Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
Last Updated: Apr 19 2024 16:18, Started by
spinname
, Mar 03 2020 10:56
·
138
#20
Posted 03 March 2020 - 11:30
Platon, on 03 martie 2020 - 11:10, said:
Pentru oras o sa fie cat se poate de ok, ma intreb daca eu locuiesc la bloc unde o incarc? Trag un fir pana jos ? Sunt niste role cu prelungitor la Hornbach... Karhu, on 03 martie 2020 - 11:16, said:
In ce oraș ai de mers 50 km pana la serviciu? Până și Bucureștiul e mult mai mic de la un capăt la altul... |
#21
Posted 03 March 2020 - 11:30
stoshiba, on 03 martie 2020 - 11:09, said:
Si la 3-4 lei kWh, daca acum sunt statii cu 2 lei pe kWh, nu o sa fie nicio economie fata de motoarele termice avand in vedere ca este nevoie de 13-15 kWh la suta de km. Si pana la urma,cine a zis ca electricele au aparut pe piata pentru economie de carburant? Ulei consuma?Antigel?Bujii?Garnituri?Injectoare?Turbine?Egr?Sonde Lambda?Filtru de particule?Fulii?Curele?Distributie?Kit ambreiaj?Dar Volanta? Te doare capul cum gandesc unii. Edited by AdrianHH, 03 March 2020 - 11:31. |
#22
Posted 03 March 2020 - 11:33
AdrianHH, on 03 martie 2020 - 11:30, said:
De parca benzina va ramane 5.2 pana la finalul secolului Si pana la urma,cine a zis ca electricele au aparut pe piata pentru economie de carburant? Ulei consuma?Antigel?Bujii?Garnituri?Injectoare?Turbine?Egr?Sonde Lambda?Filtru de particule?Fulii?Curele?Distributie?Kit ambreiaj?Dar Volanta? Te doare capul cum gandesc unii. Ai impresia ca motoarele electrice si bateriile sunt fara-de-moarte ? |
#23
Posted 03 March 2020 - 11:36
binisor
vw e-up s-a lansat cu doar 100km autonomie sa vedem pret si dotari |
#24
Posted 03 March 2020 - 11:37
#25
Posted 03 March 2020 - 11:39
Bursul, on 03 martie 2020 - 11:13, said:
Asta e alta poveste. Cand se va umple de electrice (intrun viitor indepartat) vom vedea o gramada de improvizatii pe la blocuri. Merge pe 220 V ? Auzisem ceva de 380 V, adica ar trebui trifazic. Daca merge pe 220 V, la case nu ar fi problema. La bloc o sa fie plin de role de cate 50 m, din casa pana la masina. O sa se incurce vecinii in cabluri... |
#26
Posted 03 March 2020 - 11:41
Magicwisewolf, on 03 martie 2020 - 11:39, said:
La bloc o sa fie plin de role de cate 50 m, din casa pana la masina. O sa se incurce vecinii in cabluri... - Scuze vecinul, azi noapte am incurcat cablurile si am incarcat de la tine. Nu te superi, nu? Hai ca e Pastele, dai si tu de la tine. |
#27
Posted 03 March 2020 - 11:44
Pai la 22.000 euroi iti cumperi masina nu trotineta electrica. Bine, stiti vorba aia romaneasca.... prost nu-i ala care cere ...!
|
#28
Posted 03 March 2020 - 11:44
Platon, on 03 martie 2020 - 11:10, said:
Pentru oras o sa fie cat se poate de ok, ma intreb daca eu locuiesc la bloc unde o incarc? Trag un fir pana jos ? Cred ca inainte sa investim in masini ar trebui sa ne gandim unde le parcam si unde le incarcam, stiu ca unii ar zice ca la Kaufland, dar poate incapea acolo cateva sute de masini simultan ? 200 Km este putin. Puin inseamna pentru mine si 400. O masina electrica petrece mai mult timp in priza decat pe sosea. Pana cand treaba asta cu alimentarea nu trece dincolo de acumulator, saua cumulatorii nu devin mai smecheri, eu zic pas. Nu ca as avea bani de masina electrica, dar sa presupunem. |
|
#29
Posted 03 March 2020 - 11:44
E bine ca se va baga si Dacia pe electrice. E la moda zilele astea si e important ca Dacia sa nu ramana pe dinafara. Modeleul in sine, fiind concept, arata binisor. Nu e pentru mine, pentru ca eu merg mai mult prin afara localiattii cu bagaje multe; in oras am transportul in comun.
Atata timp cat sunt putine electricele e ok; daca ar fi 90% din masini electrice (sau poate chiar mai putin), ar fi dezastru; la benzinarii (sau cum le-ar zice: statii de incarcare) ar fi cozi imense, reteaua electrica ar pica intr-una, s-ar arde si mai mult carbune ca sa faca fata consumului. Guvernele ar baga taxe mai mari pe curent; daca nu s-ar mai vinde atat de multa benzina, ar scadea veniturile din accize; si, ca sa compenseze, ar fi obligate sa taseze altceva - si o sa ii aleaga pe aia de sunt multi si usor de taxat. Tot speram ca o sa apara niste baterii minune in viitor; dar, deocamdata sunt doar iluzii. Poate sa functioneze ca la butelii: lasi bateria goala si o iei pe aia plina si pleci; dar, nu prea merge modelul asta din punct de vedere economic (pretul bateriilor e mult mai mare decat al incarcatului). |
#30
Posted 03 March 2020 - 11:48
Hunor_66, on 03 martie 2020 - 11:26, said: Ghinion. Or zis ca preturile incep de pe la vreo 22.000 de oiro. "Întrucât pentru moment Spring Electric este un concept pre-serie, Dacia nu a oferit niciun fel de indicii cu privire la prețul de comercializare pentru versiunea de serie care va fi disponibilă de anul viitor, cu excepția faptului că va fi "cea mai accesibilă mașină electrică de pe piață". În prezent, cel mai accesibil model 100% electric de pe piața din România este Skoda Citigo-e iV, model care are un preț de pornire de 19.900 de euro cu TVA inclus." |
#31
Posted 03 March 2020 - 11:51
Bursul, on 03 martie 2020 - 11:13, said:
Asta e alta poveste. Cand se va umple de electrice (intrun viitor indepartat) vom vedea o gramada de improvizatii pe la blocuri. Stati si urmariti, se va intampla Edited by AdrianHH, 03 March 2020 - 11:52. |
#32
Posted 03 March 2020 - 11:53
Pe mine ma preocupă rețeaua electrica...nu cred ca ar face față la un număr mare de mașini. Ca sa nu mai zic de stațiile de încărcare de mare putere.. Se vorbește de stații de sute de kw, dar sa faci asa ceva pe actuala infrastructura in București e imposibil.
Altfel, la cum ne dam acum in cap pentru locul de parcare, sa vezi cum o sa fie când ne luptam pentru stațiile de încărcare. |
#33
Posted 03 March 2020 - 11:58
Ce facem mai intai? Luam masini electrice sau facem statii de incarcare suficiente? Ambele deodata nu cred ca ar putea fi.
|
|
#34
Posted 03 March 2020 - 12:02
arab, on 03 martie 2020 - 11:58, said:
Ce facem mai intai? Luam masini electrice sau facem statii de incarcare suficiente? Ambele deodata nu cred ca ar putea fi. 2013: 4 2014: 7 2015: 24 2016: 74 2017: 137 2018: 605 2019: 1.506 Totul depinde de cat de inteligent se va face planul de dezvoltare al retelei. Eu zic ca sa stam linistiti momentan. Se vor face suficente statii, sunt bani buni de facut din asta. Si reteaua se poate imbunatati atata timp cat se face profit din asta. Acum 50 de ani eram la ani lumina in materie de consum casnic. Mereu va fi un echilibru intre cerere si consum. Masinile electrice nu vor intra pe linie moarta,asta e clar. Edited by AdrianHH, 03 March 2020 - 12:11. |
#35
Posted 03 March 2020 - 12:02
si-a pus cineva problema bateriilor invechite provenite de pe aceste modele electrice? In viitorul apropiat, peste 10 ani sa spunem, unde vor fi depozitate bateriile uzate?
Edited by Y0samiteSam, 03 March 2020 - 12:03. |
#36
Posted 03 March 2020 - 12:03
E ok masinutza pt oras. Am inteles ca ar pleca pretul de la 15 mii de iepuroi. La astea electrice o sa iti dea statul 10.000 pe tichet rabla si asa iti iei un matiz electric cu 5000 de iepuroi.
Din ce am vazut in poze arata bine. Iar taximetristii o sa faca ce stiu ei mai bine, o sa mai ia niste baterii suplimentare pe care o sa le tina ori in portbagaj, ori pe acoperis. Si o sa mearga o zi intreaga. Din specificatii, se incarca full la 220 normal in 4 ore, iar la fast charge in 30 min pana la 80%. Nu e rau. Problema cu cretinii astia e ca au impresia ca daca trecem cu tontii pe masini electrice dispare poluarea. WTF... Ca sa faci o masina electrica trebuie sa rascolesti sute de tone de pamant cu niste buldozere supradimensionate in niste camioane tot supradimensionate, intr-o statie de procesare a metalelor rare care polueaza si aia de rupe. Ca litiu ala nu creste in copaci. Apoi masina aia electrica vine si ea cu placute de frana si cauciucuri care polueaza si ele. Si bateriile dupa ce le arunci ... ? O masina electrica polueaza cam cat una diesel in 25 de ani. Abia dupa aia incepe sa vina pe + Dar astia Beatman, Beatman, ca si cu gripa asta Corona, Poluare Poluare. Facuse Pegeout o masina hibrid care in loc de baterii avea un tub de aer comprimat. E mult mai eficient sa cari in masina un recipient gol de aer in loc de juma de tona de baterii dar i-au dat in cap ca chitzaiau arabii/americanii/rusii si cine mai vinde petrol la fraieri. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users