Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina electrica? Multumesc, dar ....
#37
Posted 17 August 2020 - 05:38
Ghita_Bizonu, on 16 august 2020 - 22:55, said:
Bre ! Oameni buni de peste 120 de ani masinile electrice raman cu aceleasi dezavantaje Bateriile grele, scumpe, putin fiabile, greu de incarcat ! daca stiam ca te-ai uitat in globul de cristal si ai vazut viitorul nu ma mai contraziceam cu tine. |
#38
Posted 17 August 2020 - 10:10
[Mda .. Poa am grust nitelsu..
Insa cu tehnologiile de azi .. o masinuta de oras de 500-600 kile ar consuma sub 3 litri, ar avea o autonomie ... de sute de km si un pret modic. Curios cum taoat lumea uita importanta greutatii. Si ca ecologistii au o singira intrebare "cat de tare fuge?" |
#39
Posted 17 August 2020 - 11:33
Nu gasesti masina de 600kg, cu macar 2 locuri, care sa indeplineasca normele de siguranta. De asta am zis ca nu exista comparatie.
|
#40
Posted 17 August 2020 - 13:34
Ghita_Bizonu, on 17 august 2020 - 10:10, said:
o masinuta de oras de 500-600 kile Am si eu unul (Microcar M8), o sa-l pun de vanzare, ca baiatului meu cel mare nu-i mai trebuie (are 17 ani si si-a luat B-ul). |
#41
Posted 17 August 2020 - 14:04
#42
Posted 17 August 2020 - 14:26
Baterile LTO rezista la 80000-90000 cicli si se poate face incarcarea rapida
dar deocamdata nu se folosesc la automobile, doar la autobuze electrice la automobile se folosesc batery NMC care au un numar mic de cicil 1600- 2000. |
#43
Posted 17 August 2020 - 14:29
vj_Heaven, on 16 august 2020 - 23:16, said:
Pai si ce facem ca petrolul va fi PA peste 120 ani, sau va fi foarte scump si nu-ti vei mai permite sa-l arzi in masina personala. |
#44
Posted 17 August 2020 - 14:37
Karhu, on 17 august 2020 - 14:29, said:
Cu cateva foarte mici modificari/ reglaje motorul Otto poate functiona foarte bine cu etanol de origine vegetala (din trestie de zahar etc). Eu nu cred ca rezervele de petrol sunt problema. Cea mai mare problema o reprezinta emisiile cu CO2. Iar etanolul vegetal nu rezolva aceasta problema Ghita_Bizonu, on 16 august 2020 - 22:55, said:
Bre ! Oameni buni de peste 120 de ani masinile electrice raman cu aceleasi dezavantaje Bateriile grele, scumpe, putin fiabile, greu de incarcat ! Nu e chiar adevarat. In ultimii 10-20 de ani s-au facut progrese importante in domeniul bateriilor. Sper ca vor continua sa se faca |
#45
Posted 17 August 2020 - 14:40
Ann0nyym0us, on 17 august 2020 - 11:33, said:
Nu gasesti masina de 600kg, cu macar 2 locuri, care sa indeplineasca normele de siguranta. De asta am zis ca nu exista comparatie. vezi ca este un nene italian, colani parca il cheama, este taticul designului avangardist auto. are el in concept, "egg shell" .. care ar corespunde si poate chiar ar depasi normele de sigurantza. o carapace d'aia, la care pui in motor in 4 timpi de .. 30 - 40 cp de motocicleta, undeva pe la 125 - 200 cm3 .. asta asa, ca sa fie sport. capra facea niste motopirtze cu motor de mobra .. la inceputuri. Karhu, on 17 august 2020 - 14:29, said:
Cu cateva foarte mici modificari/ reglaje motorul Otto poate functiona foarte bine cu etanol de origine vegetala (din trestie de zahar etc). taticu' dizal a conceput motorul care-i poarta numele, sa functioneze cu ulei de palmier .. Edited by r_murphy, 17 August 2020 - 14:42. |
#46
Posted 17 August 2020 - 14:40
dan_2000, on 17 august 2020 - 14:26, said:
Baterile LTO rezista la 80000-90000 cicli si se poate face incarcarea rapida https://en.wikipedia...itanate_battery Edited by andreic, 17 August 2020 - 14:40. |
#47
Posted 17 August 2020 - 14:42
r_murphy, on 17 august 2020 - 14:40, said:
vezi ca este un nene italian, colani parca il cheama, este taticul designului avangardist auto. are el in concept, "egg shell" .. care ar corespunde si poate chiar ar depasi normele de sigurantza. o carapace d'aia, la care pui in motor in 4 timpi de .. 30 - 40 cp de motocicleta, undeva pe la 125 - 200 cm3 .. asta asa, ca sa fie sport. capra facea niste motopirtze cu motor de mobra .. la inceputuri. D-apai... okay. Eu n-as numi-o autovehicul, mai degraba scuter cu 4 roti. Dar inteleg ideea. |
#48
Posted 17 August 2020 - 14:44
De aia au si ajuns fiabile, la limită, masinile electrice.
