Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Modificare abonament Telekom acceptata de o persoana in varsta

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#55
lyanna

lyanna

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 02.09.2007
Acum vreo 4-5 ani si eu am patit la fel cu Telekom si cu unchi-meu. L-au fraierit sa isi prelungeasca abonamentul fix cu 2 ani. I-au dat un telefon de seniori cu butoane si i-au adaugat abonamentului si un numar de mobil. Pretul a crescut cu 40-50lei.
Cum abonamentul nou era un hibrid fix/mobil nu puteai cere relatii in orice magazin telekom. Pentru astea aveau doar vreo 2-3 in tot Bucurestiul.


Foarte jegosi la orice interactiune. Genul ala de angajati care-ti fac o favoare ca vorbesc cu tine. Si daca te mai si duci cu o problema te paseaza de la unul la altul cu orele.
Explic problema, stati asa, sa vb cu seful!
Dupa 30 minute, imi explica ca nu se poate rezilia ca a primit telefon.
Cer sa vb cu seful, mi se zice ca nu e in birou si ca a vorbit de fapt cu loctiitorul.
Cer sa vorbesc cu ala si ala imi zice ca el nu poate/nu stie si sa-l astept pe sef.
Revin peste cateva zile, le explic situatia (ca titularul are 75+ si nu a inteles ca telefonul primit presupune si prelungirea si cresterea de abonament). Nu se poate.
Incep sa amenint cu OPC si brusc se poate, da ei inchid tot abonamentul (hibrid fix/mobil) si trebuie sa le platesc penalizari. As fi platit penalizarile, dar nu mai pot sa pastrez doar fix-ul ca mai inainte.
In momentul asta unchi-meu a inceput sa faca urat ca el nu vrea sa isi piarda numarul de fix, ca il stie toata lumea si am renuntat.

La vreo 2-3 saptamani dupa ce s-a portat la Telekom taica-meu (70+, dar cu capul pe umeri si foarte infipt) primeste faimosul telefon ca am patit un accident si sa trimita repede bani.
Mi s-a parut foarte ciudat ca pana atunci nu a stiut nimeni de el, dar fix cum au aflat aia de la Telekom a si fost sunat. Cred ca cineva pe-acolo vinde bazele de date.

Offtopic (alta excrocherie) marca ENEL de data asta:
Il suna pe taica-meu de la Enel sa isi schimbe abonamentul. Il aburesc aia ca toti trebuie sa si-l schimbe, ca o sa plateasca mai putin si asta accepta.
Taica-meu are facturi de 80-120lei. Prima factura estimata 487lei. Le-a facut cereri si sesizari ca el nu plateste si sa verifice contoarul. Cand colo, ce sa vezi a gresit soft-ul de estimare a pus ceva in plus, dar nu e nici o problema, se rezolva in 6 luni cand vine cineva sa citeasca. S-a dus in audiente si nu s-a lasat pana cand nu i-au stornat factura si au pus o estimare de bun simt.
Fast fwd vreo 6 luni. Ma suna pe mine, acelasi bullshit. Accept! Le updatez documentele in care le zic ca vreau sa imi estimeze 60kw/luna.
Unde inainte erau facturi de 40-60lei. Prima factura -estimata- 1500lei la o garsoniera. Sun, sesizare, taica-meu pe fir (ca acum stie cum sa rezolve). Raspunsul lor: o greseala de soft.
Pe principiul, daca clientul pune botul (poate are direct debit si nu se prinde), de ce sa nu se foloseasca ei de banii mei vreo 6 luni.

#56
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Un singur tehnician sincer am cunoscut la ei. Omul a spus clar, amplificatorul ăla e terminat. Ca se fac improvizații   pentru ca economic nu era  rentabil înlocuirea cu unul nou  pentru doi abonați .
Ca tehnicienii  care au tot venit au comunicat  centrului ca se impune schimbarea . Nu a fost însă aprobat  de superiori.



#57
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,540
  • Înscris: 15.06.2004

Quote

Offtopic (alta excrocherie) marca ENEL de data asta:
Intamplator, sau nu astea doua "companii" Telekom si Enel sunt cele cu care am avut si eu probleme cu abonamente false anul trecut.

La Enel abia peste o luna o sa platesc abonamentul, pana acum, vreo 6 luni mi-au fost ei datori, ca pana nu m-am dus cu ANRE-ul peste ei au tot lalait-o.

#58
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007
Cine crede ca titlul initial (originar) al topicului a fost excesiv, se inseala amarnic...

Azi tocmai ce am fost sunat de un agent de teren al Telekom, ca sa imi propuna inca un abonament de telefonie mobila pentru parintii mei.

#59
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007
Intre timp am facut o reclamatie oficiala la Telekom. Mai ales ca ieri am aflat ca data in care au fost semnate efectiv contractele (unul de prelungire a celui anterior, pentru pachetul de servicii si unul nou, pentru servicii de telefonie mobila) a fost 8 ianuarie 2020. Iar eu am cerut rezilierea lor pe 22 ianuarie, adica la fix 14 zile de la semnare. In legislatia existenta privitoare la incheierea de contracte la distanta se spune clar: „utilizatorul are dreptul sa se retraga din contractul la distanța în termen de 14 zile de la data exprimarii acordului în scris sau data primirii produselor, fara a invoca vreun motiv”.

Poate de aceea ori poate din alt motiv in sistemul de sesizari al Telekom exista o singura solicitare de reziliere a contractului, inregistrata pe data de 4 februarie, cand am fost sunat si am reluat solicitarea de reziliere a contractelor. Problema Telekom este ca pe 22 ianuarie am facut solicitarea de reziliere din contul online Telekom Myaccount si tot in aceeasi zi am primit de la Telekom un e-mail de confirmare a primirii solicitarii facute, impreuna cu continutul acesteia.

Edited by dacis2, 06 March 2020 - 12:36.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate