Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Standardul de emisii euro 7
#37
Posted 12 December 2020 - 23:00
DoDo_unu, on 12 decembrie 2020 - 17:43, said:
Poate sa puna si euro 8. Sa de-a bani pt fiecare familie sa-si cumpere si nu-i bai. Sa sape pe Marte, sa caute aur in scoici, treaba lor MicroEdge, on 12 decembrie 2020 - 21:05, said:
Oricum majoritatea au început sa aibă modele hibrid în oferta, preturile la hibride oricum o sa scada |
#38
Posted 12 December 2020 - 23:10
hai sa atingem si un alt aspect care nu e de ignorat, mai ales la masinile full electric - cat polueaza industria bateriilor ? ca momentan, din ce stiu - si poate ma insel, sa faci bateriile astea ne costa mai multa poluare decat sa faci o masina normala. si push-ul asta ca toata lumea sa treaca pe electric nu e facut pe ratiuni de poluare..ci strict pe ratiuni economice. Clientul nu mai schimba masina asa des si piata de masini noi e tot scazut, in defavoarea celei SH. cel mai simplu mod de a face clientul sa cumpere din nou e sa schimbi produsul si pe cel vechi sa il faci cumva sa nu mai fie desirabil, sau folosibil...etc. se intampla asta in toate industriile, cateodata saltul e corect si ce vine e intr-adevar o evolutie tehnologica, cateodata e doar o fortare doar ca sa mearga roata economiei...
|
#39
Posted 12 December 2020 - 23:17
#40
Posted 13 December 2020 - 12:03
bossake, on 12 decembrie 2020 - 16:45, said:
eu cred ca in urmatorii ani se va termina cu politicile astea de stanga, ultra agresive si absurde privind poluarea si "protectia mediului". pentru ca lumea va aduce in europa la putere politicieni care vor promova dorinta oamenilor Lol, și aici veniți cu ideile astea cu "politici de stânga" și "neomarxism"? Ce este absurd în ideea de a proteja mediul? Că nu e frumos să faci treaba mare în sufragerie? pufonel, on 12 decembrie 2020 - 23:00, said:
Hibridul e complicat si putin fiabil. Plus ca si ala polueaza. Masina electrica e mult mai simpla dpdv constructiv, dar ai problema autonomiei reduse si timpilor de incarcare mari. Daca se va inventa o masina care sa se incarce in 5 minute si sa aiba o autonomie de 500 km, ar sari lumea sa o cumpere. Dar pana atunci, e numai ipocrizie. Edited by benis, 13 December 2020 - 12:03. |
#41
Posted 13 December 2020 - 12:27
mihai93, on 12 decembrie 2020 - 16:01, said:
Nu vad nimic rau in asta, chiar e foarte bine atat pentru poluarea in orase cat si pentru dezvoltarea noilor tehnologii. Nu vezi bine... Haide sa-ti explic cateva aspecte, in nicio situatie nu se vor reduce noxele ci ne vor stoarce de bani. 1. Toata lumea, cum zicea si acel inginer de la VW, va trage cat poate de masinile existente pe piata. Rezulta marirea preturilor la SH. 2. In cazul masinilor noi, pentru a putea trece la E7, se va pune hibrid pe toate insa tot pe carburant se va merge. Rezulta marirea preturilor de achizitie a "noilor" masini. 3. Majoritatea masinilor electrice. Rezulta costuri si mai mari ca la hibride. Odata atins "targetul" de electrice, va urma ceea ce se urmareste de mult: scumpirea energiei. Rezumat: va fi din ce in ce mai rau pentru oamenii de rand. Iar cum astia sunt din ce in ce mai multi, va aparea o clasa politica extremista, radicala, ce va asculta de doleantele majoritatii. Si ghici, unde se va ajunge? andreic, on 12 decembrie 2020 - 23:17, said:
Pai nu e, au si spus ca e nevoie de hibridizare. Hibridizarea aia este un fel de prostire a prostilor. A, asta pe langa pretul mai mare de achizitie. Edited by mihalexmihalex, 13 December 2020 - 12:26. |
#42
Posted 13 December 2020 - 12:57
mihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 12:27, said: Hibridizarea aia este un fel de prostire a prostilor. A, asta pe langa pretul mai mare de achizitie. mihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 12:27, said: 3. Majoritatea masinilor electrice. Rezulta costuri si mai mari ca la hibride. Odata atins "targetul" de electrice, va urma ceea ce se urmareste de mult: scumpirea energiei. Dar după 2025 vei ieși mai ieftin și fără subvenție. Unii seamnănă cu DJ! care avea o fixație cu becurile cu incandescență. |
#43
Posted 13 December 2020 - 12:57
mihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 12:27, said:
Nu vezi bine... Haide sa-ti explic cateva aspecte, in nicio situatie nu se vor reduce noxele ci ne vor stoarce de bani. 1. Toata lumea, cum zicea si acel inginer de la VW, va trage cat poate de masinile existente pe piata. Rezulta marirea preturilor la SH. 2. In cazul masinilor noi, pentru a putea trece la E7, se va pune hibrid pe toate insa tot pe carburant se va merge. Rezulta marirea preturilor de achizitie a "noilor" masini. 3. Majoritatea masinilor electrice. Rezulta costuri si mai mari ca la hibride. Odata atins "targetul" de electrice, va urma ceea ce se urmareste de mult: scumpirea energiei. Rezumat: va fi din ce in ce mai rau pentru oamenii de rand. Iar cum astia sunt din ce in ce mai multi, va aparea o clasa politica extremista, radicala, ce va asculta de doleantele majoritatii. Si ghici, unde se va ajunge? Hibridizarea aia este un fel de prostire a prostilor. A, asta pe langa pretul mai mare de achizitie. Si pentru punctul 3: in ziua de azi nu poti sa iti produci singur benzina/ motorina, in schimb electricitatea o poti produce din panouri fotovoltaice/ eolian , deci nu sunt doar minusuri. Edited by mihai93, 13 December 2020 - 12:59. |
#44
Posted 13 December 2020 - 13:07
benis, on 13 decembrie 2020 - 12:57, said:
Depinde, dacă faci mulți km pe oraș, este foarte ok, de aceea taximetriștii merg de multe ori pe varianta asta. Fals, deja ieși mai ieftin pe electrice dacă socotești bonusul de la stat. Pentru că te costă de 6-7 ori mai puțin alimentarea per km. Dar după 2025 vei ieși mai ieftin și fără subvenție. Unii seamnănă cu DJ! care avea o fixație cu becurile cu incandescență. mihai93, on 13 decembrie 2020 - 12:57, said:
Poate masinile nu sunt pentru oricine , putem lua exemplul tarilor mai dezvoltate, si poate asta va convinge populatia ca nu are rost sa mergi cu scaunul motorizat in oras cu o masina diesel 3.0 pentru dus plodul la scoala in fiecare dimineata. Si pentru punctul 3: in ziua de azi nu poti sa iti produci singur benzina/ motorina, in schimb electricitatea o poti produce din panouri fotovoltaice/ eolian , deci nu sunt doar minusuri. De ce tari "mai dezvoltate" vorbesti tu acolo? Eu vad destule doamne, foarte elegante, care isi duc copiii la scoala cu Cayenne de 3litri [Munchen. Despre ce vrei sa mai vorbim? |
#45
Posted 13 December 2020 - 13:14
mihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 13:07, said:
De ce tari "mai dezvoltate" vorbesti tu acolo? Eu vad destule doamne, foarte elegante, care isi duc copiii la scoala cu Cayenne de 3litri [Munchen. Despre ce vrei sa mai vorbim? In 2017, from the total of 957,000 new bicycles sold, most were city and electric bicycles. There were over 8 million passenger car registrations in the Netherlands at the start of 2017. La o populatie de 17 milioane. Cu placere! PS: E usor sa generalizezi si sa spui ca vezi ''destule doamne ce condus cayenne de 3 litrii'', cand nu ai date. Edited by mihai93, 13 December 2020 - 13:15. |
#46
Posted 13 December 2020 - 14:59
voi sunteti comunisti, unde va credeti? eu sustin libertatea, daca cineva vrea sa mearga cu bicicleta trebuie sa fie o alegere voluntara nu una impusa, fortata, bagata pe gat.
totul pleaca de la faptul ca sunteti oamenii perfecti pt sistem care chiar v au facut sa credeti ca masinile noastre cu care facem 7,10,15.000km pe an sunt marile surse de poluare.. bine, sa nu neglijam si cealalta directie, multi bogatani vor sa scape de sarantocii care le ocupa lor strada si imbratiseaza mascat tema asta a poluarii. vin si ne explica ca masina nu e pt oricine. zau?! adica un bun cumparat de mine imi explica ei ca nu ar trebui sa il am. 100% neocomunism!! |
|
#47
Posted 13 December 2020 - 15:26
pufonel, on 12 decembrie 2020 - 23:00, said: Si de unde vin banii aia? Nu tot de la iompozitat fraierestenii? Hibridul e complicat si putin fiabil. Plus ca si ala polueaza. Masina electrica e mult mai simpla dpdv constructiv, dar ai problema autonomiei reduse si timpilor de incarcare mari. Daca se va inventa o masina care sa se incarce in 5 minute si sa aiba o autonomie de 500 km, ar sari lumea sa o cumpere. Dar pana atunci, e numai ipocrizie. Trebuie întâi sa ajungă la standarde comune și sa adauge posibilitatea sa adaugi baterii suplimentare când ai nevoie |
#48
Posted 13 December 2020 - 15:57
mihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 13:07, said:
Deja o dam in diverse... La electrice obligatoriu, in timp pe pui curent, "se mananca, se bea, se savureaza o cafea, se merge fortat la toaleta"... si asta pe o perioada destul de mare. Adica "se face" orice altceva in afara de ceea ce iti doresti. Deocamdata eu zic pass! la electrica. Nu zic nu pe viitor, insa CATEGORIC NU in acest moment! Bineinteles, cui ii place sa manace + toate celelalte (fortat), e liber. Păi aici oricum vorbim de viitor. Nu e motiv de panică. bossake, on 13 decembrie 2020 - 14:59, said:
voi sunteti comunisti, unde va credeti? eu sustin libertatea, daca cineva vrea sa mearga cu bicicleta trebuie sa fie o alegere voluntara nu una impusa, fortata, bagata pe gat. totul pleaca de la faptul ca sunteti oamenii perfecti pt sistem care chiar v au facut sa credeti ca masinile noastre cu care facem 7,10,15.000km pe an sunt marile surse de poluare.. bine, sa nu neglijam si cealalta directie, multi bogatani vor sa scape de sarantocii care le ocupa lor strada si imbratiseaza mascat tema asta a poluarii. vin si ne explica ca masina nu e pt oricine. zau?! adica un bun cumparat de mine imi explica ei ca nu ar trebui sa il am. 100% neocomunism!! Nene, aici vorbim de probleme de natură tehnică. Poți să postezi în poiană despre neocomunism, neomarxism și alte idei crețe. Tu încerci să împarți colegii între noi și voi însă sper că ești conștient că aria nu se numește "campanie electorală". Sau mă rog, poate matale ești din categoria celor care fură curent și când e prins dă vina pe neomarxiști Edited by benis, 13 December 2020 - 15:59. |
#49
Posted 13 December 2020 - 16:43
mihalexmihalex, on 13 decembrie 2020 - 12:27, said:
Hibridizarea aia este un fel de prostire a prostilor. A, asta pe langa pretul mai mare de achizitie. Cu alte cuvinte ce spune omul e ca nu o sa mai existe masini noi simple ci hibride. Edited by andreic, 13 December 2020 - 16:43. |
#50
Posted 14 December 2020 - 08:11
andreic, on 13 decembrie 2020 - 16:43, said: E singurul mod prin care se pot atinge cotele de emisii... cand nu mai esti in stare sa faci un motor mai bun incerci sa-l faci hibrid si atunci automat ai o reducere de timpi de functionare ceea ce inseamna mai putin nox. Cu alte cuvinte ce spune omul e ca nu o sa mai existe masini noi simple ci hibride. Edited by max_01, 14 December 2020 - 08:11. |
#51
Posted 22 December 2020 - 12:03
bossake, on 12 decembrie 2020 - 17:32, said:
trist ca propaganda e in asa fel facuta sa te faca sa crezi ca TU esti vinovat pentru poluarea masiva a planetei. in timp ce in realitate avem poluatori industriali, transportatori aeriani si maritimi care polueaza cat nu vom polua toti de pe forumul asta 10 vieti de am avea. Industria auto la nivel de end user adica "masini mici" este insignificanta Iar in oras nu am centrala electrica pe carbuni sau pacura, nici vreun ferryboat, nici avion. Inhalez gaze de esapament, punct. Alea ma omoara, nu dumpf-ul de la un avion cu reactie de la 13km sau o centrala care arde pacura la 10-20. |
|
#52
Posted 22 December 2020 - 12:49
Paradoxal, speranta de viata din prezent este cea mai mare din istoria omenirii. Chiar fata de istoria recenta - anii '50 - am "castigat" ani buni. Asta nu inseamna ca poluarea urbana nu exista.
Si n-am vazut - apropo de poluare - manifestatii in fata guvernului cand au scos taxa si s-au adus in tara 500000 de cazane euro 2 si 3. Cine isi lua euro 4 era bastan 😀. |
#53
Posted 23 December 2020 - 10:25
De ce ar fi paradoxal?
Accesul la apa potabila, la o cantitate minima de mancare si la asistenta medicala a facut ca mortalitatea infantila sa scada de la niste cote greu de imaginat astazi la cea pe care o stim acum. Asta impreuna cu lipsa unor razboaie de mare amploare care sa omoare direct sau indirect (infometare, boala, frig etc) zeci de milioane de oameni a facut ca speranta de viata sa fie mai mare. (Ce speranta de viata sa fie in anii 50 imediat dupa al doilea razboi mondial? Ai auzit de foametea de din 46-47?) Asta nu inseamna neaparat ca speranta de viata a celor ajunsi la varsta de 60 de ani e neaparat cu mult mai mare decat in trecut. Singura chestie este ca azi traim intr-un mediu in care riscurile unei morti premature, mai ales in copilarie sunt mult mai scazute decat erau odata. De aia si speranta se viata e mai mare. In schimb acelasi mediu desi mai sigur din foarte multe privinte, este mai daunator din alte privinte. Inainte te omora direct. Era ori alba ori neagra. Acum o face incet dar sigur. Edited by underb, 23 December 2020 - 10:29. |
#54
Posted 23 December 2020 - 11:16
benis, on 13 decembrie 2020 - 12:57, said:
Fals, deja ieși mai ieftin pe electrice dacă socotești bonusul de la stat. Pentru că te costă de 6-7 ori mai puțin alimentarea per km. Dar după 2025 vei ieși mai ieftin și fără subvenție. Unii seamnănă cu DJ! care avea o fixație cu becurile cu incandescență. Desi eu sunt de parere ca trebuie sa luptam inca de pe acum cu poluare, iar viitorul este al masinilor electrice, mai cred insa ca orice lege brusca si intruziva cu se barfeste despre E7 nu va produce decat rau cetatenilor. Daca constructorii vor fi obligati sa renunte la ICE din 2025 o vor face, nu le purta de grija. Toti o vor face. Insa toate costurile de dezvoltare a noilor masini le vom suporta noi, nu in 30-40 ani, ci in 5 ani. Dezvoltarea sistemului eergetic, pentru a fi capabil sa asigure necesarul de energie petru noile masini, de la producere, transport si livrare in fata parcarii tale, tot tu il vei plati. Dar nu in 30-40 ani, ci in 5 ani. Oilistii pe care ii blamati acum, stii ce vor face? Isi vor inchide sandramalele actuale si isi vor deschide birourile la noile companii de energie, ale caror investitori sunt deja, de la inceput. Ghici cine va ramane de fraier? Noi, astia care ne bucuram acum ca din 2025 poluarea o sa dispara din jurul nostru si care vom descoperi ca TOTUL se face DOAR pe banii NOSTRI, dar nu natural, in 30-50 ani, ci brusc, exact dupa cum am votat... mihai93, on 13 decembrie 2020 - 12:57, said:
Poate masinile nu sunt pentru oricine , mihai93, on 13 decembrie 2020 - 13:14, said:
Cycling is one of the most common mode of transport in the Netherlands and count roughly 22.8 million bicycles in total. In 2017, from the total of 957,000 new bicycles sold, most were city and electric bicycles. There were over 8 million passenger car registrations in the Netherlands at the start of 2017. La o populatie de 17 milioane. Cu placere! PS: E usor sa generalizezi si sa spui ca vezi ''destule doamne ce condus Cayenne de 3 litrii'', cand nu ai date. Cel fara "date"esti tu. Olanda are 485 automobile / 1.000 locuitori, Romania are 458 automobile la aceeasi populatie. Romania este printre ultimele locuri, dintre statele dezvoltate, restul statelor dezvoltate sunt peste. Asadar opinia ta cum ca statele dezvoltate nu au atatea masini, este falsa, ba e complet pe dos. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users