Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Skoda Enyaq electric

- - - - -
  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#1
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,574
  • Înscris: 14.08.2007
Skoda va anunta maine noul model electric, SUV-ul Skoda Enyaq iV. Enyaq e modelul de productie al conceptului Skoda Vision iV, prezentat anul trecut. Modelul va aparea pe piata din 2021, iar Skoda promite cel putin 10 modele electrificate sub brandul iV pana la sfarsitul lui 2022. Preturile vor incepe de la nivelul unui Kodiaq cu dotari medii, adica modelul entry-level va fi in jur de 34 000 Euro.

Modelul va fi un coupe crossover cu o lungime de aproximativ 4650 mm bazat pe platforma MEB a VW Group si va avea cinci variante de motorizare, incepand de la tractiune spate si 146 CP pana la tractiune 4x4 si 302 CP, o autonomie intre 340 si 500 km si posibilitatea de a incarca acumulatorul pana la 80% in 30 de minute.

[ https://www.skoda.ro/media/Theme_Stage_StageImage_Image_Component/258-stage-122460-image/dh-1920-ebfa75/6f4a924d/1598859412/silhouette-with-twitter-1-1920x1080.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pentru cine nu e familiar cu conceptul Skoda Vision iV: https://www.skoda-st...koda-vision-iv/

Evident, modelul "de strada" e mult mai apropiat ca aspect de un SUV crossover clasic, eventual modelul RS va fi ceva mai aproape de concept.

Edited by utopium, 31 August 2020 - 22:17.


#2
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
34000 de euroi pentru o masina cheala. Viitorul suna bine!

#3
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,183
  • Înscris: 13.01.2011
Se poartă chelia  :D

#4
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Nu mai sunt demult mașinile "chele". La multe lista de opționale e tot mai scurtă.
La cum arată prototipul costurile mi se par exagerat de mici.

#5
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 25.01.2007
Si mi mi se pare mic pretul dar daca ID4 va fi in rangeul 40kish, Skoda trebuie sa fie pe acolo 30k+

Edited by andreyvsjoker, 31 August 2020 - 22:45.


#6
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Problema este ca romanul nu poate sa treaca peste ideea de Skoda care inseamna comunism. Masinile astea au fost mereu la ani lumina fata de ce am avut noi in Romania si de cativa ani de cand i-au preluat VAG, au deveni si mai buni.

#7
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,048
  • Înscris: 19.07.2005
Sper sa fie eficienta, pare cam masiva si cu acel bot patratos mi-e ca o sa aibe consum de E-tron. Posted Image
My bad, am confundat-o cu Vision iV

Edited by vj_Heaven, 31 August 2020 - 23:04.


#8
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008

View PostYOUR_GOD, on 31 august 2020 - 22:57, said:

Problema este ca romanul nu poate sa treaca peste ideea de Skoda care inseamna comunism. Masinile astea au fost mereu la ani lumina fata de ce am avut noi in Romania si de cativa ani de cand i-au preluat VAG, au deveni si mai buni.
De cativa ani? De vreo 30...

View PostBloodRa, on 31 august 2020 - 22:41, said:

Nu mai sunt demult mașinile "chele". La multe lista de opționale e tot mai scurtă.
La cum arată prototipul costurile mi se par exagerat de mici.
Ba da, iti ofera in varianta cheala aer conditionat manual, incalzirea in scaune este extra, camera video marsarier este extra... a crescut echiparea cheala dar daca nu are optiunile echiparii scume ramane tot una cheala...

#9
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
M-am exprimat corect. Si este un punct de evdere personal, pentru ca pana sa iau eu Skoda, nu stiam ce sunt masinile astea. Am vrut sa spun ca de cativa ani le-a crescut prestigiul.
Oricum, veti auzi peste tot nu dau 30 mii pe Skoda, dar nimeni nu va avea ceva de spus in fata la 40 00 Euro pentru o masina germana.

#10
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postammaus, on 31 august 2020 - 23:06, said:

De cativa ani? De vreo 30...

Să nu exagerăm totuși.
Felicia a fost vreo navă spațială?

Cât despre asta electrică nu pot să spun decât atât: Welcome!

Edited by ericmario, 31 August 2020 - 23:18.


#11
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019

View Postammaus, on 31 august 2020 - 23:06, said:


De cativa ani? De vreo 30...


Ba da, iti ofera in varianta cheala aer conditionat manual, incalzirea in scaune este extra, camera video marsarier este extra... a crescut echiparea cheala dar daca nu are optiunile echiparii scume ramane tot una cheala...
Încălzirea în scaune e in general cam 200 euro, camera time de sistemul de entertainment, e normal să fie opțională.
Dar totul tine la ce model te raportezi, o electrică nu e tocmai în gama entry level.
So dacă tot scris de scaune încălzite, la skodita mea au fost standard: 4! :)

#12
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
Avem in anunt, in varianta cheala 340 km si probabil fara incarcare rapida...

#13
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
340km autonomie fără încărcare rapidă e imposibil.
Cât de curând încărcarea rapidă o să fie standard, probabil chiar impus de UE.

#14
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,574
  • Înscris: 14.08.2007

View Postammaus, on 31 august 2020 - 22:34, said:

34000 de euroi pentru o masina cheala. Viitorul suna bine!
Tinand cont de cat costa in mod normal electricele, e cam prea ieftina. Pentru ca in Romania iesi la 24k (si in multe tari ai discount/tichet de electrica). Sa iei la 24k SUV electric (practic cu cutie automata ca altfel oricum nu exista) de marimea Kodiaq ... mie imi suna chiar bine.

Dar personal nu sunt interesat de SUV-uri. Am vazut si varianta de strada (poze spion) si nu mi se pare prea reusita ca design, in general nu prea imi plac coupe-urile SUV/crossover, iar seria asta ID.4/Enyaq nu ma incanta in nici un fel. Conceptul Vision da, arata bine. Eu astept un hatchback/berlina electric, adica ceva gen Octavia/Superb.

Si eu zic ca incarcarea rapida va fi standard (doar ca si acolo sunt mai multe tipuri de incarcari rapide). Diferentierea semnificativa intre ele va fi la marimea bateriei, tractiunea 4x4, implicit putere. Si probabil varianta aia sport va arata ceva mai apropiat fata de concept, adica diverse elemente de design care la cea de baza vor lipsi.

Edited by utopium, 01 September 2020 - 02:17.


#15
nino852

nino852

    CENZURAT,autosuspendat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,713
  • Înscris: 10.05.2012

View PostYOUR_GOD, on 31 august 2020 - 22:57, said:

Problema este ca romanul nu poate sa treaca peste ideea de Skoda care inseamna comunism. Masinile astea au fost mereu la ani lumina fata de ce am avut noi in Romania si de cativa ani de cand i-au preluat VAG, au deveni si mai buni.
Realitatea te contrazice.
Skoda,mai ales modelul Tour este foarte raspandit,le vezi peste tot,cam cum a fost Daewoo asa e acum Skoda.
Am avut Tour din 2004,am fost foarte multumit de ea,dar avea unele minusuri la capitolul afisaj bord,cam spartana fata de VW,vezi Bora dupa care a fost copiata,iar grilele clasice tip tambur le-au inlocuit desteptii lor cu niste lamele firave care se rupeau cand dadeai cu carpa,majoritatea au patit asta,se pare ca dupa asta au lucrat la design.
La capitolul relatii cu clientii,erau praf,nu au raspuns la nici un mail pe care l-am trimis,nu stiu cum mai e acum.
La capitolul fiabilitate,cum spuneam sunt comparabili cu Daewoo,cel putin la modelele mai vechi,nu stiu daca s-a pastrat dupa 2010 tendinta.
Cat despre masini electrice,sunt o varianta ecologica pentru oras,in afara tot masina clasica ramane deocamdata mai buna.

Edited by nino852, 01 September 2020 - 06:32.


#16
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Nu stu daca ma contrazice. Privind in jur, nu vad asa de multe Kodiaq, Karoq, dar echivalentele VW sau Mercedes, Audi, sunt peste tot, mai multe decat Logan-urile. In ultimii ani insa, clar densitatea marcii Skoda pe soselele patriei a crescut.

Edited by YOUR_GOD, 01 September 2020 - 08:09.


#17
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,466
  • Înscris: 04.10.2002
Skoda Enyaq pare un concept interesant, să-i urăm succes şi viaţă lungă.
În privinţa mărcii, apreciez corul lăudătorilor, dar dacă stăm cu picioarele într-un lighean cu apă rece vom vedea realitatea: Skoda este şi va rămâne modelul low cost din grupul VAG, adică Skoda e pentru producătorul german ce e Dacia pentru Renault.
Daţi o tură cu Octavia, apoi cu Jetta, iar la final cu A4 şi veţi înţelege ce spun.

Eu n-aş da 30k pe o Skoda. Dar respect dreptul fiecăruia de a-şi alege maşina care-i place. La urma urmei, fiecare e împărat pe banii lui.

#18
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,574
  • Înscris: 14.08.2007

View PostYoda, on 01 septembrie 2020 - 08:29, said:

Daţi o tură cu Octavia, apoi cu Jetta, iar la final cu A4 şi veţi înţelege ce spun
Sau nu. Eu am avut de ales intre Jetta si Octavia, iar Jetta era mai ieftina. Am ales Octavia ... dupa ce le-am condus pe amandoua. Iar Octavia 4 a mai crescut calitativ intre timp fata de O3.

Edited by utopium, 01 September 2020 - 08:32.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate