Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motorul diesel se reinventează: fără supape, electrificat și cu 1.000 CP
Last Updated: Jan 06 2021 19:46, Started by
max_01
, Dec 31 2020 19:48
·
0
#1
Posted 31 December 2020 - 19:48
Motorul diesel se reinventează, cel puțin în versiunea dezvoltată de Cummins: fără supape, electrificat și cu 1.000 CP, este perfect pentru tancul aflat pe lista lui moș Crăciun.
Noul motor diesel este dezvoltat de Cummins în parteneriat cu Achates Power și, cel puțin deocamdată, este destinat aplicațiilor militare. De altfel, denumirea este sugestivă Advanced Combat Engine (ACE). Dacă va fi scalat pentru aplicații comerciale, acesta ar crește semnificativ eficiența și bilanțul emisiilor prin comparație cu un diesel clasic. Date tehnice despre acest motor în linkul de mai jos. https://www.promotor...000-cp-18802839 Acest motor ar putea fi folosit, pe lângă vehiculele militare și la nave, locomotive, camioane, autobuze,utilaje în genul buldozerului și escavatorului. Pentru propulsia autoturismelor se va merge probabil, doar pe hibride și electrice. Edited by max_01, 31 December 2020 - 19:57. |
#3
Posted 31 December 2020 - 20:02
Nu se reinventeaza nimic, este un motor vechi din 1900 toamna doar ca acuma am auzit noi de el...
https://achatespower...engine-history/ Cautati si Deltic engine, cam aceeasi Marie dar cu tripla palarie! Edited by Ion_Bumbu, 31 December 2020 - 20:04. |
#4
Posted 31 December 2020 - 20:03
Metoda a mai fost folosita la motoare navale. Exista configuratii si mai spectaculoase, cu 3 arbori cotiti in varfurile unui triunghi format de 3 cilindri cu cate 2 pistoane.
|
#5
Posted 31 December 2020 - 20:04
Ideea nu e deloc noua. Au mai incercat-o multi altii dar au esuat din varii motive. Sa vedem ce branza o sa faca astia.
|
#6
Posted 31 December 2020 - 20:43
Motorul clasic nu va funcționa din simplul motiv că funcționează pe ulei. Neaccizabil....nefunctional.
Cine visează că ar fi ceva "verde" în zona asta.... Are neuronii scrântiți rău.... |
#7
Posted 31 December 2020 - 20:51
[ https://achatespower.com/wp-content/uploads/2019/12/Achates-Power-2.7L-OP-Engine-Airflow.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://achatespower.com/wp-content/uploads/2019/12/Achates-Power-2.7L-OP-Engine-Cutaway.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#8
Posted 31 December 2020 - 21:29
n-are nicio șansă in europa. la câți litri are.......
|
#9
Posted 31 December 2020 - 21:46
Legat de reinventarea motorului diesel cum a ramas cu treaba asta:
"World-leading auto supplier Bosch recently announced a bright future for diesel, claiming dramatic new innovations which would slash emissions." Era prin 2018... Ceva noutati ? |
#10
Posted 31 December 2020 - 21:48
Concluzia este ca deocamdata utilajele, vapoarele, camioanele, armata, industria tot pe diesel se bazeaza. Inca nu a devenit benzina, energia solara sau electrica mai ieftina decat motorina.
|
|
#11
Posted 31 December 2020 - 21:55
sandu222, on 31 decembrie 2020 - 21:48, said:
Concluzia este ca deocamdata utilajele, vapoarele, camioanele, armata, industria tot pe diesel se bazeaza. Inca nu a devenit benzina, energia solara sau electrica mai ieftina decat motorina. |
#12
Posted 31 December 2020 - 22:05
#13
Posted 31 December 2020 - 22:18
Pentru aplicații comerciale vor trebui adoptate noi reguli referitoare la cilindree, așa cum a fost cazul motorului Wankel.
Cu toate astea, o crestere de 25 % a randamentului față de un diesel clasic din care s a cam stors tot ce se putea, e ceva enorm. Nu mi dau seama cum au reusit asta la un motor in 2 timpi, care din principiu are evacuare deficitară. |
#14
Posted 31 December 2020 - 22:36
sandu222, on 31 decembrie 2020 - 21:48, said:
Concluzia este ca deocamdata utilajele, vapoarele, camioanele, armata, industria tot pe diesel se bazeaza. Inca nu a devenit benzina, energia solara sau electrica mai ieftina decat motorina. |
#15
Posted 31 December 2020 - 23:22
ca sa inteleg si eu: pana nu ne-or afuma nemtii pe toti cu tinichele lor, nu se lasa.
am zis asa, mai pe scurt. |
|
#17
Posted 31 December 2020 - 23:27
CovertTwo, on 31 decembrie 2020 - 22:18, said: Ai CNG si LNG, am vazut niste Scania P/G la Romprest care functioneaza cu asa ceva si sunt de vis, mult mai silentioase si curate, desi nici modelele standard nu emit fumul negru de odinioara. Da, un deltic mai modern si mai hibridizat. Sper sa nu-l vedem pe chestii mai mici de un camion de 7.5t. |
#18
Posted 31 December 2020 - 23:36
De ce ?
Daca e curat, care e problema ta cu el ? Ai un diesel cu filtru de particule si cu ad blue . Cu ce te deranjează? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users