Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

Pata galbena/maro S10+

  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#19
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016

View Postmelcmiop, on 19 februarie 2020 - 11:32, said:

Pata este de la caldura emanata de procesor .Nu e izolat bine. Eu am patit si a recidivat. Daca te joci mult pe telefon se incinge procesorul.
Procesorul nu cred ca este in josul ecranului fix la amprenta...

#20
lawrence74

lawrence74

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,921
  • Înscris: 10.07.2014

View PostITChief, on 19 februarie 2020 - 11:11, said:



Apelezi direct la ESD.Daca te duci la Altex iti dublezi timpul de asteptare.Iei legatura telefonic cu ESD,le explici problema,iar ei deschid fisa de service.A doua zi va veni curierul sa ridice telefonul.Sa ai datele salvate,iar telefonul sa fie in cutia originala,completa insotita de factura sau bon de achizitie.Cand ajunge la Esd vei primi un mesaj cu un cod de service prin care vei putea urmari stadiul reparatiei.
Succes!!!

LE:Am apelat si eu la ESD pentru schimbarea bateriei.

Edited by lawrence74, 19 February 2020 - 11:36.


#21
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011

View PostITChief, on 19 februarie 2020 - 11:32, said:

Prin înlocuirea produsului ma refeream cu acelasi produs dar nou.cred ca ma duc direct la Altex sa vad ce zic
Da,exact.
Dar din păcate nu prea există politica asta la Samsung de a inlocui produsul cu totul...mai ales după 3 luni.
Fii totusi hotărât si ferm in voce cand discuti cu ei...
Poate cine stie.

#22
lawrence74

lawrence74

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,921
  • Înscris: 10.07.2014
Nu inlocuieste nimic Altex.Il trimite la ESD.Negatie se primeste de la ESD daca e cazul pentru inlocuirea produsului.

#23
DuskGerman

DuskGerman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,516
  • Înscris: 12.07.2019
Samsung a scos modele decente si a scos petarde gen Samsung S10 si Samsung S20.

#24
lawrence74

lawrence74

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,921
  • Înscris: 10.07.2014
Asta daca ESD.ul e in imposibilitatea de a repara produsul.Nu e cazul.

Edited by lawrence74, 19 February 2020 - 11:40.


#25
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Daca tu crezi ca S10 este o petarda te inseli amarnic. Telefonul asta rupe in orice aplicatie iar camera este exceptionala. Displayul are culori vii si era perfect pana sa apara aceasta pata.

#26
lawrence74

lawrence74

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,921
  • Înscris: 10.07.2014
Repet:vrei telefonul reparat cat mai repede,suna la Esd.Vrei sa te mai plimbi cu el sau sa astepti mai mult,alta optiune.

E o problema la display,langa senzorul de amprenta:lovitura,ai apasat mai tare,..

#27
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Nu am apasat prea tare deloc. E primul meu telefon care este atat de scump si am avut o grija incredibila de el. Credeti-ma,la un telefon atat de scump am avut grija de el ca de ochii din cap. Incarcare doar intre 20 si 80%, si multe altele.

#28
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,296
  • Înscris: 07.02.2003

View Postmissionnad, on 19 februarie 2020 - 11:24, said:

Ce vorbești? Am avut un S4 folosit 5 ani jumate,nu are niciun burn-in..
Unii cu telefoane scumpe o patesc :P

View PostITChief, on 19 februarie 2020 - 11:41, said:

Daca tu crezi ca S10 este o petarda te inseli amarnic. Telefonul asta rupe in orice aplicatie iar camera este exceptionala. Displayul are culori vii si era perfect pana sa apara aceasta pata.
Totul e exceptional pana pateste ceva :)

#29
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

View Postmissionnad, on 19 februarie 2020 - 11:24, said:

După 3 luni in niciun caz...daca era după o săptămână, două atunci da.

Eu cred ca am scris destul de citet si clar: poate sa ceara ce vrea el.
Poate sa ceara 2 telefoane in schimbul astuia stricat.
Poate sa cearac despagubiri morale si materiale.
Poate sa ceara luna de pe cer.
Ce sanse are sa si primeasca.... asta e altceva.
E mai clar acum.

#30
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,364
  • Înscris: 15.06.2004

Quote

Ce vorbești? Am avut un S4 folosit 5 ani jumate,nu are niciun burn-in..

Alta tehnologie de fabricatie decat ce e acum. S9 si S10 capata burn-in cam pana in 2 ani. Poate sa nu fie foarte vizibil - depinde de wallpaper dar exista.
Am vazut 2 pana acum cu asa ceva. Ambele cu display-ul si bateria inlouite de ESD fara comentarii.

Quote

Sa apelez la service sau garantie? Ideea este ca imi vine mult mai usor sa il dau in garantie nefiind din Bucuresti. Sunt din Galati   
Suna la ESD si gata. Ceva im ispuen ca si pe certificatul de garantie tot ei sunt trecuti.

Eu am luat anul trecut un TV  Samsung de la Altex - avea o problema la picioare - niste capacele sparte si dat cu scoci din fabrica ca sa stea. I-am contactat direct si mi-au dat alte picioare la el.
A fost mai comod decat sa ma duc cu TV-ul inapoi la Altex.

Tot ce tine de Samsung in garantie sau post-garanti ei rezolva.

#31
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Ok il trimit la ESD. La ora 15 vine curierul sa il ia. De obicei cat dureaza aceste reparatii? Stiu ca perioada maxima de solutionare este 15 zile dar intreb de experientele voastre proprii...

#32
silviu03

silviu03

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,457
  • Înscris: 07.01.2011
Laurentiu isi poate spune, a trimis un note 9, undeva la 7-12 zile cred ca o sa dureze.

#33
lawrence74

lawrence74

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,921
  • Înscris: 10.07.2014
Chiar mai putin de 12 zile.

#34
razvan1983

razvan1983

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,531
  • Înscris: 18.02.2008
Initiatorului, esti ghinionist rau, vad ca esti la al doilea S10+ cu probleme la display. Eu zic sa renunti la modelul asta, ai ghinion la el. Incearca-ti norocul cu alt model.

#35
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
L-am dat. A venit curierul acum 30 min si l-am trimis la ESD. Sper sa fie in aceeasi stare fizica la intoarcere dar bineinteles reparat. Presupun ca domnii de la ESD lucreaza si in weekend. Am trimis cutia cu toate accesoriile si bonul fiscal de la Altex plus un bilet cu defectul cum mi s-a spus la telefon sa fac. Am omis ceva? Mai trebuia ceva?

View Postrazvan1983, on 19 februarie 2020 - 16:57, said:

Initiatorului, esti ghinionist rau, vad ca esti la al doilea S10+ cu probleme la display. Eu zic sa renunti la modelul asta, ai ghinion la el. Incearca-ti norocul cu alt model.
Nu prea ma mai pot juca acum cu el . Am dat o suma de bani pe el si asa cum o fi nu il mai schimb. Mai ales dupa 3 luni de folosire.

#36
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Inca ceva. Eu de la Altex nu am primit certificat de garantie ci doar acel bon pe care l-am bagat in colet iar la ei pe site scrie ca trebuie bagat si certificatul de garantie si mentionat pe o foaie de hartie ca produsul este inca in garantie. Eu nu am certificat de garantie si nici nu am scris pe bilet ca produsul este in garantie dar am atasat bonul pe care se vede clar data la care a fost achizitionat telefonul. Am gresit? Ar trebui sa-i sun sau ceva?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate