Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Ce facultate sa aleg?

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Marthalogicalgirl

Marthalogicalgirl

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 30.08.2020
Salut! Sunt eleva in clasa a 11 a la profilul stiinte ale naturii si am o mare nelămurire . Nu stiu exact ce facultate sa aleg pentru viitor . Ma gândeam sa fac Facultatea de Farmacie , dar nu prea imi surâde ideea sa ma chinui 5 ani de zile sa învăț materie multă si grea pt a ajunge o " vanzatoare de medicamente " . În plus, mi se pare totul monoton În  acest job...
As vrea o meserie pe care sa o pot face de drag , să întâlnesc ceva nou , precum lucrul in laborator , cercetare or sa lucrez in criminalistica si sa analizez mostrele de la locul faptei. Din pacate, in tara noastra nu se pune accent pe astfel de domenii si sunt locuri foarte putine...Nu stiu daca voi putea prinde post.  Plecatul in strainatate ar fi o optiune , dar nu mi-aș permite financiar sa fac studiile acolo , plus ca nu am rude in Europa.. doar o verișoară in America ca doctor,  dar nu prea ținem legătura asa ca nu imi fac planuri.
As putea face facultatea de chimie , dar și asta mi se pare riscant...adica ce meserii as putea avea cu aceasta facultate in țară ?
Cat despre medicină,  nu pot suporta sângele si ma pierd repede din fire .