Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Samsung Galaxy j3-2017-Problema Volte

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.06.2017
Va salut!Am avut probleme cu 2 Abonamente la Digi si anume nu mergea sa sun si sa fiu sunat si am afla tot aici e forum ca e problema de la Volte. Un abonament il folosea într-un iphone 5SE. Si am mult cartela într-un A3 2017 acum cateva ore si pare totul in regula nu mai am eroare la apeluri si am si functia Volte. Iar celălalt abonament am cartela in j3 2017, si din cate am inteles acest telefon ar trebui sa aiba functia Volte dar nu o are, am băgat si cartela aia in A3 si nici aici nu apare Volte, care ar fi problema/rezolvarea?

#2
ssss

ssss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 04.02.2006
ce versiune de android ai? la J3 2017 exista update pt android9 (detin si eu acelasi telefon si am aceasta versiune)

Edited by ssss, 25 April 2020 - 21:07.


#3
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.06.2017

View Postssss, on 25 aprilie 2020 - 20:59, said:

ce versiune de android ai? la J3 2017 exista update pt android9 (detin si eu acelasi telefon si am aceasta versiune)
Android 8.0.0 am si pe j3 si pe a3

#4
ssss

ssss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 04.02.2006
sfatul meu:incearca un update de software la Android 9.
Te duci la setari, la Actualizari software, iar de-acolo rezolvi tu

Edited by ssss, 25 April 2020 - 21:30.


#5
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.06.2017

View Postssss, on 25 aprilie 2020 - 21:18, said:

sfatul meu:incearca un update de software la Android 9.
Te duci la setari, la Actualizari software, iar de-acolo rezolvi tu
E putin dubios cum de la o cartela merge si la una nu...o sa incerc sa fac update

Edited by Mishhuu, 25 April 2020 - 21:54.


#6
ssss

ssss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 04.02.2006
O alta varianta este sa iei legatura cu cei de la RCS-RDS in privinta acestui lucru. Le explici tot ce trebuie, ca ai pus cartela X (cu probleme) intr-un telefon la care cartela Y (fara probleme) mergea cu acesta etc. Intelegi tu ce si cum.

#7
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
De unde ai achizitinat telefonul?

#8
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.06.2017

View Postssss, on 25 aprilie 2020 - 22:04, said:

O alta varianta este sa iei legatura cu cei de la RCS-RDS in privinta acestui lucru. Le explici tot ce trebuie, ca ai pus cartela X (cu probleme) intr-un telefon la care cartela Y (fara probleme) mergea cu acesta etc. Intelegi tu ce si cum.

View Postxeleron, on 26 aprilie 2020 - 06:35, said:

De unde ai achizitinat telefonul?
Greu cu ăștia, ca am făcut o sesizare de peste 3 săptămâni ca am eroare cu apelurile si nicio rezolvare aici pe forum m-au ajutat băieții si am aflat de Volte. Am făcut update la Android 9 si tot nu am rezolvat nimic. O sa incerc sa sun la ei

View Postxeleron, on 26 aprilie 2020 - 06:35, said:

De unde ai achizitinat telefonul?
Chiar nu mai stiu cred ca de pe Emag

#9
ssss

ssss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 04.02.2006
Vorbeste eventual cu @Digi_helper, da-i un PM sau scrie-i pe topicul dedicat.
Se pare ca se manifesta problema pe 1 singura cartela, du-te intr-un magazin DIGI sa ti-o schimbe

Edited by ssss, 26 April 2020 - 11:23.


#10
breitner

breitner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,819
  • Înscris: 17.05.2010
eMag e si platforma de vanzare de la terti (asa ca e mai dubios)!

#11
ssss

ssss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 04.02.2006
Initiator, ai pus macar SIM-ul bun in telefonul de care te plangi?

#12
Mishhuu

Mishhuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.06.2017

View Postssss, on 26 aprilie 2020 - 11:38, said:

Initiator, ai pus macar SIM-ul bun in telefonul de care te plangi?
Am sunat la Digi si s-a înaintat o sesizare problema e de la telefon ca au zic ca pot le pare Volte ca fiind activ pe cartela. M-au îndrumat ei prin setări sa activez apel 4g dar nu imi pare pe nicăieri.

#13
ssss

ssss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 04.02.2006
Destul de ciudata problema matale..

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate