Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Primul Renault Clio hibrid - pret in Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
dustdany

dustdany

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 16.05.2006
Renault Clio E-Tech hybrid 140 CP (hibrid non plug-in / Electric auto-reîncărcabil) este disponibil în România la un preț de pornire de 18.750 euro cu TVA pentru versiunea ZEN.

Clio E-Tech Hybrid are un motor de 1,6 litri 140 CP, o accelerație de la 0 la 100 km/h în 9,9 secunde și o viteză maximă de 180 km/h.

Primul Clio hibrid are o baterie de 1,2 kWh (230 V), care îi permite să ruleze până la 80% din timp în modul 100% electric în mediul urban.

Prezentat pentru prima dată în primăvara acestui an, Clio E-TECH Hybrid are două motoare electrice – un „e-engine” (205 Nm) și un HSG (High-Voltage Starter Generator – 50 Nm) – și o cutie de viteze multimodală fără ambreiaj. Asocierea motoarelor electrice și a cutiei de viteze optimizează și ajută la schimbarea treptelor de viteză.

Patru versiuni de echipare: ZEN, INTENS, SL E-TECH, RS LINE.

#2
smddms

smddms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 16.12.2018

 dustdany, on 23 noiembrie 2020 - 23:11, said:

Renault Clio E-Tech hybrid 140 CP (hibrid non plug-in / Electric auto-reîncărcabil) e ....., care îi permite să ruleze până la 80% din timp în modul 100% electric în mediul urban.


" Pana la " , poate insemna si 1% deci bulshit ! Nu merita daca nu e plug in .

#3
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,047
  • Înscris: 19.07.2005
Ce se mai chinuie astia sa scoata masini proaste.
Rolul acestei masini e ca Renault sa intrunesca standardele de emisii si sa nu-i amendeze EU.

#4
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 vj_Heaven, on 23 noiembrie 2020 - 23:50, said:

Ce se mai chinuie astia sa scoata masini proaste.
Rolul acestei masini e ca Renault sa intrunesca standardele de emisii si sa nu-i amendeze EU.
Nu crezi că te contrazici singur?

#5
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
De ce ai da cuplul la un motor electric si sa nu dai puterea?
Doar nu merge la acceasi turatie cu motorul termic sa conteze valoarea cuplului.

#6
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Pentru ca depinde de modul cum sunt legate între ele.
Prețul este destul de mare pentru un hibrid. La 18500 iei versiunea intens 1.4 tce edc și mai pui pe ea opțiuni și tot iese mai ieftin fata de hibridul zen.
Odată cu noul CEO au urcat preturile

#7
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 22.11.2006
in general preturile masinilor noi a urcat in perioada asta.

#8
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,047
  • Înscris: 19.07.2005

 ericmario, on 24 noiembrie 2020 - 00:21, said:

Nu crezi că te contrazici singur?
E o masina cu o complexitate crescuta si acea complexitate in mare parte e inutila pentru ca i-au pus o baterie de doar 1kWh. Eu o vad ca pe o gluma proasta, menita sa-i pacaleasca pe cei care vor sa faca tranzitia spre electric.

#9
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016

 bluesnake, on 24 noiembrie 2020 - 12:30, said:

in general preturile masinilor noi a urcat in perioada asta.
De acord cu tine. Nu știu cum e la Toyota dar la Renault Clio vad ca cel mai ieftin hibrid e mai scump decât versiunea de top cu motorizarea de top, aici îmi da cu virgula

#10
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 30.01.2008

 vj_Heaven, on 24 noiembrie 2020 - 13:00, said:

E o masina cu o complexitate crescuta si acea complexitate in mare parte e inutila pentru ca i-au pus o baterie de doar 1kWh. Eu o vad ca pe o gluma proasta, menita sa-i pacaleasca pe cei care vor sa faca tranzitia spre electric.
Eu cred mai degraba ca e ceea ce americanii numesc "compliance car". E un model facut sa reduca nivelul emisiilor per flota, pentru a nu fi amendati, si pentru a beneficia (in mod nejustificat, parerea mea) de eventuale reduceri/subventii pentru vehiculele hibride.

#11
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Si cu toate astea daca stranuti mai tare iti iei Yaris Hybrid Dynamic Plus cu putin mai mult decat Clio Zen si ai toata suita de sisteme active de siguranta, cele mai avansate de pe segmentul B, inclusiv franare de urgenta la schimbarea directiei de mers si intalnirea traficului din sens opus sau pieton care traverseaza, faruri Full LED, multimedia performant si garantia unui sistem hibrid fara cusur datorita experientei bogate a constructorului.

Sunt curios cine furnizeaza cutia de viteze, pe la Schlaefer am vazut o cutie similara cu cea a lui Clio.

Compliance car sau nu, masina promite multe, fiind un hibrid complet, fara vrajeli pe 48V sau alte minuni mild, iar pretul de achizitie este bun.

#12
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
Yaris Posted Image mai bine Dacia

View PostEnd-L-user, on 28 noiembrie 2020 - 08:43, said:

Eu cred mai degraba ca e ceea ce americanii numesc "compliance car". E un model facut sa reduca nivelul emisiilor per flota, pentru a nu fi amendati, si pentru a beneficia (in mod nejustificat, parerea mea) de eventuale reduceri/subventii pentru vehiculele hibride.

De acord dar cred ca se scoteau la emisii doar cu modelele pe GPL asa cum o sa faca Dacia

#13
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Si la Dacia se ingroasa mamaliga si vor avea hibrid de anul asta, sub forma lui Duster HJD facelift 2021, motorizare estimata la 130CP, derivata din cea de pe Clio, 4x2.

#14
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Intelesesem ca pe Duster o sa fie sistemul plug in si pe stepway și Sandero hibrid normal.

#15
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
O sa dispara o parte din stigma care e acum pe Dacia si pe cei care o cumpara daca scot hibrizii aia.
Nu-i vor castiga pe cei care nu gasesc la Dacia ce cauta la o masina ci pe o parte dintre cei care fug de stigma de posesor de Dacie.

Edited by underb, 15 January 2021 - 06:12.


#16
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Am am urcat in noul Stepway si este fain, o evolutie fata de modelul anterior, iar configurata decent nu sari calul la pret.
Hibrid va fi pe Stepway, dar unele voci spun ca abia 2024 va fi anul schimbarii, dar nu cred din cauza ca restrictiile cu noxele sunt foarte dure si nu se joaca.

Am vazut si Clio hibrid, expus, din pacate am dat peste un tamp la vanzari care nu era in stare sa descrie cum functioneaza masina si el abera de formula 1. Personal este fain Clio V E-Tech, dar la 22K pretul din showroom iti iai Yaris Hibrid Bi-Tone care are tot si ai avantajul unei platforme hibride dovedite.

Duster va fi hibrid din cauza ca platforma lui Duster, B0, este foarte veche si trasa de par si asa cum este acum, va fi greu implementarea unui PHEV, mai ales ca necesita o proiectare eficienta a spatiului pentru acumulator. Duster facelift va fi pe platforma B0+ care aduce ceva modificari si modernizari, dar nimic din dotarile de pe Sandero, precum AEB cu radar, fara sa mai zic de ACC si Lane Tracing de pe Clio si Captur care aduc autonomie de nivel 2.

Edited by connectorxp, 15 January 2021 - 20:36.


#17
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,175
  • Înscris: 04.11.2016
Pe cei care doresc cu adevarat sa inteleaga ce inseamna aceasta tehnologie E-TECH PHEV de la Renault ii invit sa urmeasca cele patru filmulete facute de Robert Adam cu un Captur. Il pun doar pe primul, daca sunteti interesati le puteti gasi si singuri.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ub57UtSitiY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#18
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Cu singura mentiune ca Robert nu s-a axat pe mersul la consum si atunci consumul raportat nu este cel mai realist la mers hibrid, adica cu bateria de tractiune descarcata pentru modul EV si mers precum un Clio E-Tech, mixt.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate