Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Modificare abonament Telekom acceptata de o persoana in varsta

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#19
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007

 dorin_2k, on 27 februarie 2020 - 09:01, said:

Ai făcut cererea direct din pagina lor (formularul online)?
Formularul online, din contul de abonat deschis la solicitarea mamei mele. Am primit e-mail de confirmare a solicitarii. Ma asteptam ca raspunsul sa il primesc la acelasi cont de e-mail. La parintii mei nu a ajuns nici un raspuns scris, deocamdata.

#20
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,328
  • Înscris: 01.12.2001

 richi_e, on 27 februarie 2020 - 09:01, said:

nope! daca doresti sa accepti oferta lor, ei nu au nevoie de datele tale!
Suna tu acum la orice operator și solicită o modificare de contract. Îți cere automat datele de identificare. Ar suna orice vecin să îți facă o farsă. Nici așa nu e greu. Știu numele, adresa, CNP de la toți vecinii mei.

#21
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,563
  • Înscris: 15.06.2004
Mai e un topic pe-aici - multe excrocherii facute de angajati ai Telekom ca sa-si ia bonusuri la contracte.
Pe anul trecut sunt peste 40 de dosare penale.
Maica-mea a zis Nu la oferta si tot i-au facut. Problema rezolvata rapid prin Ancom. Cererea am facut-o eu, nu ea si tot s-a rezolvat - am fost sunat de Telekom si cu multe scuze si mentiunea ca '"se mai intampla" s-au anulat toate optiunile suplimentare ( mobil, internet, tv ) bagate. ba i-au scazut si valoarea abonamentului drept compensatie. In raspunsul Ancom se mentiona clar ca a fost o frauda.

#22
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,328
  • Înscris: 01.12.2001

 dacis2, on 27 februarie 2020 - 09:10, said:


Formularul online, din contul de abonat deschis la solicitarea mamei mele. Am primit e-mail de confirmare a solicitarii. Ma asteptam ca raspunsul sa il primesc la acelasi cont de e-mail. La parintii mei nu a ajuns nici un raspuns scris, deocamdata.
Răspuns scris nu vine.
Doar un apel telefonic vor primi. Sau nici măcar ăla. Se va desființa.

#23
daniel_vodafone

daniel_vodafone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 25.02.2019

 FlyMe2, on 27 februarie 2020 - 09:00, said:

Vad ca te-ai simtit cu musca pe caciula... daniel vodafone!

 FlyMe2, on 27 februarie 2020 - 09:00, said:

Vad ca te-ai simtit cu musca pe caciula... daniel vodafone!
hai ca ma distrezi! ai facut o afirmatie si faci ca orice roman ''de buna credinta'', in loc sa vii cu argumente arunci cu kk si mi spui ca ma simt cu musca pe caciula...
''halal'' asa cum spuneau inaintasii nostri

Edited by daniel_vodafone, 27 February 2020 - 09:24.


#24
FlyMe2

FlyMe2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 30.01.2019

 daniel_vodafone, on 27 februarie 2020 - 09:18, said:



hai ca ma distrezi! ai facut o afirmatie si faci ca orice roman ''de buna credinta'', in loc sa vii cu argumente arunci cu kk si mi spui ca ma simt cu musca pe caciula...
''halal'' asa cum spuneau inaintasii nostri
Cand hotul striga hotul, argumentele sunt de prisos. Distractie placuta in continuare!

#25
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007
Ma gandesc ca probabil ca fiecarui client Telekom ii vine randul. Cred ca au baietii astia un departament cu tepe pentru fiecare client și fiecare are programarea lui. Ca la dentist.

Daca nu as avea experienta unei lungi colaborari cu Telekom, presarata periodic cu nenumarate tentative de tepe...
1. Acum vreo 9-10 ani m-am mutat la casa. Singura varianta era Telekom. Am incheiat contract. Cel mai mare pachet. Telefonie fixa, internet (12M, maximul permis de retea) + TV satelit HD. La prelungire parca mi-au facut un discount maret, de 5 lei, chiria unui decodor. Acum vreo patru-cinci ani apar in zona UPC. Internet de 300M, TV digital, telefonie fixa. La Telekom plateam cam 120 de lei, UPC imi cerea 70. Le-am cerut o oferta financiar comparabila. M-au refuzat. Am semnat cu UPC, cu poratrea nr. de fix din Telekom. M-au sunat sa imi ofere și mai mult și mai ieftin decat le-am cerut eu initial. Le-am urat mult noroc.
2. Tot cam pe atunci soacra mea mi s-a plans ca plateste cam mult pe servicii putine și proaste. Am vorbit cu dna care mi-a facut oferta ultima și mi-a ofertat un abonament excelent pentru Telekom pe vremea aceea: cam 80 de lei pentru tot si toate + HBO si nu stiu ce programe de sport si filme. La Telekom preturile au crescut intr-un ritm alert, mai alert decat la altii. Cu toate acestea azi socra mea plateste la Telekom mai putin de 100 de lei pe servicii mai multe și mai bune decat parintii mei, care platesc 140. In aceeasi localitate fiind. Eu, la UPC, platesc sub 75 de lei pentru servicii și mai multe și mai bune decat amandoi…

Lucrul curios este ca și soacra și parintii mei, fiind oameni mai in varsta, sunt conservatori. Au toti mobile, au alternative pentru TV și internet, dar nu ar renunta la Telekom pentru ca le oefra telefonie fixa. Desi nu am vorbit cu ei pe fix de multe luni de zile.

#26
daniel_vodafone

daniel_vodafone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 25.02.2019
vad ca esti incorigibil, dar asta e alta discutie...

#27
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,961
  • Înscris: 18.12.2007

 dacis2, on 27 februarie 2020 - 08:21, said:

Caz scoala: spre mijlocul lunii ianuarie 2020 parintii mei, oameni in varsta (mai aproape de 80 de ani decat de 70) sunt sunati de un angajat Telekom care le spune povestea lui de marketing și ii intreaba daca nu isi doresc o cartela gratis cu numar Telekom. Destul de probabil, mama mea, titularul abonamentului, nu a inteles prea bine ce i s-a spus și ce i s-a cerut, dar pricepand ca nu o costa nici un ban, a acceptat.

 dacis2, on 27 februarie 2020 - 08:21, said:

Un abonament pe care eu il consider ca Telekom l-a incheiat fix prin metoda accidentului.

Daca titularul abonamentului a acceptat, nu e nimic ilegal. Daca stii ca parintii tai au probleme de intelegere sau sunt predispusi la a accepta astfel de oferte, invata-i sa zica 'nu', oricat de bine ar suna, sau trece abonamentul pe numele tau.

Cum zicea si un coleg cu cateva posturi in urma, titlu de click bait, motiv pentru care l-am si modificat.

#28
Celtic

Celtic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 821
  • Înscris: 24.12.2004
Niste javre corporatiste cu apucaturi de recidivisti.

#29
PicoDazore

PicoDazore

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 25.11.2011

 dorin_2k, on 27 februarie 2020 - 09:01, said:

Depinde cum ai depus cererea. Iar răspunsul îl primește titularul.
Ai făcut cererea direct din pagina lor (formularul online)?

Nu accepta asa ceva. Pe mine m-au obligat sa ma duc la un dealer Telekom; de la ei sa fac cererea si abia atunci, după o serie de bombardamente cu scuze si oferte deosebit de avantajoase, mi-au reziliat contractul.
Bombardamentul ofertelor continua pana-n ziua de azi. Sunt fericit ca am scapat de abonamentul lor.
Dar nefericit,ca celelalte companii nu vor sa vina-n zona cu BTS-urile lor, decat cu decizia, ca se va decide, in viitor, cand vor veni.

#30
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007

 AlexEn, on 27 februarie 2020 - 09:30, said:

Daca stii ca parintii tai au probleme de intelegere sau sunt predispusi la a accepta astfel de oferte

Cum zicea si un coleg cu cateva posturi in urma, titlu de click bait, motiv pentru care l-am si modificat.
1. Tocmai asta ma mira, ca au mai fost si alte incercari de fraude (inclusiv prin metoda accidentului) si nu s-a mai intamplat sa cada in capcane de astea. Sigurul cu probleme este tata, care are o hipoacuzie servera, dar probabil ca au vorbit cu mama mea, titularul abonamentului. Astept sa vad cum reactioneaza Telekom si, functie de abordarea lor, voi cere (oficial) inregistrarea convorbirii telefonice. Poate chiar am sa o incarc pe SP, daca mi se va parea evidenta incercarea de fraudare. Incluisv daca accepta cererea de reziliere,. Pentru ca vreau sa le fac plangere la ANCOM. Sigur, daca ma conving ca este evidenta incercarea de fraudare.
2. Nu stiam ca exista aceasta prevedere in regulamentul SP. Daca ea exista, chiar imi pare rau ca am incalcat-o.

#31
Rhesus

Rhesus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 22.04.2014
Consimtamantul verbal ar trebui scos in afara legii. Verba volant, scripta manent.

Orice relație care implică consecințe juridice ar trebui realizate sub semnătură. Că vorbim de prelungire, modificări de clauze, etc. Că nu suntem in târg la Vitan. Da, vrei? Da, boss!

Edited by Rhesus, 27 February 2020 - 09:54.


#32
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,789
  • Înscris: 17.12.2019

 dacis2, on 27 februarie 2020 - 09:29, said:

Ma gandesc ca probabil ca fiecarui client Telekom ii vine randul.
Alții au deja vechime cu situațiile astea. Tata nu mai răspunde la fix de când a constatat că reducerea de 2 lei era de fapt legarea de glie pentru 2 ani la telefon, net tv satelit. Când a vrut să rezilieze pentru că i-au scos posturile tv pe care le urmărea a constatat cât îl costă reducerea.

Dacă mama, în convorbirea telefonică, nu a renunțat cumva la notificarea de reziliere, soluția este ANPC pentru nesoluționarea în termen a cererii de reziliere.

#33
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,328
  • Înscris: 01.12.2001
Nu îți vor da înregistrarea convorbirii.
Cel mult vor anula modificarea contractului.
Învață-ți părinții sa spună NU la orice oferta.

#34
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,155
  • Înscris: 15.05.2008

 Rhesus, on 27 februarie 2020 - 09:51, said:

Consimtamantul verbal ar trebui scos in afara legii. Verba volant, scripta manent.

Orice relație care implică consecințe juridice ar trebui realizate sub semnătură. Că vorbim de prelungire, modificări de clauze, etc. Că nu suntem in târg la Vitan. Da, vrei? Da, boss!

de asta exista si un termen de reziliere
in cazul asta se pune problema de moralitate si nu de ilegalitate
nu vreau sa acuz deloc, DAR  multi cand aud cuvantul gratis,nu mai aud si restul,stau focusati acolo
au meteahna cu telefonu fix,era greu sa bagi asa ceva in casa si acum nu pot renunta la acel gunoi si papator de bani

#35
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007
M-am uitat la regulamentul softpedia cautand sa vad ce prevedere am incalcat prin felul cum am formulat titlul topicului, despre care nu neg ca are potentialul de a functiona ca un click bait, dar despre care consider ca nu este un click bait, intrucat continutul postarii initiale acopera și sustine titlul topicului. Ca om care are de-a face in mod obisnuit cu reguli, norme, proceduri, am verificat regulamentul și nu am gasit in acesta nici o justificare a modificarii titlului topicului. Astfel, singurele prevederi pe care un moderator le-ar putea invoca sunt cele de la punctul X) unde se interzice folosirea de titluri de topic fara o legatura clara, directa cu continutul acestuia.

Asa cum am precizat in postarea initiala, eu am vorbit despre IMPRESIA MEA privitoare la procedura angajatilor Telekom, care este aceea ca au actionat exact ca escrocii care apeleaza la metoda accidentului și am aratat pe ce ma bazez, in plan strict personal și subiectiv, cand expun aceasta opinie și cand prezint argumentele solicitate in sustinerea acesteia. In acest context, consider ca titlul initial nu incalca regulamentul forumului și rog moderatorul care a intervenit sa readuca titlul topicului la forma initiala. Multumesc și o zi buna tuturor.

#36
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,563
  • Înscris: 15.06.2004
In mod normal legea ar trebui sa prevada ca ptr titularii cu varsta inaintata sa existe niste masuri de siguranta suplimentare - gen trimitere contract si prin posta si cu necesitatea sa mai semneze si o terta persoana - ruda de preferat, iar contractul sa nu intre in vigoare pana nu se trimite prin posta inapoi semnat.

Multe persoane in varsta sunt senile, nu zic de Alzheimer. Si sunt puse pe drumuri ori ele ori rudele lor din cauza asta.

Mai nou unele excrocherii facute de angajatii Telekom sunt facute ca si cum ar fi fost persoana in cauza la magazin - cazul maica-mii.

Quote

M-am uitat la regulamentul softpedia cautand sa vad ce prevedere am incalcat prin felul cum am formulat titlul topicului, despre care nu neg ca are potentialul de a functiona ca un click bait
Sunt niste prevederi introduse recent ptr a evita titlurile de acest gen:
https://forum.softpe.../#entry25004929

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate