Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Enyaq electric
#56
Posted 02 September 2020 - 16:07
Cu siguranta o sa aiba in plus ... cateva mii de euro.
|
#57
Posted 02 September 2020 - 17:52
MixMaster, on 02 septembrie 2020 - 11:49, said:
In schimb farurile vor fi intotdeauna cele mai bune disponibile pe acea masina, scaunele incalzite si neaparat cu suport lombar reglabil, navigatie, computer de bord superior sau chiar bord digital daca e disponibil, etc. Si pe ultimele doua masini, am avut si plafonul panoramic, deoarece imi place foarte mult. La actuala nu l-am mai luat deoarece am observat ca exact ceea ce imi place mie la el, adica luminozitatea din masina, o deranjeaza pe fiica mea de doar 5 luni, asfel ca trebuia sa il tin acoperit tot timpul. Plafonul panoramic nu ma atrage, am condus vreo saptamana o inchiriata cu trapa si ma enerva soarele, era ceva mini car la care nu puteai sa o inchizi complet sa nu fie lumina deloc prin ea (avea doar un fel de penumbra daca trageai ceva, dar nu puteai sa o acoperi complet), deci a fost enervant. Eu nu-s prea prieten cu soarele, stau doar sub umbrela si la mare, singurul regret e ca nu sunt mai mari umbrelele Daca s-ar putea eu as face umbra cat mai multa si de la parbriz/geamuri laterale, doar ca nu pot in fata Oricum, e foarte asemanator Enyaq-ul cu Octavia la interior ... practic sunt aproape la fel gandite. Imi place spatiul ala de sub consola centrala, tare idee, ca oricum nu il folosesti la altceva daca nu ai tunel pentru transmisie/esapament (sper sa il faca si la Octavia electrica). Faina si chestia ca poti incarca doua telefoane wireless deodata ... aia n-am vazut la O4. Evident, tot specific pentru electrice, in spate la locul din mijloc nu are tunelul specific unei masini termice. In rest par aproape la fel (cu diferenta ca Enyaq-ul are tableta ceva mai mare, cel putin aia de top-line, poate la modele mid/entry sunt si alea ca la Octavia), au acelasi "design language". Pana si portbagajul e foarte asemanator si ca marime, 585 litri. Sper ca au gandit O4 in asa fel incat la primul facelift sa ii puna si motorizare strict electrica (desi teoretic e alta platforma pentru electrice, MEB). Downside-ul e greutatea, practic cea mai usoara are doar cu vreo 50 de kg sub 2 tone. Sunt curios cat de tare se simte asta pe drum ... n-am mai condus masini de 2 tone. Edited by utopium, 02 September 2020 - 18:00. |
#59
Posted 02 September 2020 - 20:39
utopium, on 02 septembrie 2020 - 17:52, said:
La mine chestia cu farurile e putin importanta, seara ma prinde la volan in 99% din cazuri in oras, unde farurile nu ma ajuta la mare lucru (Clujul are iluminat stradal modern in general si nici macar nu iti dai seama daca ai stinse farurile - bine, eu le las oricum pe auto permanent). Te pomenești că mai nou tu ești etalonul după care se ghidează Skoda! Povestește de Enyaq cât vrei, dar scutește-ne cu ce și cum îți place ție, în orașul vieții! |
#60
Posted 02 September 2020 - 20:46
eu propun ca lui utopium la masina sa ii pune lampare pe pacura ca na, el circula doar in oras si este foarte bine iluminat.
|
#61
Posted 02 September 2020 - 20:55
ericmario, on 02 septembrie 2020 - 20:39, said:
Te pomenești că mai nou tu ești etalonul după care se ghidează Skoda! Ideea e destul de simpla, ca sa justifici un cost de 1.500 de euro pentru o optiune trebuie sa existe o nevoie reala ... pe care cel putin eu nu o am. O chestie pe care o folosesc des, gen un portbagaj electric cu senzor sub bara e o chestie pe care as folosi-o de 3 ori pe saptamana deci merita 500 de euro, LED-urile alea Matrix mi-ar fi utile mai rar decat de 2 ori pe an, deci nu merita 1.500 de euro. Asta cel putin in cazul meu. Pentru cine face frecvent drumuri externe seara, e foarte probabil o idee buna sa opteze pentru asa ceva. Edited by utopium, 02 September 2020 - 21:01. |
#62
Posted 02 September 2020 - 21:31
ericmario, on 02 septembrie 2020 - 20:39, said:
Cui îi pasă de tine, sau crezi că ești buricul pământului? Te pomenești că mai nou tu ești etalonul după care se ghidează Skoda! Povestește de Enyaq cât vrei, dar scutește-ne cu ce și cum îți place ție, în orașul vieții! |
#63
Posted 02 September 2020 - 22:08
Pentru ca vom afla in foarte scurt timp ca Eniak-ul asta bate la kur rau e-tron-ul...
|
#64
Posted 02 September 2020 - 22:27
jakota, on 02 septembrie 2020 - 22:08, said:
Pentru ca vom afla in foarte scurt timp ca Eniak-ul asta bate la kur rau e-tron-ul... Edited by utopium, 02 September 2020 - 22:28. |
|
#65
Posted 03 September 2020 - 08:57
utopium, on 02 septembrie 2020 - 17:52, said:
La mine chestia cu farurile e putin importanta, seara ma prinde la volan in 99% din cazuri in oras, unde farurile nu ma ajuta la mare lucru (Clujul are iluminat stradal modern in general si nici macar nu iti dai seama daca ai stinse farurile - bine, eu le las oricum pe auto permanent). Cred ca o data la 6 luni ajung sa conduc seara in afara orasului. Asa ca nu am pus niciodata accentul pe xenon/matrix/etc pentru ca nu le-am simtit nevoia. Scaune incalzite sunt de acord, acum pe spate nu am dar fiica-mea inca foloseste scaun de masina, deci nici nu mi-ar fi inca utile, dar la urmatoarea voi lua si pe spate. Suportul lombar e alta chestie la care nu ii simt utilitatea (dar, din nou, rar conduc mai mult de 2 ore legat). Masajul in scaune mi se pare alta chestie inutila (l-am testat pe Passat). Navigatia tot cam o data la 6 luni o folosesc ... mai mult in concedii, unde sunt de fapt cu masini inchiriate, nu prea merita daca ai Android Auto/Apple Car din punctul meu de vedere. Folosind autostrada pentru orice, eu am nevoie de faruri. Mai ales iarna, cand merg la munca pe intuneric si ma intorc pe intuneric. La fel, iesirile de weekend le facem (sau faceam, inainte de pandemie) in Croatia sau Italia, si de regula ne intorceam duminica seara. Fiind la munte, scaunele incalzite sunt foarte bune si fac foarte bine scoliozei mele, in special alaturi de suportul lombar reglabil. Si eu folosesc de regula telefonul pentru navigatie, insa el nu imi spune daca e vreunul pe contrasens pe autostrada, sau daca se inchide vreo trecatoare sau vreun tunel, ceea ce aici se intampla relativ des. utopium, on 02 septembrie 2020 - 17:52, said: Plafonul panoramic nu ma atrage, am condus vreo saptamana o inchiriata cu trapa si ma enerva soarele, era ceva mini car la care nu puteai sa o inchizi complet sa nu fie lumina deloc prin ea (avea doar un fel de penumbra daca trageai ceva, dar nu puteai sa o acoperi complet), deci a fost enervant. Eu nu-s prea prieten cu soarele, stau doar sub umbrela si la mare, singurul regret e ca nu sunt mai mari umbrelele Daca s-ar putea eu as face umbra cat mai multa si de la parbriz/geamuri laterale, doar ca nu pot in fata ce am avut eu aveau si o copertina, care acoperea foarte bine. Insa in 2007 si-a luat un prieten un freelander 2 cu trapa si nu avea asa ceva. era doar o plasa care o puteai trage peste. Deci vara iti dadea soarele in cap non stop. Aia era intr-adevar nasoala. utopium, on 02 septembrie 2020 - 17:52, said: Oricum, e foarte asemanator Enyaq-ul cu Octavia la interior ... practic sunt aproape la fel gandite. Imi place spatiul ala de sub consola centrala, tare idee, ca oricum nu il folosesti la altceva daca nu ai tunel pentru transmisie/esapament (sper sa il faca si la Octavia electrica). Faina si chestia ca poti incarca doua telefoane wireless deodata ... aia n-am vazut la O4. Evident, tot specific pentru electrice, in spate la locul din mijloc nu are tunelul specific unei masini termice. In rest par aproape la fel (cu diferenta ca Enyaq-ul are tableta ceva mai mare, cel putin aia de top-line, poate la modele mid/entry sunt si alea ca la Octavia), au acelasi "design language". Pana si portbagajul e foarte asemanator si ca marime, 585 litri. Sper ca au gandit O4 in asa fel incat la primul facelift sa ii puna si motorizare strict electrica (desi teoretic e alta platforma pentru electrice, MEB). Downside-ul e greutatea, practic cea mai usoara are doar cu vreo 50 de kg sub 2 tone. Sunt curios cat de tare se simte asta pe drum ... n-am mai condus masini de 2 tone. Pare la fel doar forma bordului. In rest..nu prea. Cel putin din poze. Nu stiu in realitate. Iar portbagajul va fi diferit, Enyaq-ul avand aproape aceeasi capacitate, insa fiind calculata pana in plafon, cu siguranta senzatia va fi ca e mult mai mic. |
#66
Posted 03 September 2020 - 09:56
Hayon acționat electric cu senzor de proximitate la 500 euro???
Trebuie să folosești o dată Matrix led ca să îi înțelegi necesitatea. Trapa e un gizmo drăguț, dar cam inutil. La suberb copertina e dintr-un material textil subțire ( e ok cand o tragi să nu intre insectele ) dar când e soare nu prea face mare lucru. |
#67
Posted 03 September 2020 - 10:43
BloodRa, on 03 septembrie 2020 - 09:56, said:
Hayon acționat electric cu senzor de proximitate la 500 euro??? BloodRa, on 03 septembrie 2020 - 09:56, said:
Trebuie să folosești o dată Matrix led ca să îi înțelegi necesitatea. MixMaster, on 03 septembrie 2020 - 08:57, said:
Insa in 2007 si-a luat un prieten un freelander 2 cu trapa si nu avea asa ceva. era doar o plasa care o puteai trage peste. Deci vara iti dadea soarele in cap non stop. Aia era intr-adevar nasoala. |
#68
Posted 03 September 2020 - 16:09
#69
Posted 03 September 2020 - 16:23
Ăia 466 sunt de fapt peste o mie pentru că ești obligat și la alte opțiuni.
|
|
#70
Posted 03 September 2020 - 21:14
BloodRa, on 03 septembrie 2020 - 16:23, said:
Ăia 466 sunt de fapt peste o mie pentru că ești obligat și la alte opțiuni. BloodRa, on 03 septembrie 2020 - 16:23, said:
Ăia 466 sunt de fapt peste o mie pentru că ești obligat și la alte opțiuni. |
#72
Posted 04 September 2020 - 07:00
Scump in draci, un "80 cu de toate" trece de 62k euro!
Si nici macar nu e 4wd, probabil un "RS" 4wd se va duce binisor spre 70k Edited by garett, 04 September 2020 - 07:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users