Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

Tesla Pickup Truck (CYBERTRUCK)

- - - - -
  • Please log in to reply
229 replies to this topic

#163
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Deci cand va falimenta? Tu cat ai pierdut cu short-ul TSLA?

Attached Files


Edited by inuendo0, 29 November 2019 - 19:13.


#164
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014

View PostRosebud09, on 29 noiembrie 2019 - 18:21, said:

D-ta stii sa citesti un grafic?
Aduna pierderea cu profitul si vezi ce iese, dupa toti acesti ani.

Conteaza trendul. Poti sa fi avut un milion la suta pierderi, daca ai depasit momentu si apoi urci si ajungi sa intri pe profit, e ok. Nu cred ca exista si a existat companie pe fata pamantului care nu a inregistrat pierderi puternice in primii ani de viata, de fapt chiar tu o spui. Iar cum volumul productiei se va dubla (cu fabrica din China), respectiv se va tripla (cu cea din Germania), eu cred ca trendul crescator se va pastra in continuare. Deocamdata targetul pentru 2019 e chiar realizabil, cel putin limita de jos al lui, in ce priveste vanzarile.

N-ai curaj sa cumperi o Tesla ca...ce o face compania, nu cumperi, simplu. Vrei sa duci munca de lamurire si cu ceilalti in sensul asta? Lasa compania sa-si menegiuiasca succesul sau falimentul (si in caz ca s-o intampla asta, sarbatoreste pentru tine).

View PostRosebud09, on 29 noiembrie 2019 - 18:21, said:

D-ta stii sa citesti un grafic?
Aduna pierderea cu profitul si vezi ce iese, dupa toti acesti ani.
Faptul ca o afacere intra pe profit la un anumit moment sau pentru o perioada de timp nu inseamna ca afacerea a fost rentabila in ansamblu..

Ai premonitii cand se va termina perioada asta? De vazut, se vede ca-ti doresti. Pe bune, chestiile astea nu mai sunt critici, sunt carcoteli. Daca-i un insucces, hai sa-l exploatam, sa batem toba tare si "sa ne radem", daca-i un succes, sta-le-ar in gat, ca tot nu inseamna nimic...ca treaba aia cu "ai, n-ai shapca..."

Edited by SorinGT, 29 November 2019 - 20:06.


#165
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,547
  • Înscris: 02.10.2009

View Postinuendo0, on 29 noiembrie 2019 - 19:13, said:

Deci cand va falimenta? Tu cat ai pierdut cu short-ul TSLA?
Ce-i ala short si ce-i aia TSLA?
Ma confunzi cu vreun tanar zapacit.

#166
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostRosebud09, on 30 noiembrie 2019 - 00:02, said:

Ce-i ala short si ce-i aia TSLA?
Ma confunzi cu vreun tanar zapacit.
Se referă la specularea scăderii prețului acțiunilor Tesla. Ideea e că vrei să scadă prețul acțiunilor, deci denigrezi Tesla. E modul lui de a raționalizarea disprețul unora pentru Musk/Tesla.

#167
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Nu, cred ca l-am confundat cu alt coleg care vânduse actiuni TSLA in lipsa (dacă nu se înțelege ce înseamnă short). Si chiar si dupa ce a încasat pierderea tot era convins ca Tesla e degeaba.

#168
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,547
  • Înscris: 02.10.2009
Hei, nu ma supara deloc succesul Tesla, din contra, doar ca nu vad cu ochi buni exagerarile, manevrele publicitare cusute cu ata alba, isteria unora chiar. Astea sunt daunatoare, creaza o imagine alterata care, la o mica greseala pot afecta grav afacerea.
E ca la un sportiv de mare performanta, de la care lumea asteapta numai succese de la un moment dat, si cand nu i se mai iarta greseli marunte. Presiunea asta din partea publicului insemna stress urias si parca invita la greseli, care oricum sunt inerente fiintei umane, dar care capata importanta mare doar din cauza renumelui.

#169
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,128
  • Înscris: 13.11.2017
Și Aston Martin Bulldog a avut un design asemănător, doar că nu era trudi

https://www.classicd...-martin-bulldog

#170
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View PostFord4, on 27 noiembrie 2019 - 18:18, said:



Las-o balta. Nu stiu despre ce organe interne vorbesti cand intra un tanc de asta nedeformabil intr-o masina care se mototoleste ca o foaie de hartie. Probabil ca n-ai vazut cum se face o masina de asta 'deformabila" in caz de accident. E posibil sa scapi doar daca ai norocul sa fii aruncat afara din masina doar, altfel o sa ai organele interne strivite din exterior ce-i drept :) ! Asta e propaganda a producatorilor ca sa-si motiveze reducerea de costuri si tabla tot mai subtire care se indoaie cand o impingi cu deget

Nu e nicio propaganda, e fizica pura si nici nu e greu de inteles, cu un manual de clasa a 7-a iti poate explica orice elev.
Vezi ce se intampla daca intri cu o Volga intr-un zid la 60km/h si compara cu orice masina moderna decenta din care te dai jos pe picioarele tale.
Din toate prostiile citite pe forumul asta, unele sunt de-a dreptul ridicole.


#171
focut

focut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.02.2013
Citez : inginerul Bela Barenyi a arătat în anii cincizeci ai secolului trecut că cel mai bun mod de a proteja un pasager de un vehicul a fost să nu facă o caroserie dură ca o stâncă, cel puțin nu toată caroseria. Ideal era realizarea unei structuri nedeformabile (numită celulă de supraviețuire) înconjurată de alte părți care se deformează în timpul impactului. În acest fel, părțile deformabile absorb o parte din energia care este transformată în accident și reduc decelerarea bruscă în timpul impactului. Aceste părți sunt cunoscute sub numele de zone de deformare programată, deoarece sunt proiectate să se deformeze într-un mod concret.
   De asta scapi intr-o masina masina care se mototoleste ca o foaie de hartie si intr-o Voga - nu !

Edited by focut, 01 December 2019 - 09:58.


#172
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,128
  • Înscris: 13.11.2017
Explicati-le asta si celor facuti conserva intre fiarele contorsionate ale masinilor. Asta cu celula de supravietuire are sens, problema este ca ea exista doar pe masinile foarte scumpe, in rest pe majoritea masinilor este doar putin mai tare decat partea deformabila si se face si ea praf daca socul e mai solid. Parca nu ati vazut accidente in care pasagerii sunt facuti una cu masina.
Ia aratati-mi aici unde-i celula de supravietuire :

Attached File  accident-1-1.jpg   140.12K   32 downloads

#173
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,505
  • Înscris: 05.11.2009
ala is convins ca nu o avut 60 la ora

#174
focut

focut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.02.2013
Testele de impact frontal Euro NCAP se fac la 64 km/h.
După acea viteza cred ca e o necunoscuta pentru toți.
Și nu vrea nimeni sa afle.
Dar sa revenim la micul nostru monstru.
Oribil ca design, venit parca dintr-un viitor nuclear dar cu performante net superioare pick-up-urilor clasice și ale unor ICE.
Sa vedem ce-o mai fi. Deocamdată stam pe tușă și comentăm.


#175
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007

View PostQuoriah, on 25 noiembrie 2019 - 13:10, said:

Am stat...
Am citit...
Am vazut si micile demo-uri...

Am facut pre-comanda :)

La 700-800 km autonomie, e super ok mai ales daca ai cum sa o incarci acasa sau la birou. Configuratorul pt versiunea cu 3 motoare devine disponibil abia "late 2022" si tinanad cont de numarul precomenzilor cred ca masina o iau fix cand se termina garantia extinsa la pickup-ul meu :)

Oricum planul era sa schimb la un momendat Fullback-ul cu altceva. Cele 2 optiuni erau SsangYong Musso (mi-a placut saltul tehnologic efectuat de SsangYong) sau un F150. Fata de un F150 nu e chiar asa mare diferenta.
si tu stai la Botosani? Sau prin sovietele unite ale americii?

#176
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postfocut, on 01 decembrie 2019 - 11:21, said:

Testele de impact frontal Euro NCAP se fac la 64 km/h.
După acea viteza cred ca e o necunoscuta pentru toți.
Și nu vrea nimeni sa afle.
Nu e deloc asa. Se stie clar ce se intampla, doar ca sa securizezi o masina peste viteza asta (cel putin la momentul cand au fost concepute testele) devenea o problema de costuri prea mari pentru a fi suportate de piata.

#177
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvanitty, on 01 decembrie 2019 - 10:36, said:

ala is convins ca nu o avut 60 la ora
Traducerea:
”Sunt convins că ăla nu o avut 60 km/h în momentul impactului.”

#178
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007

View Postcavaliere, on 01 decembrie 2019 - 09:43, said:

Nu e nicio propaganda, e fizica pura si nici nu e greu de inteles, cu un manual de clasa a 7-a iti poate explica orice elev.
Vezi ce se intampla daca intri cu o Volga intr-un zid la 60km/h si compara cu orice masina moderna decenta din care te dai jos pe picioarele tale.
Din toate prostiile citite pe forumul asta, unele sunt de-a dreptul ridicole.
Uneori e o vorba, daca nu cunosti un domeniu mai bine spui asta si te informezi.
Eu unul nu stiu dar am gasit articolul asta: https://cleantechnic...ant-build-that/
Extras din el:
,,I happen to be friends with an engineer who has previously worked in the automotive industry and currently works in aerospace (not SpaceX), and I was curious about the statements that the Cybertruck in it’s current configuration wasn’t legal, so I reached out to him to see what he thought.

I was surprised when he compared the Cybertruck to the Pontiac Fiero, a sports car that had mostly plastic panels. He explained that, in both cases, the chassis would need to do the work of distributing the forces in a crash, and the panels would more or less just need to move out of the way. Since the Cybertruck’s panels are more durable, he said it would be an interesting design challenge, but that there were solutions that could be implemented to make it work.
He also noted that trucks do not need to meet the same crash regulations as cars, so that changes how much they need to do with this."

Sunt interesante si alte aspecte de citit la acel link, par de common-sense la un educated guess.
Ca trucks (sau pickup) sunt o clasa aparte rezulta si din numarul infim de teste NCAP (F150 nu exista la Euroncap). IIHS a facut ceva teste https://www.iihs.org...side-protection

Parerea mea e ca avand in vedere istoricul Tesla la testele de profil Cybertruck se va comporta excelent.

#179
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View PostHansolo, on 01 decembrie 2019 - 18:35, said:

Uneori e o vorba, daca nu cunosti un domeniu mai bine spui asta si te informezi.
Eu unul nu stiu dar am gasit articolul asta: https://cleantechnic...ant-build-that/
Extras din el:
,,I happen to be friends with an engineer who has previously worked in the automotive industry and currently works in aerospace (not SpaceX), and I was curious about the statements that the Cybertruck in it’s current configuration wasn’t legal, so I reached out to him to see what he thought.

I was surprised when he compared the Cybertruck to the Pontiac Fiero, a sports car that had mostly plastic panels. He explained that, in both cases, the chassis would need to do the work of distributing the forces in a crash, and the panels would more or less just need to move out of the way. Since the Cybertruck’s panels are more durable, he said it would be an interesting design challenge, but that there were solutions that could be implemented to make it work.
He also noted that trucks do not need to meet the same crash regulations as cars, so that changes how much they need to do with this."

Sunt interesante si alte aspecte de citit la acel link, par de common-sense la un educated guess.
Ca trucks (sau pickup) sunt o clasa aparte rezulta si din numarul infim de teste NCAP (F150 nu exista la Euroncap). IIHS a facut ceva teste https://www.iihs.org...side-protection

Parerea mea e ca avand in vedere istoricul Tesla la testele de profil Cybertruck se va comporta excelent.

"Parerea ta" e bazata fix pe parerea ta. Pana nu vedem un test Ncap concludent, ceea ce ai postat tu e de o relevanta infima.
"He also noted that trucks do not need to meet the same crash regulations as cars", pai de ce zice nenea expertul asta asta si pe ce se bazeaza?
Revenind, ai inceput postul cu "Uneori e o vorba, daca nu cunosti un domeniu mai bine spui asta si te informezi". Pana una alta, exista sute de teste si studii cu cat de sigure sunt masinile actuale comparativ cu tancurile de acum 40 de ani. Vezi ca e plin internetul de comparatii, fie si intre modelele aceleiasi marci. Exemplul cu Volga e aleatoriu si destul de clar, insa daca nu te multumeste, cauta un Volva 740 si compara-l cu un s80 si vezi in ce stare se afla manechinele dupa impact. Ceea ce am zis pe scurt e de bun simt, fizica elementara. DEgeaba intri cu tancul in zid si tancul nu se indoaie si presupunem ca nici nu rupe zidul, daca organele tale interne sunt zdrobite. Nu iti trebuie doctorate ca sa intelegi asta, asa cum colegul Fortzoso incearca sa ne convinga de conspiratii.

#180
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007
Volga, tancuri, ,,Volva" 740, S80, sute de  teste. Poti intelege ca masinile se compara in aceeasi clasa?
La o prima cautare, e simplu sa cauti si sa te informezi:
https://www.motorbis...er-than-sedans/
,,Because trucks were traditionally sold for commercial purposes, purchasers were quite cost-conscious. As a result, automakers did not put extra effort into safety features. In fact, trucks weren’t required to comply with federal safety regulations until 1999.
Prior to 1999: All pickups were exempt from federal safety regulations, meaning many lacked safety features like airbags and anti-lock brakes.
Heavy-duty trucks: Even after 1999, heavy-duty trucks remain exempt from many federal safety regulations.
Light pickups after 1999: These vehicles are subject to the same federal safety standards as passenger cars, which includes dual airbags and side-impact crash standards.
The good news is that if you buy a light pickup built after 1999, the truck will comply with federal safety regulations at a minimum."


,,Unfortunately, not a single small pickup satisfied the above requirements. With a number of marginal and poor ratings, small pickups struggled consistently in the headlight and small overlap front passenger-side categories. Inferior passenger-side safety was confirmed by an IIHS report, which showed lagging passenger-side crash test results.
The less impressive results for passenger-side crash tests are likely in part because trucks are built using a body-on-frame design, where the passenger compartments are bolted on top of the truck’s rigid frame. This frame design makes the vehicle stronger and able to perform heavy-duty tasks. Passenger cars, on the other hand, have a unibody design."

Sau: https://www.trucks.c...safety-ratings/
“Trucks have often tended to be more rigid and stronger than passenger cars and as a result do not collapse as easily in the event of a frontal collision,” Gillis said. “They end up transferring that energy back into the passenger compartment.”
https://www.iihs.org...patibility-lags
,,Although the voluntary commitment resulted in more compatible pickup designs too, pickup-car compatibility is still lacking. The car driver death rate in crashes with pickups increased steadily between 1989 and 2008, relative to the car driver death rate in crashes with other cars. This gap began to close over the last decade but remains large. In 2013-16, pickups were 2½ times as likely to be involved in a crash that was fatal for a car or minivan driver than other cars and minivans were."

Parerea mea s-a bazat pe informatii publice relevante si obiective la care am pus link. Parerea ta o respect ca opinie dar nu o pot lua in consideratie ca valoare tehnica/stiintifica.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate