Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Situatie imposibila la Telekom

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
[ady]

[ady]

    Hopeless Dreamer !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 23.04.2006
Bunicii mei aveau un contract facut acu vreo tspe ani la romtelecom pentru telefonie fixa, contract semnat de bunicu'. Timpu' a trecut, lumea se schimba si bunicu' s-a dus.

De ceva timp nu mai functioneaza linia la Telekom, fiind cazuta infrastructura in satul bunicii. Am sunat la ei, au zis ca lucreaza, dar probabil mai dureaza o vreme. Fiind contractul si asa prea scump, am vobit cu cei de la Digi pentru o portare in reteaua lor fixa la 1/3 din pretul actual. Toate bune si frumoase, insa cei de la Digi au zis ca nu pot porta numarul, acesta fiind pe numele lu' bunicu' care e mort de cativa ani. Ne-au recomandat sa il trecem pe numele bunicii si apoi portarea se face simplu.

Bun, pana aici totul in regula. O iau pe bunica si merg la Telekom. Explic situatia, ca bunicu' nu mai e si ca vrem sa fie facuta trecerea pe numele bunicii. IMPOSIBIL, ni s-a spus.

Dupa o cearta de 2 ore in magazin, am ramas cu 2 optiuni
  • renuntam la numarul de telefon (solutie care nu e ideala pentru bunica, ea avand acelasi numar de telefon de vreo 20+ de ani. Numarul e cunoscut de toate rudele, persoane in varsta... na, nu e
  • Semneaza bunica o prelungire a contractului actual pe inca 2 ani, si atunci se face trecerea.
Imi explica si mie, va rog, cineva cum nu putem in 2020 si cu una dintre cele mai bune infrastructuri in telekom (conform zvonurilor, nu ma citati) din europa sa facem o succesiune dupa o persoana moarta, fara sa semnam un contract de 2 ani? Practic, a obligat-o pe bunica sa plateasca 2 ani de zile un abonament de 60(ish) de lei (doar telefonie fixa). Singura alternativa fiind sa-si piarda numarul de telefon.

Repet conditiile: infrastructura, fibra si toate cele, sunt picate in satu' bunicii, nu ii merge in momentul de fata telefonu' si nu va merge prea curand. Si nu ne putem porta in alta retea ptr ca 2 ani avem obligatii contractuale

WTF TELEKOM? Sunt eu nebun sau ei absurzi?

Edited by [ady], 11 February 2020 - 15:36.


#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Faci contractul pe doi ani apoi portezi la digi. Daca nu ai reduceri (ceea ce oricum nu ar trebui sa ai) atunci chestia cu despagubirile pe care probabil ti le vor factura le rezolvi foarte usor cu o sesizare la anpc.

Din pacate astea sunt practicile in telekom, dar cu puținã rabdare o rezolvi.

#3
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Nu prea este  nici o legatura, in acest moment, intre situatia ta si faptul ca e cazut semnalul fix.
Poate, daca depaseste perioadele contractuale de nefunctionare / reparatie (daca se specifica asa ceva in contract) ai niste drepturi (despagubiri, reziliere.....)
Preseaza pe chestia asta.
Si pe ce a zis colegul mai sus.
Ai grija, prelungirea sa fie fara beneficii / reduceri / achizitie de echipamente.
Si intrebi aia cu taxa de reziliere, inainte de a semna noul contract.

#4
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,596
  • Înscris: 29.12.2016
Nu mai exista taxe de reziliere (conform legii). Insa probabil ca la trecere pe aditionalul nou vor baga o taxa de remontare, de activare, sau alte tipuri de taxe care se ofera gratuit, insa care se achita in cazul portarii. Trebuie sa stii absolut tot ce ti se va oferi gratuit.

Edited by 2Unlimited, 11 February 2020 - 15:43.


#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001
Faci succesiunea, cei ce beneficiaza de ea merg la digi si solicita portarea. nu mai mergi deloc la Telekom.

Edited by dorin_2k, 11 February 2020 - 15:45.


#6
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

 [ady], on 11 februarie 2020 - 15:31, said:

  • renuntam la numarul de telefon (solutie care nu e ideala pentru bunica, ea avand acelasi numar de telefon de vreo 20+ de ani. Numarul e cunoscut de toate rudele, persoane in varsta... na, nu e


Renunți, îi iei bunicii un mobil din ăla pentru vârstnici, sau iei abonament de telefonie fixă de la alt operator, și anunți rudele că are alt număr. N-or fi 1000 de persoane.

#7
[ady]

[ady]

    Hopeless Dreamer !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 23.04.2006

 waterman, on 11 februarie 2020 - 15:45, said:

îi iei bunicii un mobil din ăla pentru vârstnici, sau iei abonament de telefonie fixă de la alt operator, și anunți rudele că are alt număr. N-or fi 1000 de persoane.
Nu vrea... as fi facut asta de la inceput.

