Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nebunia ceodoiului distruge economia europei
#1
Posted 17 January 2020 - 18:30
In Europa industria automotive a intrat intr-o situatie destul de dificila provocata in mare parte de deciziile iresponsabile ale politicienilor. In urma cu cariva ani Merkel a anuntat sfarsitul erei Diesel in Europa, o declaratie iresponsabila care a fost seria unui lant de decizii absolut nepotrivite si periculoase din partea multor producatori auto. Astfel marile concerne au inceput sa investeasca nejustificat in dezvoltarea de masini electrice desi aceste investitii sunt cat se poate de discutabile. S-au redus bugete pentru proiecte mult mai realiste.
De asemenea marile concerne platesc sume colosale drept penalitati pentru asazisele emisii de ceodoi, taind de la r&d, lasand astfel multi specialisti in imposibilitatea de a-si castiga painea. Iar acesti bani ajung pe mana guvernelor care finanteaza nemunca prin plata de ajutoare sociale, sau sunt sifonati prin firme abonate la contracte cu statul, ca nu mai zic de rahaturi gen diversitate culturala, rasism, sexism si alte aiureli de genul asta. Nu doresc ca acest topic sa fie mutat pe aria auto. |
#2
Posted 17 January 2020 - 18:37
#3
Posted 17 January 2020 - 18:37
Dieselul trebuie sa dispara de pe automobilele personale. Si la diesel nu CO2 e problema ci emisiile cancerigene, plus lumea care anuleaza dpf-ul.
Oamenii care isi doresc o masina isi vor putea cumpara in continuare una, nu e ca si cum s-ar interzice masinile. Edited by SpeedDemon, 17 January 2020 - 18:39. |
#4
Posted 17 January 2020 - 18:38
#5
Posted 17 January 2020 - 18:40
Trebuie sa dispara pe dracu ! Un euro 6 diesel bate orice euro 5 benzina .
In Romania n-o sa dispara prea curand ca vor niste basinosi |
#6
Posted 17 January 2020 - 18:42
#7
Posted 17 January 2020 - 18:43
bdx100, on 17 ianuarie 2020 - 18:40, said:
Trebuie sa dispara pe dracu ! Un euro 6 diesel bate orice euro 5 benzina . In Romania n-o sa dispara prea curand ca vor niste basinosi |
#8
Posted 17 January 2020 - 18:56
titi_steel, on 17 ianuarie 2020 - 18:30, said:
In Europa industria automotive a intrat intr-o situatie destul de dificila provocata in mare parte de deciziile iresponsabile ale politicienilor. In urma cu cariva ani Merkel a anuntat sfarsitul erei Diesel in Europa, o declaratie iresponsabila STARTREK1, on 17 ianuarie 2020 - 18:38, said: A uitat sa incarce si e in pana... pana prostului la electriceEdited by andreic, 17 January 2020 - 18:55. |
#9
Posted 17 January 2020 - 18:57
SpeedDemon, on 17 ianuarie 2020 - 18:37, said:
Dieselul trebuie sa dispara de pe automobilele personale. Si la diesel nu CO2 e problema ci emisiile cancerigene, plus lumea care anuleaza dpf-ul. Oamenii care isi doresc o masina isi vor putea cumpara in continuare una, nu e ca si cum s-ar interzice masinile. |
#10
Posted 17 January 2020 - 19:00
titi_steel, on 17 ianuarie 2020 - 18:30, said:
....... De asemenea marile concerne platesc sume colosale drept penalitati pentru asazisele emisii de ceodoi, taind de la r&d, lasand astfel multi specialisti in imposibilitatea de a-si castiga painea. Iar acesti bani ajung pe mana guvernelor care finanteaza..... Credinta prostilor ca Iecologia va functiona ... ca la biserica . |
|
#11
Posted 17 January 2020 - 19:15
SpeedDemon, on 17 ianuarie 2020 - 18:37, said:
Dieselul trebuie sa dispara de pe automobilele personale. Si la diesel nu CO2 e problema ci emisiile cancerigene, plus lumea care anuleaza dpf-ul. Oamenii care isi doresc o masina isi vor putea cumpara in continuare una, nu e ca si cum s-ar interzice masinile. Astia cand sunt prinsi ar trebui sa fie pusi sa plateasca o amenda egala cu valarea de catalog a masinii la data vanzarii, ca sa nu se mai dea cu curul de pamant unii ca nu e fair ca bogatul sa plateasca la fel ca saracul. Platesti valoarea de catalog a masinii: esti rupt in fund dar te sui in seria 7 de acum 20 de ani ca sa pari barosan si anulezi dpf-ul pt ca "barosan", plateste frate si amenda de barosan. Sa vezi atunci cum se potolesc si ei cu tiganelile facute la motoare si econazi cu ragaiala lor asa zis eco. |
#12
Posted 17 January 2020 - 19:21
#13
Posted 17 January 2020 - 19:31
#14
Posted 17 January 2020 - 19:43
bdx100, on 17 ianuarie 2020 - 18:40, said:
Trebuie sa dispara pe dracu ! Un euro 6 diesel bate orice euro 5 benzina . In Romania n-o sa dispara prea curand ca vor niste basinosi Edited by SpeedDemon, 17 January 2020 - 19:44. |
#15
Posted 17 January 2020 - 19:49
Nu vorbim de ligheanul tau euro 4 care prinde 200 la ora in 5 km ! In coloana mergi la fel de tare ca si ala cu motor de 900 cmc sau 6300 cmc .
Da la emisii il bate la fund pe ala cu euro 5. |
|
#16
Posted 17 January 2020 - 19:51
#17
Posted 17 January 2020 - 19:52
Pe termen mediu si lung, viitorul e electric. O masina electrica e mult mai simpla si mai fiabila. Cu niste baterii bune (nu prea exista inca) nu mai polueaza la nici un capat al lantului productiei. Un motor cu ardere interna e o treaba complicata - structura, materiale etc.
Vedeti si voi ce poate deja un Peugeot 208. Si ala e inca scump. Edited by Dihorul Razboinic, 17 January 2020 - 19:53. |
#18
Posted 17 January 2020 - 19:56
bdx100, on 17 ianuarie 2020 - 19:49, said:
Nu vorbim de ligheanul tau euro 4 care prinde 200 la ora in 5 km ! Bate poate la co2 dar nu intelegi ca emisiile cancerigene sunt tot acolo. Laso pe Greta si CO2, problema sunt emisile cancerigene, nu de la co2 ne inbolnavim. La diesel nu co2 a fost problema, diesel a stat mereu mai bine la co2. Edited by SpeedDemon, 17 January 2020 - 20:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users