Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Noua generatie S-Class = HIDOSENIE stil Bangle^2 sau mai rau

- - - - -
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#91
Failsafe

Failsafe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 25.04.2020
LOL de LOL ce aberatii, cica S-class si seria 7  "de mosnegi" ... pai da, cand n-ai treaba cu masinile, ajungi la astfel de aberatii..

Modelele din clasa de lux(segmentul F) sunt varful absolut al industriei auto, cele mai avansate tehnologii si cele mai importante inovatii - care vor ajunge sa fie mai tarziu implementate de majoritatea celorlalte segmente, pe aceste modele apar! Iar pe langa tehnologie, ofera si confort, rafinament si eleganta! Ba chiar si perfomante!

#92
spinname

spinname

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 01.08.2011
Exact, oferã tot ceea ce vrea un mosneag.

#93
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005
Asta cu mosnegii e o aberatie. Majoritatea celor pe care i-am vazut in Seria 7, A8 si S-Class nu erau mosnegi. Ar putea fi mosnegi pentru cei care au 20 ani.

#94
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,042
  • Înscris: 10.04.2006
În afarã chiar sunt vãzute ca mașini de vârsta a treia.
Dar alea de obicei sunt cu șofer.
Nu prea conduc propriile s-class-uri.

La noi în România e total altã lume.
Cu mulți rromi sau puștani care își iau seria 7 ca sã epateze.
Sã nu fie comparați cu sarakii care 'are' doar seria 3.

#95
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,661
  • Înscris: 21.06.2016

View PostFailsafe, on 24 mai 2020 - 13:00, said:

LOL de LOL ce aberatii, cica S-class si seria 7  "de mosnegi" ... pai da, cand n-ai treaba cu masinile, ajungi la astfel de aberatii..

Modelele din clasa de lux(segmentul F) sunt varful absolut al industriei auto, cele mai avansate tehnologii si cele mai importante inovatii - care vor ajunge sa fie mai tarziu implementate de majoritatea celorlalte segmente, pe aceste modele apar! Iar pe langa tehnologie, ofera si confort, rafinament si eleganta! Ba chiar si perfomante!

Eu in viata mea nu am vazut on sub 50 de ani in masinile astea si care sa nu fie in trening, lant la git, ochelari de soare noaptea, si/sau de anumite etnii (arabi, chinezi, "indieni"). Evident ma refer la cei care isi cumpoara masina pe banii lor, nu ca vine de companie, functie, institutie.
Inovatiile alea nu fac doi lei la oameni mai tineri, ca pina la urma conduci o vaca mare si grea.
Masinile de banii astia pe care le vad eu cumparate in oamenii ceva mai tineri sint cele sport. Tesla (X,S), si, din pacate, SUVuri.

#96
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,482
  • Înscris: 30.08.2017
Trebuie sa recunosc ca n-am inteles niciodata de ce aleg astia masini mari si grele cand ar putea de aceiasi bani sa isi ia un M3, un M5 (daca e musai sa fie BMW) care iti ofera si spatiu, dar si performanta. Am vazut inclusiv indivizi care isi iau Rolls Royce pentru a-l conduce....wtf?

#97
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,042
  • Înscris: 10.04.2006
Pentru confort.
Ai vazut ca intr-un S-klasse ai in spate 2 fotolii in loc de o bancheta cu 3 locuri?
Ce spuneam, sofer personal + stat in spate intr-un fotoliu.

Altfel, vorba ta, de banii aia iti cumperi masini mult mai sportive.
Dar de la o varsta, te cam dor oasele pe o suspensie tare Posted Image

Edited by Nenea Zap, 25 May 2020 - 10:14.


#98
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,482
  • Înscris: 30.08.2017
Daca oamenii aia ar sta in spate, S Klasse/S7/A8 sunt fenomenale. Am vazut un review la Maybach Pullman (adica un S upgradat)...stai in spate in conditii mai bune decat la world class. Dar multi le iau ca sa le conduca. Ori, pentru sofer, in afara de o prestanta valabila doar in lumea lor, mare avantaj nu aduc. Iar astea sportive din gama de top au conform, mai ales daca vin cu suspensia pneumatica.

Acum cativa ani am lucrat pentru o firma la care CEO venea cu S Klasse. Tipa o conducea din comuna Berceni (unde statea) pana la Piata Sudului iar de acolo prelua soferul conducerea masinii iar ea statea in spate cu laptopul si lucra.

Edited by george_alexandru, 25 May 2020 - 10:27.


#99
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,042
  • Înscris: 10.04.2006
Eu am lucrat la o firma unde CEO-ul venea in vizita cu un Nissan GT-R 'tunat' :D
Acelasi pret sau poate mai scump decat un S-Klasse, confort total opus.

#100
Failsafe

Failsafe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 25.04.2020

View Postvrajitoruldinoz, on 25 mai 2020 - 07:08, said:

Eu in viata mea nu am vazut on sub 50 de ani in masinile astea si care sa nu fie in trening, lant la git, ochelari de soare noaptea, si/sau de anumite etnii (arabi, chinezi, "indieni"). Evident ma refer la cei care isi cumpoara masina pe banii lor, nu ca vine de companie, functie, institutie.
Inovatiile alea nu fac doi lei la oameni mai tineri, ca pina la urma conduci o vaca mare si grea.
Masinile de banii astia pe care le vad eu cumparate in oamenii ceva mai tineri sint cele sport. Tesla (X,S), si, din pacate, SUVuri.
Pai nu vezi, ca te invarti intre saracani si cocalari!

In realitate e fix invers!

Pai cine sa nu dea doi bani pe inovatii, confort si rafiment? Evident cocalarii prosti care nu se pricep la nimic, nu au nici un fel de gusturi si doar vor sa para cool! La astia merg masinile sport, eventual cu niste tuning, mai ales vizual, din ala de neam prost rau de tot! :D

Doar asa un mic puls de pe un forum de proprietari: https://mbworld.org/...ss-drivers.html

View Postgeorge_alexandru, on 25 mai 2020 - 09:39, said:

Trebuie sa recunosc ca n-am inteles niciodata de ce aleg astia masini mari si grele cand ar putea de aceiasi bani sa isi ia un M3, un M5 (daca e musai sa fie BMW) care iti ofera si spatiu, dar si performanta. Am vazut inclusiv indivizi care isi iau Rolls Royce pentru a-l conduce....wtf?
Intrebarea inversa ar fi mult mai rationala: de ce o masina sport, pe care oricum nu o vei putea conduce prea mult "cum trebuie" pe drumurile publice, care sunt inconfortabile, zgomotoase, cu garda la sol joasa ce creste sansele de avariere, dotari minimaliste, samd. - in general mult mai multe dezavantaje decat avantaje.

View Postgeorge_alexandru, on 25 mai 2020 - 10:22, said:

Daca oamenii aia ar sta in spate, S Klasse/S7/A8 sunt fenomenale.
Din contra, fenomenale sunt sa le conduci. Multi posesori de S nici nu stiu cum e sa stai pe locurile din spate.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BZ_D2olZr_k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#101
Failsafe

Failsafe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 25.04.2020

View PostNenea Zap, on 24 mai 2020 - 16:26, said:

În afară chiar sunt văzute ca mașini de vârsta a treia.
Dar alea de obicei sunt cu șofer.
Nu prea conduc propriile s-class-uri.
Astea-s "intelepciuni" de la birtul satesc, privitor la ce se intampla "in afara"...

U.S. Customers Like To Drive
Mercedes doesn’t have a lot of direct data on how many S-Class owners drive for themselves versus have a chauffeur, but it uses the Executive Rear Seating package as a good indicator – why would you pay for the fancy back seats if you weren’t going to sit back there? About 10 percent of S-Class buyers opt for that pack, and around 30 percent of Maybach shoppers do. Mercedes officials say you can probably extrapolate those numbers to estimate whether the cars are owner- or chauffeur-driven.
https://www.motor1.c...es-benz-sclass/

#102
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018

View Postgeorge_alexandru, on 25 mai 2020 - 09:39, said:

Trebuie sa recunosc ca n-am inteles niciodata de ce aleg astia masini mari si grele cand ar putea de aceiasi bani sa isi ia un M3, un M5...

Din ce directie trebuie privit un fier de 2 tone pentru a parea "masina sport"?

#103
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,351
  • Înscris: 22.10.2007
Din acelasi unghi din care alea super sport au 1.5t

#104
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,482
  • Înscris: 30.08.2017

View Postjiovrica-ciobanoiu, on 25 mai 2020 - 13:10, said:



Din ce directie trebuie privit un fier de 2 tone pentru a parea "masina sport"?

Din direcția corectă. M5 o avea 2 tone, dar bate cam toate sedanurile in materie de sportivitate asigurând spațiu, un confort decent plus dotări pe măsură. Din punctul meu de vedere e masina ideala, e excelentă si in viata de zi cu zi, si pe circuit. De aceea zic ca nu înțeleg de ce ți-ai lua niște monștri la care folosești doar o parte din avantaje (adica nu beneficiezi de spațiul in plus si nici de dotările pentru pasagerii din spate). Iar pentru șofer nu sunt avantaje, din contra. La aceiași bani vei avea o mașină mai grea cu o motorizare mai slabă.

#105
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018

View Post_-livio-_, on 25 mai 2020 - 13:44, said:

Din acelasi unghi din care alea super sport au 1.5t

Corect, afirmatia Dvs. se verifica: un Chiron la 1500CP si peste 2 tone este doar o masina sport, nu se poate incadra la alea super-sport. Alea au 1.5 tone, nu?

#106
Failsafe

Failsafe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 25.04.2020
M5 si "confort decent" ... lol... "folosesti doar o parte din avantaje" si "locurile din spate"... pana mea, m5 nu cumva are locuri in spate? "dotari pentru pasagerii din spate" ... e clarc ca te depaseste subiectul...

#107
Failsafe

Failsafe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 25.04.2020
Ambianta si o parte din gadgeturi de la s-ul curent s-au putut vedea mai sus...

alte chestii:

de vazut de la 1:00:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yWxylVjKME8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

insonorizare S350d (diesel) cu pornire la rece si mers(se poate observa si raportat la voce sau zgmotul mainii pe volan):

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gWvJ3MZ8yCU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

de ce nu si un A8, ca tot vorbim de astea mari din clasa de lux... de vazut de la 3:00:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ifoFOXRBiHM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#108
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,482
  • Înscris: 30.08.2017
Cred ca n-ar strica sa mai citești de câteva ori ce am scris, poate reușești sa si înțelegi.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate