Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Standardul de emisii euro 7
Last Updated: Mar 22 2024 12:02, Started by
max_01
, Dec 12 2020 15:19
·
29
#19
Posted 12 December 2020 - 18:04
Si cu toate astea motorina are accize mai mici fata de benzina... in acest moment la nivel de UE.
|
#20
Posted 12 December 2020 - 18:14
Epdm, on 12 decembrie 2020 - 18:04, said:
Si cu toate astea motorina are accize mai mici fata de benzina... in acest moment la nivel de UE. |
#21
Posted 12 December 2020 - 18:24
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k8lu-e15QKA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#22
Posted 12 December 2020 - 19:21
max_01, on 12 decembrie 2020 - 15:53, said:
Cred ca adoptarea standardului euro 7 va duce la eliminarea motorizărilor diesel de pe autoturisme. Chestia e ca standardul aparut nu inseamna ca dispar celalalte, o sa fi timp destul de schimbare. Edited by andreic, 12 December 2020 - 19:23. |
#23
Posted 12 December 2020 - 19:21
bossake, on 12 decembrie 2020 - 17:32, said:
trist ca propaganda e in asa fel facuta sa te faca sa crezi ca TU esti vinovat pentru poluarea masiva a planetei. in timp ce in realitate avem poluatori industriali, transportatori aeriani si maritimi care polueaza cat nu vom polua toti de pe forumul asta 10 vieti de am avea. Industria auto la nivel de end user adica "masini mici" este insignificanta |
#24
Posted 12 December 2020 - 19:22
#25
Posted 12 December 2020 - 19:22
Exista alternativa motoare mici + turbo + GPL + masini mici si usoare pentru utilizare zilnica (mers la munca, cumparaturi, etc.) pentru cei care nu vor avea bani de o electrica full pentru oras sau de o hibrida mare pentru concedii si drum lung.
In anii 60 se faceau masini cu 30-60 CP si 800-900 kg greutate care se foloseau peste tot, urcau si Transfagarasanul, mergeai si in concedii cu ele. VW 1200 pe care l-au avut ai mei din 1974 in 1987 avea 34 CP si 800 kg, au intrat 4 adulti si un copil in el si am fost cu el pe peste tot. Masinile de azi sunt mult mai grele si mai puternice. Noul Logan cu 1l GPL 100CP sau motor de 65 CP pentru utilizare urbana se inscrie deja in noul trend. Evident ca in 2025 nu vom mai vedea diesel pe autoturisme, probabil nici pe SUV-uri. |
#26
Posted 12 December 2020 - 19:53
pacopaco1967, on 12 decembrie 2020 - 19:21, said:
Cand o sa intelegeti ca important e sa nu poluam orasele ? Cand o sa intelegem ca nu este nevoie de un SUV de 3 tone cu motor de tanc sa duci copilul la scoala si sa-l aduci acasa Cand o sa ajungem sa nu impresionam pe vecinul cu "a mea e mai mare" |
#27
Posted 12 December 2020 - 19:58
#28
Posted 12 December 2020 - 20:47
dupa mine, cred ca se urmareste ca omul de rand sa nu mai detina masina. ceva de genul hunger games.
|
|
#29
Posted 12 December 2020 - 21:04
Din câte știu Euro 6 a fost foarte dificil de implementat, nu cred că e posibil euro 7 fără hybrid.
|
#30
Posted 12 December 2020 - 21:05
Oricum majoritatea au început sa aibă modele hibrid în oferta, preturile la hibride oricum o sa scada
|
#31
Posted 12 December 2020 - 21:06
Tot vor ei sa ne bage pe gat serviciile de car sharing, trrotinete, biciclete si alte mijloace alternative.
Va fi sumbru si costisitor acest Euro7, ma uit la actuala gama Toyota, ca ei sunt referinta, de bine si de rau, in hibridizarea auto si toate modelele se incadreaza lejer la E7 dar preturile alea vor fi si la alte modele, unde vei incepe sa dai de la 20K pe o compacta si peste 15K pe o masina de segment B. Euro 6 nu a fost greu de implementat, prima varianta, Mazda avea gama Sky Active cu norma 6 cand multi inca se lafaiau cu E5, problema este cand s-a trecut la WLTP si atunci dezastrul a fost pe noxe si alte minuni si producatori precum Toyota sau Suzuki au renuntat complet la diesel si trendul va urma, cu Renault si altii. Asta daca nu jucarii precum sistemul hibrid de la Suzuki si Ford vor trece de E7 si vor fi in continuare o solutie pentru omul care cauta o masina ieftina. |
#32
Posted 12 December 2020 - 21:27
Ptr oraș s-a inventat mașina cu aer comprimat. Cum pe aer nu pot ( încă) să pună accize, guvernanții nu prea o vor in trafic.
|
#33
Posted 12 December 2020 - 22:07
|
#34
Posted 12 December 2020 - 22:32
ldpe, on 12 decembrie 2020 - 19:53, said:
Cand o sa ajungem si noi la etapa de a nu pune fals centura de siguranta sa nu piuie in bord Cand o sa intelegem ca nu este nevoie de un SUV de 3 tone cu motor de tanc sa duci copilul la scoala si sa-l aduci acasa Cand o sa ajungem sa nu impresionam pe vecinul cu "a mea e mai mare" Cumva vrei sa le bagi in cap oamenilor sa cumpere ce vrei tu ? Ce te fote grija ce isi cumpara fiecare cu banii lui ? |
#35
Posted 12 December 2020 - 22:43
pai il fote grija, ca totul e ipocrizie. pe o parte se vorbeste de poluare, pe de alta, nu mai gasesti sa cumpeei un sedan din cauza ca s-au umplut soselele de frigidere pe roti.
Edited by rich1974, 12 December 2020 - 22:43. |
#36
Posted 12 December 2020 - 22:46
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users