Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Noul Tucson 2021

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3941 replies to this topic

#19
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
E super masina in zona lui de pret, e avion cu reactie fata de similarele de la VW, Skode, Seat, Ford, Renault etc. Sunt convns ca va rupe la vanzari, pentru cineva care foloseste masina sa mearga din A in B fara pretentii de sport, offroad si altele e tot ce trebuie si chiar mai mult. Ma uit la design si nivelul asta de atentie la detalii nu vedeai acum 10 ani decat pe masini premium, Hiunday e pe super crestere si nemtii s-au multumit sa scoata masini parca desenate de ingineri si corectate de contabili.
L.E. Adaug un linkcu poze la dimensiune mare. Pot spune ca in anul 2021 trebuie sa fii foarte german fanboy sa nu iei masina asiatica, sunt MUULT peste germanii ne-premium.

Edited by filipxxx, 16 September 2020 - 11:03.


#20
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,023
  • Înscris: 23.07.2014
Preturile nu vor fi mici nici la el, cu actualul model (nu cel din topic), te duci lejer la 43-44k pe konfig-ul german pentru un 2.0 diesel si daca vrei versiunea Premium (de acolo, ce-i drept, prea multe optionale nu mai raman pe-afara).

https://konfigurator...trims/4/summary

Cat o costa un hibrid (phev) 4x4 si de putere mai maricica si mai ales la modelul 2021, ramane de vazut. Probabil sare de 50k. Asta ca se discuta si pe un topic alaturat ( cu 3008) despre preturi. Preturile vor cam creste cu fiecare generatie si este oarecum normal, tot mai multa tehnologie si tot mai multe branduri care micsoreaza mereu gapul fata de brandurile premium.

Edited by SorinGT, 16 September 2020 - 11:35.


#21
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,680
  • Înscris: 08.10.2004

 daniMMM, on 16 septembrie 2020 - 09:42, said:

La ala nu merg montate semnalizari.

pai nu mai are nevoie de semnalizari daca ii faci tuning de BMW.  se stie ca odata ce ai in mana un volan de bmw nu mai semnalizezi, mergi numai pe banda 2, flash-urile sunt de fapt luminile de drum si claxonul  trebuie folosit cat mai des pentru ca iti creeaza o vibratie de unda in fata si  prinzi mai multa viteza....nu stiai ?

#22
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Asta se încadrează la Love it or hate it.

Recunosc că m-a păcălit.
Farurile arătau super, până am observat că farurile sunt în bară.
Asta nu-mi place.
În rest e foarte frumoasă.

#23
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Semnalizarea au coborât-o în bara ca la Sportage, ce tendințe tâmpite.

#24
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006

 ericmario, on 16 septembrie 2020 - 11:37, said:

Asta se încadrează la Love it or hate it.
La mine e ”hate it”, și exterior, și interior.

La design n-am nimic de comentat cât de cât obiectiv. Doar că pur și simplu are ”ceva” care pur și simplu nu se pupă cu gusturile mele. Ștergătorul de lunetă nu-mi place că e sus, ascuns sub eleron, și ceva-mi spune că nu mai e la fel de eficient la ștergere, ștergând mai mult sus și mai puțin jos, să vezi cerul mai bine decât strada. Nu zic, e perfect pentru țările cu mai puțină mizerie pe stradă decât la noi, dar la noi nu știu cât merge.

La interior, e interesant că au reușit să integreze ecranul mare în bord. Și că au lăsat multe butoane dedicate pentru diverse funcții, ceea ce rar vezi în ziua de azi. Dar cam atât. Alea multe butoane sunt touch și mie deja mi se par un mare pas în jos. Eu am doar câteva touch în mașină și merg absolut perfect atunci când le atingi accidental și din greșeală, dar dacă vrei să le apeși intenționat tot stai și le cauți cu privirea. Noroc că la mine sunt butoane pe care le folosești rar în mers, și climatizarea o am cu butoane fizice clasice. Dar la Tucson totul e touch.
Tableta cu ceasurile de bord e fix aruncată ca la taximetriști și ca la ultimul S-class. Au desenat bordul și și-au adus aminte că lipsește ceva de-acolo. Integrare ioc, pur și simplu un ecran lipit cu Picătura peste planșa bordului.
De volan nu mai spun...
Ah, și suporturile de pahare sunt atât de sus pe consola centrală încât, dacă pui orice în ele, o să te încurce maxim la apăsarea butoanelor. Mai aveau un pic și pe puneau sus pe bord.

Evident, chestii subiective. Dar nu, pentru mine e prea abstract designul. Sau poate îmbătrânesc eu... Posted Image

Edited by alexcrist, 16 September 2020 - 12:14.


#25
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Volanul e...
Și ciudat că-l vei avea în mână non-stop.
Chestia aia argintie (plastic sau aluminiu) îmi amintește de râsul agentului Smith din Matrix.

Să mai zică careva ceva de volanul meu de Playstation din 2008-ul meu!

#26
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Clar, mai frumoasa decat Kodiaq, Karoq si alte aratari, dar tot subiect de glume si stouri, nu stiu ce le-a fost in cap cand au proiectat grila aia. Si eu care spuneam ca Lexus sunt experti la grile exagerate, se pare ca Hyundai vrea cu toata ardoarea acest titlu.

Spatele si laterala arata bine, desi linia aia este prea inspirata de la alti producatori.
Interiorul este unul foarte frumos si aerisit, iar navigatia si clima pusa in pozitii firesti il face sa arate si mai bine decat tabletele alea prinse in bord, bine ca au uitat de ele.

#27
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,561
  • Înscris: 11.07.2006
Sunt curios cand va fi lansat fratiorul Kia Sportage la fel facelift

#28
Hilfiger

Hilfiger

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 17.01.2012
Kia a amanat lansarea in condiile actuale.
Cat despre Tuscon, arata excelent in anumite culori, e clar o masina masculina, interiorul e ok... nu stiu de ce nu au pastrat linile drepte si acolo.
Sa il vedem la test drive si la consum, sa vedem si noul CX5 de la anul...

#29
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
In grup lansarile se fac treptat odata la 2 ani. Daca Tucson a fost lansat in 2020, facelift la Sportage o sa vina in 2022. Grupul Korean face asta pentru a avea mereu ultimele tehnologii disponibile pe masini.

#30
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,561
  • Înscris: 11.07.2006
Prezentare ceva mai detaliat.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/29OLW2BAKWE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#31
romio79

romio79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,655
  • Înscris: 30.03.2005
eu am înțeles de la un dealer Kia ca Sportage o sa aibă un refresh la jumate lui 2021,cand vine și cu variante hibride

#32
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,561
  • Înscris: 11.07.2006
Si preturi cu siguranta apropiate de 30k euro,la anul si eu  vreau sa schimb,momentan cercetam piata.

#33
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,561
  • Înscris: 11.07.2006
Preturi:
NOUL Tucson 1 6T-GDi 150CP 2WD 6MT Comfort: 24800 cu TVA, oferta acu 22.200
NOUL TUCSON 1 6T-GDi 150CP 2WD 6MT Style: 26000, promotie 24000
NOUL TUCSON 1 6T-GDi 150CP 4WD 6MT Style: 28000, promotie 26000
NOUL TUCSON 1 6T-GDi 180CP M-Hybrid 4WD 7DCT Luxury: 38000, promotie 36000
NOUL TUCSON 1 6T-GDi 180CP M-Hybrid 4WD 7DCT Premium: 36000, promotie 33500
NOUL TUCSON 1 6T-GDi 180CP M-Hybrid 4WD 7DCT Style: 31000, promotie 28000
NOUL TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Luxury: 42000, promotie 39000
NOUL TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Premium: 39000, promotie 37000
NOUL TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Style: 35000, promotie 32000

#34
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Si mai oficial:)

#35
Hilfiger

Hilfiger

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 17.01.2012
Preturi foarte bune, sa vedem si varianta finala si test drive.

#36
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,561
  • Înscris: 11.07.2006
Stai sa vedem si consumurile,cele M hybrid sunt ceva mai accesibile,dar la greutatea masinii de peste 1,6t sigur nu o sa fie putin.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate