Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

HYUNDAI i20 2020

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,614
  • Înscris: 22.03.2007
Deschid acest topic pentru că sunt curios care sunt părerile voastre despre această mașină.

Ca fost posesor de i20 mk I (sh) și actual deținător de mk II, cred că mi-am făcut o părere corectă despre acest model, însă doar în echiparea cu motorul de 1.2 benzina aspirat, de 75, respectiv 84 Cp. E clar că față de prima generație, care semăna izbitor cu Opel Corsa, a doua a arătat o evoluție evidentă la nivelul confortului, stabilității și echipărilor. A doua generație a pierdut puțin din demaraj, dar a câștigat puțin la consum. Ambele mașini au fost fiabile, masina sh pe care am cumpărat-o cu 100.000 de km avea un amortizor față curs, cablul de accelerație ciupit și contactul de pornire schimbat în garanție.

Generația a treia m-a dezamăgit puțin, la prima vedere. Materiale modeste (reciclate zic ei) la interior, bordul mic și inclinat aiurea, chiar și varianta de vârf LedLine parcă e făcută din sărăcie. In plus, motorizarea care m-ar fi tentat, 1.25 a fost inlocuita cu una de 1.2, adică diametrul cilindrilor a fost micșorat cu 3 mm. Nu știu care ar fi rațiunea acestei schimbări, dar va rog sa nu-mi spuneți că sunt reduceri de costuri :)

În fine, n-am testat-o fiindcă, recunosc, nu prea mi-a plăcut atmosfera din interior. Fiind o mașină nouă pe piață, poate cineva e dispus sa ofere niște impresii de proaspăt posesor, fiindcă aș vrea sa schimb și eu i20 al meu de 4 ani și n-aș vrea să fiu eu cobai. Îi las pe cei care au mai mult curaj, sau entuziasm!

#2
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,614
  • Înscris: 22.03.2007
Cu scuzele de rigoare pentru dublul post, pentru că nu am mai putut să îl editez pe primul, nu vreau să nu fiu înțeles greșit,  nu mă încântă ideea de a da banii pe o mașină nouă în vremurile astea, dar mă gândesc că acum aș obține un preț mai bun decât peste un an, când expiră garanția și diferența față de una noua ar fi și mai mare.

#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
La momentul achiziției, ți-a plăcut mașina?

#4
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
Calitatea masinilor este tot mai slaba, asta e o realitate. Ce calitate primeai acum 15 ani platind 13.000euro azi trebuie sa platesti vreo 18.000.

Eu daca as lua i20 m-as uita la motorul turbo desi e posibil ca in aceasta varianta sa ajunga la preturi SF. Aspiratul foarte probabil va fi tot mai gatuit de normele de poluare si va pierde din cuplul maxim (care si asa este mic si disponibil in general foarte sus in ture fiind un aspirat de 1.2).

ma uitam acum cateva saptamani cand colegul kiario ne tot spunea de noul i20 asta pe un topic fara relevanta si observasem ca in prima varianta de echipare nu mai are nici discuri pe spate si vine cu tamburi in timp ce pana acum la vechile i20 intotdeauna venea cu tamburi. nu ca ar fi asta o problema doar arata ideea de cost reduction Posted Image

Edited by bossake, 24 October 2020 - 19:40.


#5
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,614
  • Înscris: 22.03.2007

 ericmario, on 24 octombrie 2020 - 19:36, said:

La momentul achiziției, ți-a plăcut mașina?

Nu vreau să fiu ipocrit, dar îmi place și acum mk II, comparativ cu mk III. Poate sunt eu mai clasic.

@bossake

Eu am prins prima varianta de mk II, cu discuri de frână pe spate. La facelift au pus tamburi.

Ca idee, preturile sunt cam astea:

1.2 Comfort (așa scriu ei) 5+1 10.300 euro
1.2 LedLine 5+1 12.600 euro
1.0 Tgdi 7Dct 48V MildHibryd 14.500 euro.

Preturi negociabile în jurul a 2-300 de euro.

Problema motorului de 1.0 TGDi ar fi că au fost raportate câteva cazuri de zgomote suspecte de la distribuție la Kona echipata cu același motor. La fel, cutia cu dublu ambreiaj de la Hyundai nu e cea mai grozavă,  nu știu dacă este aceeași de pe i30 FastBack, însă acolo au fost destul de multe probleme raportate de clienți referitoare la trepidații la pornirea de pe loc, care nu au fost rezolvate prin soft sau reglaje.

Așa că, varianta cea mai sigură ar fi un aspirat cu cutie manuală,  la care Hyundai se laudă ca ar fi îmbunătățit kitul ambreiaj, cu care și eu am de furcă.

Edited by takis, 24 October 2020 - 19:52.


#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cum adica, prima generatie de 75cp, e mai rapida decat a doua de 84cp ? Posted Image   O fi cu mult mai grea ? De aia nu prea cred eu in caii de pe aspiratele astea mici, multi cai pe hartie...

#7
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,614
  • Înscris: 22.03.2007
Mk I era mai ușoară și era euro 5. N.am făcut un test 0-100 de km, dar mașina se mișca simțitor mai repede decât mk II. In schimb, era cam gurmandă. Codul motor a fost identic, cuplul asemănător deci, probabil că ai  dreptate cu hârtia.

Motorul de 1.25, cod G4LA a fost o investiție de cca 400 mil de euro. Chiar nu pricep de ce l-au schimbat.

Edited by takis, 24 October 2020 - 19:57.


#8
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005

 takis, on 24 octombrie 2020 - 19:40, said:

Nu vreau să fiu ipocrit, dar îmi place și acum mk II, comparativ cu mk III. Poate sunt eu mai clasic.

@bossake

Eu am prins prima varianta de mk II, cu discuri de frână pe spate. La facelift au pus tamburi.

Ca idee, preturile sunt cam astea:

1.2 Comfort (așa scriu ei) 5+1 10.300 euro
1.2 LedLine 5+1 12.600 euro
1.0 Tgdi 7Dct 48V MildHibryd 14.500 euro.

Preturi negociabile în jurul a 2-300 de euro.

Ce prețuri sunt astea că eu am primit la LED line 17000 (fără Rabla), cu culoare metalizată?

Edited by zaboss, 24 October 2020 - 20:19.


#9
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,614
  • Înscris: 22.03.2007
Prețuri de la un dealer din București.

#10
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005
Cu Rabla scăzută?

#11
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,614
  • Înscris: 22.03.2007
Da. Deși mă tem că Rabla e la sfârșit...

Edited by takis, 24 October 2020 - 22:13.


#12
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
La generatia actuala nu mi-au placut tetierele, nu am reusit aa imi gasesc pozitia in scaun (la i30 sau kona) nu am avut probleme

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate