Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul Tucson 2021
Last Updated: Apr 17 2024 07:21, Started by
Phonyx
, Sep 16 2020 06:31
·
93
#3025
Posted 10 August 2022 - 09:53
După un drum lung(2000 Km) efectuat in afara granitei pot spune ca la mașinuța mea (Tucson 4x4 7DCT mild hibrid) consumul afișat în bord între alimentările succesive este mai mare decât cel real înregistrat la pompă cu aprox 1 litru/100 Km. Concret, intre mai multe alimentări succesive la puțin peste 300Km intrau în jur de 20 litri benzina cu cifra octanică 95 iar în bord consumul afișat era peste 8 l / 100 Km. Acest lucru l-am verificat prin umplerea rezervorului pănă la maxim. A mai avut cineva consum afișat de calculator mai mare cu peste 1 litru/100 Km decât ce alimentați din pompă?
Edited by catahd, 10 August 2022 - 09:54. |
#3026
Posted 10 August 2022 - 12:05
pe topicul ista găsești o mulțime de comparații și informații
inițiatorul s-a supărat pe cârcotași și nu a mai postat de mult cel mai bine întreabă-l pe privat, iar dacă-ți răspunde, poate ne zici și nouă „ce și cum”! https://forum.softpe...re-dank-knight/ PS: io nu fac astfel de comparații, că mai mult dorm la volan! cam 70 km/zi, dar dorm! |
#3027
Posted 10 August 2022 - 13:27
Sigur a fost efectuat corect calculul? Eu am calculat in felul urmator la o Kia ceed 2008
Am facut plinul doar pana cand pistolul pompei a declansat si a oprit alimentarea. Atunci am resetat consumul mediu si am notat kilometrajul Pe urma am rulat pana a scazut la 1-2 liniute. Am facut plinul din nou pana la declasare Am calculat nr de km parcursi si am impartit nr de litrii alimentati la km x 100. Aveam 8.8 pe bord si 8.9 consumul real din calcul Doar o mica margine de eroare, poate data si de faptul ca poate pistolul nu a declansat la fix acelasi nr de litri Acum in 2022 tot grupul kia/hyundai nu ne-am gandi ca ar recurge la trucul asta mizerabil ..sa masluiasca calculatorul de bord sa arate consum mai mic Dar cine stie probabil s-au gandit ca au prea mare consumul masinile si nu vor fi multumiti utilizatorii, asa ca l au mai ajustat din soft |
#3028
Posted 10 August 2022 - 13:58
#3029
Posted 10 August 2022 - 18:49
Eu am facut comparatia cu plinul alimentand de la aceeasi pompa si a iesit la fel cu consumul afisat de calculator. Masina e style termic tractiune fata. Am fost in Corfu anul acesta si consumul la dus ,mers cu viteze legale si 110 pe autostrada, cu 400kg incarcatura (2adulti + copil + bagaje fara numar) a fost de 5.8l/100km si 6l la intoarcere. Pe insula am mers 450 de km cu un consum mediu de 9.5l/100km
|
#3030
Posted 11 August 2022 - 06:46
catahd, pe 10 august 2022 - 09:53, a scris:
După un drum lung(2000 Km) efectuat in afara granitei pot spune ca la mașinuța mea (Tucson 4x4 7DCT mild hibrid) consumul afișat în bord între alimentările succesive este mai mare decât cel real înregistrat la pompă cu aprox 1 litru/100 Km. Concret, intre mai multe alimentări succesive la puțin peste 300Km intrau în jur de 20 litri benzina cu cifra octanică 95 iar în bord consumul afișat era peste 8 l / 100 Km. Acest lucru l-am verificat prin umplerea rezervorului pănă la maxim. A mai avut cineva consum afișat de calculator mai mare cu peste 1 litru/100 Km decât ce alimentați din pompă? |
#3031
Posted 11 August 2022 - 14:34
stalker2142, pe 10 august 2022 - 13:27, a scris: Acum in 2022 tot grupul kia/hyundai nu ne-am gandi ca ar recurge la trucul asta mizerabil ..sa masluiasca calculatorul de bord sa arate consum mai mic Dar cine stie probabil s-au gandit ca au prea mare consumul masinile si nu vor fi multumiti utilizatorii, asa ca l au mai ajustat din soft Pai eu inteleg invers, Catahd zice ca masina afiseaza un consum mai mare decat cel real, ceea ce e de bine. Edited by Qimistu, 11 August 2022 - 14:35. |
#3032
Posted 11 August 2022 - 14:56
Qimistu, pe 11 august 2022 - 14:34, a scris:
Pai eu inteleg invers, Catahd zice ca masina afiseaza un consum mai mare decat cel real, ceea ce e de bine. Asa e, citisem eu pe diagonala. Dar nici asa nu mi se pare plauzibil, nu s-ar fi sabotat singuri ..sau poate are o defectiune echipamentul de pe masina lui Lui Blanaruc i-a iesit acelasi consum ca pe bord din calculul de la pompa |
#3033
Posted 11 August 2022 - 16:37
Tocmai ce am făcut un drum de aprox 400km București - Piatra Neamț, consum CB 7%, mod normal. Mers liniștit cu ceva reprize de depășiri mai energice.
