Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Medicina Iasi vs. Targu Mures

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
medicina2022

medicina2022

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 31.08.2020
Sunt eleva in clasa a11a si cum ar trebui, vreau sa ma apuc de invatat pentru admitere(medicina generala). Tot timpul am fost convinsa ca vreau sa merg la UMF Iasi, deoarece este mai aproape de casa, iar daca ai pasiune si inveti, poti sa o faci de oriunde, insa in ultimul timp am inceput sa ma gandesc si la Tg, Mures ca varianta, iar acum ma aflu in impas. As avea nevoie de o parere legata in special de universitati, dar si de orasul respectiv, de oameni, etc, pentru a ma putea axa pe cea la care vreau sa merg. Multumesc!Posted Image

#2
roby26

roby26

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 29.12.2013