Skoda Enyaq 2021 EV
Last Updated: Jan 25 2021 09:03, Started by
Reactor2015
, Jan 11 2021 17:41
·
0
#37
Posted 12 January 2021 - 13:54
Inainte sa postezi macar citeste ce s-a scris prin topicurile astea.
Nu este necesara o statie de incaracre noua la fiecare model. In Europa avem standrad Type 2 pentru incarcare AC si CCS pentru DC. Este si Chademo dar e pe cale de disparitie. Oricum toate FAst chargerele de la noi au si CCS si Chademo. Se sta cu orele la incarcat la AC dar la incarcatoarele rapide nu se sta cu orele. Ce poate sa se intample cu acumulatorii? Se folosesc in alte aplicatii dupa inlocuirea celulelor degradate sau se recicleaza. Cu tehnologiile actuale se pot recupera pana la 96% din metalele dintr-o celula Li Ion. Si aceste tehnologi de reciclare vor fi dezvoltate in continuare pentru ca vor fi multi bani de facut cu aceste procese peste 10-15 ani. Edited by andreyvsjoker, 12 January 2021 - 13:59. |
#38
Posted 12 January 2021 - 14:40
bolo, on 12 ianuarie 2021 - 13:03, said:
La ce pret/Kwh poti incarca acolo? Prin Belgia tariful e aproape dublu fata de acasa sau chiar peste la cele care tarifeaza si durata.La tarife de 0.4-0,66E/kwh nu prea renteaza. YOUR_GOD, on 12 ianuarie 2021 - 12:57, said:
Compromisul nu este crossover? Ideea este ca denumirea de SUV este una comerciala |
#39
Posted 12 January 2021 - 15:59
E prima skoda cu care ai putea pleca in concediu din București si sa ajungi mai departe de Ploiesti. 😂 Dati-i o sansa ca electricele se vand ca painea calda si asta va aduce pretul jos cateva generatii mai târziu.
Edited by filipxxx, 12 January 2021 - 16:00. |
#40
Posted 12 January 2021 - 17:24
utopium, on 12 ianuarie 2021 - 14:40, said:
Din punctul meu de vedere crossover-ul e ceva intre break si SUV, adica un SUV mai mic. |
#41
Posted 12 January 2021 - 17:42
#42
Posted 12 January 2021 - 17:46
#43
Posted 12 January 2021 - 18:10
filipxxx, on 12 ianuarie 2021 - 15:59, said:
E prima skoda cu care ai putea pleca in concediu din București si sa ajungi mai departe de Ploiesti. 😂 Dati-i o sansa ca electricele se vand ca painea calda si asta va aduce pretul jos cateva generatii mai târziu. Ei cel puțin așa fac la cate un drum în germania, minim o escală prin Austria la un hotel cu diverse facilități tentante. Problema nu e autonomia mașinii, ci a șoferului 😉 |
#44
Posted 12 January 2021 - 18:11
Si pretul ? Care e pretul la cea mai dotata posibil ?
|
#46
Posted 12 January 2021 - 18:26
Eu n-am reușit mai jultmde vreo 55k. Ce îi mai pui până la 70k?
|
|
#47
Posted 12 January 2021 - 19:22
La noi ai doar 60 si 80 pe configurator. Exista si 80x si VRS in alte tari, cu baterie si putere mai mare, plus tractiune 4x4. Si exista si 50, entry-level.
|
#48
Posted 12 January 2021 - 19:44
Au scos modelele indisponibile din configurator. Când le-au prezentat erau toate incluse, inclusiv cele cu tracțiune integrală.
Probabil i4 va fi pe aceeași platformă, dacă nu chiar la fel. |
#49
Posted 13 January 2021 - 09:59
BloodRa, on 12 ianuarie 2021 - 18:10, said:
Îți schimbă stilul de concediu. Când stabilești o destinație de vacanță îți aloci câteva zile pentru deplasare, alegi hotelurile unde o să stai nu doar după facilitățile clasice, piscina, saună, ci și să aibă facilități de încărcare pentru ev. Ei cel puțin așa fac la cate un drum în germania, minim o escală prin Austria la un hotel cu diverse facilități tentante. Problema nu e autonomia mașinii, ci a șoferului |
#50
Posted 13 January 2021 - 11:17
BloodRa, on 12 ianuarie 2021 - 18:10, said:
Îți schimbă stilul de concediu. Când stabilești o destinație de vacanță îți aloci câteva zile pentru deplasare, alegi hotelurile unde o să stai nu doar după facilitățile clasice, piscina, saună, ci și să aibă facilități de încărcare pentru ev. Ei cel puțin așa fac la cate un drum în germania, minim o escală prin Austria la un hotel cu diverse facilități tentante. Problema nu e autonomia mașinii, ci a șoferului Ma interesa varianta AWD , de ce in Ro nu exista ? BloodRa, on 12 ianuarie 2021 - 19:44, said:
Au scos modelele indisponibile din configurator. Când le-au prezentat erau toate incluse, inclusiv cele cu tracțiune integrală. |
#51
Posted 13 January 2021 - 12:21
Daca ai de mers peste 500 km pe zi, da, devine o problema. Altfel daca faci Cluj-Budapesta, stai peste noapte, apoi Budapesta-Rijeka (ca sa mergi sa zicem pe litoralul croat), nu mai e o problema nici cu electrica. Dar daca esti genul care merge 1.000 km/12 ore pe zi pana la destinatie, e o problema. Eu n-am mers niciodata mai mult de 500 km fara oprire de cateva ore in 24 de ani de cand am carnetul. Si nu-mi propun sa depasesc 6 ore/zi la volan, ca atunci nu mai e concediu. Cel mai mult intr-o singura zi am facut vreo 540 de km (dar cu pauza de peste 2 ore, timp in care puteam incarca masina fara probleme si as fi avut unde). Deci autonomia unei electrice (o versiune cu baterie mai mare, care duce 500km) n-ar fi o problema in mod normal pentru mine.
|
|
#52
Posted 13 January 2021 - 14:16
Tonic Water, on 13 ianuarie 2021 - 09:59, said:
... este extrem de frustrant sa conduci un EV pentru ca nu te bucuri de traseu/vacanta si esti cu ochii numai pe indicatorul de baterie. Deci electrica tot o mașină pentru utilizare preponderent loco ar fi indicată. |
#53
Posted 13 January 2021 - 16:14
Masina asta incepe la 38k momentan in Romania, iar acolo aplici cupoane eco, deci ajungi la 28k, hai 30k cu ceva dotari. Dar totusi o poti lua cu mult sub 50k. A, ca poti ajunge la 50k, sigur, dar si cu o Octavia (RS 4x4) poti ajunge la 50k.
Iar pentru cei care fac rar peste 350km pe zi, nu e tocmai o preocuare semnificativa autonomia. Edited by utopium, 13 January 2021 - 16:15. |
#54
Posted 13 January 2021 - 16:32
Nici în Germania nu apare în configurator awd. Probabil mai durează.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users