Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Self car service

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#55
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,778
  • Înscris: 12.01.2018

 Andreysc7, on 09 noiembrie 2020 - 11:12, said:

Doar daca ai Logan si peste 50 de ani
și atunci de ce te întrebi ce are lumea cu cei cu bmw?
no coment.dar asta spune multe de câte prune ai în traistă ca să n-o zic altfel

o să ajungi și tu la peste 50 imediat.te beșești de 2X și acolo ești

o să-ți cumperi scule bune că la junghiuri nu vine nimeni și vine unu și ți le schimbă cu tubulare rusești de 2 lei și chei așișderea.
prinde hoțu scoate-i ochii

nu uita că acei mecanici care lucrează ,,la negru,, au mână bună și dimineața sunt îmbrăcați de ,,mercedes,, sau alții cu ștaif

#56
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 30.04.2006

 hunab, on 09 noiembrie 2020 - 13:26, said:

Hai sa-mi dau si eu cu părerea.
1. Normele de protectia muncii. Daca iti vine un Dorel, cade masia de pe elevator, cine este vinovat? Pentru asta nu vei putea face acest self service.
2. Investesti jdemii de euro in scule de prima sau secunda calitate. Le lasi pe mana dreapta a tuturor meseriasilor cu doua maini stangi?
3. Isi strange Dorel roata la masina, dupa mintea si priceperea lui, iar la 200 m de cascaraveta ta ii sare in cap uneui copilas, care tocmai impingea la o trotineta, cine e vinovatul? Tu sau Dorel? Nici pentru asta nu vei avea autorizare.

Pentru un service auto, ai nevoie de personal calificat si un responsabil de service, echipamente autorizate si verificate, persoana juridica acre sa răspunda in fata autorităților etc etc.

Parerea mea umila de Dorel, ramane una singura. Uita de idee!!
atunci de ce în țări cum ar fi Germania poate funcționa conceptul?

din câte am înțeles sunt asistat pentru operarea elevatorului. am impresia că montarea de roți pe jante și echilibrarea se face de o persoană calificată, deci accesul la aparatele respective nu e liber.
conceptul acestui garaj de hobby este spre ex. de a oferi cuiva care locuiește la bloc aceeași flexibilate pe care o are cineva care locuiește la casă și își permite să dețină un garaj propriu unde să poată face mici intervenții. se adresează celor care sunt îndemânatici dar nu au un spațiu unde să poată lucra.

Edited by mannes, 09 November 2020 - 14:04.


#57
smddms

smddms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 16.12.2018

 TruculMagic, on 09 noiembrie 2020 - 09:48, said:



La service-urile clasice un schimb de ulei si filtre la o masina normala e undeva la 80lei , hai 100.
La unele service-uri e gratis , moca daca cumperi uleiul de la ei . Si unii chiar au preturi bune la uleiuri si nu-s la butoi .

#58
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,662
  • Înscris: 05.02.2012

 EMPP, on 09 noiembrie 2020 - 13:38, said:

și atunci de ce te întrebi ce are lumea cu cei cu bmw?
no coment.dar asta spune multe de câte prune ai în traistă ca să n-o zic altfel


o să ajungi și tu la peste 50 imediat.te beșești de 2X și acolo ești

o să-ți cumperi scule bune că la junghiuri nu vine nimeni și vine unu și ți le schimbă cu tubulare rusești de 2 lei și chei așișderea.
prinde hoțu scoate-i ochii

nu uita că acei mecanici care lucrează ,,la negru,, au mână bună și dimineața sunt îmbrăcați de ,,mercedes,, sau alții cu ștaif

Iei totul prea in serios . Eram ironic Posted Image

Edited by Andreysc7, 09 November 2020 - 21:02.


#59
Kean

Kean

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 14.09.2016

 Pololica, on 09 noiembrie 2020 - 12:20, said:

,

, Daca vin eu (care n-am nicio treaba cu mecanica) si mi le montez, si dupa o luna ma duc la garantie ca nu sunt bune, ce se intampla? Garantia va fi sau nu recunoscuta de vanzator/producator? La ,

Vere,nu "ie" toti barbatii ca matale cu 2 maini pe stanga.Mai stiu cate unu sa mai bata si un cui in perete.Ideea lui Andreic e pentru astia.Matale daca stii sa bati numai la clape te duci fain frumos la un service si te rezolva.
  Referitor la sculele care se pot "pierde" din "greseala".Poti face ca la inchiriat la apartamente.500 lei garantie care-i primesti inapoi daca nu lipseste nimic.

#60
liviu121314

liviu121314

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 12.09.2017
Buna idee,exista deja in alte tari, poate asa ne civilizam si noi sa nu mai schimbam ulei in parcari publice/spatele blocului:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BEbEYaIjhhI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#61
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Service-urile au marjă foarte buna la piese. Cam 20-30%. De asta își permit să dea manopera gratis.

Teoretic și la un loc de genul asta ai putea incerca același lucru ca sursa adițională de profit.

#62
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,662
  • Înscris: 05.02.2012
Am un prieten ce are un magazin mic cu piese auto , aveam (inca am) de gand sa ii propun unele chestii Posted Image

Edited by Andreysc7, 10 November 2020 - 07:32.


#63
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Nu are sens zic eu. Vorbești direct cu distribuitorii de piese

#64
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

 Pololica, on 09 noiembrie 2020 - 12:20, said:

...
ce treaba are el cu calitatea lucrariilor?
el inchiriaza un spatiu.
ca ala parcheaza acolo sau mestereste e treaba aluia.

ce elevatoare nene? groapa si niste cricuri.

sculele nu se dau la liber ci se inchiriaza pe 5lei de firma de langa.
(nu le-as pune la dispozotie din firma care inchiriaza spatiul)

serviciile nu-s de service ci de inchiriere garaj. ca lumea repara acolo masini nu-i treaba mea.

si as pune doar un paznic care nu are voie sa puna mana pe masini
+ niste dorei "agreati" care ajuta, dar fara acte. aia fac o intelegere direct cu clienti de care eu nu stiu nimic.

tarif per ora 20lei (prima plata dupa maxim 5ore)
tarif pe zi 200lei (plata in avans)
tarif pe saptamana 500lei (plata in avans)


#65
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,411
  • Înscris: 24.02.2017
E cea mai proasta idee sa te gandesti ca sunt deja destule. Nu sunt destule in toate zonele, in primul rand.. In al doilea, nu ai atatea batai de cap cu personal calificat sau protectia muncii.

Tu faci cum vrei . Sunt banii si energia ta. Eu as face ceva simplu, la care sa ma pricep cat de cat si la care sa nu am batai de cap.

Asa poti sa faci o covrigarie , poftim. Daca o amplasezi langa o autogara vei avea clienti non-stop.

Succese.

Attached Files

  • Attached File  fise.JPG   32.29K   17 downloads


#66
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 30.04.2006

 Kean, on 09 noiembrie 2020 - 22:00, said:

  Referitor la sculele care se pot "pierde" din "greseala".
se face pe principiul mesei de la restaurant sau al închirierii de schiuri. se alocă un spațiu pentru care se plătește, apoi restul se trece în contul acelui spațiu. sculele pot fi prevăzute cu un cod de bare care se scanează când se alocă spațiului respectiv. la final se trage linia și plătești ce ai consumat.

există zeci de furnizori de aplicații de gestiune a obiectelor închiriate.

 liviu121314, on 09 noiembrie 2020 - 23:51, said:

Buna idee,exista deja in alte tari, poate asa ne civilizam si noi sa nu mai schimbam ulei in parcari publice/spatele blocului:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BEbEYaIjhhI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sau în Germania:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MiboJc-El_o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#67
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Fiind implicat in piata auto (mai ales din afara), tu vrei de fapt sa inchiriezi unora care lucreaza la masinile lor de placere, nu unora care vin acolo pentru ca nu isi permit mecanic. De aceea trebuie neaparat facut langa un oras mai mare, relativ bogat.

#68
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,733
  • Înscris: 24.10.2019
Pretul ridicat iti selecteaza clientii, dar s-ar putea sa ii selecteze prea rau.

Nu avem o cultura a reparatului masinii proprii. Cei care au bani, trebuie sa indeplineasca mai multe conditii:


-sa inteleaga cum functioneaza o masina
-sa aiba a doua masina usor de lucrat. O masina moderna inghesuita, (germana premium) nu e accesibila pentru a incepe ca mecanic amator. Si nici nu cred ca se apuca nimeni de experimente pe masina principala.
-sa nu ii fie rusina cu masina secundara/tertiara;
-sa aiba suficienti bani cat sa isi permita costuri ridicate. Dar sa nu aiba atat de multi bani incat sa stea la casa.
-Sa fie indemanatic si descurcaret
-sa aiba companie. Altfel lucrezi la masina cand esti in doi. Iar asta inseamna sa gaseasca si al doilea pasionat care sa isi permita sa inchirieze o rampa.
-sa nu tina la imaginea lui. Adica daca ramane in drum cu proaspat reparata, sa nu renunte definitiv.
-FOARTE IMPORTANT: sa nu vada nici ei, nici prietenii, reparatul masinii proprii ca pe activitate de pensionari de bloc.


Dar, cine stie. Poate o sa vedem promovare cu un Dorian Popa mesterind la x6 albastru sau ce avea, plin de energie, reparand la "carburator sau ambreiaj, ceva pe acolo.. hâtz John-ule!"

#69
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Si eu stau la casa, dar nu am elevator si toate sculele in garaj. Cu siguranta as inchiria un astfel de serviciu daca nu ar fi la un pret porcos de scump (pana in 50 de lei pe ora sau 300 de lei pe zi) si daca ar oferi conditii bune. Adica sa aiba echipamente de calitate, elevatoare, sa poata sa imi aduca daca am nevoie de o piesa, preferabil in aceeasi zi. In majoritatea comunitatilor auto sunt pasionati care presteaza diferite activitati de mecanica pentru altii, ei sunt un alt client care ar folosi, daca pretul ar fi decent.

#70
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,733
  • Înscris: 24.10.2019

 figo1988, on 10 noiembrie 2020 - 20:16, said:

In majoritatea comunitatilor auto sunt pasionati care presteaza diferite activitati de mecanica pentru altii, ei sunt un alt client care ar folosi, daca pretul ar fi decent.

Aici sunt de acord total.

O gratuitate de cateva ore pe luna unor astfel de pasionati(cei care fac servicii), cred ca popularizeaza spatiul cu 0 costuri promovare fix cu publicul tinta.

#71
Kean

Kean

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 14.09.2016

 stevetlangat, on 10 noiembrie 2020 - 18:45, said:

,
-sa nu ii fie rusina cu masina secundara/tertiara;


Sa aiba si un lant de aur de 1cm grosime sa vada lumea ca are "valoare".In tarile de jos se plimba prim ministrii cu bicicleta si autobuzul si in Romanica ti-e rusine cu o masina de peste 10 ani.
Mentalitate de cacat.
  Sa vedeti peste 2-3 ani ce foame si criza va veni si cum o sa stati la mine la poarta cu audi de 3-4 ani sa-l schimbati pe un porc sanatos.Atunci se vede cine are valoare si cine nu.

#72
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,733
  • Înscris: 24.10.2019

 Kean, on 11 noiembrie 2020 - 00:36, said:

sa vada lumea ca are "valoare".In tarile de jos se plimba prim ministrii

Deschide in tarile de jos sau in Romania?

Romania. Atunci tii cont de realitatile romanesti.


Stiu pe cineva care are 5 masini. Cinci.
De fiecare data cand se ducea dupa consumabile, se ducea cu cea mai scumpa(peste 100k euro noua). Total ilogic, pentru ca avea si o dubita si o masina nationala. Masinile erau libere in parcare.


Ti-as explica si de ce facea asa. Crezi tu, ca era nerabdator sa fie vazut reparand la masina proprie?

Ideea era alta. Clientii ii triezi tu, dar se mai triaza si ei. Grija sa nu se trieze de tot.




Mai stiu un business, care are avea mentalitatea asta de clienti premium. Strambau din nas cand veneam, ca nu eram suficient de premium pentru ei. Desi tot timpul era liber la ei.
Pana la urma m-au enervat si sunt sigur ca asa si-au enervat si alti clienti.

Nu a mai durat mult si au inchis. Asta desi erau pozitionati bine si fara concurenta in jur. Dar ei nu realizau ca nu era zona premium.




Si cum initiatorul pomenea de Resita, n-ai cum sa joci la premium.

Chiar si in Bucuresti sa zicem, deschizi in sud, te adresezi zonei de sud. Ca nu il vad eu pe figo1988 venind din Pipera in Popesti Leordeni.

Ca poate nu termini, te intorci cu taxi, revii cu taxi. Sau uiti ceva piesa acasa.  Si pierzi timp cat pentru o reparatie capitala.
Si cand te apuci de mesterit, prostii se intampla. Dai peste ceva blocat, iti scapa mana si te lovesti. Rupi ceva ce nu trebuia.



Deschizi in Nord. Alte preturi la terenuri. Devii premium fara sa vrei. Dar publicul e format doar din pasionati. Cati clienti iti trebuie zilnic sa fii profitabil. Care trebuie sa fie baza de clienti ca sa umpli zilnic? Ca na, cat sa repare si ei. Mie imi place sa repar o data la 6 luni.

Si nu imi place sa ma grabesc. Nu cumva ajung sa platesc cat pentru 3 mecanici.


Nu mai bine imi iau quickjack pentru casa si nu ma grabeste nimeni ca mi se termina rezervarea. Nu cumva e suficient pentru reparatiile usoare. Pentru alea dificile oricum o sa ajungi la mecanic.



Attached File  quickjack-portable-car-lift-jack.png   131.35K   15 downloads

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate