Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Medicina Cluj vs Târgu Mureș

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Teodora39

Teodora39

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 21.07.2020
Buna ziua! Sunt eleva in clasa a11a si vreau mai departe sa dau la medicina, insa nu ma pot decide în privinta orasului. Eu sunt din Targu Mures si aici avem facultate buna de medicina, insa orasul e anost, mic si deja m-am plictisit de el. Nu ofera foarte multe posibilitati, mai ales studentilor. De aceea ma tenteaza Cluj, insa caminul nu e cea mai optima solutie pentru mine. Nici nu o exclud, dar as prefera sa o evit, iar chiriile in cluj sunt mult prea scumpe. Daca raman acasa stiu ca voi avea mult confort, mancare gatita, un oras pe care il cunosc, camera mea si conditii bune de invatat. Insa mutarea in alt oras sunt sigura ca m-ar dezvolta enorm si as avea mai multe posibilitati, mai mult sociale, caci facultatile cred ca sunt la fel de bune. De mentionat e ca admiterea la cluj e mult mai grea, din 2 materii si presupune o pregatire mai intensa, de aceea doresc sa ma hotarasc cat mai rapid, sa ma pot apuca de invatat. Care ar fi optiunea mai buna? Merita sa plec din oras doar ca sa experimentez acea "viata de student", cand am facultatea aici, aproape?

#2
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014