Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motorola Edge și Edge+, probleme ecran.
Last Updated: Mar 25 2021 22:28, Started by
crisstonne
, Oct 28 2020 00:13
·
0
#1
Posted 28 October 2020 - 00:13
Așaaaa, se pare că sînt și eu (prea")fericitul posesor al unui astfel de terminal
Nu, problema nu se rezumă doar la mine, se pare că este o mare durere de cap, mondială. Ce mă interesează pe mine, prin acest subiect, voi, colegii de forum, să fiți feriți de această țeapă, eventual cunoscuții voștri apropiați, în fine, și cine mai vreți voi. Puteți să recomandați Edge doar la dușmani (glumesc). Buuun, acum probele https://forums.lenov...5021874?page=44 Attached FilesEdited by crisstonne, 28 October 2020 - 00:24. |
#2
Posted 28 October 2020 - 00:28
oh fuc...si chiar ma gandeam sa imi iau unu..eu fiind posesor de moto model din 2017..
|
#3
Posted 28 October 2020 - 00:32
A10, on 28 octombrie 2020 - 00:28, said:
oh fuc...si chiar ma gandeam sa imi iau unu..eu fiind posesor de moto model din 2017.. Fugi, fuuuuugi de el. Eu presimt o mare rechemare/recuperare a modelelor cu probleme, cam 95% din ce spun cei de pe Lenovo U.K. Nu știu cum de nu a răsuflat încă nimic spre mass-media. Am impresi că o să fie o mare durere de cap pentru Lenovo/Motorola. |
#5
Posted 28 October 2020 - 01:25
YOUR_GOD, on 28 octombrie 2020 - 01:09, said:
Burn in sau altceva?! După umila mea părere, cred că este o problemă de proiectare a sistemului de răcire, ceva fierbinte din interior este prea aproape de ecran. Oricum, este de departe telefonul cel mai fierbinte pe care am pus mîna pînă acum, atunci cînd se încarcă, sau în sarcini multiple. Văd că și helperii" de pe site-ul postat înclină spre probleme hardware, după ce au testat/încercat o rezolvare de tip software. Eu am constatat/gîndit problema hardware înainte să citesc ce scriu ei acolo, pentru că este ușor să constați anumite aspecte dacă ai și obiect de studiu 😂 |
#6
Posted 28 October 2020 - 01:38
Stii ce este burn in-ul, nu? Te intreb pentru ca tu ai telefonul si ce vad acolo, nu pare a fi burn in. Apare doar cand se incalzeste? Pe AMOLED, temperatura mare produce ingalbenire. Eu ma gandesc la defect de fabricatie, ori a ecranului, ori a GPU.
|
#7
Posted 28 October 2020 - 02:03
Defect de fabricație, de proiectare, cum vrei să îi zici, nu am spus nimic despre ,,ardere " sau deteriorare a ecranului, din contră.
Eu cred că nu este efectiv un defect de ecran, mai degrabă un efect în lanț, ceva din interior încinge ecranul și ecranul se manifestă așa. Dacă se răcește, dispare și manifestarea. Dar, cînd este un telefon ,,rece "?! Exact, cînd stă pe masă, nefolosit, ori, nu ăsta este scopul unui telefon, nu este bibelou. Edited by crisstonne, 28 October 2020 - 02:14. |
#8
Posted 28 October 2020 - 02:33
Eu am banuit ca s-a ars, asta asa, pe deasupra, fara sa ma uit la poze. Varianta cea mai simpla este ecranul. Totusi, ma intreb cum se poate incalzi selectiv (ce apare in spate se vede prea bine), de aceea banuiesc GPU. Si asta este dureros. Dar poate ma insel. O sa urmaresc evolutia situatiei.
Multumim ca ai impartasit cu noi problema acesta! Pentru Motorola, exact asta mai lipsea... |
#9
Posted 28 October 2020 - 03:41
Ce să fie dureros?
Are garanție, a mers în service. Să îl repare sau să oprească epava și să returneze banii. Cît despre Motorola, nici eu nu îi văd bine. Nu au retras rapid modelul, ca să nu se afle, se încăpățînează chiar și azi, să păcălească alți și alți clienți, pe sistemul <ori la bal, ori la spital>, încă vînd din lotul fabricat în primăvară/vară, lot cu probleme. Pentru mine este primul Motorola cumpărat de nou, în viața asta, dar și ultimul. Nu pentru greșeala de proiectare/defect, se mai întîmplă, ci pentru atitudine. Edited by crisstonne, 28 October 2020 - 03:52. |
#10
Posted 28 October 2020 - 13:05
crisstonne, on 28 octombrie 2020 - 03:41, said:
Ce să fie dureros? Are garanție, a mers în service. L-ai trimis, l-au facut? Ce au trecut pe fisa? Tine-ne la curent, te rog! |
|
#11
Posted 28 October 2020 - 13:18
Colegu", postez doar de pe telefon, deci, am telefon, nu este stres.
Edge să vină cu problema rezolvată, eu nu am grabă. Normal că vă țin la curent, dacă făceau și alții ce fac eu, mai puțini oameni aveau probleme, iar firma Motorola se purta altfel, inclusiv reprezentanța Motorola din Ro. De asta vă rog, dați sfoară"n"țară, peste tot, să nu mai existe oameni păcăliți. Pe unde postați, facebuc & etc, atașați și discuția de aici, și pe cea în limba engleză, aia din prima postare, pusă de mine. Mulțumesc |
#12
Posted 28 October 2020 - 22:20
si eu vroiam sa-i cumpar la nevasta ceva de la Motorola acum juma de an. am inceput sa citesc si se pare ca aveau tot felul de probleme, in masa. asa ca am zis pas. nu mai tin minte modelul, doar ca m-a mirat ca avea ditamai discountul:)) si am inceput sa caut pe forumuri discutii. vad ca si in commenturile de pe gsmarena sunt discutii despre ”screen” issues.
cred ca Motorola si Xiaomi au cele mai multe probleme de calitate. |
#13
Posted 29 October 2020 - 00:26
https://www.go4it.ro...DYTKHYn5ZypO8iA
Attached FilesEdited by crisstonne, 29 October 2020 - 00:32. |
#14
Posted 29 October 2020 - 15:08
bobitad, on 28 octombrie 2020 - 22:20, said:
cred ca Motorola si Xiaomi au cele mai multe probleme de calitate. Nu neapărat, LG-ul sigur sunt campioni la asa ceva. Am coleg la munca care e fan LG si toata familia lui, plus prietena au LG-uri. O tona de probleme cu ecranele (pixeli morti, pete galbene etc.), mufele de incarcare, lag in meniuri de te doare capul. Motorola are rar probleme hardware, rar. Si spun asta dupa zeci de modele de Motorola detinute si forumuri urmarite. Singurul Motorola cu care am avut probleme a fost Z2 Play. Isi dedea restart singur cand avea baterie mai jos de 50% si il puneai la lucruri solicitante (gen YouTube). Nu au aflat nici cei de forumul Lenovo, nici cei de la service-ul Orange ce are, doar ca au constatat defectul si mi-au inapoiat banii. Era o problema bizara, care afecta o parte din Z2-uri, nu pe toate. Xiaomi am acum (Redmi 5 Plus) si se duce spre 3 ani. Nicio problema, doar mufa de incarcare mai face mofturi la unele cabluri, in rest e tanc. Prietena si-a luat odata cu mine acelasi telefon si dupa cateva luni a inceput sa Ii gajie casca de convorbiri. A facut o perioadă, apoi si-a revenit. L-a vandut apoi si si-a luat iPhone (logic🤦🏼♂️). |
#15
Posted 30 October 2020 - 17:58
Am vazut astfel de comportament si pe alte telefoane, toate avand in comun 2 lucruri... categoria de pret si tipul ecranului (Oled/ Amoled). Am vazut pe Samsung, pe Huawei. Drept este ca efectul nu era atat de pronuntat ca la acest model, dar exista. In general, dupa o vreme, ecranele ce folosesc tehnologia asta incep sa "imbatraneasca" si sa vireze spre galben-verde. Pacat ca, dupa atata timp de cand tehnologia asta este pe piata, nu reusesc sa scape de problema.
|
|
#16
Posted 31 October 2020 - 01:22
Motorola Edge nu se poate încadra la întîmplări accidentale, ca la alte firme, nu se încadrează la cazuri izolate.
Dincolo de problemele de ecran, la acest model mai este ceva, probabil ceva mai profund, ca să nu spun mai grav. Cînd problemele sînt atît de sus pe scala defectării, se poate vorbi despre o greșeală de proiectare. Probabil o scăpare generată de grabă, concurența este acerbă, iar modelele din noua linie trebuiau dacă nu să spulbere, măcar să țină piept concurenței năucitoare, factorul timp era de asemenea important. Spun asta uitîndu-mă la cît de rapid se dezvoltă domeniul, unii reușind hituri după hituri pentru bani mai puțini. Așa că, ce trebuia să fie the best tocmai a devenit o piatră de moară. L.E. Mai este o problemă, Motorola crede că poate să țină pătura pe țambal, trece timpul, unii clienți o halesc, la alții se mai repară din aparate, mai merg o perioadă și apoi cine știe, aduc terminale produse mai recent cu problema rezolvată, etc. Nț, nu o să meargă așa, gustul amar o să rămînă mult timp, plus că s-au ciocnit de un stoic |
#17
Posted 02 November 2020 - 12:53
Lumea este deja supărată, apar mîrîieli.
Vorbește cineva despre un proces comun, clienți versus Motorola, postarea este pe ultimele pagini ale forumului din U.K. |
#18
Posted 02 November 2020 - 21:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users