandemia asta?
A dracu medie cand un roman face conform consumului de combustibil in medie 30 dkm pe zi si o suta de mii de masini fac de 10 ori mai mult. Posted Image

PLUS CA!
Nu a fost vorba in discutie de medie, a fost vorba de o vorba aruncata de tine ca sa te afli in treaba si sa faci pe desteptul.

View Postandreyvsjoker, on 14 ianuarie 2021 - 13:27, said:

Diferenta intre 2L turbo si 4L aspirat este ca cel de 2L e mai economic. O amprenta Co2 mai mica si zgomot mai redus.

Acum mergem sa ascultam si niste motoare de Logan din 2010 si unele de BMW (asta ca sa stimulez capra) din 2020?


View PostFlat, on 14 ianuarie 2021 - 13:37, said:

acum ia vedeți cât sunt impozitele prin vestul europei

Like fucking clockwork.
Mereu se arunca vestul europei cu pasiunea lui Labis.

View Postabac, on 19 decembrie 2018 - 21:50, said:

Nu, nu ai plati mai putin. Doar dezonformezi. In vest platesti la un motor de peste 2 litri de iti da sangele nu doar pe nas dar si pe cur.

Like clockwork!
Cred ca imi pun vin-ul la semnatura cu cat ar fi impozitul in Germania cat in Romania.

Edited by Jammalan-the-Prophet, 14 January 2021 - 13:46.


#74
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 25.01.2007
E vorba de taxare nenea, despre cum se calculeaza ea; nu asta discutam aici? In ce lume traiesti

Din textele tale poti sa intelegi si tu, POATE, de ce staximetristii din bucuresti nu au motoare de 4L si ce ar fi dpvd al amprentei de CO2, daca taximetristii din bucuresti ar avea motoare de 4L

Edited by andreyvsjoker, 14 January 2021 - 13:51.


#75
rim80

rim80

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,169
  • Înscris: 06.04.2020

View Post-Diana-, on 14 ianuarie 2021 - 11:26, said:

Eu tocmai ce mi-am platit impozitele pe anul in curs, per total casa + terenul de sub bloc + masina + parcarea= 212 lei.
Strict pe auto, am platit 44 lei impozit, Sandero Laureate, 1.2 benzina, 2015.
Asa-i cand ai una mica si vesela! Costa mai putin.

#76
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Postandreyvsjoker, on 14 ianuarie 2021 - 13:49, said:

E vorba de taxare nenea, despre cum se face ea; nu asta discutam aici? In ce lume traiesti

Pai atata timp cat taxarea e cretina, despre asta discutam!
Ca taxarea asta nu le da in cap nici alora cu masini de 70 000 de euro ca sa le moara caprele, nu le da in cap nici alora de polueaza, nu nu face nimic decat sa ii arunce un os de ros frustratului care se bucura ca ala cu camionu plateste mai mult.

Daca vrei sa taxezi poluarea bagi taxa in combustibil ca unu cu o ascutitoate de 1l daca arde 500 de litri pe zi va polua de 1000 de ori mai mult decat unul care acum e pe pat in spital si conduce...nu, stiu , cam care e media parcursa de soferii aflati pe patul de moarte caerai specialist in medii?

View Postandreyvsjoker, on 14 ianuarie 2021 - 13:49, said:

Din textele tale poti sa intelegi si tu, POATE, de ce staximetristii din bucuresti nu au motoare de 4L si ce ar fi dpvd al amprentei de CO2, daca taximetristii din bucuresti ar avea motoare de 4L

Vezi tu dragul meu, tu ai lacune mari a intelege unele lucruri
Taximetristii nu au motoare de 4l litri si nu o sa aiba chiar si fara taxe pentru ca nu ar fi rentabil...opa.... adica ar consuma mai mult benzina...care e deja taxata!!!!

Si uite cum am ajuns iar la concluzia simpla ca daca ai consuma mai multa benzina (poluand mai mult) esti deja taxat de stat si fara impozit.
Revelatie, Hallelujah I saw Snoopy!

Edited by Jammalan-the-Prophet, 14 January 2021 - 14:00.


#77
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 25.01.2007
Posted Image de cand e taxarea combustibilului o noutate?

#78
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Postandreyvsjoker, on 14 ianuarie 2021 - 13:59, said:

Posted Image de cand e taxarea combustibilului o noutate?

Hai ca incet incet te dai la liman
Deci oricum poluatorul e taxat prin combustibil dupa cat arde(polueaza), primul pas completat
Acum vine intrebarea de ce am mai avea nevoie de impozit care in toerie face acelasi lucru da in practica face fix ....?

Si ca bonus si ptr tine si ptr aia cu camioane:
https://configure.bm...925,S09QY,S0Z1P

Cat plateste asta oare taxe, cat de greu e, cat ar polua, cat costa capra ?
Banuiesc ca fiecare vine cu un echipaj de politie care il controleaza din 10 in 10 km sa mearga numai cu bateria.

Edited by Jammalan-the-Prophet, 14 January 2021 - 14:05.


#79
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 25.01.2007
Lasa, nu te mai chinui ca nu are rost. Nici tu nu stii exact ce doresti.

#80
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Postandreyvsjoker, on 14 ianuarie 2021 - 14:09, said:

Lasa, nu te mai chinui ca nu are rost. Nici tu nu stii exact ce doresti.

Uite chiar apreciez ca desi nu spui exact cum sta treaba ai lasat codita intre picioare si ai inteles ce enormitati ai debitat p-aici.
La anul cand ne vedem iar sa arunci cu amprentele de CO2 poate te opresti mai din timp. Posted Image


Ps, la anul ca acum nu mai am cum ca am platit deja sa imi spui unde bifez la impozit ca motorul e aspirat sau nu!  Posted Image

Edited by Jammalan-the-Prophet, 14 January 2021 - 14:14.


