Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Anulare comanda confirmata fara notificare

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
newbie13

newbie13

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,008
  • Înscris: 13.12.2009
salut!

pe 22 decembrie am plasat o comanda online pentru o pereche de pantofi la un magazin destul de mare, prezent in mult mall-uri. am ales sa ridic comanda din magazinul de langa munca, am primit confimarea comenzii pe mail/sms si ... sa tot astepti.

intors din concediu am trecut mai devreme prin magazin sa intreb ce se intampla cu comanda. dupa 10 minute de ameteala mi-au citit in final dintr-un soi de mail din sistemul intern (care aparent ar fi trebuit sa ajunga si la mine dar nu a ajuns - da, am verificat in spam) datat pe 26 decembrie in care ma anuntau ca mi-a fost anulata comanda deoarece perechea de pantofi "nu corespundea", "prezenta defecte" (aici s-a balbait rau domnisoara de la casa). in mail se afla si un cod de reducere pentru o viitoare comanda (bineinteles ca reducerea este inferioara reducerii produsului pe care l-am comandat)

nu este vorba neaparat de bani cat de atitudinea neprofesionista pe care au afisat-o si faptul ca mi se pare ca ma iau de prost: magazinul nu avea in stoc doar perechea mea de pantofi si in plus pantofii au mai fost pe stoc si zilele urmatoare. pe langa asta, atunci cand CONFIRMI o comanda... pai nu se presupune ca te asiguri ca ai ce ii livra omului? lor le-a luat 3 zile lucratoare sa "trimita" un mail de anulare

pe site, la termeni si conditii se specifica:

"Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda in urmatoarele conditii:
datele/detaliile furnizate de catre client sunt incorecte si/sau incomplete;
solicitarile clientului ies din tiparul normal al unei comenzi online si/sau comanda este neserioasa (cu titlu de exemplu, fara a fi limitativ: comanda unor cantitati exagerate de produse, etc.);
in caz de forta majora sau caz fortuit sau orice asemenea evenimente independente de vanzator.
Orice astfel de anulare a comenzii de catre vanzator nu angajeaza in niciun mod raspunderea vanzatorului pentru prejudiciile cauzate clientului, cu exceptia restituirii contravalorii produselor in cazul in care acestea au fost deja achitate."

poate fi asta considerat un "eveniment independent de vanzator" ? merita sa le trimit ANPC-ul pe cap?
multumesc

Edited by newbie13, 06 January 2020 - 15:31.


#2
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,960
  • Înscris: 06.09.2008
Confirmarea comenzii pe email e o chestie automata... nu e obligatie contractuala !
Nu va face nimeni nimic, treci peste.

Edited by sirgoofy, 06 January 2020 - 15:33.


#3
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,822
  • Înscris: 18.12.2007
Sa le trimiti ANPC-ul pe cap pentru ce anume? Ca nu aveau pe stocul pentru comenzi online ce ai comandat tu? Daca au vazut ca perechea prezinta defecte nu era normal sa iti anuleze comanda si nu sa o trimita asa?

P.S: vezi ca acea 'confirmare a comenzii' e confirmare pentru inregistrarea comenzii, adica a ajuns la ei cererea ta de a cumpara produsul X

Edited by AlexEn, 06 January 2020 - 15:31.


#4
newbie13

newbie13

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,008
  • Înscris: 13.12.2009

Quote

Sa le trimiti ANPC-ul pe cap pentru ce anume? Ca nu aveau pe stocul pentru comenzi online ce ai comandat tu?
era pe stoc si a continuat sa mai fie si ulterior cateva zile.

#5
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Și de ce nu te duci la Mall și îi și probezi ?

#6
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,466
  • Înscris: 01.08.2006
Bine ca ai primit voucherul ala, ca puteai sa primesti doar notificarea ca e comanda anulata si gata.
Nu rezolvi nimic cu OPC. Abia asteapta inspectorii de la OPC verificari din astea: se duc, le cer la aia explicatii, primesc moca niste pantofi sport si merg acasa.
Cam asa stau treburile la probleme din astea. Sau oricum, daca e amenda, e o amenda pe care  o acopera magazinul in 10 minute.

#7
newbie13

newbie13

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,008
  • Înscris: 13.12.2009

Quote

Și de ce nu te duci la Mall și îi și probezi ?
nu am ce sa probez. mi-au adus din spate un alt model de pantofi si apoi am stat cateva minute sa vada daca au trimis modelul gresit sau "s-a intamplat altceva"

Quote

ca puteai sa primesti doar notificarea ca e comanda anulata si gata.
nu am primit niciun fel de notificare, a trebuit sa merg personal in magazin sa le cer sa verifice

#8
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,714
  • Înscris: 17.12.2019
Cu reducere sau fără, dacă nu te mulțumesc serviciile lor, nu mai cumperi de la ei.

#9
iri_rim

iri_rim

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 873
  • Înscris: 01.04.2018
nu-i mai bine sa te duci in primul rand in acel magazin, sa probezi produsul si sa-l cumperi de la fata locului? caci in ziua de azi, multi parca au o placere morbida sa faca comenzi online si la magazinele accesibile la doi pasi de tine... eu unul fac comenzi online doar cand nu am respectivul magazin in proximitate, ma obliga lipsa accesului catre acel magazin la cumpărarea online, nu lenea.

#10
newbie13

newbie13

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,008
  • Înscris: 13.12.2009

 exqusit_drunk, on 06 ianuarie 2020 - 15:47, said:

Cu reducere sau fără, dacă nu te mulțumesc serviciile lor, nu mai cumperi de la ei.
evident

probabil sunt putin biased, in domeniul in care lucrez nu exista sa nu onorezi o operatiune la care te-ai angajat

#11
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,714
  • Înscris: 17.12.2019
Tocmai de aceea merită sancționați nemaicumpărând de la ei.

#12
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,466
  • Înscris: 01.08.2006
In ce domeniu lucrezi de esti asa de biased?
Nu apar pe nimeni, dar in comert mai ales, si cu 1% posibila eroare, e un numar mare din 1000 comenzi, spre exemplu.
Nu e acelasi lucru cu un cizmar care are 5 ghete pe zi si are aceeasi rata de eroare.

#13
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,822
  • Înscris: 18.12.2007

 newbie13, on 06 ianuarie 2020 - 15:34, said:

era pe stoc si a continuat sa mai fie si ulterior cateva zile.

Stii ca nu afiseaza toti stocurile in timp real, nu?

#14
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,364
  • Înscris: 15.06.2004
Se intampla si la case mai mari - ex Amazon.
Si aia au respect ptr cumparatori, comparativ cu magazinele noastre.

E posibil ca sa fi gasit produsul defect sau sa nu fi existat - cutie goala sau alt model in ea, etc.

#15
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001

 newbie13, on 06 ianuarie 2020 - 15:27, said:

am primit confimarea comenzii pe mail/sms si ...
Pune SMS aici. Nu cumva scrie "comanda plasata"?

Iată SMS trimis ieri la 2 secunde după ce am plasat o comanda.
Am preluat comanda ta 10937xxx in valoare de 104,46 lei si o livram pe 10.01 la oficiul postal! Te anuntam cand o poti ridica. Ganduri bune!

#16
newbie13

newbie13

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,008
  • Înscris: 13.12.2009

 bai3tzash, on 06 ianuarie 2020 - 15:57, said:

In ce domeniu lucrezi de esti asa de biased?
Nu apar pe nimeni, dar in comert mai ales, si cu 1% posibila eroare, e un numar mare din 1000 comenzi, spre exemplu.
Nu e acelasi lucru cu un cizmar care are 5 ghete pe zi si are aceeasi rata de eroare.
financiar-bancar

mda, citind mai bine prin T&C se pare ca au totusi 2 tipuri de confrimare, de primare si de livrare. aparent confirmarea comenzii se face doar dupa ce te suna un reprezentat de-al lor cand ai posibilitatea sa o anulezi. nu s-au mai deranjat sa sune

#17
Ak-33

Ak-33

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 670
  • Înscris: 06.01.2020

 exqusit_drunk, on 06 ianuarie 2020 - 15:56, said:

Tocmai de aceea merită sancționați nemaicumpărând de la ei.
este singura sanctiune pe care o pot primi
anpc ul nu are speta in acest caz

#18
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,960
  • Înscris: 06.09.2008
Da, emailul primit imediat dupa plasarea unei comenzi e un lucru automat, nu inseamna decat ca au primit comanda ta.

Mie mi s-a anulat o comanda de bf fiindca nu aveau 1 produs (comandasem 7 chestii), tot asa nu m-au sunat, si am pierdut reduceri importante, daca ma sunau renuntam la acel produs si luam celelalte 6... deci se-ntampla.

Edited by sirgoofy, 06 January 2020 - 17:03.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate