Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP
 Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese
 Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie
 TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...
 

Oaia neagra...la Digi Mobil

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#127
gestt

gestt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,870
  • Înscris: 09.10.2009
In primul rand, nu sunt client nou la nicio companie, in al doilea rând, mai documentează-te cum este cu vânzările/fidelizarile și vei afla de ce clienții noi au mereu beneficii mai mari.
Dacă ești client vechi înseamnă că ești  mulțumit de serviciile oferite, pentru banii plătiți, sau nu ai alte alternative, altfel ești doar unul care face gălăgie că sa fie auzit.

#128
13YTe

13YTe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,320
  • Înscris: 25.11.2006
Ai fi uimit cam cat de multe stiu despre cum functioneaza o afacere... ceea ce inteleg eu este ca sunt disperati sa atraga clienti sau sa le maresca costurile alora de se scarpina in dos dupa 10 ron/luna, in loc sa fie interesati de cei care cu adevarat le folosesc serviciile si platesc.
Probabil nu esti client nou, nimeni nu mai e nou in ziua de azi, insa te bucuri ca poti sa-ti permiti in loc de 300mbps 500 sau 1000... te bucuri sa treci la digital de la analogic, etc.
Astia ca mine care platesc, o fac pentru ca folosesc serviciile acelea cu adevarat si nu se zgarie pe scrot pentru fiecare leu.
Insa, sunt plictisit de tratamentul discriminator... daca pot da reducere unuia care nu ar face acel abonament de zgarcit, atunci poate da aceiasi reducere si celui care le baga bani in cont lunar inca de pe vremea cand ofereau 10mbps.
Referitor la multumire sau unica optiune te inseli, eu am inteles ceea ce primesc pentru ce platesc, insa in ultimii ani primim o lipsa de respect crasa.

#129
gestt

gestt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,870
  • Înscris: 09.10.2009
Da, treabă e parșivă dar asta este realitatea.

#130
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,555
  • Înscris: 15.05.2010

View Post13YTe, on 17 noiembrie 2020 - 00:24, said:

Ai fi uimit cam cat de multe stiu despre cum functioneaza o afacere... ceea ce inteleg eu este ca sunt disperati sa atraga clienti sau sa le maresca costurile alora de se scarpina in dos dupa 10 ron/luna, in loc sa fie interesati de cei care cu adevarat le folosesc serviciile si platesc.
Probabil nu esti client nou, nimeni nu mai e nou in ziua de azi, insa te bucuri ca poti sa-ti permiti in loc de 300mbps 500 sau 1000... te bucuri sa treci la digital de la analogic, etc.
Astia ca mine care platesc, o fac pentru ca folosesc serviciile acelea cu adevarat si nu se zgarie pe scrot pentru fiecare leu.
Insa, sunt plictisit de tratamentul discriminator... daca pot da reducere unuia care nu ar face acel abonament de zgarcit, atunci poate da aceiasi reducere si celui care le baga bani in cont lunar inca de pe vremea cand ofereau 10mbps.
Referitor la multumire sau unica optiune te inseli, eu am inteles ceea ce primesc pentru ce platesc, insa in ultimii ani primim o lipsa de respect crasa.

Totul se reduce la cerere si oferta in final. Tu ai nevoie de un pachet maxim, ei iti ofera.
Eu unul am migrat zilele acestea la doua pachete superioare, doar pentru ca matematic era mai ieftin. Nu am nevoie de serviciile oferite, din contra, m-as multumi si cu un abonament FB50 (da, 50 Mbps) insa nu se mai ofera de pe vremea C-Zone (Bucuresti). Asa ca, daca nu esti multumit cu ce ai, alegerea de a migra catre un pachet inferior iti apartine Posted Image

Edited by pupama, 17 November 2020 - 12:45.


#131
unu999

unu999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,305
  • Înscris: 10.10.2019

View Post13YTe, on 17 noiembrie 2020 - 00:24, said:

Ai fi uimit cam cat de multe stiu despre cum functioneaza o afacere... ceea ce inteleg eu este ca sunt disperati sa atraga clienti sau sa le maresca costurile alora de se scarpina in dos dupa 10 ron/luna, in loc sa fie interesati de cei care cu adevarat le folosesc serviciile si platesc.
Da, da, la afacerea ta tu ai da reducere celor care oricum ar plati pretul intreg... Mega business. Posted Image Am ramas uimit. Posted Image
Iti dai seama ce mega afacerist care nu "se scarpina in dos dupa 10 ron/luna", insa boceste pe forumuri dupa... 10 ron/luna.

View Postgestt, on 17 noiembrie 2020 - 00:05, said:

Dacă ești client vechi înseamnă că ești  mulțumit de serviciile oferite, pentru banii plătiți, sau nu ai alte alternative, altfel ești doar unul care face gălăgie că sa fie auzit.
Domnule, cum iti permiti sa-i dai sfaturi de afaceri? Stii tu cat stie el? Posted Image

Serios acum, pe langa ce ai spus tu, trebuie luat in considerare si faptul ca cei care rup teava gigabit la maxim pentru 45 Lei pe luna s-ar putea sa fie mai costisitori decat "saracii" care platesc 30 Lei pentru acelasi gigabit, dar stau 2-3 ore pe zi pe Facebook. Dar na, mega afaceristul vrea "sa fie interesati de cei care cu adevarat le folosesc serviciile"... sa le dea lor reducere.

Hai ca m-am distrat suficient azi.

#132
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,902
  • Înscris: 18.12.2007
Un avertisment prietenos pentru cei care nu inteleg sa discute constructiv si fara jigniri/limbaj de mahala: opriti-va!

#133
daniel_vodafone

daniel_vodafone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 25.02.2019
Delete

Edited by daniel_vodafone, 17 November 2020 - 23:26.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate