Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
credeti ca pe timp de criza produsele low-cost vor fi grav afectate?
Last Updated: Jun 30 2020 07:33, Started by
on64
, Jun 28 2020 08:32
·
0
#1
Posted 28 June 2020 - 08:32
credeti ca intr-o criza economica o marca auto low-cost precum dacia ar fi mai putin afectata decat una mai scumpa precum mercedes-benz?
sau toate sunt grav afectate, iar diferentele dintre impactul negativ sunt minore? |
#2
Posted 28 June 2020 - 08:51
visezi la mercedes cu pret de dacie si logan la pret de bicicleta?
cat am lucrat in aceasta pandemie nu am lucrat in 2 ani normali |
#3
Posted 28 June 2020 - 08:55
Problema este de vanzari.
E nevoie de un nr minim de unitati vandute, si daca e criza, s-ar putea ca nicio marca sa nu atinga acel numar. |
#4
Posted 28 June 2020 - 09:14
Depinde cine e mai afectat de acea criza ... daca sunt cei cu venituri mai modeste, atunci produsele low-cost sunt mai afectate, daca sunt cei cu venituri mari, atunci produsele adresate celor cu venituri mari sunt mai afectate. Momentan vanzarile mai slabe de masini sunt datorate mai mult altor factori, faptului ca oamenii nu au putut iesi din casa, faptului ca unele fabrici/reprezentante auto au fost inchise sau au lucrat cu restrictii cateva luni, etc.
Aparent produsele low-cost ar trebui sa fie mai afectate, pentru ca o criza in general ii afecteaza mai tare pe cei cu venituri mici, dar se intampla si alt fenomen, o parte din cei care pana atunci cumparau produse medii se reorienteaza spre produsele low-cost pentru a face economii ... asa ca pana la urma cred ca cele mai afectate sunt produsele medii si producatorii de low-cost sunt mai putin afectati. Cei premium sunt afectati in masura in care criza ii afecteaza pe cei mai bogati in proportii suficient de mari ... e clar ca un patron de restaurant/hotel va avea acum alte prioritati decat sa-si upgradeze Mercedesul, va incerca in primul rand sa-si salveze afacerea. |
#5
Posted 28 June 2020 - 09:46
Porneste de la notiunea 'pret x volum' si vezi care si in ce directie se ajusteaza in criza.
|
#6
Posted 28 June 2020 - 09:48
on64, on 28 iunie 2020 - 08:32, said:
... iar diferentele dintre impactul negativ sunt minore? Diferențele dintre impactul negativ și cine? IT-stul lui tata. Edited by ericmario, 28 June 2020 - 09:49. |
#7
Posted 28 June 2020 - 10:29
#8
Posted 28 June 2020 - 10:38
Daca discutam despre domeniul auto, acesta are nevoie mare de o schimbare in bine. Calitatea automobilelor a scazut drastic, dotarile s-au scumpit. Am vazut Golf nou, fara presuri, de exemplu. Presurile erau dotare. Acele numere despre care vorbesc colegii, au rolul de a tine preturile sus. Acum, in lipsa vanzarii, preturile ar trebui sa scada. Si cum calitatea a scazut constant, scaderea vanzarilor, cel putin in domeniul auto, ar trebui sa aiba numai efecte pozitive. Nu poti produce o masina, cu 4 ani de utilizare in minte. Ii pui motor de trotineta, vezi Doamne sa fie eco, dar masina respectiva se va dezintegra, practic, dupa perioada de garantie. deci, daca pui cap la cap poluarea rezultata in urma producerii masinii si faptul ca acestea nu se mai fac gandite sa tina, rezulta ca platim mai mult, primim mai putin si suntem pacaliti ca traim eco.
|
#9
Posted 28 June 2020 - 11:14
Ba poți ca te ajuta UE.O sa vina cu norma euro XX și o sa te oblige sa schimbi mașina la un anumit număr de ani.Nu mai vorbim de faptul ca alea electrice au durata accumulatorului la 160-200 mii km.Vreau sa îl vad pe cel cu mașina electrica care schimba bateria...
|
#10
Posted 28 June 2020 - 12:08
gymy, on 28 iunie 2020 - 11:14, said:
Nu mai vorbim de faptul ca alea electrice au durata accumulatorului la 160-200 mii km. |
|
#11
Posted 28 June 2020 - 13:01
utopium, on 28 iunie 2020 - 12:08, said:
Mai mult decat suficient pentru un proprietar (eu intentionez sa schimb toate masinile pe care le iau de noi inainte sa ajunga la 100.000) ... dar ca idee, Tesla a anuntat noi acumulatori care rezista 1 milion de km. Curg pereții nene... |
#12
Posted 28 June 2020 - 15:01
#14
Posted 28 June 2020 - 15:48
#15
Posted 28 June 2020 - 15:52
|
#16
Posted 30 June 2020 - 07:33
Eu zic ca low-costul se adapteaza cel mai rapid la crize ...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users