Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Samsung Galaxy j3-2017-Problema Volte
Last Updated: Apr 26 2020 16:22, Started by
Mishhuu
, Apr 25 2020 20:51
·
0
#1
Posted 25 April 2020 - 20:51
Va salut!Am avut probleme cu 2 Abonamente la Digi si anume nu mergea sa sun si sa fiu sunat si am afla tot aici e forum ca e problema de la Volte. Un abonament il folosea într-un iphone 5SE. Si am mult cartela într-un A3 2017 acum cateva ore si pare totul in regula nu mai am eroare la apeluri si am si functia Volte. Iar celălalt abonament am cartela in j3 2017, si din cate am inteles acest telefon ar trebui sa aiba functia Volte dar nu o are, am băgat si cartela aia in A3 si nici aici nu apare Volte, care ar fi problema/rezolvarea?
|
#2
Posted 25 April 2020 - 20:59
ce versiune de android ai? la J3 2017 exista update pt android9 (detin si eu acelasi telefon si am aceasta versiune)
Edited by ssss, 25 April 2020 - 21:07. |
#3
Posted 25 April 2020 - 21:17
#4
Posted 25 April 2020 - 21:18
sfatul meu:incearca un update de software la Android 9.
Te duci la setari, la Actualizari software, iar de-acolo rezolvi tu Edited by ssss, 25 April 2020 - 21:30. |
#5
Posted 25 April 2020 - 21:54
#6
Posted 25 April 2020 - 22:04
O alta varianta este sa iei legatura cu cei de la RCS-RDS in privinta acestui lucru. Le explici tot ce trebuie, ca ai pus cartela X (cu probleme) intr-un telefon la care cartela Y (fara probleme) mergea cu acesta etc. Intelegi tu ce si cum.
|
#8
Posted 26 April 2020 - 10:30
ssss, on 25 aprilie 2020 - 22:04, said:
O alta varianta este sa iei legatura cu cei de la RCS-RDS in privinta acestui lucru. Le explici tot ce trebuie, ca ai pus cartela X (cu probleme) intr-un telefon la care cartela Y (fara probleme) mergea cu acesta etc. Intelegi tu ce si cum. xeleron, on 26 aprilie 2020 - 06:35, said:
De unde ai achizitinat telefonul? xeleron, on 26 aprilie 2020 - 06:35, said:
De unde ai achizitinat telefonul? |
#9
Posted 26 April 2020 - 11:20
Vorbeste eventual cu @Digi_helper, da-i un PM sau scrie-i pe topicul dedicat.
Se pare ca se manifesta problema pe 1 singura cartela, du-te intr-un magazin DIGI sa ti-o schimbe Edited by ssss, 26 April 2020 - 11:23. |
#10
Posted 26 April 2020 - 11:23
eMag e si platforma de vanzare de la terti (asa ca e mai dubios)!
|
|
#11
Posted 26 April 2020 - 11:38
Initiator, ai pus macar SIM-ul bun in telefonul de care te plangi?
|
#12
Posted 26 April 2020 - 16:07
ssss, on 26 aprilie 2020 - 11:38, said:
Initiator, ai pus macar SIM-ul bun in telefonul de care te plangi? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users