Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Situatie imposibila la Telekom

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Presupun ca ati intrebat de preluarea abonamentului. As recomanda varianta 2 (contract pe doi ani) si reziliere pe motiv de nefunctionare (atentie, mai intai reziliere, si apoi portare).

PS: daca mai ai acces la contract (fiind de peste 20 de ani, s-ar putea sa fie ratacit), arunca un ochi.

#20
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,752
  • Înscris: 10.05.2008
nu poti porta un numar reziliat

#21
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,570
  • Înscris: 15.06.2004

Quote

(atentie, mai intai reziliere, si apoi portare
Pai nu are cum. Odata reziliat nu mai poate fi portat.

#22
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,394
  • Înscris: 25.10.2008
in momentul in care se porteaza numarul, rds intreaba telekomul daca poate face portarea, daca sunt de acord. fiind cererea de reziliere activaa, o sa refuze.
Nu e chiar asa,in sensul ca o companie intreaba alta companie, dar cam asta e procedura, telekom poate accepta sau refuza portarea. se pune o bifa de acceptare/refuz

Edited by kopilu_198, 11 February 2020 - 16:22.


#23
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View Postmaistoru, on 11 februarie 2020 - 16:05, said:

nu poti porta un numar reziliat

View Posteiffel, on 11 februarie 2020 - 16:05, said:

Pai nu are cum. Odata reziliat nu mai poate fi portat.

La Telekom inchiderea serviciilor se face imediat ce se inregistreaza rezilierea contractului? Ar fi o noutate. Standardul e de 30 de zile calendaristice si de aici timpul necesar de portare.

#24
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,394
  • Înscris: 25.10.2008
teoretic se poate face direct, dar mai amana deoarece suna de la retentie, poate te agata cu o noua oferta

#25
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,379
  • Înscris: 01.12.2001

View Postdorin_2k, on 11 februarie 2020 - 15:45, said:

Faci succesiunea, cei ce beneficiaza de ea merg la digi si solicita portarea. nu mai mergi deloc la Telekom.
Mesajul asta chiar nu l-ai citit? Ce nu înțelegi?

#26
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,242
  • Înscris: 05.06.2002

View Post[ady], on 11 februarie 2020 - 16:00, said:

Deci sa inteleg ca am fost si mintit de angajatul telekom?
posibil. sunt stresati cu target-uri pe contracte si-ti baga contracte noi sau prelungiri la mai orice miscare.

#27
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Am patit si eu ceva de genul, cu fixul fostului proprietar.

Le-am zis ca-l fac telefon public afara si cand or vrea plata facturii sa-l caute pe titular, eventual pe lumea cealalta...pe roaming ;)

Pana la urma ne-am inteles cu schimbare de titular pentru o luna si dupa aia l-am inchis, dar numai dupa ce am vorbit cu un superior caci cu prima persoana nu era de inteles.

#28
Chaostel

Chaostel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 639
  • Înscris: 16.07.2004
Am înțeles bine? 60 de lei abonament lunar la telefonie fixa? Allahu akbar! Ce vaca de muls au fost si mai sunt astia abonati la telekom de pe vremea lui Ceausescu! Probabil ca are si vreo 100 de minute "naționale". Când ai fost un abonat credul atâția ani mai stai si la mana lor? Faci imediat rezilierea si te duci la Digi. Anunti "milioanele" de prieteni (probabil 2 surori, un cumnat si 2 copii) ca ti-ai schimbat numarul SI GATA!

#29
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Post[ady], on 11 februarie 2020 - 16:00, said:


Se poate, insa cei de la digi au zis ca nu il pot porta in conditiile astea. Trebuie sa fie pe numele ei.


Deci sa inteleg ca am fost si mintit de angajatul telekom?


Pai, asa am crezut si eu. De aia am luat-o pe bunica de mana, cu certificatul de deces si am  mers direct la Digi. De acolo ni s-a spus ca NU se poate, si asa am ajuns la telekom...
Da ai fost mintit. Te duci si ceri in scris schimbarea titularului... trebuie sa-ti raspunda tot in scris- acolo nu au curaj sa minta ca platesc Posted Image
Oricum nu exista contract obligatoriu pe 2 ani...fara beneficii

Edited by MembruAnonim, 11 February 2020 - 18:57.


#30
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,276
  • Înscris: 27.10.2007
Se poate trece telefonul de pe un titular pe altul. n-are treaba cu succesiunea, ca doar nu a lasat bunicul mostenire numarul de telefon. Trec prin aceeasi situație, am intrebat si la un magazin, am sunat si la informatii, in ambele situații mi-au confirmat ca se poate.
Mi-au spus si de un abonament pentru client nou, 25 de lei pe luna, dar acest lucru nu pot sa-l confirm. In general insa Romtelekom e varza la relatii cu clientii. Cel mai tare mi se pare site-ul, nu are o sectiune pentru telefonia fixa. doar pentru asta, deși si fix-ul le genereaza clienti la greu.
Sunt unele pagini care pretinta pachete de telefonie fixa pe site, dar nu e clar daca mai sunt valabile sau nu.

#31
[ady]

[ady]

    Hopeless Dreamer !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 23.04.2006
Update

Am sunat (iar) la ei. Am vorbit cu o operatoare care, pe acelasi  film, imi explica ca nu pot face o preluare de contract, decat cu prelungire pe 24 de luni. Folosind informatia de la @Flavius87, dupa ce m-am certat 10 minute cu ea si dupa ce s-a consultat si ea cu superiorul ei mi-a confirmat ca o astfel de preluare TREBUIE si SE POATE face fara nici o problema si fara nici un contract. Doar sa ma duc in magazin.

Ii explic ca ea sustinea sus si tare ca nu se poate, a trebuit sa ii confirme un superior acest lucru. Angajatii din magazin sunt si mai "vai de capul lor", aia nici macar nu au pe cine sa intrebe. Deci... degeaba ma duc. M-a indrumat atunci sa depunem o cere de reziliere. In momentul ala, un superior ne va contacta si cu el vom putea "rezolva problema".

Multumesc frumos de ajutor. Daca mai rezolv si cu Digi, am mai scapat de una.

#32
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
NU sunt deloc vai de capul lor. Asa sunt instruiti sa fenteze clientii, sa-i agate la 2 an de contract cu orice chip...

#33
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014

View Post[ady], on 11 februarie 2020 - 15:31, said:

Bunicii mei aveau un contract facut acu vreo tspe ani la romtelecom pentru telefonie fixa, contract semnat de bunicu'. Timpu' a trecut, lumea se schimba si bunicu' s-a dus.

De ceva timp nu mai functioneaza linia la Telekom, fiind cazuta infrastructura in satul bunicii. Am sunat la ei, au zis ca lucreaza, dar probabil mai dureaza o vreme. Fiind contractul si asa prea scump, am vobit cu cei de la Digi pentru o portare in reteaua lor fixa la 1/3 din pretul actual. Toate bune si frumoase, insa cei de la Digi au zis ca nu pot porta numarul, acesta fiind pe numele lu' bunicu' care e mort de cativa ani. Ne-au recomandat sa il trecem pe numele bunicii si apoi portarea se face simplu.

Bun, pana aici totul in regula. O iau pe bunica si merg la Telekom. Explic situatia, ca bunicu' nu mai e si ca vrem sa fie facuta trecerea pe numele bunicii. IMPOSIBIL, ni s-a spus.

Dupa o cearta de 2 ore in magazin, am ramas cu 2 optiuni
  • renuntam la numarul de telefon (solutie care nu e ideala pentru bunica, ea avand acelasi numar de telefon de vreo 20+ de ani. Numarul e cunoscut de toate rudele, persoane in varsta... na, nu e
  • Semneaza bunica o prelungire a contractului actual pe inca 2 ani, si atunci se face trecerea.
Imi explica si mie, va rog, cineva cum nu putem in 2020 si cu una dintre cele mai bune infrastructuri in telekom (conform zvonurilor, nu ma citati) din europa sa facem o succesiune dupa o persoana moarta, fara sa semnam un contract de 2 ani? Practic, a obligat-o pe bunica sa plateasca 2 ani de zile un abonament de 60(ish) de lei (doar telefonie fixa). Singura alternativa fiind sa-si piarda numarul de telefon.

Repet conditiile: infrastructura, fibra si toate cele, sunt picate in satu' bunicii, nu ii merge in momentul de fata telefonu' si nu va merge prea curand. Si nu ne putem porta in alta retea ptr ca 2 ani avem obligatii contractuale

WTF TELEKOM? Sunt eu nebun sau ei absurzi?

Soluția este foarte simplă și merge fara complicații. Treci numărul de telefon pe numele bunicii facand contract cu tarif de lista. Apoi după o lună reziliezi și faci portarea.
Tariful de lista e cu vreo 3-4 lei mai scump și este fara perioada contractuala.

#34
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Post[ady], on 11 februarie 2020 - 20:17, said:

M-a indrumat atunci sa depunem o cere de reziliere. In momentul ala, un superior ne va contacta si cu el vom putea "rezolva problema".
Vezi ai grija cu rezilierea, sa nu cumva sa rămâi fără număr.

Asa faceai in 10min contract nou, apoi mergeai direct la digi pentru portare. Arma portarii mi se pare de departe cea mai bună variantă pentru client. Dar in fine, nervii tai, timpul tau, oricum cred ca deja te-ai convins că nu-i mare diferență intre a vorbi cu cineva de la cc si un gard...

Edited by MembruAnonim, 11 February 2020 - 21:16.


#35
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,570
  • Înscris: 15.06.2004

Quote

NU sunt deloc vai de capul lor. Asa sunt instruiti sa fenteze clientii, sa-i agate la 2 an de contract cu orice chip...   
Nu neaparat instruiti cat rauvoitori - au comision la contract nou.
Sunt in stare sa falsifiice si acte. 42 de dosare penale pe rol anul trecut...

#36
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,276
  • Înscris: 27.10.2007
ai rezolvat pana la urma ? te-ai portat sau au primit oferta ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate