Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
HYUNDAI i20 2020
Last Updated: Oct 26 2020 20:38, Started by
takis
, Oct 24 2020 19:06
·
0
#1
Posted 24 October 2020 - 19:06
Deschid acest topic pentru că sunt curios care sunt părerile voastre despre această mașină.
Ca fost posesor de i20 mk I (sh) și actual deținător de mk II, cred că mi-am făcut o părere corectă despre acest model, însă doar în echiparea cu motorul de 1.2 benzina aspirat, de 75, respectiv 84 Cp. E clar că față de prima generație, care semăna izbitor cu Opel Corsa, a doua a arătat o evoluție evidentă la nivelul confortului, stabilității și echipărilor. A doua generație a pierdut puțin din demaraj, dar a câștigat puțin la consum. Ambele mașini au fost fiabile, masina sh pe care am cumpărat-o cu 100.000 de km avea un amortizor față curs, cablul de accelerație ciupit și contactul de pornire schimbat în garanție. Generația a treia m-a dezamăgit puțin, la prima vedere. Materiale modeste (reciclate zic ei) la interior, bordul mic și inclinat aiurea, chiar și varianta de vârf LedLine parcă e făcută din sărăcie. In plus, motorizarea care m-ar fi tentat, 1.25 a fost inlocuita cu una de 1.2, adică diametrul cilindrilor a fost micșorat cu 3 mm. Nu știu care ar fi rațiunea acestei schimbări, dar va rog sa nu-mi spuneți că sunt reduceri de costuri În fine, n-am testat-o fiindcă, recunosc, nu prea mi-a plăcut atmosfera din interior. Fiind o mașină nouă pe piață, poate cineva e dispus sa ofere niște impresii de proaspăt posesor, fiindcă aș vrea sa schimb și eu i20 al meu de 4 ani și n-aș vrea să fiu eu cobai. Îi las pe cei care au mai mult curaj, sau entuziasm! |
#2
Posted 24 October 2020 - 19:23
Cu scuzele de rigoare pentru dublul post, pentru că nu am mai putut să îl editez pe primul, nu vreau să nu fiu înțeles greșit, nu mă încântă ideea de a da banii pe o mașină nouă în vremurile astea, dar mă gândesc că acum aș obține un preț mai bun decât peste un an, când expiră garanția și diferența față de una noua ar fi și mai mare.
|
#4
Posted 24 October 2020 - 19:37
Calitatea masinilor este tot mai slaba, asta e o realitate. Ce calitate primeai acum 15 ani platind 13.000euro azi trebuie sa platesti vreo 18.000.
Eu daca as lua i20 m-as uita la motorul turbo desi e posibil ca in aceasta varianta sa ajunga la preturi SF. Aspiratul foarte probabil va fi tot mai gatuit de normele de poluare si va pierde din cuplul maxim (care si asa este mic si disponibil in general foarte sus in ture fiind un aspirat de 1.2). ma uitam acum cateva saptamani cand colegul kiario ne tot spunea de noul i20 asta pe un topic fara relevanta si observasem ca in prima varianta de echipare nu mai are nici discuri pe spate si vine cu tamburi in timp ce pana acum la vechile i20 intotdeauna venea cu tamburi. nu ca ar fi asta o problema doar arata ideea de cost reduction Edited by bossake, 24 October 2020 - 19:40. |
#5
Posted 24 October 2020 - 19:40
ericmario, on 24 octombrie 2020 - 19:36, said:
La momentul achiziției, ți-a plăcut mașina? Nu vreau să fiu ipocrit, dar îmi place și acum mk II, comparativ cu mk III. Poate sunt eu mai clasic. @bossake Eu am prins prima varianta de mk II, cu discuri de frână pe spate. La facelift au pus tamburi. Ca idee, preturile sunt cam astea: 1.2 Comfort (așa scriu ei) 5+1 10.300 euro 1.2 LedLine 5+1 12.600 euro 1.0 Tgdi 7Dct 48V MildHibryd 14.500 euro. Preturi negociabile în jurul a 2-300 de euro. Problema motorului de 1.0 TGDi ar fi că au fost raportate câteva cazuri de zgomote suspecte de la distribuție la Kona echipata cu același motor. La fel, cutia cu dublu ambreiaj de la Hyundai nu e cea mai grozavă, nu știu dacă este aceeași de pe i30 FastBack, însă acolo au fost destul de multe probleme raportate de clienți referitoare la trepidații la pornirea de pe loc, care nu au fost rezolvate prin soft sau reglaje. Așa că, varianta cea mai sigură ar fi un aspirat cu cutie manuală, la care Hyundai se laudă ca ar fi îmbunătățit kitul ambreiaj, cu care și eu am de furcă. Edited by takis, 24 October 2020 - 19:52. |
#6
Posted 24 October 2020 - 19:51
Cum adica, prima generatie de 75cp, e mai rapida decat a doua de 84cp ? O fi cu mult mai grea ? De aia nu prea cred eu in caii de pe aspiratele astea mici, multi cai pe hartie...
|
#7
Posted 24 October 2020 - 19:53
Mk I era mai ușoară și era euro 5. N.am făcut un test 0-100 de km, dar mașina se mișca simțitor mai repede decât mk II. In schimb, era cam gurmandă. Codul motor a fost identic, cuplul asemănător deci, probabil că ai dreptate cu hârtia.
Motorul de 1.25, cod G4LA a fost o investiție de cca 400 mil de euro. Chiar nu pricep de ce l-au schimbat. Edited by takis, 24 October 2020 - 19:57. |
#8
Posted 24 October 2020 - 20:19
takis, on 24 octombrie 2020 - 19:40, said:
Nu vreau să fiu ipocrit, dar îmi place și acum mk II, comparativ cu mk III. Poate sunt eu mai clasic. @bossake Eu am prins prima varianta de mk II, cu discuri de frână pe spate. La facelift au pus tamburi. Ca idee, preturile sunt cam astea: 1.2 Comfort (așa scriu ei) 5+1 10.300 euro 1.2 LedLine 5+1 12.600 euro 1.0 Tgdi 7Dct 48V MildHibryd 14.500 euro. Preturi negociabile în jurul a 2-300 de euro. Edited by zaboss, 24 October 2020 - 20:19. |
#11
Posted 24 October 2020 - 22:12
Da. Deși mă tem că Rabla e la sfârșit...
Edited by takis, 24 October 2020 - 22:13. |
#12
Posted 26 October 2020 - 20:38
La generatia actuala nu mi-au placut tetierele, nu am reusit aa imi gasesc pozitia in scaun (la i30 sau kona) nu am avut probleme
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users