Am văzut că în modul normal îmi cere să schimb pe la 2000 rot/min. Am ținut mașina peste 2000 de ture că deh..rodajul. Astfel la 60km/h îmi cere a 5-a dar sunt in a 4-a la 2000 ture. Daca trec în a 5-a scade cam pe la 1700-1800. La fel și la 80km/h sunt in a 5-a la 2000 ture și dacă schimb in a 6-a scade pe la 1700-1800. Nu știu cum ar fi mai bine, sa scad oare sub 2000 rot ( vorbim de drum întins nu panta sau coborâre )? Știu că în rodaj se recomanda sa se circule in plaja 2000-4000 rot/min, toate treptele de viteză. Voi cum ați făcut ? Mulțumesc! O mica precizare, portbagajul plin ochi cu bagaje destul de grele soție și copil Referitor la AA, vouă vă merge radioul când sunteți conectat cu cablul ? Mă refer când aveți Waze/google maps pornit în foreground și in background să meargă radioul. Când sunt conectat prin Bluetooth merge fara prb Totodată parcă nu mi-a mers să sun prin Bluetooth...o sa mai incerc sa vad ce și cum |
#3034
Posted 11 August 2022 - 18:45
Indiferent de viteza, schimb la 2500rpm minim. Pana acum (17k km) nu curge ulei, nu s-a aprins martorul dpf, nu am benzina in ulei dar am o banuiala ca mananca ulei. La 5k de km o sa masor in acelasi loc ca la revizie, o sa completez si o sa va comunic concluzia.
|
|
#3035
Posted 11 August 2022 - 19:03
#3037
Posted 12 August 2022 - 21:14
Ar trebui sa spargeti topicul in tipuri de motorizare. N-are nicio treaba plugin cu hibrid sau cu pur termic. E doar o insiruire de experiente fara utilitate.
|
#3038
Posted 12 August 2022 - 21:18
Se poate vedea din postările anterioare cine are ce, in plus se mai și precizează din când în când în postari.
Sa spui că este o înșiruire de experiențe fără utilitate este greșit. |
#3040
Posted 12 August 2022 - 21:31
Daca m-ar interesa te-as întreba 😁.
Asta sau m-aș uita in thread sa vad ce ai mai postat, mesaj privat, etc. Personal m-au ajutat experientele postate in acest thread, și am luat legătura cu membrii care au avut prb in privat, daca mi s-a părut ceva de interes. Ai parțial dreptate cu spartul topicului dar asta nu înseamnă că experiențele sunt fără utilitate. |
#3041
Posted 12 August 2022 - 21:42
Lipsa de utilitate deriva din greutatea de a accesa informatia. Daca trebuie sa citesti sute de postari despre cel putin 4 tipuri de motorizari fiecare cu dotarile ei inseamna ca pierzi vremea. Daca nu e indexata cumva experienta ta atunci e nula.
|
#3042
Posted 12 August 2022 - 22:02
Revenind la Tucson, știe cineva vreo setare prin CB pentru a modifica parametrii de activare a sistemului de start/stop ?
Este extrem de sensibil dpmdv și mi-a cauzat câteva situații ciudate mai ales când încetinești la un sens giratoriu și trebuie să intrii. Intârzierea până ce mașina pornește și accelerează este foarte deranjantă pentru sincronizarea cu traficul din sens. Este totuși utilă la așteptatul la semafor sau in situații unde nu trebuie sa pornești imediat ce ai oprit. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users