Dar au încă multe limitări. Când spui asta însă, îți sar in cap fanaticii si zbiară că te opui progresului. Nu pot intelege, idioți fiind, că îți dorești o mașină electrică, că ești conștient de avantajele ei, dar nu se pliază pe necesitățile tale, tocmai din cauza caracteristicilor acumulatorilor. |
#49
Posted 17 August 2020 - 14:45
Ann0nyym0us, on 17 august 2020 - 14:42, said: D-apai... okay. Eu n-as numi-o autovehicul, mai degraba scuter cu 4 roti. Dar inteleg ideea. daca asta se poate numi scuter .. si cica-i din 2001 ideea .. http://www.carstylin...lani_schanghai/ |
#50
Posted 17 August 2020 - 16:35
Karhu, on 17 august 2020 - 13:34, said:
Pai exista, alea din categoria microcar, https://www.autovit....html#c0e8e26a23 Am si eu unul (Microcar M8), o sa-l pun de vanzare, ca baiatului meu cel mare nu-i mai trebuie (are 17 ani si si-a luat B-ul). SI continuand .. azi cu tehnologia de azi oare cate kile ar avea un MIni Moris reproectat? Adica cotele exterioare si interioare? 600 kile in primele versiuni... Ca azi e mai putin otel .. SI un motor azi e mai usor. Si ai putea pune un maotr mic de ... 40 cp care la voteze de sub 100 sa iaba un consum ridicol. La un pret de 3-4 ori mai mic decat omasinuta electrica din alea gen Volt .... Insa .. mde la moda e electrica. Cica "responsabilitate" Mde. Tare resposnabil trebe sa fii sa iti iei un Tesla care accelereaza in mai putin de 4 secunde de la 0 la 100 km... |
#51
Posted 17 August 2020 - 16:39
O masina prea mica si usoara e foarte nesigura in caz de accident.
|
#52
Posted 17 August 2020 - 16:41
Ghita_Bizonu, on 17 august 2020 - 16:35, said:
Insa .. mde la moda e electrica. Cica "responsabilitate" Mde. Tare resposnabil trebe sa fii sa iti iei un Tesla care accelereaza in mai putin de 4 secunde de la 0 la 100 km... Unde vezi tu aici problema cu responsabilitatea? |
#53
Posted 17 August 2020 - 16:47
#54
Posted 17 August 2020 - 16:50
Ghita_Bizonu, on 17 august 2020 - 16:35, said:
azi cu tehnologia de azi oare cate kile ar avea un MIni Moris reproectat? Adica cotele exterioare si interioare? 600 kile in primele versiuni... Ca azi e mai putin otel .. SI un motor azi e mai usor. Tu chiar nu vrei sa bagi la cap ca nu ar produce nimeni asa ceva. Niciun producator consacrat. La fel cum nu vrei sa-ti intre in cap ca altele sunt normele de siguranta in 2020, si indiferent ce otel bagi in cutia aia de chibrit, nu o sa adere la normele minime, nu vorbim de SF-uri precum 5 stele Euro NCAP. Si asta nu tine de ce fel de motorizare sau combustibil are. Nici macar nu ai habar cat de mult influenteaza zonele deformabile (crumple zones) design-ul final, cum sunt integrate elementele de siguranta activa si pasiva in masini, azi. Nu mai poti face masinile atat de mici; sau le faci si printr-o minune (a se citi influenta politica & shit) se incadreaza in norme si n-o cumpara nici dracu. Ca e mica si urata si n-are clima automata. De ce n-are clima automata? pentru ca schimbatorul de caldura, pompa de lichid refrigerant, traseul, rezervorul, toate sunt grele, iar Ghita a zis ca trebuie masina usoara la 500kg. Edited by Ann0nyym0us, 17 August 2020 - 16:54. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
2 members, 0 guests, 0 anonymous users
kato1, p1073