#8
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Nu vrea mobil.
Nu vrea nici alt număr ?

Atunci rămâne succesiune + restul - cum a zis colegul Dorin.

Edited by waterman, 11 February 2020 - 15:51.


#9
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,392
  • Înscris: 25.10.2008
sunt telefoane fixe in care poti introduce cartela de mobil. nu trebuie sa foloseasca telefon mobil

#10
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Nu sint absurzi deloc, n`au cum sa faca operatiunea pe un abonament care din punct de vedere legal este terminat deoarece titularul a decedat.
In mod normal se trece pe numele mostenitorului si se face un abonament nou.
Dupa asta asa cum a spus un coleg, @addelin,  mergeti direct la Digi si`l portati.

Edited by Ion_Bumbu, 11 February 2020 - 15:56.


#11
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,364
  • Înscris: 15.06.2004
In mod normal trecerea de pe un nume pe altul se face prin contract nou ( ar fi trebuit facut imediat dupa deces, nu stiu de ce ati mers asa in continuare... )
Dat fiind ca nu functioneaza nimic de la Telekom in zona si nu exista un termen de rezolvare, e un caz mai special - singura solutie ar fi o reclamatie la ANCOM: sesizare at ancom.org.ro

#12
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,819
  • Înscris: 06.10.2003

 dorin_2k, on 11 februarie 2020 - 15:45, said:

Faci succesiunea, cei ce beneficiaza de ea merg la digi si solicita portarea. nu mai mergi deloc la Telekom.

Asta mi se pare și mie că trebuie făcut.

#13
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,392
  • Înscris: 25.10.2008
aia nu fac portarea. titularul e decedat si nu au cum. chiar daca vii cu certificat de deces, succesiune facuta

#14
Flavius87

Flavius87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 16.08.2007
Se merge la telekom cu certificatul de deces si se face un contract de cesiune a abonamentului. Acest contract contine urmatorul pargraf " 2.4.De la Data Cesiunii, Clientul Nou devine parte in Contract, inlocuind, astfel, actualul Client in toate drepturile si obligatiile Clientului din Contract. " Asta inseamna, ca nu se face nici o prelungire a serviciilor pe perioada minima contractuala mai mare de o luna, in cazul in care abonamentul este iesit din perioada minima contractuala! Dupa ce se face acest lucru, se pot face demersurile pentru portare. In cazul in care nu sunt de acord sa faca, ANPC-ul poate rezolva destul de usor situatia. Si oricum, din cate stiu, in cazul decesului unuia dintre soti, celalalt are calitatea de imputernicit asupra contractelor..

http://telekomro.cus...np0ZUlRJTIxJTIx

Edited by Flavius87, 11 February 2020 - 15:59.


#15
[ady]

[ady]

    Hopeless Dreamer !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 23.04.2006

 waterman, on 11 februarie 2020 - 15:50, said:

Nu vrea mobil.
Doar alt numar nu vrea. Mobil sau fix, nu conteaza.

Si (banuiesc ca) nu poti face numar de genul 0264 / xxx xxx sa mearga pe un telefon mobil.

#16
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Inca nu la noi.
Totusi de pe numar de fix se poate face divert pe un mobil deci aproape jumatate din probleme rezolvabila si la noi.

Edited by Ion_Bumbu, 11 February 2020 - 16:00.


#17
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,747
  • Înscris: 10.05.2008
se poate porta numarul in digi de pe bunic pe bunica
@DigiHelper

#18
[ady]

[ady]

    Hopeless Dreamer !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 23.04.2006

 Flavius87, on 11 februarie 2020 - 15:54, said:

In cazul in care nu sunt de acord sa faca, ANPC-ul poate rezolva destul de usor situatia. Si oricum, din cate stiu, in cazul decesului unuia dintre soti, celalalt are calitatea de imputernicit asupra contractelor..
Se poate, insa cei de la digi au zis ca nu il pot porta in conditiile astea. Trebuie sa fie pe numele ei.

 Flavius87, on 11 februarie 2020 - 15:54, said:

2.4.De la Data Cesiunii, Clientul Nou devine parte in Contract, inlocuind, astfel, actualul Client in toate drepturile si obligatiile Clientului din Contract. " Asta inseamna, ca nu se face nici o prelungire a serviciilor pe perioada minima contractuala mai mare de o luna, in cazul in care abonamentul este iesit din perioada minima contractuala
Deci sa inteleg ca am fost si mintit de angajatul telekom?

 maistoru, on 11 februarie 2020 - 16:00, said:

se poate porta numarul in digi de pe bunic pe bunica
@DigiHelper
Pai, asa am crezut si eu. De aia am luat-o pe bunica de mana, cu certificatul de deces si am  mers direct la Digi. De acolo ni s-a spus ca NU se poate, si asa am ajuns la telekom...

Edited by [ady], 11 February 2020 - 16:04.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate