Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Nisan Qashqai 2021
Last Updated: May 21 2021 19:02, Started by
Phonyx
, Dec 17 2020 19:19
·
0
#19
Posted 20 February 2021 - 09:20
Doar ca astia nu s-au mai incurcat cu aparente, sa faca motorul termic un range extender pentru bankul de baterii. Motorul termic e sursa principala de energie iar economia vine din functionarea motorului intr-un regim economic si din eficienta mai mare a motorului electric in anumite regimuri de functionare, de exemplu regim tranzitoriu unde un motor termic e f ineficient.
Bateria e foarte mica. E doar un buffer de energie intre ce produce motorul termic si ce consuma motorul electric, acoperind varfurile de consum/putere. Atractivitatea dpmdv sta in propulsia exclusiv electrica si in felul in care livreaza puterea un motor electric, nu neaparat in vreo eventuala economie de combustibil. Dezavantajul - motorul termic va lucra in boii lui fara vreo legatura cu ce se intampla in rest desi se pot implementa lejer niste constrangeri care sa nu-l faca deranjant cand nu e nevoie sa fie deranjant. Au deja Note e-power dar ala are un motor mic in 3 cilindri. Qq va avea motor de 1.3. Edited by underb, 20 February 2021 - 09:26. |
#20
Posted 20 February 2021 - 09:42
Pana la urma totul se va reduce la pretul de vanzare. Daca platesti doar pentru faptul ca are propulsie electrica, "cutie automata", o baterie mica si franare regenerativa nu si pentru restul de baterie pe care nu il are, e f ok dpmdv.
Mai exact pentru consum mai redus in oras si pentru raspuns bun la pedala in orice moment, fara timpi morti, fara pauze in livrarea puterii si fara diverse poticneli sau limitari ale unei cutii automate sau ale unui motor termic. Personal evaluez avantajele la vreo 2000 euro peste ce ofera un hibrid similar cu cutie automata. Poate 3000 datorita intretinerii mai ieftine si unei fiabilitati teoretic mai bune, nemaiavand cutie de viteze. Edited by underb, 20 February 2021 - 09:44. |
#21
Posted 20 February 2021 - 20:45
Cum banuiam, are aranjamentul clasic de la Ampera si Volt, acela de prime mover termic si motor electric implicat exclusiv in propulsia masinii.
Avantajul este ca evita patentele detinute de alti producatori si ca simplifica trenul de rulare, totul reducandu-se la electronica si conexiuni electrice si mai putine conexiuni mecanice decat in sisteme folosite de alti producatori precum Toyota, Ford, Renault si Honda. Trebuie sa se conduca ca un PHEV in modul charge si blended. Mai entuziasmat sunt de Note e-Power. [ https://www.nissan-global.com/JP/TECHNOLOGY/FILES/e_Power_02_en.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#22
Posted 11 April 2021 - 08:19
ma interseaza masina asta, am solicitat dealerului mai multe informatii. brosura de marketing spune ca propulsia este e-power . inteleg ca rotile sunt invartite de e un motor electric alimentat de un generator care la randul sau e actionat de un motor termic...
Edited by LeoT, 11 April 2021 - 08:22. |
#23
Posted 11 April 2021 - 08:25
E o masina electrica ca oricare alta, care isi ia puterea din baterii. Doar ca energia si-o ia din benzina.
Consumul e similar cu al unei hibride iar comportamentul cu al unei electrice. Raspuns instant la pedala (in limita resurselor motorului electric), acceleratie constanta, lipsa cutie de viteza, posibilitatea de a o conduce in cea mai mare parte a timpului doar din pedala de acceleratie (jos acceleratie si sus frana). Edited by underb, 11 April 2021 - 08:26. |
#24
Posted 13 May 2021 - 22:07
#25
Posted 19 May 2021 - 12:16
review eng - [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fglarUUIWJ0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#26
Posted 19 May 2021 - 16:15
Arată foarte bine noul Qashqai, este un design familiar dar și modern in același timp. Alături de 3008 FL, cred ca este unul dintre cele mai arătoase Crossover-uri. Interiorul este un pas înainte și arată modern. Singurul lucru care trebuie îmbunătățit este sistemul de infotaiment, arată ca un android din 2009 și se mișcă foarte greu.
|
#28
Posted 20 May 2021 - 11:01
nu stiu cum se misca la asta nou dar la asta sf de generatie de l-am luat se misca foarte decent si cand spun decent inseamna ca se misca mai bine decat note 9 al meu
|
|
#30
Posted 20 May 2021 - 13:38
#31
Posted 20 May 2021 - 15:44
#32
Posted 21 May 2021 - 19:02
Masina arata foarte bine din poze, trebuie vazuta si in realitate pentru o impresie corecta. Au evoluat!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users