Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Scumpirea transportului international de marfa
Last Updated: Jan 09 2021 20:25, Started by
MembruAnonim
, Jan 09 2021 12:43
·
0
#1
Posted 09 January 2021 - 12:43
Citeam diferite articole care spun ca transportul international de marfa s-a scumpit, astfel ca urmeaza scumpiri la electronice, electrocasnite, bunuri de larg consum etc. Motivele ar fi China, pandemia care a generat falimente in domeniul transportatorilor, lipsa containerelor, etc.
Cum vedeti aceasta noua provocare post pandemie? Daca consumul a stagnat oarecum in pandemie, acum cu venirea vaccinului se vor relaxa si restrictiile iar consumul va creste. Din toamna eu prevad ca viata va reveni cat de cat la normal. "Maersk: Nu există suficiente containere în lume pentru a face față cererii actuale. Este cu adevărat nebunesc cât de multă marfă mutăm acum Costurile cu transportul maritim de mărfuri rămân ridicate în pofida noilor restricții impuse în Europa pentru a limita răspândirea coronavirusului, potrivit gigantului danez din domeniu Maersk, care apreciază că cererea va continua să depășească oferta cel puțin câteva săptămâni de acum înainte. “Pur și simplu nu există suficiente containere în lume pentru a face față cererii actuale (...). Este cu adevărat nebunesc cât de multă marfă mutăm acum - cantități uriașe”, spune Vincent Clerc, directorul comercial al Maersk. Cererea pentru produse de larg consum și-a revenit puternic din a doua jumătate a anului trecut, după o scădere abruptă în martie și aprilie, cauzată de blocajele stricte de activitate și deplasare introduse de autorități la debutul pandemiei. Comenzile online au crescut accelerat, alimentate, în special, de cererea pentru mobilă, echipamente pentru exerciții fizice și produse pentru amenajarea locuințelor." https://www.profit.r...m-acum-19856257 Demand for Chinese Goods Is So Strong There’s a Container Shortage https://www.bloomber...a-s-export-boom "Multi producatori se muta de pe aer care a devenit f scump in lumea post-covid ( inainte aveai partea ta de spatiu in cala avioanelor de pasageri, pe langa bagaje, acum esti la mila cargo-urilor, avand in vedere reducerea traficului de pasageri). Si se muta pe apa, unde e mai ieftin. Dar si aici cresc preturile la inchirierea de containere datorita exploziei cererii. Concluzia generala e ca se va lungi mult lantul de productie si distributie, avand in vedere capacitatea de productie sub cerere si rutele de transport cu viteze mai mici. Si duse subt timpurile in care se lucra cu stocuri mari locale." Edited by MembruAnonim, 09 January 2021 - 12:53. |
#2
Posted 09 January 2021 - 13:00
Nu este nici o provocare - nu mai arunca stiri d'astea alarmiste daca nu lucrezi in domeniu si nu ai habar despre ce este vorba
Este vorba in principal de echipamente medicale De la masti pana la aparatura medicala specializata Dupa care urmeaza electronice - in special tablete, calculatoare + componente si laptopuri pentru ca ... scoala on line Pentru astea exista o cerere mare din simplul motiv ca se fac ieftin in ... China Iar pe ala de la Maersk nu trebuie sa-l bagam in seama foarte mult Este si asta o strategie de majorare a costurilor de transport - sa papam kaka Unitati goale exista destule dar, exista oarece probleme cu repozitionarea lor Un mic detaliu pe care "specialistul" de la Maersk a "uitat" sa-l mentioneze |
#3
Posted 09 January 2021 - 13:12
Naijax, on 09 ianuarie 2021 - 13:00, said:
nu mai arunca stiri d'astea alarmiste daca nu lucrezi in domeniu si nu ai habar despre ce este vorba Nu te mai infierbanta degeaba ca nu am aruncat nicio stire alarmista de la posturi antena3/Romania tv sau alte asemenea mizerii. Am postat stire de pe profit.ro si bloomberg. Incearca sa te mai temperezi, aici pe forum discutam civilizat. Daca tot continui inseamna ca ai ceva probleme si ar trebui sa recitesti regulamentul. Edited by MembruAnonim, 09 January 2021 - 13:21. |
#4
Posted 09 January 2021 - 13:13
Ca fapt divers acum din China pt un container de 40' platesti undeva la 8-9000 usd. Enorm! De cateva ori mai mult decat anii trecuti.
De acum 2 zile. +++ Shekou Pivdennyi 40'HQ 8450 MSK 17-Jan Shekou Constanta 40'HQ 8250 MSK 17-Jan Shekou Constanta 40'HQ 8250 MSK 21-Jan Note Above rate subject to local charge in two ends and MBL T/R fee USD68/set if need. +++ comparativ cu iulie '20 POL:Shenzhen/Ningbo/Shanghai POD:Constanta Carrier:ZIM O/F:USD1175/1820 Valid:1st,Aug to 14th,Aug POL:Qingdao/Tianjin POD:Constanta Carrier:ZIM O/F:USD1200/1850 Valid:1st,Aug to 14th,Aug sau decembrie 2019 POL:Shenzhen/Ningbo/Shanghai/Qingdao/Tianjin POD:Constanta Carrier:HPL O/F:USD1000/1450 include ITC Valid:15th,Dec to 30th,Dec Edited by lucianburjuiul, 09 January 2021 - 13:28. |
#5
Posted 09 January 2021 - 13:17
Cum a spus si colegul lucian, pt un container pretul a crescut foarte mult.
|
#6
Posted 09 January 2021 - 13:23
Problema reala e data de deficitul dintre cat se exporta din asia, chima cel mai mult, da nu numai, si cat se importa.Containere goale exista, insa sint prin europa si nu ii convine nimanui sa le duca inapoi goale, de acolo provine problema reala.
|
#7
Posted 09 January 2021 - 13:28
Sunt si in Africa
Doar in zona Lagos exista o gramada de unitati Maersk si ZIM - cred ca mii - pentru care pur si simplu nu exista solutie imediata de retur |
#8
Posted 09 January 2021 - 13:54
Ce se intampla din China e o chestie cu dublu sens. Nu ma pasioneaza containerele si nici nu ma ocup de ele dar intradevar e un dezechilibru pe piata. Prieteni care aveau exporturi mari (zeci/sute de cutii lunar) se plang ca gasesc greu spatiu si ca e mai scump. Ce-i drept transportul containerizat musca din ce in ce mai mult din felia transportului conventional.
Mai jos un extras dintr-un raport de navluri din decembrie - Azov si Marea Neagra +++ Uncertainty on the commodity market does not allow properly forming parcels and predicting the movement of rates. Shippers are ready to postpone the shipment dates to the first days of January for the contracted volumes. However, Traders are wary of the information that the customs authorities have started checking export shipments, which may take up to ten days. Market participants bother that such actions are related to the duties and the export quota which will be imposed in February. Amid restrictions coming into effect from February, declining purchase prices on the Russian domestic market are beginning to stimulate exports, but the conclusion of contracts for January and early February is currently in question. +++ |
#9
Posted 09 January 2021 - 14:41
Cineva sa traduca, ce inseamna asta pentru cei care avem mii de comenzi in china??
|
#10
Posted 09 January 2021 - 18:30
lucianburjuiul, on 09 ianuarie 2021 - 13:54, said:
Ce se intampla din China e o chestie cu dublu sens. Nu ma pasioneaza containerele si nici nu ma ocup de ele dar intradevar e un dezechilibru pe piata + tarifele preferentiale(ieftine, la greu) cu care s-au "aranjat" chinezii la trimiterile lor postale... |
|
#11
Posted 09 January 2021 - 18:51
dana_alexa_92, on 09 ianuarie 2021 - 14:41, said:
Cineva sa traduca, ce inseamna asta pentru cei care avem mii de comenzi in china?? Pe romaneste transportul containerizat s-a scumpit de 5-6 ori. Adica o sa aduceti aceeasi marfa ca anul trecut dar cu costuri mai mari. Acum depinde de ce pondere are transportul in pretul final. Evident ca exista si alte modalitati de transport functie de specificul marfurilor. Tren, avion sau maritim conventional (cargouri, vrachiere sau tancuri petroliere dar nu e cazul dvs). Shekou = Shenzen Edited by lucianburjuiul, 09 January 2021 - 18:53. |
#12
Posted 09 January 2021 - 20:25
Preturile la transport au tot crescut până acum, de altfel cam totul este mai scump de la an la an
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users