#81
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010

View Postandreyvsjoker, on 14 ianuarie 2021 - 13:27, said:

Si n-am inventat noi apa calda cu cilindreea, de ce si-at bate cineva capul sa traca la impozitarea puterii? Care ar fi castigul?



Echitatea, nu e interesant citi cm3 are masina ci cita putere scoate din ea, putere care se scoate din consum de carburant.
Acum unu cu 2T este taxat idem si la fel cu un cu 2l aspirat desi primul are 300Cp iar celalalt 100Cp.
In fapt un motor de 2lT este echivalentul unuia de 3,5-4,5l aspirat in functie de gradul de comprimare.
D`aia, da`i greu de inteles!

Edited by Ion_Bumbu, 14 January 2021 - 14:17.


#82
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 25.01.2007

View PostJammalan-the-Prophet, on 14 ianuarie 2021 - 14:11, said:

Uite chiar apreciez ca desi nu spui exact cum sta treaba ai lasat codita intre picioare si ai inteles ce enormitati ai debitat p-aici.
La anul cand ne vedem iar sa arunci cu amprentele de CO2 poate te opresti mai din timp. Posted Image
Posted Image ok. Va rog sa ma scuzati. Posted Image
Prefer sa nu continui discutia asta cu tine pentru ca esti prea confuz. Imi pierd vremea cu tine.

View PostIon_Bumbu, on 14 ianuarie 2021 - 14:12, said:

Echitatea, nu e interesant citi cm3 are masina ci cita putere scoate din ea, putere care se scoate din consum de carburant.
As unu cu 2T este taxat idem si la fel cu un cu 2l aspirat desi primul are 300Cp iar celalalt 100Cp.
D`aia, da`i greu de inteles!
Si cu ce castiga statul daca il impoziteaza pe 2T mai mult si pe 2 mai putin? De ce sa complici formula de calcul?

Edited by andreyvsjoker, 14 January 2021 - 14:17.


#83
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,145
  • Înscris: 30.08.2017
Impozitul în forma actuala nu e deloc echitabil. Eu la Mazda 6 cu motor de 2.2 litri plătesc un impozit de 4 ori mai mare decât la un Passat cu motor de 2 litri. Iar mașinile sunt din aceeași clasă, au preț similar și poluează la fel.

Au rămas pe un model învechit care avea sens acum niște zeci de ani.

#84
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Nu se complica nimic, se introduce calul putere fiscal si gata, in functie de cit scrie in CIV.
Credeti ca e asa mare filozofie?

#85
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 25.01.2007
Cum ziceam mai devreme sunt cazuri particulare in care nu e echitabil, nici o forma de taxare nu e echitabila pentru toate cazurile.
Sa zice, schimbam formula de calcul cu una ce ti se pare tie echitabila si ulterior ea ma dezavantajeaza pe mine.

#86
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Eu tocmai am verificat online cat am de plata si am platit.
Avantajul de avea domiciliul intr-un oras mic pare a fi ca impozitul nu s-a marit.

#87
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Domnule, nu va bateti capul, se va schimba in citiva ani sistemul taxare tinind cont nu ce capacitatea cilindrica ci de puterea in kW.

Edited by Ion_Bumbu, 14 January 2021 - 14:27.


#88
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Postgeorge_alexandru, on 14 ianuarie 2021 - 14:19, said:

Impozitul în forma actuala nu e deloc echitabil. Eu la Mazda 6 cu motor de 2.2 litri plătesc un impozit de 4 ori mai mare decât la un Passat cu motor de 2 litri. Iar mașinile sunt din aceeași clasă, au preț similar și poluează la fel.

Nu mai, tu SIGUR! poluezi mai mult ca un Opel vectra din '95 sau un pasat 1.9 din '96.
Iti zic eu ca in doua minute vine asta cu amprenta si iti explica el ce si cum. Posted Image

View PostIon_Bumbu, on 14 ianuarie 2021 - 14:25, said:

Domnule, nu va bateti capul, se va schimba in citiva ani sistemul taxare tinind cont nu ce capacitatea cilindrica ci de puterea in kW.

Pai normal ca se va schimba asa ca o sa se umple de electrice si astora ce le faci !?
Sau crede cineva ca electricele nu vor fi taxate in veci?

Edited by Jammalan-the-Prophet, 14 January 2021 - 14:28.


#89
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,145
  • Înscris: 30.08.2017

View Postandreyvsjoker, on 14 ianuarie 2021 - 14:23, said:

Cum ziceam mai devreme sunt cazuri particulare in care nu e echitabil, nici o forma de taxare nu e echitabila pentru toate cazurile.
Sa zice, schimbam formula de calcul cu una ce ti se pare tie echitabila si ulterior ea ma dezavantajeaza pe mine.

In multe situatii se face trecere progresiv de la o transa la alta, cum era la salarii, pe vremea cand aveam si noi sistemul asta. Adica sa nu fii in situatia absurda de a plati de cateva ori in plus doar pentru ca ai depasit pragul.

Edited by george_alexandru, 14 January 2021 - 14:28.


#90
DDooGG

DDooGG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,568
  • Înscris: 29.11.2020

View PostFlat, on 14 ianuarie 2021 - 13:37, said:





în concediu te duci cu avionu și închiriezi acolo ce ai nevoie
Cea mai mare tampenie posibila cu avionu . Nu vezi nimic numai inhalezi basinile altora ... aia sa faci tu . Eu cand merg in concediu merg pe 3-4 saptamani si opresc unde am chef si stau cat am chef . Daca ceva nu imi place , plec mai departe .

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate