Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Reziliere contract 24 luni in derulare

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Daca nu beneficiezi de nicio promotie poti inchide direct oricand. Se plateste despagubire doar daca a existat vreo promotie. Practic dai inapoi reducerea primita, cand o primesti. Nimic mai mult.

Mie mi-au zis trebuie sa returnez reducerea de 50% primita in primele 6 luni pentru ca a fost conditionata de ducerea la termen a contractului. E ok si corect dpdmdv. Altfel toti ar face un contract nou din 6 in 6 luni si ar iesi la jumate.

Edited by underb, 21 December 2020 - 15:40.


#20
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
@underberb: contractul e pe PJ, nu PF si conditiile de reziliere sunt altele.

Caz concret: firma la care lucrez are contract cu Vodafone. Daca reziliem (oricand ar fi), urmeaza sa platim diferenta pana la finalul contractului. Adevarul e ca avem buget de telefoane si beneficii preferentiale (nu avem contract standard).

#21
Arhontis

Arhontis

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 08.08.2016
Nu il poti rezilia altfel decat platind suma restanta pentru tot timpul ramas de contract.
Am avut si eu aceeasi problema si pana la urma n-am avut ce face, m-am vazut obligat sa platesc diferenta pentru rezilierea contractului.

#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostArhontis, on 21 decembrie 2020 - 18:03, said:

Nu il poti rezilia altfel decat platind suma restanta pentru tot timpul ramas de contract.
Am avut si eu aceeasi problema si pana la urma n-am avut ce face, m-am vazut obligat sa platesc diferenta pentru rezilierea contractului.

Si unde este logica??? Daca tot plateste suma intreaga, de ce sa mai rezilieze?! Merge in continuare cu contractul si se bucura de internet.

#23
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostArhontis, on 21 decembrie 2020 - 18:03, said:

Nu il poti rezilia altfel decat platind suma restanta pentru tot timpul ramas de contract.
Am avut si eu aceeasi problema si pana la urma n-am avut ce face, m-am vazut obligat sa platesc diferenta pentru rezilierea contractului.
Poate doar daca ai luat telefon subventionat. Altfel nu ar fi adevarat ce ai scris.

Am intrebat personal conditiile si nici vorba de ce zici tu. Singura conditie a fost achitarea reducerilor primite in primele luni pentru ca erau conditionate de ducerea la termen a contractului.

View PostPololica, on 21 decembrie 2020 - 15:45, said:

@underberb: contractul e pe PJ, nu PF si conditiile de reziliere sunt altele.

Caz concret: firma la care lucrez are contract cu Vodafone. Daca reziliem (oricand ar fi), urmeaza sa platim diferenta pana la finalul contractului. Adevarul e ca avem buget de telefoane si beneficii preferentiale (nu avem contract standard).
E vorba de digi aici.

In plus, daca primesti telefoane subventionate sau alte aparate e normal sa duci contractul pana la sfarsit sau sa achiti reducerea primita la acele aparate.

Nu e cazul in situatia iniatorului.

Edited by underb, 22 December 2020 - 16:25.


#24
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
In continuare sustin ca e un contract intre profesionisti si, in cazul in care nu se inteleg la sumele de reziliere, instanta va decide cat se va plati. Ce am zis de Vodafone se refera la un contract negociat pe firma, contract diferit (pe fond, nu si pe forma) de contractele PF.

#25
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Dupa cum am zis,
1. Aici e vorba de digi.
2. Conteaza foarte mult daca a fost vorba de aparate subventionate in acel contract sau nu. Lamureste chestia asta inainte ca vad ca eviti si vedem dupa aia daca ai sau nu motive sa fii categoric sau sa pui egal intre cele 2 situatii.

3. Contractul lui nu e diferit pe fond de un contract standard. Doar pe forma, ca e facut pe PJ.
Beneficiile primite de client fac sa difere clauzele de reziliere, pentru ca asta vrea sa recupereze providerul, nu calitatea din care primesti acele beneficii, daca le primesti. Daca tu-mi faci reducere de pret la cantitate si cumpar doar jumate, vei vrea reducerea inapoi indiferent cine sunt eu.


Simplificand si mai mult, daca la 2 perechi de pantofi primesti una gratis, nu poti sa returnezi o pereche din cele 2 platite si sa o opresti pe aia gratis. Cam asa e si aici.

Edited by underb, 22 December 2020 - 17:03.


#26
Redzutzuu

Redzutzuu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 340
  • Înscris: 11.03.2017
Daca vreau sa plec cu un numar din Digi in Orange, mai trebuie sa fac vreo cerere la Digi? Sau fac pur si simplu cererea de portare si scap de ei? Numarul respectiv mai este sub contract la Digi pana in februarie si n am beneficiat de nicio reducere (Optim 2 pe 12 luni). Va trebui sa plastesc vreo despăgubire la Digi?

#27
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Numarul e una iar contractul e alta. Fara contract e simplu. Te duci direct la ala la care vrei sa faci portare.
Cu contract in derulare va trebui sa vorbesti cu ambii.

Fara nicio reducere sau promotie nu ai ce despagubire sa platesti la digi  dar contractul trebuie inchis cumva.

Mergi intai la orange. Iti explica ei ce si cum sa faci.

Edited by underb, 23 December 2020 - 17:58.


#28
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,377
  • Înscris: 08.02.2011
Ai taxa utilizare retea 250 lei si 50 lei taxa utilizare internet, reduse 100%, le platesti pe astea si reziliezi cand vrei.  De fapt puteai sa le platesti inainte si nu aveai contract pe nici o perioada obligatorie daca doreai.

#29
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,326
  • Înscris: 28.10.2018
Nu poti sa reziliezi fara taxa de reziliere pe firma.

Been there done that.

De atunci contracte cu furnizorii telecom doar pe persoana fizica ca sa pot sa-i bag in fanta masii fix in secunda in care nu mai am chef de mutra lor.


Singura ta sansa ar fi sa ii indupleci sa faca un downgrade ca sa nu poatesti taxa de reziliere.

Edited by abac, 24 December 2020 - 10:47.


#30
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postmodoran, on 24 decembrie 2020 - 10:43, said:

Ai taxa utilizare retea 250 lei si 50 lei taxa utilizare internet, reduse 100%, le platesti pe astea si reziliezi cand vrei.  De fapt puteai sa le platesti inainte si nu aveai contract pe nici o perioada obligatorie daca doreai.
Daca sunt trecute in contract le platesti, bineinteles.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate