Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Alegere furnizor energie electrica
Last Updated: Mar 20 2024 13:54, Started by
crazykiller
, Oct 19 2020 15:21
·
148
#19
Posted 20 October 2020 - 17:05
Din cate vad tariful reglementat este cel mai bun?
Attached Files |
#20
Posted 20 October 2020 - 17:19
#21
Posted 20 October 2020 - 17:50
#22
Posted 20 October 2020 - 20:50
Poate s-a scumpit după ce ai semnat contractul 😁 cam gravă eroarea, zic eu.
|
#23
Posted 20 October 2020 - 22:00
crazykiller, on 20 octombrie 2020 - 20:50, said:
Poate s-a scumpit după ce ai semnat contractul 😁 cam gravă eroarea, zic eu. Am initiat discutiile cu ei cand pe site pretul era 0.242 Dupa 3 zile au lansat pe site oferta cu 0.228 si le-am trimis documentele specificand ca vreau oferta valabila la acel moment. Contractul l-au facut ok, cu 0.228, insa in sistem ei m-au introdus cu 0.242 Iam sunat si au zis că maine imi refac factura. Luna asta si la gaz am avut probleme cu ei. La gaz, mi-au facturat luna asta si consumul din august, desi in septembrie am primit factura de la ei cu consumul din august, pe care deja am plătit-o. La gaz deja au rezolvat azi situatia. Au facut stornare la factura din septembrie, si au recalculat factura curenta, scăzând suma si consumul platit in septembrie. Sunt erori destul de aiurea si sper sa nu mai am probleme de acest gen cu ei. Edited by blackskorpion, 20 October 2020 - 22:01. |
#24
Posted 23 October 2020 - 16:05
După eșecul preluării activelor CEZ, Hidroelectrica se concentrează pe vânzări directe de energie către clienții finali, în special casnici, și deschide un call-center
Astfel, începând din 23 octombrie, Hidroelectrica pune la dispoziția clienților serviciul call center, apelabil la numărul 021 9834. Prin accesarea acestuia, consumatorii casnici și noncasnici pot primi informații și asistență cu privire la serviciile contractate cu Hidroelectrica, pot transmite indecșii aferenți consumului de energie electrică și pot să afle detalii cu privire la modalitățile prin care pot deveni clienți ai companiei. https://www.profit.r...center-19562045 |
#25
Posted 24 October 2020 - 22:38
misu78, on 19 octombrie 2020 - 16:47, said:
Interesant! Eu sunt la Enel. Pe ultima luna am un consum de 453 kwh si am platit 360 lei. Adica e kwh 0,794! Pe bune? Nu ma intrebati ce drac de abonament am ca nu stiu. E facut acum 2000 de ani si niciodata reinnoit... Daca as fi la Aik ar trebui sa fie factura 289 in loc de 360. Imi scapa ceva sau ma mut urgent? |
#26
Posted 25 October 2020 - 09:46
I-am contactat pe cei de la AIK. Au raspuns la mail dupa vreo 4 zile si cica ma va cauta cineva ,,in curand". Probabil la primavara...
|
#27
Posted 25 October 2020 - 09:55
#28
Posted 25 October 2020 - 18:01
Pentru cei care sunt din Vâlcea. Scapam de Cez.
https://www.ramnicuv...-si-au-sters-o/ Edited by K-Bobby, 25 October 2020 - 18:02. |
|
#29
Posted 26 October 2020 - 14:56
Astazi am primit factura corectata pentru Cluj.
131.95 pentru 216 kwh, un pret de 0.61 pe kw Attached Files |
#30
Posted 31 October 2020 - 14:53
Salutare, la tara ai mei au contract la CEZ , doar pentru energie electrica.Folosesc 2 tv-uri, un frigider, un hidrofor, cateva becuri si cam atat. Totusi, le vine factura lunara aprox 60 lei, estimat cred. Si la cateva luni cate o factura monstru gen sute de lei. Acum 7 luni a venit 400 lei, dupaia cate 60 lei, luna asta (regularizare cred) 700 lei = consum 1500 kw !!!
Aveti idee care ar fi cauza sau ati patit la fel? Cum sa procedez in situatia asta? E enorm nu putem plati atat! ... Pe langa faptul sa schimbam furnizorul. Multumesc! Edited by maverick1508, 31 October 2020 - 14:54. |
#31
Posted 31 October 2020 - 15:19
Poate este defect contorul, deși slabe șanse. Cred ca poți suna la CEZ sa le spui ca ar fi o problemă.
De asemenea poți opri toți consumatorii și sa verifici la contor dacă contorizează ceva, și apoi pe rând cu consumatorii mai mari. |
#32
Posted 01 November 2020 - 20:34
Știți dacă vreunul din furnizori pot emite și facturi în format fizic? As vrea sa le schimb furnizorul și alor mei, dar am nevoie de facturi fizice. Mulțumesc!
|
#33
Posted 01 November 2020 - 20:40
|
#34
Posted 02 November 2020 - 14:41
maverick1508, on 31 octombrie 2020 - 14:53, said:
Salutare, la tara ai mei au contract la CEZ , doar pentru energie electrica.Folosesc 2 tv-uri, un frigider, un hidrofor, cateva becuri si cam atat. Totusi, le vine factura lunara aprox 60 lei, estimat cred. Si la cateva luni cate o factura monstru gen sute de lei. Acum 7 luni a venit 400 lei, dupaia cate 60 lei, luna asta (regularizare cred) 700 lei = consum 1500 kw !!! Aveti idee care ar fi cauza sau ati patit la fel? Cum sa procedez in situatia asta? E enorm nu putem plati atat! ... Pe langa faptul sa schimbam furnizorul. Multumesc! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users