Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Mitsubishi Motors se retrage din Europa

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017
Mitsubishi Motors se retrage din Europa datorita vânzărilor slabe.

Unul dintre marii constructori auto japonezi, Mitsubishi Motors, va pleca din Europa, potrivit planului pe termen mediu prezentat de companie, motivul fiind pierderile prognozate la peste 3 miliarde de euro.

Conform site-ului "Profit.ro", pentru început, Mitsubishi nu va mai lansa produse noi, după cum precizează planul de reducere a costurilor fixe și eficientizare a companiei.

Alianța Renault Nissan Mitsubishi se va concentra pe piețele din regiunea ASEAN și pe zonele Oceania, Asia de Sud, America de Sud și Africa/Orientul Mijlociu, iar celelalte piețe vor trebui să-și crească profitabilitatea.

Structura de distribuție și producție Mitsubishi a fost înființată în România în 2002, dar marca este prezentă în Europa încă din anii 70.

Pentru 2021, Mitsubishi a decis să închidă și unitățile de producție, fabrica din Olanda fiind vândută unei companii locale.

În prezent, vânzările Mitsubishi în Europa sunt susținute mai ales de SUV-ul hibrid Outlander, dar costurile de marketing și de funcționare fac neprofitabilă aici această marcă. Planul prevede oprirea vânzărilor de produse noi, la finalul actualelor modele existente.

Prin urmare, niciunul dintre automobilele existente acum în showroom-uri nu va mai primi o nouă generație.

Best sellerul - Mitsubishi Outlander, se află într-un moment în care ar trebui să lanseze o nouă generație, modelul actual fiind introdus în 2012.

Proiectele Mitsubishi s-au schimbat drastic în ultimii ani, situația financiară fiind în cădere vizibilă.

De exemplu, la finalul anului fiscal 2019 - 2020, compania a avut o pierdere de circa 200 de milioane de euro, iar pentru anul următor prognozele indică o pierdere de aproximativ 3 miliarde de euro.

În plus, în primul trimestru al actualului an fiscal, compania a avut scăderi de 57% față de anul trecut.

Mitsubishi este controlată de Nissan, care deține 34% din acțiuni, fiind acționar majoritar.


https://m.rfi.ro/eco...rage-din-europa

Edited by max_01, 28 July 2020 - 20:06.


#2
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
e bine, ca isi intareste germania monopolul.  
pot sa puna nemtii si balegar supt capota, ca oile tot cumpara.

dupa mine, se impart sferele de influenta economice. asa cum si gm a vandut opelul.

#3
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Fiele tarana usoara. Pt mine au murit acum 4 ani. Posted Image
Pleaca si din SUA, nici acolo nu au vandut nimic.
Dzeu nu bate cu parul dar cand transformi Evo din legenda in crossover si pui numele Eclipse la un SUV normal ca te vede.

Edited by SpeedDemon, 28 July 2020 - 20:18.


#4
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Noroc ca mai exista si Toyota, Volvo si alte marci pentru cei care vad dincolo de voalul de fum al nemtilor.

#5
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Mitsubishi mereu a fost in umbra celorlaltI. De multa vreme nu au mai scos un model emblematic, doar cate combinatii cu motoare de la VW tdi, apoi PSA , s-au trezit prea tarziu sa lanseze ceva produs de ei. La fel si calitatea materialelor care era slaba. In afara de legendarul EVO, nu prea am vazut nimic interesant. Doar Pajero era cautat demult, in rest L200-le ce s-a vandut si putin Outlander. Sa nu uitam de Space Star 1.2 benzina, care e super misto, insa nu se cumpara. (are consum foarte bun si performante bune la asa putere)

View PostSpeedDemon, on 28 iulie 2020 - 20:16, said:

Fiele tarana usoara. Pt mine au murit acum 4 ani. Posted Image
Pleaca si din SUA, nici acolo nu au vandut nimic.
Dzeu nu bate cu parul dar cand transformi Evo din legenda in crossover si pui numele Eclipse la un SUV normal ca te vede.

Corect!

#6
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,057
  • Înscris: 19.12.2012

View Postrich1974, on 28 iulie 2020 - 20:15, said:

e bine, ca isi intareste germania monopolul.  
pot sa puna nemtii si balegar supt capota, ca oile tot cumpara.

dupa mine, se impart sferele de influenta economice. asa cum si gm a vandut opelul.

Mitsu oricum nu faceau mare branzaprin europa.. In schimb nemtii au concurenta serioasa din partea coreenilor cu Kia si Hyundai care sunt masini foarte bune. Mai e si mazda/japoneza foarte ok. de Toyota stie toata lumea ca e masina de incredere... importan e ca omu sa fie deschis la minte si sa se informeze pt ca marfa e pe piata la alegere

#7
Excelsior01

Excelsior01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 24.07.2019

View Postmax_01, on 28 iulie 2020 - 20:05, said:

Mitsubishi Motors se retrage din Europa datorita vânzărilor slabe.

Unul dintre marii constructori auto japonezi, Mitsubishi Motors, va pleca din Europa, potrivit planului pe termen mediu prezentat de companie, motivul fiind pierderile prognozate la peste 3 miliarde de euro.

Conform site-ului "Profit.ro", pentru început, Mitsubishi nu va mai lansa produse noi, după cum precizează planul de reducere a costurilor fixe și eficientizare a companiei.

Alianța Renault Nissan Mitsubishi se va concentra pe piețele din regiunea ASEAN și pe zonele Oceania, Asia de Sud, America de Sud și Africa/Orientul Mijlociu, iar celelalte piețe vor trebui să-și crească profitabilitatea.

Structura de distribuție și producție Mitsubishi a fost înființată în România în 2002, dar marca este prezentă în Europa încă din anii 70.

Pentru 2021, Mitsubishi a decis să închidă și unitățile de producție, fabrica din Olanda fiind vândută unei companii locale.

În prezent, vânzările Mitsubishi în Europa sunt susținute mai ales de SUV-ul hibrid Outlander, dar costurile de marketing și de funcționare fac neprofitabilă aici această marcă. Planul prevede oprirea vânzărilor de produse noi, la finalul actualelor modele existente.

Prin urmare, niciunul dintre automobilele existente acum în showroom-uri nu va mai primi o nouă generație.

Best sellerul - Mitsubishi Outlander, se află într-un moment în care ar trebui să lanseze o nouă generație, modelul actual fiind introdus în 2012.

Proiectele Mitsubishi s-au schimbat drastic în ultimii ani, situația financiară fiind în cădere vizibilă.

De exemplu, la finalul anului fiscal 2019 - 2020, compania a avut o pierdere de circa 200 de milioane de euro, iar pentru anul următor prognozele indică o pierdere de aproximativ 3 miliarde de euro.

În plus, în primul trimestru al actualului an fiscal, compania a avut scăderi de 57% față de anul trecut.

Mitsubishi este controlată de Nissan, care deține 34% din acțiuni, fiind acționar majoritar.


https://m.rfi.ro/eco...rage-din-europa

Din ce am citit,vor reduce drastic numarul de modele(vanzare) in Europa,vor pastra 2-3 modele care se vand bine,restul nu se mai importa; potrivit Automarket.ro,marca nu o sa dispara ca entitate din Europa.

View Postrich1974, on 28 iulie 2020 - 20:15, said:

e bine, ca isi intareste germania monopolul.  
pot sa puna nemtii si balegar supt capota, ca oile tot cumpara.

dupa mine, se impart sferele de influenta economice. asa cum si gm a vandut opelul.

'Supt' ?!?

View Postrich1974, on 28 iulie 2020 - 20:15, said:

e bine, ca isi intareste germania monopolul.  
pot sa puna nemtii si balegar supt capota, ca oile tot cumpara.

dupa mine, se impart sferele de influenta economice. asa cum si gm a vandut opelul.

GM,Ford,au fost mari concerne,care au cumparat acum multe decenii multe marci,si au incercat sa le integreze sub umbrela lor...din pacate,nu au avut strategiile bune,si au trebuit sa vanda;de exemplu,ce succes a avut Jaguar/Land Rover,de cand au fost cumparati de TATA.Exemple sunt multe...si bune si rele,daca te uiti in istorie(Rover,Mini,Volvo,Saab) si altele...

#8
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,633
  • Înscris: 07.10.2005

View Postrich1974, on 28 iulie 2020 - 20:15, said:

e bine, ca isi intareste germania monopolul.  
pot sa puna nemtii si balegar supt capota, ca oile tot cumpara.

dupa mine, se impart sferele de influenta economice. asa cum si gm a vandut opelul.

Dupa tine nu exista pe lumea asta decat Chevrolet-ul ala Aveo ametit pe care il detii si te tot dor dintii de la marcile nemtesti. Aproape in fiecare postare de-a ta pe aria asta arunci cu noroi in ele si in posesori.

View Postconnectorxp, on 28 iulie 2020 - 20:18, said:

Noroc ca mai exista si Toyota, Volvo si alte marci pentru cei care vad dincolo de voalul de fum al nemtilor.

Care e sensul comentariului tau, au facut nemtii ceva sa dispara Mitsubishi din Europa? Ce tot pomeniti una doua de marcile germane? Discutia era despre alta marca.

Edited by Mr. Incredible, 28 July 2020 - 21:03.


#9
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Mitsubishi nu prea mai avea modele competitive: lancer a fost lansat in 2008 si a peimit dosr facelift, asx e de peste 10 ani pe piața si a primit doar facelift, oulander si pajero au vanzari slabe, l200 e pe o nisa mica. Mai aveau imiev si spacestar amandoua cam inexistente.
Miscarea oricum face parte din planul aliantei si pana cand nu o sa foloseasca platforme nissan-renault nu prea au sanse sa isi revina

#10
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

View Postrich1974, on 28 iulie 2020 - 20:15, said:

e bine, ca isi intareste germania monopolul.  
pot sa puna nemtii si balegar supt capota, ca oile tot cumpara.

dupa mine, se impart sferele de influenta economice. asa cum si gm a vandut opelul.
Sud coreenii avansează poate cel mai tare pe piața auto europeana.

View Postconnectorxp, on 28 iulie 2020 - 20:18, said:

Noroc ca mai exista si Toyota, Volvo si alte marci pentru cei care vad dincolo de voalul de fum al nemtilor.
Sau mărcile auto sud coreene Hyundai și Kia.Calitativ, sud coreenii sunt la nivelul Toyota. Poate chiar peste Toyota.

Edited by max_01, 28 July 2020 - 21:04.


#11
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,293
  • Înscris: 07.02.2003

View Postconnectorxp, on 28 iulie 2020 - 20:18, said:

Noroc ca mai exista si Toyota, Volvo si alte marci pentru cei care vad dincolo de voalul de fum al nemtilor.
Tare... fumul la propriu de la dieselurile germane :P

#12
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,108
  • Înscris: 05.06.2002

View PostMr. Incredible, on 28 iulie 2020 - 20:56, said:

Care e sensul comentariului tau, au facut nemtii ceva sa dispara Mitsubishi din Europa? Ce tot pomeniti una doua de marcile germane? Discutia era despre alta marca.
punere in context.

#13
unu999

unu999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,305
  • Înscris: 10.10.2019

View PostMr. Incredible, on 28 iulie 2020 - 20:56, said:

au facut nemtii ceva sa dispara Mitsubishi din Europa? Ce tot pomeniti una doua de marcile germane? Discutia era despre alta marca.
N-au facut decat ca statul German sa le acopere "basinile" diesel. In acest caz, mai putem vorbi de piata concurentiala?

#14
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,614
  • Înscris: 22.03.2007
Mie unul imi pare rau. Mitsubishi, asemenea tuturor marcilor japoneze si coreene inseamna fiabilitate, calitate si respect pentru client. Cred ca a avut dreptate sociologul ala englez, care a spus ca inteligenta omului de rand a ajuns la un climax acum vreo 20 de ani si de atunci o va lua in jos...

#15
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,725
  • Înscris: 10.12.2006
Experienta mea unica cu un Polo si un Colt cu 2 ani mai tanar e ca la Polo mi s-a stricat macaraua de la geamul electric al pasagerului, iar la Colt sunt pe duca cutia de viteze si caseta de directie. Pe forum cand intri, toata lumea are probleme cu cutia de viteze. Din examinarea de aproape a cazului concluzionez ca Mitsubishi nu-s prea fiabile si le urez drum bun si vanzari multe prin India.

#16
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,041
  • Înscris: 22.05.2003
Au fost depasiti de multe vreme.
Modelele lor nu au cautare pe piata europeana.

Exceptant poate Outlender EV, restul nu aveau cerere.

#17
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018

View PostMizu, on 28 iulie 2020 - 21:58, said:

...la Colt sunt pe duca cutia de viteze si caseta de directie. Pe forum cand intri, toata lumea are probleme cu cutia de viteze.

intamplarea si numai intamplarea face ca, din 2005, cutia de viteze respectiv caseta de directie, printre altele, sa fie fabricate in Olanda/Europa. deh, vorba aia, nu poti face din c.ac.at bici si sa si pocneasca.

View PostMizu, on 28 iulie 2020 - 21:58, said:

Din examinarea de aproape a cazului concluzionez ca Mitsubishi nu-s prea fiabile si le urez drum bun si vanzari multe prin India.

pe barosaneala...



#18
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,036
  • Înscris: 02.03.2003
Este o veste foarte proasta dar unii nu vor sa intealaga asta.
Europa devine o piata inchisa, captiva, cu cateva marci monopoliste care doar mimeaza concurenta.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate