Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cumparare statie incarcare masina electrica
Last Updated: Mar 19 2024 20:23, Started by
add
, Jul 08 2020 16:56
·
27
#37
Posted 31 July 2020 - 22:42
Are si cablu, dar l-am platit separat. Am asamblat-o azi, mai trebuie sa pun un stecher temporar sa fac si proba.
Attached Files |
#38
Posted 01 August 2020 - 13:41
Cam astea sunt componentele.
Poti pune, te rog, scan cu manulul / schema de ansamblare? Am un prieten ce a cumparat tot din China o statie chioara, dar pusa public. Ca sa nu vina musterii, l-am ajutat cu un Sonoff si un contactor pe alimentare. Acum conecteaza la masina si porneste Sonoff de pe telefon -> contactorul porneste camera. Attached FilesEdited by Courage, 01 August 2020 - 13:41. |
#39
Posted 01 August 2020 - 13:54
Courage, on 01 august 2020 - 13:41, said:
Ca sa nu vina musterii, l-am ajutat cu un Sonoff si un contactor pe alimentare. Acum conecteaza la masina si porneste Sonoff de pe telefon -> contactorul porneste camera. Ma intereseaza si pe mine solutia sa o pornesc din telefon. |
#40
Posted 01 August 2020 - 14:04
Orice Sonoff e bun, pentru ca el nu comanda direct statia, el comanda bobina unui contactor, care alimenteaza statia.
https://www.emag.ro/...c/pd/DSFWJFBBM/ Problema este ca pt 7.2 Kw, ai nevoie de contactor monofazat de 32A, ceea ce nu prea am vazut in Romania. Sau ce am gasit, e cam scump. Se ia un contactor de 32A 4P si se folosesc doar 2p https://www.dedeman....210m5/p/1039447 Edited by Courage, 01 August 2020 - 14:10. |
#41
Posted 01 August 2020 - 16:05
#43
Posted 01 August 2020 - 17:23
Daca pui cate 2 contacte in paralel reduci curentul pe fiecare , la asta se referea @kolfeading.Daca tot are contactorul 4P si ai monofazat e bine sa legi cate 2P in paralel.
|
#44
Posted 01 August 2020 - 17:41
https://openevse.doz...ed and Value/26
Asta e tutorialul dupa care am asamblat. Schema ajuta mult. Singura problema pe care am avut-o a fost ca cablul a venit cu 2 fire de curenti mici si n-am stiut care e pilotul, mai ales ca aveau culori neutre, gri si negru. Era cel negru aparent, dar nu l-am nimerit din prima ca peste tot negrul e masa. Celalalt înțeleg ca nu se foloseste in europa. |
#45
Posted 01 August 2020 - 17:58
Multumesc.
Daca tot avem profesionisti aici o rugaminte: sunt ok sigurantele pt statia monofazica de 7,2 kw? Am vazut postat intrerupator diferential la preturi mult mai mari decat ce am eu. Pana una alta chinezaria merge perfect de aproape 1 an. Attached Files |
#46
Posted 01 August 2020 - 21:59
is OK ca valoare( 40 A pt 32A\7kW curentul de incarcare) dar de ce ai pus 2 ? era suficienta doar cea cu protectia diferentiala.
|
|
#47
Posted 01 August 2020 - 22:51
Nu mai stiu unde citisem ca trebuie intrerupator diferential si siguranta separat...ca fac chestii diferite...sunt novice
|
#48
Posted 01 August 2020 - 22:59
"intrerupatorul diferential" e si siguranta de 40 A +diferential de 30 mA.
mai exact e o siguranta automata cu protectie diferentiala de 30 mA. adica declanseaza cand depaseste curentul nominal(40A) sau cand diferenta dintre curentul de pe faza si cel de pe nul > 30 mA. Edited by csi1, 01 August 2020 - 23:04. |
#49
Posted 02 August 2020 - 10:17
Courage, on 01 august 2020 - 16:35, said:
Dar are o faza si un nul (e monofazat)... Treci faza prin 2 contacte din cele 4. Treci nulul prin celelalte 2 contacte din cele 4. Fiecare contact va suporta doar jumatate din curent. raven75, on 01 august 2020 - 17:58, said:
sunt ok sigurantele pt statia monofazica de 7,2 kw? Dar mai intai o clarificare. Exista 2 tipuri de "diferential" din punct de vedere al protectiilor pe care le include in acelasi pachet. Varianta 1: exista "diferential" care, in aceeasi carcasa, ofera atat protectie la curenti diferentiali (electrocutare), cat si protectie la scurt-circuit si suprasarcina. Astea sunt foarte raspandite in format monofazat. Sunt foarte greu de gasit in format trifazat. Le recunosti dupa litera "B", "C" sau "D" inainte de curentul nominal. In cazul tau, apare "C 40". Litera reprezinta "viteza" de declansare la scurt-circuit. Varianta 2: exista "diferential" care ofera DOAR protectie la curenti diferentiali (electrocutare). NU include si protectia la scurt-circuit si suprasarcina. Curentul nominal la care rezista este trecut sub forma "40 A", fara sa fie precedat de curba de declansare B / C / D. Dispozitivul Schneider din stanga este Varianta 1, include protectia diferentiala, la suprasarcina si scurt-circuit. Dispozitivul Schneider din dreapta este disjunctor pentru protectie la suprasarcina si scurt-circuit. Este oarecum redundant, nu era neaparat necesar, deoarece "diferentialul" din stanga este din acela care oricum include protectia la suprasarcina si scurt-circuit. Acum problema: Exista mai multe tipuri de protectie diferentiala, in functie de tipul de curent la care declanseaza.
Concluzie:
In mod normal, statia de incarcare ar trebui sa ofere protectie de 6 mA la curent rezidual continuu. Attached FilesEdited by kolfleading, 02 August 2020 - 10:21. |
#50
Posted 02 August 2020 - 11:21
#51
Posted 02 August 2020 - 13:04
""Type A RCCB is not suggested for EV charger because Battery chargers inside EV vehicles can produce high levels of harmonic distortion, due to the technology employed and the nonlinear loading of the supply during charging. Type AC & A RCDs are only designed for use on supplies with standard 50Hz waveforms. High frequency AC flowing through these RCDs can cause overheating of the trip circuit components, leading to failure of the RCD due to incorrect application."""
sursa :Schneider Electric Tot la ei pe site am vazut o schema recomandata unde au pus un RCCB type AC in serie cu unul type B. Edited by csi1, 02 August 2020 - 13:08. |
|
#52
Posted 02 August 2020 - 13:10
Tipul A sau B nu are legatura cu numarul de faze.
Exista Tip A monofazat si trifazat. Exista Tip B monofazat si trifazat. @Courage: cele 2 linkuri de pe Aliexpress sunt doar protectia diferentiala la curenti reziduali, trebuie adaugat in circuit si un disjunctor ("siguranta normala") pentru protectia la scurt-circuit si suprasarcina. Si acum o parere personala...
Eu personal NU am incredere in produsele de pe AliExpress si NU as cumpara dispozitive de siguranta de pe Aliexpress. Attached FilesEdited by kolfleading, 02 August 2020 - 13:12. |
#53
Posted 02 August 2020 - 13:45
csi1, on 02 august 2020 - 13:04, said:
""Type A RCCB is not suggested for EV charger because Battery chargers inside EV vehicles can produce high levels of harmonic distortion, due to the technology employed and the nonlinear loading of the supply during charging. Type AC & A RCDs are only designed for use on supplies with standard 50Hz waveforms. High frequency AC flowing through these RCDs can cause overheating of the trip circuit components, leading to failure of the RCD due to incorrect application.""" sursa :Schneider Electric Motivul: incarcatoarele AC de auto actuale folosesc Active PFC (Power Factor Correction). Asta are ca efect tocmai reducerea distorsiunilor si a armonicilor curentului consumat. Active PFC face curentul sa aiba forma cat mai sinusoidala, cat mai in faza cu tensiunea. The boost converter attempts to maintain a constant DC bus voltage on its output while drawing a current that is always in phase with and at the same frequency as the line voltage. Sursa: https://en.wikipedia...ctor#Active_PFC In plus, am vazut recomandari ale producatorilor de statii de incarcare pentru diferential tip A. Oricum, toate aceste discutii duc spre concluzia ca tot mai sigura e o statie de incarcare care include functia de protectie la curent rezidual. Edited by kolfleading, 02 August 2020 - 13:47. |
#54
Posted 02 August 2020 - 14:17
Deci ca sa recapitulam, ca nu cred ca pune nici dracu sigurante mai scumpe decat statia. Ajunge o siguranta cu protecție diferentiala de tip AC? Mai e necesar si altceva? E vreo varianta mai buna ca raport siguranta/pret?
Am mai gasit asta: https://www.schrack....a-ar052203.html la care din ce inteleg mai trebuie o siguranta normala. Corect? Edited by add, 02 August 2020 - 14:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users